Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

1288 reacties

Dank je Galdor68.
Ik heb overigens ook gekeken op ik nog op de oude manier kan inloggen, op de PC, 
met beide mobiele nummers.
Dit kan gelukkig nog!

Dat is goed om te weten, uiteraard enkel omdat je nog niks hebt veranderd via de app. Via de website kan je de vraag over dat ID dus nog steeds negeren?

Reputatie 8
Badge +11
Dankjewel voor het delen van je visie en verhaal, en de mooie woorden @rationeel 😊Dat waarderen we!
Reputatie 8
Badge +11
Dat snap ik, sommige dingen zijn niet om openbaar te delen. Ook los van de winkel en de telefonische collega's zijn wij hier ook natuurlijk 👍
Reputatie 4
Badge +1

Facturen zijn (nog) niet in te zien in MIjn KPN, maar zoals @GJC en @jimny al zeggen “de dag is nog niet om”.

Laat ik even olie op het vuur gooien…...:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Strikt genomen hebben we ook nog geen facturen van KPN, dus wat zouden ze in MijnKPN moeten laten zien dan?

Aannames en speculaties hebben we allemaal niets aan. Ik blijf ervan overtuigd dat het allemaal wel goed komt (is dat ook een aanname? :thinking: )

“Strikt genomen hebben we ook nog geen facturen van KPN, dus wat zouden ze in MijnKPN moeten laten zien dan?”

Strikt genomen zit daar wel wat in inderdaad :smiley:

Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Galdor68
KPN en Telfort staan onder hetzelfde KvK-nummer ingeschreven in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel.
Alleen XS4ALL heeft een eigen inschrijvingsnummer in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel.
Ik ben nog nooit bij een KPN/Telfort winkel geweest met een vraag, zou niet weten wat ik daar zou moeten doen,
Ben er 1 keer naar binnen gelopen om een paar telefoons te bekijken, druk druk druk, snap er weinig van waarom iedereen daar zo lang gaat staan wachten, leve internet.
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @Vinnie84 ,
voorlopig blijft alles nog zoals het is. Komen er belangrijke veranderingen die op jou van toepassing zijn dan word je door Telfort.KPN bijtijds (persoonlijk) geïnformeerd.
Ligt inderdaad aan jou 😛 sinds veel of eigenlijk alles online kan kom ik ook weinig bij de winkel van een provider. Voorheen nog wel om een toestel te bekijken in die tijd hadden we nog geen electro supermarkten.

Sommige problemen zijn inderdaad lastig uit te leggen.
In dit topic is ook veel informatie te vinden.

KPN zet vol in op KPN-merk
Reputatie 8
Badge +11
@hoihoi1 voor meer inhoudelijke info zullen we toch even geduld moeten hebben.
Deze bekend making heeft in mijn ogen niks met druk te maken gewoon onderdeel van het draaiboek zoals de top dit bedacht heeft.

Op basis van alle beschikbare info kunnen tot 1 mei nog abonnementen onder de naam Telfort worden afgesloten. Daarna moeten we dus afwachten hoe de "voordelige" prijzen in het KPN aanbod worden op genomen.

Of te wel wordt vervolgd

Deze bekendmakingen staan los van eventuele druk die uitgeoefend is inderdaad, stappen zoals het sluiten van de winkels hebben veel voeten in de aarde en dat zijn geen beslissingen die overnacht gemaakt kunnen worden. Er is een draaiboek voor, maar welke stappen wanneer genomen zullen worden, wordt pas duidelijk op het moment dat het bekend wordt gemaakt. Dat wachten wij ook af.
Reputatie 8
Badge +18

Als Het mobiel betreft dan moet je vanaf nu.bij KPN zijn met dit vraagstuk

Reputatie 8
Badge +11
Zijn er eigenlijk verschillen tussen het KPN en Telfort apparatuur?
Ik vraag dat omdat ik dit jaar van de oude (met analoog signaal) glasvezel naar het nieuwe systeem ga.
Moet ik dan na een jaar of twee jaar weer naar een nieuw KPN systeem switchen?

Met het nieuwe glasgezel is de apparatuur vrijwel gelijk, bij sommige dingen hebben wij wat andere software die zorgt dat de apparatuur werkt maar in grote lijnen is het gelijk.
Dat is zover ik kan zeggen nog deels oude info omdat XS4ALL geen mobiel aanbod kent maar hun klanten op deze manier van een aantal voordelen gebruik kunnen maken.
En ten overvloede vanaf april meer combinatie mogelijkheden. Uit de startpost

Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we starten in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

Ik heb Telfort mobiel en XS4ALL vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Als je XS4ALL combineert met KPN of als je Telfort combineert met KPN, dan krijgt je combinatievoordelen. We werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening. Mocht het in de toekomst veranderen, dan krijg je hier bericht van.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we starten in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

https://www.kpn.com/internet/wifi-hotspots/gratis-wifi-met-fon.htm

KPN mobiel zou genoeg moeten zijn voor KPN WIFISPOTS

Mandy, dat is voor technische hulp bij eigen apparatuur. Denk aan slimme verlichting en andere internet of things zaken alle apparaten met een internet verbinding die niet van de provider zijn 

Voor vragen over de apparatuur van Telfort of kpn kunnen we kosteloos terecht bij de gewone klanten service of het forum.

Reputatie 8
Badge +16
Klopt jimny maar ik doelde op deze vraag.Moet ik dan na een jaar of twee jaar weer naar een nieuw KPN systeem switchen?
De software bij Telfort is anders.

Software is op afstand te verwijderen en te vervangen voor nieuwe software. Het maakt dus helemaal niets uit of je kastje of modem van KPN, XS4ALL of Telfort vandaan komt. Simpelweg nieuwe software versturen vanaf de server en je apparatuur is KPN groen geworden. Enige verschil wat er is zijn de modems van XS4ALL, daar wordt gebruik gemaakt van de Fritz!box, hier zal het wat lastiger zijn maar bestaande gebruikers kunne deze gewoon blijven behouden tot ze zijn verouderd. Met de huidige techniek betekend dit dat binnen circa 5 jaar deze ook uit gefaseerd is.
Reputatie 1
Badge
Voor mij is de vraag prima beantwoord hoor.
Apparatuur blijft hetzelfde dus.
Software updates heb ik geen problemen mee.
Ik wacht dus rustig af wanneer ik over ga naar het nieuwe systeem.
Reputatie 8
Badge +8
Ik liep er vanochtend toevallig langs.
De definitieve ontmanteling van Telfort is in gang gezet:

Telfort eindigt letterlijk in de container:

Vaarwel Telfort.😥

Welkom KPN🤔

Wie nog geen sms heeft op deze pagina staat nu dit.

Heb je geen SMS ontvangen? Dan is je abonnement (nog) niet omgezet naar KPN. Dit komt bijvoorbeeld doordat je je abonnement hebt opgezegd of aangepast. Je blijft dan Telfort klant totdat het contract van je abonnement afloopt.

Heb je je abonnement niet gewijzigd of opgezegd? Geen probleem. Het kan zijn dat we in de komende maanden contact met je opnemen om te regelen dat je abonnement wordt omgezet naar KPN. Tot die tijd kan je gebruik blijven maken van je abonnement en Mijn Telfort zoals je gewend bent.

Reputatie 8
Badge +18

Ik kom niet meer in mijn Telfort mobiel en heb in december verlengd en dus loopt mijn huidige abo nog door tot 14 maart en inloggen op mijn KPN lukt dus ook niet omdat ik nog bij Telfort zit

Dus Sms je krijg ik tot nu toe niet en ik zie nog steeds niet KPN maar nog steeds Telfort staan in mijn scherm 

Kortom puinhoop niet goed over nagedacht, laat staan getest 

@Jurgen - Telfort leg mij bovenstaande eens uit. Graag een update waar het fout gaat

Reputatie 8
Badge +18

Ik heb ook geen SMS ontvangen, maar wel een KPN ID aangemaakt, dat werd wel gepakt met mijn mailadres etc,  bij wie zit ik dan nu Telfort of KPN :thinking:

Denk dat je nog gewoon bij Telfort zit kun je bij KPN al je gegevens zien voor je mobiel abo

Maar hoe gaat dit met het emailadres, krijg je ook de mogelijkheid om een @kpn emailadres te gebruiken als Telfort klant?
Want vind het niet leuk om overal een telfort emailadres te noemen terwijl dit niet meer bestaat!
Ben 23 Telfort klant geweest met volle tevredenheid, en vind het echt heel jammer dat dit merk ophoud te bestaan.

Wat dat betreft is het idd gemakkelijker om bijvoorbeeld Gmail of Outlook te gebruiken. Ik stond voor hetzelfde probleem als gevolg van omschakeling naar glas.

14 jaar gezelschap van mijn oude maatje.😉Ooit begonnen met een inbelverbinding, Tiscali, Wansdoo, Orange - Online uiteindelijk.

Aha op die manier. Het gaat dus allemaal over KPN. We zitten hier op het Telfort Forum. Voor echte inhoudelijke vragen over de Hussel wil ik jullie verwijzen naar het KPN Topic. Daar staat alles uitgelegd. 

We gaan toch of zijn toch samen onder 1 naam. Alles gaat nu over KPN 😜

Mij gaat het meer om het stukje wat nieuwe klanten bij KPN terug vinden van de Telfort pluspunten. Ik had meer verwacht zeker op mobiel gebied.

Inderdaad heb je gelijk dit forum is voor lopende Telfort abonnementen en daar aan gerelateerde vragen. Toch in dit topic gaat het over het samen gaan daarmee toch van belang voor de klanten die hun pakket willen wijzigen. Bepaalde wijzigingen kunnen een nieuw pakket in houden als je dit niet via de klanten service afhandeld. Dan kom je bij Hussel uit of een andere provider.

Reputatie 8
Badge +12
Het is zeker jammer. Maar we kijken verder naar de toekomst, samen verder in de KPN winkel.

Reageer