Sticky Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder
Badge +13

Laatste update: 30-09-2020, 12:15 uur

We zitten inmiddels midden in de overgang naar KPN. Voor het laatste nieuws, zie Telfort Thuis wordt KPN Thuis

 

Op 26 januari 2020 is Telfort Mobiel KPN Mobiel geworden. Lees meer over deze overgang.

Telfort is al 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden je graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heet Telfort straks ook KPN.

Om het beste voor onze klanten te bieden bundelen we onze krachten in KPN en vullen we dit merk aan met de sterke eigenschappen van Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom. Op deze manier kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening nog verder te verbeteren. 

 

Dit betekent het voor Telfort klanten
Uiteindelijk gaan alle klanten van Telfort automatisch over naar KPN. Je kan de Telfort producten en diensten gewoon blijven gebruiken. Alle mobiele abonnementen zijn overgezet op 26 januari 2020. Voor nieuwe of extra abonnementen is iedereen voortaan welkom bij KPN.

 

Telfort blijft in de buurt
We zien onze Telfort klanten vanaf nu graag terug in de KPN winkel of KPN XL winkel. Onze collega’s helpen je in de KPN winkel met je vragen over Telfort. Het voordeel is dat je nu in nog meer winkels terecht kan. 

 

En Telfort blijft online
Telfort.nl, de website, blijft voorlopig nog gewoon online. Ook blijven Mijn Telfort en de Mijn Telfort-app gewoon werken. Voor informatie of service kunnen Telfort klanten ook nog steeds contact opnemen met de Klantenservice van Telfort. En ze kunnen terecht op Telfort.nl/kpn.

 

374a8505-15f7-47c4-a120-62d0def9c65c.png

 

Wanneer gaan de Mobiele en Thuis-abonnementen van Telfort over naar KPN?
De mobiele abonnementen zijn op 26 januari 2020 overgegaan naar KPN. Van de Thuis-abonnementen verwachten we de overgang in 2020. We houden je persoonlijk op de hoogte als er iets staat te gebeuren.

 

Verandert mijn abonnement bij de overgang naar KPN?
We zorgen ervoor dat het abonnement dat je hebt, gewoon doorloopt bij KPN. Je hoeft er zelf niets voor te doen. 
Dat betekent voor Thuis:
•   Je houdt je e-mailadres.
•   Je houdt je apparatuur.
•   Je houdt je tv-opnames.
•   Je houdt je modeminstellingen.
En voor Mobiel:
•    Je houdt je nummer, voicemail en sms'jes.
•    MB's en minuten blijf je 2 maanden meenemen.

Je hebt onlangs een e-mail of brief over de overgang naar KPN ontvangen. Hierin staat de bundel die je straks bij KPN krijgt. Let op, dit is de basis bundel. Als je CombiVoordeel hebt, komt de verdubbeling er nog bij.

Alle voordelen die je nu hebt gaan mee naar KPN. Dat geldt voor zowel de CombiVoordeel verdubbeling, als voor extra bundels die je bijvoorbeeld bij een verlenging hebt gekregen. Extra verlengvoordelen zijn niet in de brief of e-mail vermeld, omdat daar veel verschillende varianten van zijn. Deze gaan gewoon mee naar KPN. We zorgen ervoor dat je er niet op achteruit gaat in belminuten, sms’jes en MB’s.

 

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
In 2019 gebeurt er nog niets met het Telfort forum. We verwachten dat dit forum te gebruiken is tot alle klanten over zijn naar KPN en dat het nog in heel 2020 leesbaar zal zijn. We houden je hier op de hoogte van de ontwikkelingen.
 

Meer vragen en antwoorden? Klik op ‘Toon inhoud’.

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom op termijn verder als KPN?
We willen de onbetwiste kwaliteitsleider zijn en we hebben de ambitie om met het KPN-merk alle klantgroepen in de verschillende segmenten te bedienen. Daarom leggen we de focus op het KPN-merk en vullen we dit aan met de sterke eigenschappen van de andere merken. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening onder het KPN-merk nog verder te verbeteren.

Zijn de winkels gesloten?
Vanaf 1 mei 2019 kun je terecht in de KPN-winkels of KPN XL Winkels.

Tot wanneer kan ik verlengen?

Je kunt voortaan verlengen bij KPN. Je kan hiervoor terecht in de KPN winkel in jouw buurt.

Blijft Telfort.nl wel bestaan?
De Telfort website blijft voorlopig bestaan voor al je vragen en service.

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
Het Telfort forum blijft in 2019 wat het altijd is geweest: de leukste plek om antwoorden te vinden en om in gesprek te gaan met andere klanten en Telfort specialisten. Gedurende dit jaar bereiden we ons er op voor om het forum dezelfde overgang te laten maken als het merk zelf: naar één KPN dat is aangevuld met de sterke eigenschappen van de andere merken. Details hierover zijn nog niet bekend.
Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer vast/mobiel? Blijft dit hetzelfde?
Je telefoonnummer vast/mobiel blijft hetzelfde.

Kan ik gebruik maken van Gratis onderling bellen en MB’s delen?
Deze voordelen zijn nu al beschikbaar voor KPN mobiele klanten als je je aanmeldt voor KPN Compleet. Als je je mobiele contract wil verlengen, kan dat naar een mobiel abonnement van KPN zodra je contract is afgelopen.

Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

Ik heb Telfort mobiel en XS4ALL vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Als je XS4ALL combineert met KPN of als je Telfort combineert met KPN, dan krijgt je combinatievoordelen. We werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening. Mocht het in de toekomst veranderen, dan krijg je hier bericht van.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

 

Heb je vragen? Stel ze dan hieronder.


1292 reacties

Tjaaa Galdor, ik wist niet dat je zo snel gaat reageren. Dus bijna 40.000 ondertekeningen (38.496 om precies te zijn) voor het behoud van XS4ALL zijn niet genoeg overtuigend voor je ? Wil jij misschien een miljoen ondertekeningen in een keer ? Dat kan niet, en je kent Nederland. En je weet dus wat zijn de mogelijkheden. Je kan dus geduld hebben, of te lang wachten tot je de trein mist !... of toch nog erin springen op het allerlaatste moment.
Voor de liefhebber de visie van een marketeer
https://www.samr.nl/gevolgen-opheffen-merken-telfort-en-xs4all-voor-kpn/

Vraag wie mist de C1000 🤚🤚 Jumbo is leuk maar geen C1000 gelukkig is al het personeel in de filialen hier gebleven. Maar kwaliteit zeker bij niet franchisers is toch anders. In dit geval zegt de naam op de gevel niet veel, maar in zijn geheel is het toch anders.

Dus zie ik de naam Telfort ook niet graag verdwijnen maar door het opdoeken van het DVB, ja ik blijf het noemen, heeft voor mij persoonlijk de waarde van die naam en provider wel veranderd.
Veranderd in het product aanbod niet veel prima, toevallig wordt hier door Jasper Planet Internet genoemd dat was ook een vrij sterk merk die is opgegaan in KPN de opgang van diverse glasvezel leveranciers in Telfort die nu zelf verder geassimileerd lijkt te worden belooft hoe meer ik erover lees weinig gunstigs.

Ik blijf vertrouwen houden maar of dat terecht is........
@hoihoi1 kijk dat heb ik nog niet gelezen het laatste wat ik las was 3.000 dat zet weinig zoden aan de dijk dit begint ergens op te lijken. Van welke omroep was de uitspraak er is hoop, wellicht hier dan ook, hoewel ik van mening ben dat het toch wel verder doorgezet wordt.
XS4ALL maakt misschien nog een erg kleine kans.
Maar welke bedrijven heeft KPN al niet opgeslokt met huid en haar?
Zij vinden het nu tijd dat ook de naam verdwijnt.
Straks ook met de bijbehorende service, kwaliteit, prijzen ect. en
Er zal niets hetzelfde blijven vrees ik , maar één groot KPN en alles wordt straks gelijkgetrokken.
Let wel, aan KPN standaarden.

Het blauwe verdwijnt en de groene prijs verschijnt.
Dat is wat ik er van vind.

Commercieel en marketing en hopen dat niemand iets door heeft.
En reken maar dat KPN dit gewoon doorzet.

Denk hierbij ook aan Telfort en welke bedrijven er opgegaan zijn in dit bedrijf.
Wie herinnerd zich Smiths nog nu bekend als Lays
Hier een leuke link met andere verdwenen merken.
http://verdwenenmerken.nl/het-verhaal-achter-10-legendarische-merknamen
Wie herinnert zich het automerk Simca nog? Het is wel off topic, maar op z'n Brabants lullen kan ook leuk zijn. 😂
Reputatie 8
Badge +10
Wie herinnert zich het automerk Simca nog? Het is wel off topic, maar op z'n Brabants lullen kan ook leuk zijn. 😂
Ik... dat was mijn eerste auto'tje. 😆

Ik ook, niet als eigen auto maar wel 1 van mijn pa.
Overtoom had ik al ergens genoemd ik gebruik vaak nog steeds tuut tuut...... om dan oh wacht nu Manutan te zeggen over een sterk merk gesproken.

@Friesian precies de gevolgen kunnen of zullen vervelend genoeg zijn dus een beetje luchtig bekijken kan geen kwaad.

Ik heb de tekst bij die petitie van xs4all bekeken.

KPN is voornemens de merknaam XS4ALL te laten verdwijnen. Dat is de kip met de gouden eieren slachten. XS4ALL is een sterk merk, dat jaar na jaar als beste wordt beoordeeld door de Consumentenbond. XS4ALL is voorvechter van privacy en veiligheid en dat mag niet verdwijnen. Teken daarom deze petitie


'Het kip met de gouden eieren' prijs technisch klopt dat wel.
Die Consumenten bond beoordeling doet mij niet veel dat soort oordelen vind ik vrij subjectief op basis van ervaring kan je een merk of bedrijf goed of slecht vinden maar een slechte ervaring maakt het bedrijf per definitie niet slecht.

Als voorbeeld de Lidl nu alweer de beste in groente en fruit het jaar is net begonnen!!!
Oordeel van de eigen klanten uit september 2018 gaan die ook naar andere supermarkten??

Voor vechter van privacy en veiligheid.
Het merk staat voor veel meer dan alleen dat zoals service gerichtheid ook bij problemen met eigen apparatuur en daarmee samenhangend kwaliteit.

Als ik al klant was is van wat daar staat alleen het laatste deeltje wat het tekenen zin geeft.
De andere twee is voor mij persoonlijk niks zeggend in die zin geen reden om die naam te willen houden vanuit klant perspectief, zakelijk ben ik toch wel van mening dat het naamsbehoud wel zin heeft omdat juist de merken Telfort ennXS4ALL elk hun eigen kanten hebben om voor 1 van beiden te kiezen. Zelfs als je weet dat deze beiden onderdeel van de NV KPN zijn.
@Galdor68, de andere verdwijnenen hadden geen harde relatie met de klanten. Je wilt Telfort met C 1000 of nog Vedior vergelijken ? Betreft wat je zag of niet van de ondertekeningscijfers hangt van wat je als boodschap wilt doorgeven. De jouw is wanhoop en niks doen. De mijne is terugvechten. Betreft xs4all petitie ging ik nu kijken, het aantal onderetekeningen is gestegen. Ter verificatie, kan je "XS4ALL moet blijven" googelen. Ik ben van mening dat KPN gaat loslaten wanneer er genoeg maatschappelijke druk op hem gericht is. En het kaartenhuis van zichzelf gaat storten wanneer een deel van het slecht berekend avontuur tegen grote weerstand komt.

Maar waarom KPN tot nu toe nog niet met een opheldering wilt komen betreft de nieuwe prijzen ? Je bent met mee eens dat een radio stilte zoals die is niet geruststellend en speelt niet in het voordeel van KPN. Een publieke bedrijf (in tegenstelling tot de commerciele, zijn op de dienst gericht) mag zich niet als een commerciele bedrijf gedragen, liberalisering of niet.

Dus ik herhaal hoeveel mensen genoeg lef zouden hebben om hun ondertekening te zetten voor het behoud van Telfort ?
Reputatie 8
Badge +12
Ik begrijp heel goed dat jullie graag duidelijkheid willen over hoe en wat. Deze zal er ook komen zodra deze beschikbaar is. Meer kan ik op dit moment nog niet dan dit herhalen.
Ik wil hierin de naamsverandering van C1000 naar Jumbo zeker vergelijken de week na deze wijziging waren wij voor exact dezelfde producten excat dezelfde merken waar Jumbo op stond in plaats van C1000meer kwijt en zeker het vlees is nog steeds van mindere kwaliteit dan toen de naam nog C1000 was.

Dit op navraag omdat de Franchise houder het vlees niet meer via eigen kanalen mocht inkopen maar via het concern Jumbo, gelukkig voor ons klanten mochten ze nog wel de vaste brood leverancier houden naast het jumbo merk.

En Supermarkten vooral buurt supermarkten hebben een goed contact met hun vaste klanten vergelijkbaar hoe de vaste forum bezoekers en de moderators met elkaar omgaan en dat zelfs zonder elkaar te zien.

Dus ik zie hier zeker een gelijkenis.

Ik persoonlijk zie sinds KPN geen PTT meer is dit niet meer als een publiek bedrijf net zo min als energie leveranciers dit nog zijn. wat de laatste vraag van hoihoi betreft lef daar is geen lef voor nodig eerder nut of noodzaak.

Als het volledige klantenbestand en daar buiten ondertekend dan breng je een goede heldere boodschap over. Er wordt echt wel met een klanten verlies rekening gehouden dat kan meevallen dat kan tegen vallen. Zoals eerder aangeven in dit topic wie heeft er dan het meeste profijt of schade van?

Het samengevoegde KPN als provider in klanten aantallen ja misschien wel, dat speelt niet echt mee want op papier zijn deze klanten nu nog onderdeel van een andere provider elke klant die blijft is mooi meegenomen.

Zolang je via het Reggefiber of DSL net internet afneemt krijgt de NV KPN ook weer inkomsten dus die maakt het in die situatie weinig uit. De enige winnaar zou de kabel zijn of glasvezel als je in een niet KPN netwerk gebied woont.

Voor er nieuwe bundels naar buiten komen zal er toch wel gekeken worden naar de ontwikkeling rond XS4ALL dit moet toch wel serieus worden behandeld, zolang dat niet is afgehandeld zal er nog niet veel naar buiten worden gebracht.
Waarom begin jij dan geen petitie hoihoi1?
Klanten van Telfort, sommigen gaan misschien wel tekenen.

Maar de meeste mensen zijn hier gekomen omdat Telfort een budgetprovider is.
Dat is hoe langer hoe minder het geval.

Vraag aan mensen die verplicht over moeten of gaan naar nieuw glasvezel of zij zo blij zijn.
Of mensen die nu nog steeds vastzitten aan de V8 vanwege het modem beleid.
Daarbij mensen die in zijn gegaan op een verlengaanbod Thuis en gezien hebben,
dat de upload gewijzigd is en dat de TV pakketten uitgekleed zijn.

Dat de mobiele abonnementen veranderd zijn.
Vanaf 1 maand opzegbaar voor een meerprijs van €1,50 of anders een twee jarig contract.
Jaarcontracten zijn er niet meer.
150 belminuten of anders tegen meerprijs van €1,00 onbeperkt.
En dan de data, eerst geen data en daarna gelijk naar 2 GB.
Ben je geen grootverbruiker, is het zonde van het geld.
Plus dat de keuzes wel erg beperkt zijn zo.
Daarbij genomen dat bij een verlenging ook veel voordelen weg zijn.
(Dit is overigens geen aanval op de medewerkers, zij moeten het beleid uitdragen.)

Sommige klanten zijn hierom al weggegaan of overwegen om weg te gaan.

Maar een petitie, heeft dat nut of is dat een noodzaak?
Wie wil of kan het opbrengen om zo'n petitie te starten of een helder beeld uitdragen?
Dat is voor ieder persoonlijk.
Ik kan het niet.

Ik denk ook dat er onder Telfort klanten meer verdeeldheid is dan onder XS4ALL klanten.
Maar dat kan ik natuurlijk ook mis hebben.

Bij klanten van Xs4ALL is dat anders, zij zijn trouw aan hun provider.
Zij hebben bewust gekozen voor een duurder contract, goede service, kwaliteit en meer privacy.

Maar dit is wel een reden waarom ik denk dat de petitie voor XS4ALL misschien wel nut kan hebben.
Dat zal voor Telfort moeilijker worden vrees ik.

Telfort is al van KPN alleen de naam wordt veranderd.
Althans, zo wil KPN het doen overkomen.

Dan kom ik gelijk bij de punten van Galdor68.
Hij heeft zeker een goede ver gelijkenis met o.a. C1000 en PTT.
Wat hij schrijft daarover is waar.
En dat waren ook alleen maar zogenaamde naamswijzigingen.

Er zijn inderdaad providers die over het KPN netwerk gaan.
Dat klopt, maar de providers zelf stellen abonnementen ect op en maken zelf de prijs uit.
Voor mij geen KPN abonnement meer.
@mandy een beetje achtergrond info een deel van die prijs is direct terug te voeren aan de kosten voor het mogen gebruiken van het KPN netwerk https://www.kpn-wholesale.com/producten-diensten/breedband.htm zo weetje zelf ook dat bijvoorbeeld NLe nu wel 50/50 standaard aanbied en een groter basis tv pakket heeft maar in maandlasten niet eens veel goedkoper is dan Telfort eigenlijk maakt op dit moment het basispakket en bij glasvezel de gelijke up en download NLe voor nieuwe klanten iets intressanter dan Telfort. Vooral in combinatie met een mobiel abonnement is Telfort dan weer iets om bij te blijven of voor te kiezen.

Het is dus zeker niet alleen aan een provider om die prijs uit te maken als KPN Whole sale de prijzen verhoogt zal de aanbieder toch de prijs moeten aanpassen of zolang het geen verlies opleverd de prijs gelijk laten.

Dus bij dit alles goed in gedachten houden het verschil tussen KPN de internet en tv provider waar het hier omgaat. Dit ter herhaling.
NLE is wat prijs betreft inderdaad bijna gelijk aan Telfort.
Maar de gelijke up en download is zeker interessanter.
Plus het uitgebreidere TV pakket.

Alleen om het combivoordeel van mobiel van Telfort zal ik niet blijven.
Daar zijn goedkopere alternatieven voor.

En met het laatste punt zal je wel gelijk hebben.
Misschien is dit een beetje off topic maar ik heb gezien, dat Jurgen hier nog Community Manager genoemd wordt en bij een mailbericht van het Forum, Specialist Forum.
Nu kan het zijn dat dit al was en het mij nu pas opvalt?
Reputatie 1
@Galdor68, de andere verdwijnenen hadden geen harde relatie met de klanten. Je wilt Telfort met C 1000 of nog Vedior vergelijken ? Betreft wat je zag of niet van de ondertekeningscijfers hangt van wat je als boodschap wilt doorgeven. De jouw is wanhoop en niks doen. De mijne is terugvechten. Betreft xs4all petitie ging ik nu kijken, het aantal onderetekeningen is gestegen. Ter verificatie, kan je "XS4ALL moet blijven" googelen. Ik ben van mening dat KPN gaat loslaten wanneer er genoeg maatschappelijke druk op hem gericht is. En het kaartenhuis van zichzelf gaat storten wanneer een deel van het slecht berekend avontuur tegen grote weerstand komt.

Maar waarom KPN tot nu toe nog niet met een opheldering wilt komen betreft de nieuwe prijzen ? Je bent met mee eens dat een radio stilte zoals die is niet geruststellend en speelt niet in het voordeel van KPN. Een publieke bedrijf (in tegenstelling tot de commerciele, zijn op de dienst gericht) mag zich niet als een commerciele bedrijf gedragen, liberalisering of niet.

Dus ik herhaal hoeveel mensen genoeg lef zouden hebben om hun ondertekening te zetten voor het behoud van Telfort ?

Ik doe zeker mee voor een petitie voor behoud van Telfort!!
Reputatie 8
Badge +10
Ik doe zeker mee voor een petitie voor behoud van Telfort!!
Dat zal best... maar niemand start een petitie.
Behalve het handjevol klanten dat hier zijn of haar verhaal doet lijkt het die honderdduizenden andere klanten van Telfort weinig te kunnen schelen...

Bij de XS4ALL klanten lijkt het wat meer te leven...

https://tweakers.net/nieuws/148172/kpn-gaat-met-actiegroep-xs4all-moet-blijven-in-gesprek.html?nb=2019-01-21&u=1000
Precies die, de Telfort klanten en dit is generaliseren, intresseren zich maar in 1 ding de prijs niet in de naam op de rekening.

Telfort als merk heeft gewoonweg niet de legacy die XS4ALL heeft.
Voor de huidige 20ers zal die legacy heel waarschijnlijk ook niet veel waarde hebben.

Het lijkt wel een nieuwe hobby provider wisselen.
Op een ander forum schreef iemand dit al die wisseld elk jaar van provider om zo de laagste jaarlasten te hebben, ik moet er niet aan denken.



Er is zowaar een Petitie NUL ondertekenaars over de duosim.
@mandy , nou dit is een hele andere verhaal dat jij gaf. Je weet blijkbaar veel over de gebrekken van Telfort waarmee jij ook zelf een petitie erover kan beginnen. Waarop wacht jij ? Je ziet dat alles achteruit gaat (of uitgekleed) met Telfort diensten. Hoe lange je stil blijft , hoe moediger Telfort met dit beleid gaat worden. Toch ? Ik zie dat wij veel overeenkomsten hebben. Wat ik niet snap is jouw fatalisme. Je denkt dat het zinloos is en nutteloos. Samen kunnen we misschien iets bereiken. De wil moet erbij zijn natuurlijk.
Ik neem het aan dat er meerdere mensen op dit forum die interese hebben over zulke petitie.

En natuurlijk is er het mogelijk zijn dat misschien is Telfort eindelijk te slecht is geworden en dat een petitie is wel overbodig of nutteloos. Maar hoe men naar de juiste idée kan komen zonder kennis ?

Dus sluit jij aan ermee met deze petitie of heb jij misschien reden om te denken dat het echt nutteloos is ? Ik heb die nog niet gezien.
Reputatie 1
Zoals wel meerdere hier zou ik het jammer vinden als het merk Telfort verdwijnt. Als het werkt dan werkt het ook prima en per maand ben je relatief weinig kwijt. Ook het kunnen gebruiken van een eigen modem (FB3490) heb ik altijd kunnen waarderen. Mocht KPN hieraan gaan tornen dan sluit ik een overstap naar Ziggo (TV zonder klungelig doosje en hogere snelheden) niet uit.
Ik neem het aan dat er meerdere mensen op dit forum die interese hebben over zulke petitie.

Dus sluit jij aan ermee met deze petitie ?

Even een vraagje ben je al een petitie gestart?

Even een andere stelling.
Heb/had je daar het lef voor? 🙂

Bij genoeg handtekeningen verzameld maak je het verschil. Besef wel dat er bijvoorbeeld op dit forum ook (geregistreerd forum user) mensen zijn die alleen een prepaid, sim only of abbo met toestel kunnen zijn.

Dus ik herhaal hoeveel mensen genoeg lef zouden hebben om hun ondertekening te zetten voor het behoud van Telfort ?
Zie eerst maar eens kans om dezelfde aandacht te trekken in de media!
Persoonlijk zeggen de meeste namen zoals die Kirsten Verdel mij niet veel maar het is blijkbaar genoeg voor de media om hierop in te haken.
Zie eerst maar eens kans om dezelfde aandacht te trekken in de media!
Persoonlijk zeggen de meeste namen zoals die Kirsten Verdel mij niet veel maar het is blijkbaar genoeg voor de media om hierop in te haken.

Misschien moet je Hans vragen. 😀😎

Reputatie 1
Zie eerst maar eens kans om dezelfde aandacht te trekken in de media!
Persoonlijk zeggen de meeste namen zoals die Kirsten Verdel mij niet veel maar het is blijkbaar genoeg voor de media om hierop in te haken.


Daarom ook een petitie starten, want zo weet je zeker dat Telfort verdwijnt, met alleen maar discuseren komen we nergens, ja bij kpn uiteindelijk.
Word het kpn dan ben ik vertrokken want heb geen zin in de macht positie en houding van kpn en later met prijsverhogingen.

Vriendelijke groet,
Gertjan
Zie die petitie over duosim uit 2011 geen ondertekenaars een petitie aanmaken is stap één je moet deze dan wel landelijk onder de aandacht brengen zonder media aandacht lukt dat gewoonweg niet.

We kunnen elkaar er wel op wijzen of een ander vragen om dit te doen maar zonder dit persoonlijk te bedoelen proef ik hieruit niet de wil om deze zelf aan te maken.

Dus #totziensTelforthalloKPN

Reageer