Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder
Badge +13

Op 26 januari is Telfort Mobiel KPN Mobiel geworden. Lees meer over deze overgang.

 

Laatste update: 22 april 2020

In de week van 20 april ontvang je een e-mail met een korte update over de overgang van jouw Thuis abonnement van Telfort naar KPN. Op deze manier willen we je even kort bijpraten en laten weten dat we op de achtergrond nog steeds bezig zijn. Er is nog geen overgangsdatum bekend. Zo gauw er meer bekend is, ontvang je hierover meer informatie van ons.

 

Telfort is al 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden je graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heet Telfort straks ook KPN.

Om het beste voor onze klanten te bieden bundelen we onze krachten in KPN en vullen we dit merk aan met de sterke eigenschappen van Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom. Op deze manier kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening nog verder te verbeteren. 

 

Dit betekent het voor Telfort klanten
Uiteindelijk gaan alle klanten van Telfort automatisch over naar KPN. Je kan de Telfort producten en diensten gewoon blijven gebruiken. Alle mobiele abonnementen zijn overgezet op 26 januari 2020. Voor nieuwe of extra abonnementen is iedereen voortaan welkom bij KPN.

 

Telfort blijft in de buurt
We zien onze Telfort klanten vanaf nu graag terug in de KPN winkel of KPN XL winkel. Onze collega’s helpen je in de KPN winkel met je vragen over Telfort. Het voordeel is dat je nu in nog meer winkels terecht kan. 

 

En Telfort blijft online
Telfort.nl, de website, blijft voorlopig nog gewoon online. Ook blijven Mijn Telfort en de Mijn Telfort-app gewoon werken. Voor informatie of service kunnen Telfort klanten ook nog steeds contact opnemen met de Klantenservice van Telfort. En ze kunnen terecht op Telfort.nl/kpn.

 

374a8505-15f7-47c4-a120-62d0def9c65c.png

 

Wanneer gaan de Mobiele en Thuis-abonnementen van Telfort over naar KPN?
De mobiele abonnementen zijn op 26 januari 2020 overgegaan naar KPN. Van de Thuis-abonnementen verwachten we de overgang in 2020. We houden je persoonlijk op de hoogte als er iets staat te gebeuren.

 

Verandert mijn abonnement bij de overgang naar KPN?
We zorgen ervoor dat het abonnement dat je hebt, gewoon doorloopt bij KPN. Je hoeft er zelf niets voor te doen. 
Dat betekent voor Thuis:
•   Je houdt je e-mailadres.
•   Je houdt je apparatuur.
•   Je houdt je tv-opnames.
•   Je houdt je modeminstellingen.
En voor Mobiel:
•    Je houdt je nummer, voicemail en sms'jes.
•    MB's en minuten blijf je 2 maanden meenemen.

Je hebt onlangs een e-mail of brief over de overgang naar KPN ontvangen. Hierin staat de bundel die je straks bij KPN krijgt. Let op, dit is de basis bundel. Als je CombiVoordeel hebt, komt de verdubbeling er nog bij.

Alle voordelen die je nu hebt gaan mee naar KPN. Dat geldt voor zowel de CombiVoordeel verdubbeling, als voor extra bundels die je bijvoorbeeld bij een verlenging hebt gekregen. Extra verlengvoordelen zijn niet in de brief of e-mail vermeld, omdat daar veel verschillende varianten van zijn. Deze gaan gewoon mee naar KPN. We zorgen ervoor dat je er niet op achteruit gaat in belminuten, sms’jes en MB’s.

 

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
In 2019 gebeurt er nog niets met het Telfort forum. We verwachten dat dit forum te gebruiken is tot alle klanten over zijn naar KPN en dat het nog in heel 2020 leesbaar zal zijn. We houden je hier op de hoogte van de ontwikkelingen.
 

Meer vragen en antwoorden? Klik op ‘Toon inhoud’.

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom op termijn verder als KPN?
We willen de onbetwiste kwaliteitsleider zijn en we hebben de ambitie om met het KPN-merk alle klantgroepen in de verschillende segmenten te bedienen. Daarom leggen we de focus op het KPN-merk en vullen we dit aan met de sterke eigenschappen van de andere merken. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening onder het KPN-merk nog verder te verbeteren.

Zijn de winkels gesloten?
Vanaf 1 mei 2019 kun je terecht in de KPN-winkels of KPN XL Winkels.

Tot wanneer kan ik verlengen?

Je kunt voortaan verlengen bij KPN. Je kan hiervoor terecht in de KPN winkel in jouw buurt.

Blijft Telfort.nl wel bestaan?
De Telfort website blijft voorlopig bestaan voor al je vragen en service.

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
Het Telfort forum blijft in 2019 wat het altijd is geweest: de leukste plek om antwoorden te vinden en om in gesprek te gaan met andere klanten en Telfort specialisten. Gedurende dit jaar bereiden we ons er op voor om het forum dezelfde overgang te laten maken als het merk zelf: naar één KPN dat is aangevuld met de sterke eigenschappen van de andere merken. Details hierover zijn nog niet bekend.
Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer vast/mobiel? Blijft dit hetzelfde?
Je telefoonnummer vast/mobiel blijft hetzelfde.

Kan ik gebruik maken van Gratis onderling bellen en MB’s delen?
Deze voordelen zijn nu al beschikbaar voor KPN mobiele klanten als je je aanmeldt voor KPN Compleet. Als je je mobiele contract wil verlengen, kan dat naar een mobiel abonnement van KPN zodra je contract is afgelopen.

Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

Ik heb Telfort mobiel en XS4ALL vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Als je XS4ALL combineert met KPN of als je Telfort combineert met KPN, dan krijgt je combinatievoordelen. We werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening. Mocht het in de toekomst veranderen, dan krijg je hier bericht van.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

 

Heb je vragen? Stel ze dan hieronder.


1288 reacties

Vragen staat vrij, is een mooie spreuk, antwoorden ook.

Ik heb ook vragen net zo goed als iedereen.
We kunnen en mogen KPN en Telfort bestoken met vragen zoveel we willen alleen maar goed.
Feit is pas als er een duidelijk antwoord is krijgen we deze eerder niet.
Zolang er niks veranderd voor ons klanten is er voor het bedrijf alle recht om eerst alles goed intern te regelen en op basis van al onze reacties aanpassingen te doen.

Hoelang van te voren iets bekend gemaakt moet worden dat hangt van de gevolgen af.
De afbouw van oud glasvezel is 4 of 5 maanden terug aangekondigd met info
Dat project loopt tot het eind van dit jaar. Niks op aan te merken de gevolgen hiervan zijn naar mijn mening groter dan de naam die op mijn rekening staat.

Volgens de berichtgeving is voor deze wijziging 2 jaar uit getrokken voor dat alles rond moet zijn met tot nog toe minder details dan de andere wijziging, dat lijkt mij ruim op tijd die details komen wel.

De €2,50 prijs verhoging van 2018 is uit mijn hoofd 2 tot 3 maanden voor die tijd aangekondigd met een vrije overstap periode. Zodra er voor ons directe financiele gevolgen zijn zou een zelfde of langere periode van te voren niet meer dan netjes zijn.

Wat ik nu begrijp veranderd er financiel nog niks de verandering die wel aangekondigd is komt ten goede van de klanten. Dus met een mobiel abonnement van Telfort en thuis internet van KPN gaan we nu ook voor combikorting in aan merking komen dat is goed nieuws.
JanD , Een Telfort-klant kan ook werkzaam bij KPN zijn. Toch ? Dus werk je bij KPN toevallig ?
@hoihoi1
Zowel Galdor68 als JanD zijn geen Telfort of KPN medewerkers, maar klanten net zoals jij en ik.
Klanten die anderen proberen te helpen.
Dus even niet zo hoog van de toren blazen.

Zwart/wit gezien is het ook geen fusie.
Telfort was al van KPN.

Persoonlijk ben ik ook niet blij met deze situatie en wil ook graag op kort termijn duidelijkheid.
Ik ben ook niet blij met KPN.

Plus als er veranderingen in prijs komen kan jij als klant kosteloos opzeggen.
Als er gemorreld wordt aan de prijs, combikorting ben ik ook weg.

Maar als zelfs de medewerkers van Telfort op dit moment nog niets weten, wat wil je dan?
De top van KPN moet duidelijkheid verschaffen over eventuele prijsstijgingen ect.
Niet alleen aan ons maar zeker ook naar de medewerkers, zij weten ook niet
of zij straks nog een baan hebben.

Maar één ding is zeker, KPN is zeker niet bang.
Zij willen net zoals Ziggo/Vodafone een groot concern wereldwijd.
Een soort monopolie lijkt het wel hier in Nederland, straks misschien niet eens meer,
in Nederlandse handen.
Maar ook dat is toekomst.
Wereldwijd zal KPN vermoedelijk nooit lukken maar in klanten aantal in Nederland de grootste is vast wel een doel van dit alles.
Iedere iemand die KPN verdedigt ga ik automatisch als een KPN 'aanhanger' beschouwen. Hij/zij mag wel geen medewerker daar zijn, maar wel een aandeelhouder bvr. Toch ? Die ook verdedigen grote concerns die het 'aantrekkelijkheid' van hun aandeel vergrootte. En natuurlijk gaat het meestal over ons of wij als nederlanders gaan aanvaarden dat NL een soort jungleland gaat worden of niet. Met jungleland bedoel ik iedereen kan alles op elke moment iets doen zonder zich met gevolgen zorg te maken. En maakt het niet uit of mensen mee eens zouden zijn of niet. Met andere woorden, Laat ze maar stikken. Betalen of opzeggen (lees oprotten) ! Welkom naar de nieuwe NL.

Hoelang van te voren iets bekend gemaakt moet worden dat hangt van de gevolgen af, zoals Galdor68 zegt. Het is precies wat men MOET altijd doen : Hun ongenoegen uit laten. Anders gaat een hele mooi prijzenverhorging komen (met mooi bedoel ik voor de eigenaren). Misschien nu niet, maar zeker in de toekomst. Anders zou KPN diezelfde merknamen met rust laten. Geschiedenis leert dat Nederlanders worden pas wakker als er iets niet klopt en naars aan hun portemonnaie gebeurt. Niet daarvoor. Natuurlijk alles draait rond het bewustzijn.

Als jullie allen vinden dat het super normaal is dat KPN na zulke barsting het recht heeft om langdurig met radio stilte te kamperen, ja dan is het op jullie eigen verantwoordelijkheid. Ik heb niet voor niets de voorbeeld van Ziggo naar voren gebracht. Als grote bedrijf (die naar geloofwaardigheid streeft neem ik het aan) heeft die KPN het plicht om zijn klanten gerust te stellen TEN EERST over de dienstprijzen. Niet het tot later uit te stellen. Als jullie denken dat het anders zou zijn, toe maar. Jullie moeten wel een voobeeld hebben in die geval die deze van Ziggo tegenspreekt. Maar ik, ga ik het KPN stilte altijd beschouwen als poging tot piraterij. En zal het zo op KPNs kop hammeren tot ik een duidelijk antwoord van hun krijg. Een grote concern is in NL blijkbaar EEN grote concern, ongeacht of het wel van een publieke sector is of niet.
Reputatie 3
Badge
Telfort werd eerst door KPN overgenomen in 2005 dit omdat KPN, ongetwijfeld om een deel van de concurrentie uit te schakelen en extra frequenties te bemachtigen, iets wat T-mobile inmiddels ook heeft gedaan met Tele2.

KPN nam in 2007 Tiscali over. Dit werd uiteindelijk hernoemd naar Telfort Internet.
Mooi voordeel hiervan was dat ze meteen het netwerk van BabyXL in handen kreeg.
Ik vermoed dat Telfort gebruikers altijd via dit netwerk zijn aangesloten, wat mogelijk ook een reden is dat Telfort bepaalde zaken later pas kon krijgen in vergelijking met KPN zelf.
Telfort is altijd een Butget provider geweest in de zin dat ze een uitgekleed pakket aanboden van dat van KPN. Eigenlijk is Telfort niet persé goedkoop, maar je mist enkele dingen die personen van KPN wel kunnen gebruiken.

Voorbeeld 1: Bij Telfort heb je maar 1 keuze optie als je zaken combineert, al heb je 3 mobiele abonnementen, maximaal krijg je 1x 5 euro korting, of één zender pakket van de keuzes.
Voorbeeld 2: Veiligheidspakket bij KPN is standaard voor 2 apparaten, uitbreiden kan voor 4.99 naar 5, bij Telfort heb je er standaard 0 en kan je die uitbreiding wel er bij nemen tot een maximum van 3. Uiteraard is dit afhankelijk van of je de betreffende virusscanner wilt gebruiken, maar zit er bij voor de liefhebber.

Uiteindelijk hebben ze zoals bij zoveel andere bedrijven de keuze gemaakt om er een tweede merk naast te zetten met een eventueel lagere prijs om te voorkomen dat er een concurrent met die klanten aan de haal gaat en als iemand ontevreden was met KPN kon je naar Telfort en had KPN je alsnog als klant al hebben een hoop mensen dit gewoon niet door.
Goed voorbeeld is misschien wel T-mobile, die ooit BEN overgenomen heeft en inmiddels onder diezelfde naam ook weer terug is als Butget Provider op mobiele telefonie.

De keuze van KPN om veel merken samen te voegen naar KPN is niet voor jouw als consument, maar inderdaad vooral een poging om geld te besparen, wel te zien aan de aankondiging dat er ook mensen hun baan zullen verliezen. Je hoeft straks niet voor 4 verschillende merken klantenservices in de lucht te houden, maar voor nog maar 1 en ja er zullen ook mensen mee gaan naar die ene.
Stukje reclame zal ook besparing leveren, dit moet nu voor die vele merken, straks alleen nog maar voor KPN en mogelijk hoor en zie je dan vaker reclame uitingen van KPN.
Dan het aantal websites die je moet onderhouden en aanpassen, dat gaat ook terug lopen, weer een kans om minder mensen in te zetten.
Uiteindelijk zullen we het inderdaad ook in onze portemonnee gaan merken. KPN gaat straks niet 10 verschillende abonnementsvormen meer aanbieden maar dit weer versimpelen tot 3 tot 5 met de kans dat jij als klant geforceerd omgezet gaat worden naar een van deze opties met de bijbehorende prijsverhoging. Wat KPN dan zal zeggen is inderdaad iets als Stikken of Slikken, er is nog keuze in de markt, al wordt deze door het verdwijnen van de betreffende merken wel minder.

Wat betreft de communicatie van KPN, de media wordt gebruikt voor een vooraankondiging en ze zullen pas de klanten actief benaderen op het moment dat ze echt iets zullen gaan merken. Eerder is niet nodig, want voorlopig heet het gewoon nog Telfort en veranderd er niet veel. Het enige waar de media nu voor gebruikt is, dat is om vooral er voor te zorgen dat bepaalde mensen worden geïnformeerd wat een positief effect kan hebben op de waarde van het merk KPN op de beurs en dat de medewerkers na de informatie voorziening niet ineens uit de school klappen met Telfort gaat verdwijnen en de Media er alsnog bovenop duikt en we het op die manier te horen krijgen. Wat misschien ook wel het geval kan zijn is dat KPN dit soort zaken vooraf communiceert via de media om te voorkomen dat er mensen met een bepaalde vorm van voorkennis alvast aandelen KPN kopen wat niet is toegestaan.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @MandersOnline ,
Toen ik nog klant van UPC/Ziggo was ging het een paar jaar terug niet anders, alleen was er toen sprake van een echte fusie, nu alleen het verdwijnen van een paar handelsnamen, die nog onder de statutaire naam KPN vallen.
Reputatie 2
Badge +4
Wat blijft er over mocht KPN ons na verloop van tijd in de duren abo stuurt. Niet veel keus meer.
Wie blijven over NLe, Online.nl, of Tmobile/ Tele2 mischien wat kleinere lokale providers maar inderdaad niet veel. Een paar leveren alleen via dsl wil je glasvezel vallen die af. Voor dsl kan je wel kiezen voor een provider met een pakket die bij de maximaal haalbare snelheid past dat kan wel of niet gunstig zijn. Het is sterk afhankelijk van waar je woont niet elke provider is landelijk dekkend en diverse ben ik nooit in de vergelijkers tegen gekomen.

Als VZ de zaken rond heeft kunnen daar nog voor de klant leuke dingen gebeuren als op de kabel meer keuze komt.

Nog een keuze is Solcon deze is nu ook KPN onderdeel een kleindochter blijkbaar

Van alle KPN NV merken die er nu zijn gaan blijkbaar maar 4 verdwijnen niet eens zoveel maar nu al impact en het is nog niet eens afgerond.

Want even voor de goede orde internet provider KPN is ook 'maar' een merk dus hoe we het ook wenden of keren de Telfort en XS4ALL klantgroepen zijn indirect al jaren klant van de N.V. En de medewerkers ook al jaren personeel wel werkzaam voor een bepaald merk. Elk merk met eigen voorwaarden deze gaan ze dus tot één geheel smeden.
Reputatie 8
Badge +11
We kunnen en mogen KPN en Telfort bestoken met vragen zoveel we willen alleen maar goed.
Feit is pas als er een duidelijk antwoord is krijgen we deze eerder niet.
Zolang er niks veranderd voor ons klanten is er voor het bedrijf alle recht om eerst alles goed intern te regelen en op basis van al onze reacties aanpassingen te doen.


Wij begrijpen dat deze veranderingen veel vragen oproept. Alle klanten behouden hun huidige contract, dat betekent dat er niets verandert in zowel het pakket als de kosten.

Voorlopig is de informatie die we hebben nog beperkt, daarom is de informatie die we hier kunnen delen net zo beperkt. Zo gauw er meer bekend is, laten we dat hier weten. Mocht wel blijken dat er iets gaat veranderen, ook dan delen we dit met jullie. Voor alle duidelijkheid: Dat staat niet in de planning, zie ook alle informatie in de startpost.
Jammer dat KPN dit doet.
Het unieke van Telfort en ook van XS4ALL was juist dat ze niet geïntegreerd waren in die logge en stroperige organisatie van KPN.
KPN heeft in het verleden bewezen dat zij goed lopende organisaties compleet om zeep kunnen helpen door hun bureaucratisch handelen.
Overstappen???
Ziggo is nog erger!!!😭
Reputatie 8
Badge +16
Wat mij vooral stoort zijn de reclames van XS4ALL en Telfort die nog vrolijk uitgezonden worden op radio en TV. Vooral omdat daar nog steeds de kwaliteiten van deze merken worden benoemd (respectievelijk hoge kwaliteit en gunstige deal) terwijl we nog maar moeten afwachten in hoeverre we dat straks terugzien bij de abonnementen die KPN gaat aanbieden.
Goed punt, zolang we nog steeds bij één van deze een abonnement kunnen afsluiten zullen we die commercials wel langs zien komen net als de bushok reclame en overige media. Dat zal allemaal eerder ingekocht zijn hoeverder dit of het volgende jaar vordert zullen de reclame uitingen wel minder worden of veranderen in de stijl van Overtoom die mede de reclame plekken gebruikte om op de verandering naar Manutan te wijzen.

Tip voor Reclame makers van KPN, Telfort en XS4ALL.
Ik zie het al voor me Hans die van Blauw naar Groen gaat.
Reputatie 8
Badge +11
Ik snap wat jullie bedoelen, het is inderdaad een beetje dubbel om nu een reclame te zien. Ik weet niet wanneer de reclames stoppen of veranderen. Jouw idee over Hans die van Blauw naar Groen gaat vind ik wel erg leuk @Galdor68 🙂
@MandersOnline ,

Toen Telfort in 2007 Tiscali overnam, de eerste aankondiging dat hij deed als verantwoordelijke bedrijf die aan zijn geloofwaardigheid denkt was dat NIKS voor de oude Tiscali klanten gaat veranderen qua kwaliteit en KOSTEN. De klanten gaan van Telfort dezelfde voorziening krijgen zoals zij bij Tiscali hadden. PUNT UIT ! Hoe weet ik dat ? Ik was zelf bij Tiscali aan het begin.

Ik wacht dus op de nadere KPN aankondiging. En elke verlopen dag verder zonder die laatste is een dag minder in KPNs geloofwaardigheid.
Ik heb gezien wat KPN durft te vragen voor een mobiel abonnement.
Dat is niet mis en zal daar nooit intrappen.
Ook KPN Thuis is een stuk duurder en ook met glas 50/5 en nu heb ik 50/50.
Dus combineren met KPN zal ik ook nooit doen.
Je bent alleen maar duurder uit.
Blij maken met een dode mus noem ik dat.

De informatie voorziening moet niet alleen verstrekt worden via dit Forum of FB ed.
Er zijn genoeg klanten die hier geen gebruik van maken.
Dus informeer die mensen ook!

Iedere klant behoudt het huidige contract met dito prijs, misschien,
maar dan moet je niet verlengen of zo.
Wie weet wat er straks nog tevoorschijn komt.
Nee, voor nu laat ik al mijn abonnementen gewoon doorlopen, verleng niets.
Tenzij er binnenkort iets bekend wordt wat mij niet aanstaat.

En betere service van het 'grote' KPN daar geloof ik echt niet in.
Met minder mensen meer werk te laten doen, zie het aantal klanten.
Dat gaat niet werken.
Daarbij komen er weer medewerkers op straat, waar moeten zij heen?
De hoge heren, aandeelhouders, krijgen hun geld en bonussen toch wel.
(Dus om nog even te reageren dat ik misschien wel aandeelhouder ben, niet dus.)

Die reclame komt bij mij ook mijn neus uit.
De top maakt mij niet wijs dat zij niet weten hoe het er straks voor ons uit zal zien.
Welke abonnementen met welk prijskaartje.
Wel onrust zaaien, verder geen informatie geven en hopen dat iedereen erin trapt.

En ja, er zijn al meerdere bedrijven opgeslokt en daar hebben klanten knap last van gehad.
Dus geen veranderingen?
Daar geloof ik niet in.
Je gaat straks gewoon meer betalen voor minder aanbod.

NLE en T-Mobile hebben nog 50/50 en zijn niet van KPN.
Zij maken wel gebruik van het KPN netwerk.
@mandy voor dit geldt hetzelfde als voor de klanten die nu van oud naar nieuw glas gaan.
Op extra tv kastjes na die gehuurd moeten worden veranderd er NIKS aan hun basis contract tenzij er van de klant uit bepaalde zaken worden veranderd zoals tv weg doen.

Ook hier NU lopende contracten wijzigen NOG niet gebeurd dat wel krijgen we persoonlijk bericht.
Het onrust zaaien dat doen we ons zelf aan .

Je moet wel bedenken dat het prijs verschil ook in meer extra' s zit zoals deze:

  • Gratis onderling bellen: Heb je meerdere (max. 10) telefoonnummers van KPN Vast of Mobiel op jouw adres? Dan kun je zo vaak als je wilt met elkaar bellen in Nederland.
  • Onderling MB's delen: Je kunt onderling MB's delen. Dat is handig wanneer jij tekort komt en je partner MB's over heeft.
Bij thuis internet kan je ook een 4G sim voor laptop of tablet meebestellen die kost wel €5,00

1 GB Mobiel Internet (3-in-1 simkaart)

Bij Internet voor Thuis kun je extra voordelig een 4G simkaart bij bestellen. Daarmee ben je overal online met je laptop of tablet. Zonder dat je wifi nodig hebt. De 3-in-1 simkaart past in iedere tablet of laptop met een simkaart ingang. Ideaal als je in de trein wilt werken of als je binnen de EU naar de camping gaat.

Met dit kan je ook de combivoordeel gebruiken dus dat blijft hoe dan ook gelijk.

In tegenstelling tot nu bij Telfort kost een vast nummer maar €1,00

Mobiel zijn ze aan de prijs dat is helemaal waar.
Er zitten toch echt wel verschillen die voor thuis internet en tv de prijs waard kunnen zijn.
Zolang er nog geen nieuwe abonnementen of wat dan ook worden gepresenteerd veranderd er NU zeker nog niks voor ons behalve de naam en dat hele traject gaat blijkbaar 24 maanden duren.

Dus dan herhaal ik het toch nog maar het heeft weinig zin om op de feiten vooruit te lopen.

Ik ben er ook van overtuigd dat het wel duurder zal worden pas als ik daar zekerheid over heb ga ik eens kijken of ik wel of niet blijf. Aangezien mijn mobiel nog tot oktober loopt en thuis internet ook kan ik nog niet vrij overstappen kortom ik maak me nu nog niet zo druk.

Het kan nooit kwaad rond te kijken dat staat vast maar voor nu als het nodig is worden we geïnformeerd zo niet KAN en MAG er in de maandelijkse lasten niks wijzigen.

Wat het personeel betreft is daar vast een goed plan voor met opleidingen voor andere functies binnen de organisatie dat komt vast wel goed.
Van oud naar nieuw glas, dat is juist een mooi voorbeeld dat er meer betaald moet worden.
Dan doel ik mensen die 2, 3 of 4 TV digitenne ontvangers hebben, die gaan vanaf €5,00 of meer betalen.
Dus er veranderd niets aan het basis abonnement maar wel aan de prijs.

Nee, de onrust is begonnen met KPN en niet bij ons.
Leuk zo'n aankondiging zonder verdere informatie.
Zeker voor diegene die geen Forum ect bezoeken.
Het duurt 2 jaar en in de tussentijd?

Persoonlijk bericht, daar zijn zij ook zo goed in......

Vast bellen valt hier al af, dat heb ik niet.
Onderling MB's delen ook niet, hier geen grootverbruikers.

Het enige misschien de 3 in 1 simkaart.
Maar je kunt je mobiel ook als hotspot gebruiken.
Dus voor hier geen voordeel.

Ik ben al met alles vrij om over te stappen.

Er kan en mag niet zomaar iets gewijzigd worden en toch gebeurd het.

Ik hoop het voor de medewerkers.
Maar ik heb het bij andere grotere bedrijven goed mis zien gaan in een dergelijke situatie.
Punt is juist dat bij die oude propositie bewust gekozen wordt geen extra ontvangers te nemen. Dus dan zijn voor diezelfde televisie in weze geen ontvangers nodig maar eenmalige uitgaves aan los apparatuur en in dat geval verandert er echt niets aan de maandlasten. Anders is het eigen keus eigelijk kan je bijna stellen dat de impact daar groter is dan voor de andere klanten.

[Qoute]Er kan en mag niet zomaar iets gewijzigd worden en toch gebeurd het.[/qoute]
Daar ben ik vergeten zonder bericht en bij mij is er nog nooit iets aan de kosten veranderd zonder berichtgeving.

Per situatie is het anders het merendeel zoniet alle klanten hebben Telfort van de lagere prijs de combivoordelen en toch het KPN netwerk. Alleen maar zeggen dat KPN veel duurder is zonder er bij te zeggen dat er toch ook voordelen zijn is niet geheel terecht. Dat het meer kost helemaal mee eens het bedrag wat ik nu kwijt ben is meer dan genoeg. Daar zal rekening mee moeten worden gehouden dat er toch een leuk instap aanbod blijft.

Uiteraard heeft het onrust veroorzaakt maar het is ook maar net hoe iemand persoonlijk er mee omgaat.
Ik heb het ter kennisgeving aangenomen en vertrouw er op dat zeker de komende 12 maanden niks aan mijn maandlasten veranderd. Gebeurd dat wel vertrouw ik er op dat ik hier bericht van krijg liefst via de gewone post, omdat via email fout kan gaan vanwege de instellingen in MijnTelfort wat we vorig jaar hebben gemerkt aan de verbaasde reacties dat de rekening met €2,50 omhoog ging.

Juist omdat het een vooral op de achtergrond gecompliceerde actie is moeten we geduld hebben.
Hoewel hoop ook ik dat er over een maand of wat mij betreft 2 maanden meer bekend wordt gemaakt.
Wij zijn al aan het rond kijken naar een eventuele andere aanbieder voor thuis en mobiel. Niet om Telfort, zeker niet! Maar ik wil niet naar KPN. Er zijn genoeg (goedkopere) alternatieven.
Bij jou kon dat waarschijnlijk, geen extra ontvangers,
zeg dat maar eens tegen de jeugd van tegenwoordig.
Dus ouders met kinderen, jongeren, studenten ect. met eigen wensen.
Geheel eigen keus is het niet.

Het bedrag wat ik nu kwijt ben is meer dan genoeg.
Eén van de reden waarom ik weggegaan ben bij KPN, daarbij de slechte service.

Precies mijn idee, de systemen laten ook te wensen over.
Ik zie nog steeds fouten in Mijn Telfort.
Maar goed daar verwacht ik ook niets meer van.
Daarbij is mijn maandprijs voor mobiel nooit gelijk, dan heb ik het zonder bijkomende kosten.
Spook SMS en mail krijgen, ook dat gebeurd.
U bent nu door uw bundel heen, terwijl ik nog bijna alle minuten en data had.
Of dat een SMS dubbel berekend wordt, al is dit wel later vergoed
omdat ik aan de bel getrokken heb.
Daar verwacht ik ook niet veel meer van, dat er nu nog verbetering in komt.
Alle aandacht gaat nu naar één KPN.
Inderdaad, informatie per brief is beter al dan niet aangevuld per mail.

Dus ook jij wil duidelijkheid binnen een bepaald termijn.
Nou, ik dus ook.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik het nu perse vandaag moet hebben.

En ook ik ben aan het kijken naar andere providers, niet voor Telfort maar wel voor KPN.
Reputatie 8
Badge +12
Alles wordt straks KPN, dat is er besloten. Dat is ook wat gaat veranderen. De service die straks verleent zal worden, kan alleen nog maar uitgebreider worden, want 24/7 bereikbaar. Daarnaast wordt er gefocust op een product, die van KPN. Zo kunnen er veel makkelijker en sneller aanpassingen gedaan worden wanneer er iets niet goed staat, of wat dan ook.

In ieder geval blijven de abonnementen die jullie nu hebben zo als ze zijn. Daar veranderd niets aan. Hoe straks het aanbod eruit gaat zien, durf ik nog niet te zeggen. Maar aangezien ze alle sterke punten van de merken willen gaan benutten verwacht ik zeker dat er abonnementen komen voor elke wens.

Zodra over alles meer duidelijkheid is, zal dat gedeeld worden.
Bart, niets persoonlijks naar jou of andere moderators.
Jullie weten ook niet meer dan ons.
Plus dat jullie ook niet alles kunnen/mogen zeggen.
Aan diegene die niets weten, kunnen ze ons ook met rust laten. Een echte verantwoordelijk bedrijfs bericht moet NOOIT met 'In iedere geval' beginnen, toch Bart ? Die moet je wel weten als een Telfort moderator. Dus onjuistheden verspreiden moet je nooit doen in de fora. En jouw 'In iedere geval' stelling heeft mij op alle mijn bovenop punten in het gelijk gesteld.

@Galdor68, je reactie met de voordeel voorbeelden maakt me denken aan iemand die wanhopig de waarde van zijn aandelen probeerd te redden. Wat moeten wij eigenlijk doen met die waardeloze extra's ? Probeer jij ons onze stilte om om te kopen of misschien te chanteren ? ... of jij ons met zulke extra's wilt aantrekken om te zeggen dat de resulterende veranderingen met de fusie de waarde zijn ? Een service moet nooit onbetaalbaar worden voor de klanten. Anders kan het bedrijf het ergens steken. Het is net zoals die HDTV onzin die alle aanbieders ons sinds jaren met fors investeringen en andere apparaten erbij, probeerd te verkopen, met meestal dezelfde (en soms waardeloze) TV programma' s. Houd ajb op met zulke pogingen.

In Nederland moeten grote concerns NOOIT getolereerd zijn, ongeachte privée zijn zij of publiek. Omdat hier is er sprake van een monopool. En een monopool is ontzettend slecht voor de kwaliteit. Monopolen hebben de onbegrenzde neiging om alles bij hun te concentreren. De resultaat is dat door de concentratie de kwaliteit behoorlijk gaat dalen omdat de eigenaran met het gemak van het concentreren de kwaliteit als laatste gaan kijken in hun tocht naar meer winsten door minder kosten. In tegenstelling, meerdere (kleinere) bedrijven zorgen voor meer competitie met het resultaat van meer en betere diensten, en vooral lagere kosten/prijzen. Het is wat wij tot nu toe hebben met de meerdere bedrijven.
Reputatie 8
Badge +12
Ik kan mij voorstellen dat het nieuws het nieuws rauw op je dak valt. Het enige wat ik er mee wilde zeggen is dat er niks veranderd in de huidige abonnementen.

Reageer