Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

1279 reacties

Reputatie 3
Badge

KPN Mailadres zal vast als Alias gemaakt kunnen worden of je Telfort als Alias aan wat je van KPN als mail adres krijgt. We zitten immers op nagenoeg dezelfde mailomgeving als KPN inmiddels.

Reputatie 8
Badge +11

Toen HetNet en Planet in 2009 en 2010 samengingen met KPN werd er een KPN mailbox (met dezelfde naam) aangemaakt waar de HetNet/Planet adressen als alias onder werden geplaatst.

Hoe het nu zal gaan is nog even afwachten. Feit is in ieder geval dat jouw @Telfort e-mailadressen houdt. Hoe dat er precies uit komt te zien weten wij ook nog niet, als wij meer weten zorgen we ervoor dat jullie het ook snel weten :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +8

KPN Mailadres zal vast als Alias gemaakt kunnen worden of je Telfort als Alias aan wat je van KPN als mail adres krijgt. We zitten immers op nagenoeg dezelfde mailomgeving als KPN inmiddels.

Hallo @MandersOnline 

Ik gebruik daarom nu ook de KPN-Webmail i.p.v. de Telfort-Webmail en gebruik nu ook KPN-mail-instellingen voor POP en IMAP i.p.v. de Telfort-instellingen.

We hebben ook nog zoals mijn verwijderde 😜 de telfortglasvel en overige oud glas adressen.  We zullen het wel zien.

Het is uitgelegd maar mag ik het slordig vinden dat in de zojuist ontvangen email over de factuur nog steeds een klantnummer staat als gebruikersnaam voor Mijn Telfort Thuis.

Reputatie 8
Badge +10

@Galdor68 Ja, dat snap ik wel. We hebben het neergelegd bij de juiste partij, maar ik durf niet te zeggen of dit nog aangepast wordt. Zeker aangezien de Thuis abonnementen later dit jaar ook over gaan naar KPN.

Ik ga er vanuit dat het niet meer zal gebeuren. Zo verwacht ik ook dat het nu vervelend wordende scherm over de wijziging van mobiel in Mijn Telfort niet zal verdwijnen voor die tijd.

Reputatie 8
Badge +11

Daar zal een nieuwe voor in de plaats komen denk ik voor de overgang van Thuis naar KPN. Ik weet het niet, in ieder geval iets wat bij de overgang hoort. 

Forum word ook al richting KPN opgeschoven, zie dat @jimny , @Galdor68 en @JanD  De KPN forumfietser badge hebben verdient.

Forum word ook al richting KPN opgeschoven, zie dat @jimny@Galdor68 en @JanD  De KPN forumfietser badge hebben verdient.

Verhip er staat nu KPN bij. Ik zag de forum fietser badge al een tijdje nu zie pas KPN erbij staan.

Zo verwacht ik ook dat het nu vervelend wordende scherm over de wijziging van mobiel in Mijn Telfort niet zal verdwijnen voor die tijd.

Dit schem, over de omzetting staat in verband met de koppeling thuis en mobiel nadat ik deze had ontkoppelt verdween dat scherm  bij het inloggen. Nogbiets watvme opviel nadat ik me had afgemeld voor combivoordeel kon ik dit niet meer aanvragen. Deels wel logisch omdat Telfort geen mobiel meer aanbiedt wel iets om op te letten, ik ben met name benieuwd hoe dit na de migratie gaat, wat ik er tot nu toe over terug vind is dat de laatste keuze permanent is, Telfort Compleet klanten lijken ook maar eenmalig te mogen kiezen, of Fox Sports of het Pluspakket.

Reputatie 8
Badge +18

Als ik ingelogd ben in mijn Telfort thuis en op combivoordeel klik is nog steeds niet te zien welk combivoordeel ik heb, terwijl ik wel degelijk fox eredivisie en dubbele data heb.

Als ik verder klik kom ik in de m.i. oude pagina van combivoordeel waar het mobiel voordeel van Telfort ook nog steeds is ondergebracht 

Ik 'kon' via de Mijn Telfort webpagina's  keurig zien dat het plus pakket actief was, zowel bij het abonnement overzicht, als op de combikeuze pagina.

Blijkbaar omdat ik zelf heb af gemeld voor combivoordeel en Thuis en Mobiel heb losgekoppeld, zie ik in Mijn Telfort geen aanvraag mogelijkheid meer.

In mijn situatie niet erg wel opmerkelijk.

Reputatie 4
Badge

Hier in mijn situatie is de hele combi/voordeel pagina weg, staat ook niet meer bij de rubrieken bovenaan, wat ik ook aanklik, ik kom de combipagina niet meer tegen 

Hier in mijn situatie is de hele combi/voordeel pagina weg, staat ook niet meer bij de rubrieken bovenaan, wat ik ook aanklik, ik kom de combipagina niet meer tegen 

Dat kan duiden op de voorbereiding van de migratie naar KPN. 

Reputatie 8
Badge +8

Bij mij bestaat de pagina combivoordeel nog gewoon, ook mijn juiste combivoordeel staat gewoon aangevinkt.

Reputatie 4
Badge

Abonnement | Factuur | Verbruik | E-mail | Instellingen | Mijn gegevens | Bestelstatus

Zo ziet het er bij mij uit, de hele combipagina is weg en zie het ook nergens meer

Alles-in-1 Standaard

Einddatum contract:

1 september ….

CombiVoordeel staat een vierkant hokje met een kruis erin

Reputatie 8
Badge +11

Iedereen die het had, heeft het gewoon. Ik heb dit voor jullie nagekeken. Het zou dus ook zichtbaar moeten zijn in Mijn Telfort.  Andere browsers geprobeerd, cookies verwijderd? Bij mijn weten is alles opgelost. 

CombiVoordeel aanvragen kan via de site. 

Reputatie 4
Badge

@Bart - Telfort, Alles gedaan wat je schreef, andere browser, cookies verwijderd, gister ook gedaan, nu net weer, de situatie blijft hetzelfde, het tabblad combivoordeel is weg in mijn Telfort, ik kan dus ook niet zien of mijn combivoordeel nog actief is,het ziet er nog hetzelfde uit als ik al schreef boven jouw bericht

Reputatie 8
Badge +18

@Bart - Telfort onder hettabblad abonnement staat nu inderdaad mijn huidige combivoordeel dus wat mij betreft opgelost

Reputatie 8
Badge +10

@jimny Fijn om te horen!

@Chicka Hou het even in de gaten. We hebben het voor je nagekeken en je hebt wel gewoon alle voordelen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze zullen niet vervallen en ze staan ook gewoon op de komende factuur :slight_smile:  

Reputatie 4
Badge

Dank je wel @Alexandra - Telfort  voor het nakijken, ik hou het in de gaten :relaxed:

Wel raar dat ik het zelf nergens meer kan terug zien, dan had ik deze vraag ook niet hoeven stellen, dat had ook jullie werk gescheeld om het voor me na te kijken

Nogmaals thanx voor je hulp :relaxed:

Reputatie 8
Badge +10

@Chicka Graag gedaan, helemaal goed :slight_smile: Het kan door bijvoorbeeld een klein onderhoud in Mijn Telfort gekomen zijn, ik verwacht dat je het snel gewoon weer ziet staan. Je weet nu in ieder geval zeker dat jouw voordelen gewoon aan staan en ook niet weg zullen gaan, daarom is het altijd goed om even na te vragen. 

Ok

Reputatie 8
Badge +8

Zo de prijzen worden ook al aardig verhoogt na de overnamen. 

En niet zo een klein beetje ook .

Word hier niet blij van.

Hallo @Sturm , welke prijzen bedoel je? Van Mobiel, ik heb nog geen prijsverhoging gezien bij Telfort.

Ben je niet in de war met de prijzen van KPN mobiel, die liggen inderdaad hoger, maar als je niets aan je mobiele Telfort pakket wijzigt blijft alles (voorlopig) gewoon hetzelfde.

Reageer