Sticky Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder
Badge +13

Laatste update: 02 november 2020, 09.00 uur

Telfort en KPN zijn samen gegaan. Vanaf vandaag sluit het Telfort Forum. Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN en op het KPN Forum.

 

Op 26 januari 2020 is Telfort Mobiel KPN Mobiel geworden. Lees meer over deze overgang.

Telfort is al 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden je graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heet Telfort straks ook KPN.

Om het beste voor onze klanten te bieden bundelen we onze krachten in KPN en vullen we dit merk aan met de sterke eigenschappen van Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom. Op deze manier kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening nog verder te verbeteren. 

 

Dit betekent het voor Telfort klanten
Uiteindelijk gaan alle klanten van Telfort automatisch over naar KPN. Je kan de Telfort producten en diensten gewoon blijven gebruiken. Alle mobiele abonnementen zijn overgezet op 26 januari 2020. Voor nieuwe of extra abonnementen is iedereen voortaan welkom bij KPN.

 

Telfort blijft in de buurt
We zien onze Telfort klanten vanaf nu graag terug in de KPN winkel of KPN XL winkel. Onze collega’s helpen je in de KPN winkel met je vragen over Telfort. Het voordeel is dat je nu in nog meer winkels terecht kan. 

 

En Telfort blijft online
Telfort.nl, de website, blijft voorlopig nog gewoon online. Ook blijven Mijn Telfort en de Mijn Telfort-app gewoon werken. Voor informatie of service kunnen Telfort klanten ook nog steeds contact opnemen met de Klantenservice van Telfort. En ze kunnen terecht op Telfort.nl/kpn.

 

374a8505-15f7-47c4-a120-62d0def9c65c.png

 

Wanneer gaan de Mobiele en Thuis-abonnementen van Telfort over naar KPN?
De mobiele abonnementen zijn op 26 januari 2020 overgegaan naar KPN. Van de Thuis-abonnementen verwachten we de overgang in 2020. We houden je persoonlijk op de hoogte als er iets staat te gebeuren.

 

Verandert mijn abonnement bij de overgang naar KPN?
We zorgen ervoor dat het abonnement dat je hebt, gewoon doorloopt bij KPN. Je hoeft er zelf niets voor te doen. 
Dat betekent voor Thuis:
•   Je houdt je e-mailadres.
•   Je houdt je apparatuur.
•   Je houdt je tv-opnames.
•   Je houdt je modeminstellingen.
En voor Mobiel:
•    Je houdt je nummer, voicemail en sms'jes.
•    MB's en minuten blijf je 2 maanden meenemen.

Je hebt onlangs een e-mail of brief over de overgang naar KPN ontvangen. Hierin staat de bundel die je straks bij KPN krijgt. Let op, dit is de basis bundel. Als je CombiVoordeel hebt, komt de verdubbeling er nog bij.

Alle voordelen die je nu hebt gaan mee naar KPN. Dat geldt voor zowel de CombiVoordeel verdubbeling, als voor extra bundels die je bijvoorbeeld bij een verlenging hebt gekregen. Extra verlengvoordelen zijn niet in de brief of e-mail vermeld, omdat daar veel verschillende varianten van zijn. Deze gaan gewoon mee naar KPN. We zorgen ervoor dat je er niet op achteruit gaat in belminuten, sms’jes en MB’s.

 

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
In 2019 gebeurt er nog niets met het Telfort forum. We verwachten dat dit forum te gebruiken is tot alle klanten over zijn naar KPN en dat het nog in heel 2020 leesbaar zal zijn. We houden je hier op de hoogte van de ontwikkelingen.
 

Meer vragen en antwoorden? Klik op ‘Toon inhoud’.

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom op termijn verder als KPN?
We willen de onbetwiste kwaliteitsleider zijn en we hebben de ambitie om met het KPN-merk alle klantgroepen in de verschillende segmenten te bedienen. Daarom leggen we de focus op het KPN-merk en vullen we dit aan met de sterke eigenschappen van de andere merken. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening onder het KPN-merk nog verder te verbeteren.

Zijn de winkels gesloten?
Vanaf 1 mei 2019 kun je terecht in de KPN-winkels of KPN XL Winkels.

Tot wanneer kan ik verlengen?

Je kunt voortaan verlengen bij KPN. Je kan hiervoor terecht in de KPN winkel in jouw buurt.

Blijft Telfort.nl wel bestaan?
De Telfort website blijft voorlopig bestaan voor al je vragen en service.

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
Het Telfort forum blijft in 2019 wat het altijd is geweest: de leukste plek om antwoorden te vinden en om in gesprek te gaan met andere klanten en Telfort specialisten. Gedurende dit jaar bereiden we ons er op voor om het forum dezelfde overgang te laten maken als het merk zelf: naar één KPN dat is aangevuld met de sterke eigenschappen van de andere merken. Details hierover zijn nog niet bekend.
Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer vast/mobiel? Blijft dit hetzelfde?
Je telefoonnummer vast/mobiel blijft hetzelfde.

Kan ik gebruik maken van Gratis onderling bellen en MB’s delen?
Deze voordelen zijn nu al beschikbaar voor KPN mobiele klanten als je je aanmeldt voor KPN Compleet. Als je je mobiele contract wil verlengen, kan dat naar een mobiel abonnement van KPN zodra je contract is afgelopen.

Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

Ik heb Telfort mobiel en XS4ALL vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Als je XS4ALL combineert met KPN of als je Telfort combineert met KPN, dan krijgt je combinatievoordelen. We werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening. Mocht het in de toekomst veranderen, dan krijg je hier bericht van.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

 

Heb je vragen? Stel ze dan hieronder.


1292 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Dat klopt Galdor68, ook de webshop is samen gegaan met die van KPN. Vanaf nu kan je daar terecht.
Gister was de Telfort webshop nog open sinds vandaag worden we naar de KPN versie gestuurd. Weer een stukje verder

Hallo @Galdor68 , die link van jou 'KPN versie' werkt niet (meer).😣
@JanD Dat kan kloppen dat is/was een google resultaat ik zocht op Switch Telfort en kwam hier uit
Reputatie 8
Badge +10
Naar de webwinkel



https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/tv-verbindingsset-bestellen.htm
Reputatie 3
Badge +1
Wat mij zo even snel opvalt met die webshop van KPN is dat er geen RJ11 kabels beschikbaar zijn, ze zitten niet in het assortiment. Dit was een hele poos geleden mij aanbevolen i.v.m. de storingen die ik soms ervaar. De ronde kabels hebben isolatie en de platte zit dit er (vrijwel) niet in. Ik heb inmiddels al wel een idee waar mijn storing vermoedelijk vandaan zou kunnen komen en dat is het ISRA-punt zelf. Hierop zie ik een hoop verschillende soorten oxidatie op zitten als ik het wandplaatje er af haal. Gezien de vele klachten hier op het forum over Guidion dat ze niet komen stel ik dit ook zo veel mogelijk uit.



Dan even over naar de ervaring van de KPN winkel van vandaag. Ik wilde een nieuwe simkaart omdat er wat problemen mee lijken te zijn en dit is prima verlopen wel een hoop vragen en opmerkingen gehad waar ik wel even van opkeek.



Zo vertelde de dame die mij hielp dat Telfort stop in september(althans verstond ik, kan dus ook december zijn)

Ze vroeg me of ik al bezig was met het overgaan. Want dit moet ik wel zelf regelen. Dus het aanvragen van KPN apparatuur, want elke Telfort klant gaat over naar nieuwe KPN apparatuur. Daarnaast krijgen we ook een KPN abonnement met de daarbij horende prijzen.

Bij de opmerking dat ik hier toch echt mee krijg op het forum dat daar niets aan veranderd voorlopig kreeg ik meteen een lacherige opmerking van, Ja, maar je kunt toch niet verwachten dat klanten van Telfort straks de service krijgen van KPN tegen Telfort prijzen? En de prijzen liggen nu al wel dicht bij die van KPN met de prijsverhogingen die we bij Telfort de afgelopen jaren hebben gedaan.

Ze had nog wel een potentieel interessant voorstel gedaan, ik heb onlangs verlengt met daarbij een half jaar korting en die kon ze verlengen als ik meteen de overstap zou maken naar KPN.


Zo vertelde de dame die mij hielp dat Telfort stop in september(althans verstond ik, kan dus ook december zijn)

Ze vroeg me of ik al bezig was met het overgaan. Want dit moet ik wel zelf regelen. Dus het aanvragen van KPN apparatuur, want elke Telfort klant gaat over naar nieuwe KPN apparatuur. Daarnaast krijgen we ook een KPN abonnement met de daarbij horende prijzen.



September bevestigd wel de geruchten dat we vanaf oktober niet meer mobiel kunnen verlengen.

En ja hoor onze Telfort Experia's en tv ontvangers omruilen voor de KPN uitvoeringen dat is lekker, en zelf regelen ik mag er toch van uit gaan dat het net als de prepaid klanten vanuit KPN doorgevoerd wordt. Dat we uiteindelijk dezelfde prijzen gaan betalen staat wel vast die kant gaat het nu al op.





Ze had nog wel een potentieel interessant voorstel gedaan, ik heb onlangs verlengt met daarbij een half jaar korting en die kon ze verlengen als ik meteen de overstap zou maken naar KPN.


Jaja zonder afkoop kosten dat klinkt te goed om waar te zijn.
Dus ook daar zijn ze al bezig om de boel te verdraaien om hun targets te halen, lekker makkelijk he die winkels.😭😭😭

Om te janken ja.😱🤮



En de boel omruilen, het is dezelfde aperatuur met andere SW, effe een KPN update er op en klaar, en als de prijzen KPN worden prima, kan iedereen kosteloos vertrekken, zou jammer zijn dat Ibara dat niet meer meemaakt.🤓
Ik blijf zolang als het kan op mijn Telfort abonnement. Het is voor mij heel simpel, heb destijds voor Telfort gekozen vanwege lagere kosten.



Ze zijn hier wel ineens begonnen met het uitrollen van glasvezel, waar ik natuurlijk wel blij mee ben. De kabel ligt nog niet eens in de grond, maar de brief voor het "kosteloos" omzetten van mijn abonnement heb ik al gehad. Klein gokje van mijn kant, dit zal een nieuw contract zijn onder nieuwe voorwaarden met een KPN prijs.



Ik heb al lang rond gekeken en ga zeker geen hoge prijzen betalen als het niet nodig is. Alsof ik wat heb aan de KPN service. Dan had ik wel bij KPN gezeten en niet bij Telfort.
Kosteloos omzetten van ADSL naar glasvezel zegt mij dat je gewoon onder de Telfort voorwaarden blijft, dus geen nieuw contract hoeft af te sluiten, maar ze zulle wel iets anders bedoelen.😉



Maar hetzelfde bij Telfort als bij KPN is kwa prijs ook even duur, of goedkoop, net hoe je het bekijkt, je kan goedkoper zijn door het extra TV pakket niet te nemen.
Dat die KPN winkels geen fan zijn van Telfort (klanten) was mij al duidelijk.

Heb ik zelf ook ondervonden.



Maar wat ik mijzelf afvraag is of de KPN winkels misschien toch meer informatie hebben,

dan dat Telfort loslaat.

Dan heb ik het over de abonnementsvoorwaarden die gaan veranderen en apparatuur,

die wij zelf om moeten ruilen.

Daar zal ik wel commentaar van willen hebben van een moderator.

Ergens heb ik wel gehoord of gelezen, dat als de abonnementsvoorwaarden veranderen,

dat er kosteloos opgezegd kan worden.



Wat betreft het kosteloos omzetten van ADSL naar Glasvezel, lees dit topic maar eens.

Al weet ik nu niet of dit ook bedoelt wordt.



Klanten met een oud glasvezelpakket stappen over in 2019



Kosteloos omzetten klopt waarschijnlijk maar het brengt wel extra kosten met zich mee,

o.a . TV ontvangers als je er meerdere hebt.



Normaliter is bijna elke verandering in een abonnement een nieuw abonnement.

Dit met de nieuwe voorwaarden.

Stel ik heb nu glas 50/50, dit raak ik kwijt en wordt 50/5.

Nu zit het extra TV pakket in het abonnement, dat ben ik kwijt bij verandering.

Dit is dan voor mij persoonlijk.

Voorlopig verander ik niets en wacht af.
Waarom raak je het extra TV kwijt als je naar KPN zou gaan, dit kent KPN geeneens, die geven alles al standaard door, en heb je 50/50 zetten ze dit heus niet zomaar om in 50/5, wat eigenlijk nog geeneens voor een normale gebruiker veel uitmaakt, alleen als je veel bestanden zou moeten uploaden.

(ik begrijp niet de keuze warom men die scheven down/up op glas nog aanhoud, was juist het voordeel van glasvezel.)

En omruilen apparatuur, waarom zou dat nodig zijn, Telfort gebruikt nu hetzelfde als KPN, effe een software upgrade doorvoeren en de KPN software zit er in, niks geen kabels los en vast nodig hoor, alleen degene die nog geen Experia-box hebben zullen andere spullen nodig hebben, maar daar zijn ze al mee bezig dat is op oud glas en sommigen hebben nog een oud modem op nieuw.



En de omzetting van oud naar nieuw glas hoeft niks te kosten, maar men is wat zaakjes "vergeten" zoals de Amino M540 die kon opnemen op HDD, en de zelf gekochte Amino's voor meerdere TV's of degene die nog via de analoog aansluiting keken, maar als je 1 TV aansluit en niet opneemt is het idd kosteloos, alles daarboven gaat geld kosten, maar zoals in mijn geval heb ik wel jaren gekeken zonder extra kosten op een tweede tv en opnemen, terwijl ik toen ik het contract afsloot ook zou moeten betalen voor opnemen en de tweede tv digitaal.
Ik heb het niet over het overgaan naar KPN maar je huidige abonnement bij Telfort verlengen.

Het afknijpen van upload gebeurd al, ook bij een verlenging.

Dit is mij duidelijk verteld toen ik destijds wilde 'verlengen', met glasvezel.

Ook is dit terug te vinden in topics.



Dat is wat ik o.a. bedoelde met de TV.
Het voorbeeld van oud glas is niet helemaal op zijn plaats voor deze klant. Het mogelijk verlies van 14 tv kanalen wel zeker als de wijziging onder Telfort voorwaarden plaatsvind, de verbinding vooral de snelheden kan er alleen op vooruitgaan.



Waarom het verlies van die TV kanalen omdat er vrij zeker een nieuw jaar contract zal komen internet via glasvezel en internet via koper zijn 2 verschillende producten. Het kosteloos zal slaan op de aansluitkosten en bijdrage in de aanlegkosten die in de buitengebieden gevraagd worden.



Bij een koperverbinding die als 50/5 wordt verkocht ligt de upload in de praktijk dichter tegen 30Mb uiteraard afhankelijk van andere factoren voor glasvezel zal dit niet veel anders zijn.
Ik zal het allemaal gaan afwachten. Ben een internet only vdsl klant icm mobiel. Scheelt natuurlijk wel dat ik geen rekening hoef te houden met bepaalde zenders die wel of niet geleverd worden.



Alles is contract vrij dus tegen de tijd dat glas opgeleverd is zal ik het wel zien. Ik ga mij zeker niet kosteloos laten oversluiten naar glasvezel. Ik zoek zelf wel wat uit, en als ik dan alsnog bij KPN uit kom regel ik het zelf wel.



Al met al zal ik overal duurder uit zijn dan nu. Maar dan wil ik wel het meeste waar voor mijn centjes. 😃
Goed besluit, laat je niet zonder dat je het zelf wil overzetten. KPN is er momenteel wel mee bezig in woonplaatsen waar glasvezel ligt het koper netwerk uit te faseren, zelf actief klanten aanschrijven die wel de vezel binnen hebben maar gewoon hun koper aansluiting hebben gehouden.



Er zijn nog maar 1 of 2 providers waar je wel voor een dsl kan kiezen als er ook een ftth aansluiting is.



Gaat het echt om Fiber to the Home of Fiber to the Curb daar is KPN momenteel ook mee bezig tot aan straatkasten glas en het laaste stukje gewoon koper.
Het gaat hier echt om FTTH. Het verbaasde mij eigenlijk dat ze hier glas gingen uitrollen. Aangezien we vrij dicht bij een kast zitten waardoor we op VVDSL ook echt 100/30 binnen krijgen nu. Wellicht heeft het te maken met de compacte bouw, waardoor ze veel aansluitingen realiseren per meter glas die ze moeten trekken. Zal wel goed zijn voor de statistieken. Heb afgelopen week de eerste glaskabels gelegd zien worden in de wijk.



Wat je zegt, daar ben ik ook benieuwd naar, wat ze uiteindelijk gaan doen met de koperkabels.



Iedereen moet wel beseffen dat dit glas netwerk wat nu uitegerold word gewoon open gaat voor andere partijen, ook al staat er KPN op het shirtje van de mensen. KPN NetwerkNL rolt het glas netwerk uit, maar dit is een apparte tak die puur over de aanleg van het kabeltje gaat. Ben benieuwd hoeveel mensen dat echt beseffen.
Is net hoe je de verlenging uit onderhandelt, verlengen et de diensten zoals je nu hebt of je laten inpakken en jezelf te kort doen.

En ben je het er niet mee eens, niet toegeven.
Ze hebben aan mij in ieder geval een eigenwijze klant die het zelf allemaal beter denkt te weten. 😃
Dat aantal providers waar je via glasvezel uit kan gaan kiezen kon nog wel eens vies tegenvallen afhankelijk van de woonplaats.



Er valt weinig te onderhandelen omdat het een compleet ander product is voor de providers. Je zal de nieuwe klanten welkomst korting krijgen veel meer niet.



Ps @sjabo https://www.kpn-wholesale.com/producten-diensten/breedband/pilot-uitfaseren-koper.htm





Waar is hier als je dat wil delen het zal met de plannen te maken hebben om meer klanten van glasvezel te voorzien.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-glasvezel-binnenkort-beschikbaar-in-79716
Ongelooflijk. Dus uiteindelijk word je gewoon gepushed naar glasvezel of je nou wil of niet. Helaas kan ik de pdfjes niet inzien. Goed om te weten in ieder geval. Bedankt voor de link!



We gaan het meemaken allemaal. Tot die tijd zit ik nog prima op mijn koper lijntje.



Ik val onder gebiedsplan Zwolle.



Ik lees net ergens dat het afsluiten van koper alleen mag wanneer ze andere partijen toelaten op het glasvezel netwerk. Dus dan lijkt mij dat er wel wat te kiezen blijft provider technisch.



https://www.acm.nl/nl/publicaties/acm-naast-kpn-ook-vast-netwerk-vodafoneziggo-openstellen-voor-concurrentie

Zo mag KPN in gebieden met glasvezel, toegang tot koper uitfaseren. Uiteraard stelt de ACM hieraan wel voorwaarden, om ervoor te zorgen dat andere aanbieders die gebruik maken van het netwerk van KPN effectief kunnen blijven concurreren.




Zoals ik het lees, mogen alle partijen die nu over de koper leveren bij het uitfaseren van koper ook leveren over glasvezel. Nogmaals, afwachten maar hoe het allemaal uit gaat pakken. Tot die tijd laat ik het lekker zo.
Reputatie 8
Badge +11
Zo vertelde de dame die mij hielp dat Telfort stop in september(althans verstond ik, kan dus ook december zijn)

Ze vroeg me of ik al bezig was met het overgaan. Want dit moet ik wel zelf regelen. Dus het aanvragen van KPN apparatuur, want elke Telfort klant gaat over naar nieuwe KPN apparatuur. Daarnaast krijgen we ook een KPN abonnement met de daarbij horende prijzen.


Ik denk dat die winkelmedewerker niet helemaal op de hoogte is, je hoeft daarvoor helemaal niets zelf te regelen. Het abonnement wat je nu hebt zal t.z.t. (wanneer is nog niet bekend) worden overgenomen door KPN. Het zou natuurlijk best gek zijn dat ons abonnement gestopt wordt en iedereen opeens zonder diensten komt te zitten, dat is iets wat we juist niet willen en met deze samensmelting willen we het voor jullie ook niet onnodig complex maken. Dat de apparatuur vervangen gaat worden lijkt me ook sterk, het is vrijwel dezelfde apparatuur, er zit hooguit een ander logootje op of de firmware is iets anders. Als het abonnement wordt overgezet kan die firmware ongetwijfeld bijgewerkt worden en dat logootje op de afstandsbediening zorgt er niet voor dat het opeens niet meer werkt. Er zijn nog geen berichten over hoe die overgang precies ingericht zal worden, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo zal gaan zoals in de winkel werd geschetst 🙂 Data is ook nog niets over bekend.



Iedereen moet wel beseffen dat dit glas netwerk wat nu uitegerold word gewoon open gaat voor andere partijen, ook al staat er KPN op het shirtje van de mensen. KPN NetwerkNL rolt het glas netwerk uit, maar dit is een apparte tak die puur over de aanleg van het kabeltje gaat. Ben benieuwd hoeveel mensen dat echt beseffen.

Dat is inderdaad een aparte tak ten opzichte van de de internetprovider kant, het valt beide onder het grote KPN maar het zijn wel losstaande organisaties.

In sommige gebieden worden abonnementen overgezet naar glasvezel, dat is het netwerk met de snelste mogelijkheden en is daardoor klaar voor de toekomst. Hoe dat precies is ingericht met het uitfaseren van de kopernetwerk en het toelaten van andere providers op het netwerk weet ik niet, maar de ACM zit er zo te zien bovenop 🙂
KPN(KPN netwerkNL) heeft toelatingsplicht regulering vanuit de ACM de andere grote glasvezel netbeheerder EQT heeft deze plicht niet, maar stelt dit netwerk wel open voor andere leveranciers.

Dat de provider KPN niet via dat net levert is een centen kwestie EQT zal meer vragen dan KPN wil betalen. Vandaar dat in die gebieden het DSL net wordt opgewaardeerd het ligt er dan kan je het beter maar gebruiken.



Dat is meteen ook de grootste reden dat er op het KPN glasvezel netwerk zo weinig prijsverschil is de beheerder bepaalt de inkoopsprijs. Wat dat betreft is er weinig van de regulering te merken. De onderlinge concurrentie van de aanbieders zit meer in de opties wat je erbij krijgt. En het vertrouwen die je hebt in de naam.





Puur eigen visie

Waar rook is daar is vuur ik houd voor mijzelf toch aan dat we in het laatste kwartaal van dit jaar onze mobieltjes niet meer onder de Telfort voorwaarden kunnen verlengen.
Reputatie 1
gelukig heb ik een oud abo, als ik de prijzen van kpn zie, zal ik nooit een nieuw abo bij hun nemen

het zelfde geld voor mijn mobiel tel, als ik het goed begreep moet ik straks bij kpn zijn

nou mooi niet dan



zo zonde dat telfort dood ging
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @werkenjohn, ik snap wat je bedoelt. Zo lang jij niets verandert aan je pakket, dan blijft het zoals het nu is, inclusief de kosten. Telfort stopt niet, we gaan samen verder onder de naam KPN. Het is de bedoeling om de sterke punten van Telfort mee te nemen naar KPN 🙂 Er is nu nog niets over bekend, maar misschien veranderen de pakketten volgend jaar weer en komen er meer mogelijkheden bij. Er wordt elk jaar kritisch naar het aanbod gekeken. Ik zou zeggen, wacht het rustig af, en mocht je er tegen die tijd vragen over hebben, laat het gerust weten.
Ik denk dat er wel meer KPN winkel medewerkers niet op de hoogte zijn,

hoe te handelen met Telfort klanten.



En ik neem aan, dat als KPN een abonnement overneemt en de Telfort voorwaarden veranderen,

er kosteloos opgezegd kan worden?

Reageer