Sticky Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

1292 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Morgen gaat iedereen over. Zodra je dan over bent krijg je dan een welkomst sms en dat is het eigenlijk. 

Klinkt vast eenvoudiger dan het is, achterliggend zal het vast goed gaan. Het KPN ID en Mijn KPN zal bij diverse klanten lastiger zijn in die zin dat er mogelijk een extra email adres aangemaakt moet worden als alles via 1 account niet wenselijk is.

Vandaar dit topic 

Reputatie 8
Badge +12

Komt allemaal goed. Bedankt voor het topic. Alle informatie is welkom. 

Reputatie 4
Badge +1

Onderhoud Mijn Telfort en de Mijn Telfort App

We zijn hard aan het werk, dus Mijn Telfort is even niet beschikbaar.

Van zaterdag 25 januari 20.30 tot zondag 26 januari 7.00 kan je niet inloggen in Mijn Telfort en de Mijn Telfort App.

Sorry voor het ongemak!

Je kan inmiddels inloggen op Mijn KPN met je Telfort account :relaxed:
Maar er valt nog niets in te zien :wink:

Mij lukt dat nog niet met het Telfort ID.

Reputatie 4
Badge +1

Vind het nu toch wel een momentje.
Mijn 06-nummer heb ik nu toch al een jaar of 19, denk iets na de periode dat Telfort zijn eigen netwerk had en geen gebruik meer hoefde te maken van het Libertel netwerk.
Het begon als Telfort, werd toen nog een korte periode O2 en werd daarna (gelukkig) weer Telfort.
Ben met mijn 06-nummer nooit over gestapt, altijd trouw gebleven aan Telfort :relaxed:

Ik ben na 27 maanden terug bij af. Altijd KPN ooit begonnen met prepaid en de KPN (Alcatel) Gripz, klant bij de 'verkeerde' bank daarom niet makkelijk via sms kunnen opwaarderen. Om die reden een abonnement op advies van KPN zelf oktober 2017 naar Telfort wat beter op mijn verbruik aansloot en nu op het punt weer prepaid te nemen.

Reputatie 4
Badge +1

Welkom bij KPN :grin:

😭

Welkom bij KPN :grin:

Nog niet, zag na een herstart heel even NL-KPN en toch weer NL- Telfort geworden.

Zondag 26-1- 2020 02:27 Mijn KPN is toegankelijk en jawel de volledige bundel is mee succes 👍🏻👍🏻 

Mijn oude oorspronkelijke Mijn KPN-ID is gebruikt dat moet bijna wel handmatig zijn gedaan. Nog geen sms die zal wel volgen of omdat het in de privacy instellingen uit staat mogeljk niet.

Aanvulling kon niet meer aanpassen maar 5 dagen resterend kortom toch van 26 tot 31 niet de volledige hoeveelheid dagen in mijn geval tot 14-2. Dat verdient toch een 👎🏻

Iedereen begint zijn nieuwe bundel op 1-2!!

We krijgen wel een verrekening ik ben dan ook benieuwd hoe zich dit vertaald in de facturen.

Andere vraag onze Telfort mobiel facturen blijven die toegankelijk ? Dat zal ik over een paar uur wel zien

Zoals het er nu uit ziet en waar ik al bang voor was zijn de facturen Telfort Mobiel niet meer inzichtelijk. Via de app krijg ik nu dit te zien. Schoonheids foutje zeker nee ik heb geen Telfort Mobiel meer.

Via de website gaat het wel goed en komt nu zoals verwacht dit scherm in beeld

Reputatie 8
Badge +18

Als ik dus probeer in te loggen met mijn Telfort ID naar KPN dan wordt er aangegeven dat de gegevens bij Kpn niet correct zijn terwijl die juist goed zijn anders zou ik niet in mijn Telfort kunnen komen.

Het mobiel nummer is tot nu toe ook nog steeds Telfort en nog niet overgezet naar KPN 

Als ik dus probeer in te loggen met mijn Telfort ID naar KPN dan wordt er aangegeven dat de gegevens bij Kpn niet correct zijn terwijl die juist goed zijn anders zou ik niet in mijn Telfort kunnen komen.

Het mobiel nummer is tot nu toe ook nog steeds Telfort en nog niet overgezet naar KPN 

Klopt nog geen sms ontvangen hier en netwerk provider is nog Telfort.

Kijk ik heel super kritisch naar mijn geposte verbruiks overzicht valt mij iets op wat gewoonweg onmogelijk is!!

Ik kan nog wel in Mijn Telfort komen en inderdaad, het verbruik en facturen zijn verdwenen.
Ik voorzie dus nu een administratief probleem omtrent de betaling van de facturen.
Mede omdat hier nog steeds geen duidelijkheid over is verschaft.
Een SMS heb ik ook nog niet gehad.
Dus hier ook hetzelfde.

Dit vind ik niet kunnen en ik maak ook geen KPN ID aan.
Maar ik hoop wel de facturen per mail te blijven ontvangen.

Dit hele gedoe met die omzetting, te weinig communicatie en antwoorden, daar baal ik van.
Ik ga denk ik op zoek naar een goedkoper  alternatief zodra het duidelijk is,
met de facturen en verbruik omdat ik geen zin heb ik drie dubbele rekeningen.

Dit beloofd wat voor Thuis…...

Je hoeft geen KPN id aan te maken als het gaat zoals het moet is het contact email adres en het wachtwoord voor een KPN id gebruikt.

Ik moet hier wel een kant tekening bij plaatsen. Het door mij gemaakte Telfort-ID geeft een foutmelding.

Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Na 5 onjuiste pogingen wordt uw account 15 minuten geblokkeerd

Terwijl wat ik in mijn eerdere reacties schreef mijn abonnement aan een oud bestaand account is gekoppeld.

De drie dubbele rekeningen zal wel meevallen. Ik ben wel benieuwd of we het bij Telfort ongebruikte abonnements deel terug gestort krijgen.

Ik log nog steeds in Mijn Telfort met mijn mobiele nummer.
Niet met een emailadres.
Dus het inloggen gaat bij jou, Galdor68, nog niet vlekkeloos.….tsja…..

Reputatie 8
Badge +18

De dag is nog niet om en ik ga er vanuit dat het vanaf morgen allemaal goed werkt, ook hier in Benidorm nog geen Sms-je gehad 

Maar dan had ik op zijn minst verwacht dat de facturen en het verbruik nog te zien waren in Mijn Telfort.

Het inloggen gaat goed zie de eerdere screenshots maar niet met mijn Telfort ID een ouder KPN iD wat ik al had.

Reputatie 8
Badge +11

Maar dan had ik op zijn minst verwacht dat de facturen en het verbruik nog te zien waren in Mijn Telfort.

Er moet op enig moment overgezet worden.

Twee systemen tegelijk in de lucht en dan ook nog beiden up-to-date is (ook financieel) vrijwel niet te doen.
Twee systemen tegelijk in de lucht en één van beiden up-to-date is ongewenst. Risico is dat klanten gaan zitten miepen welke van beiden nu eigenlijk leidend is.

Ik geef het gewoon de tijd en ga niet panikeren. Ook ik heb nog geen SMS gehad, maar ze laten me heus niet achter hoor……..:sunglasses:

Reputatie 4
Badge +1

Bij mij gaat het toch eigenlijk gewoon wel goed.
Een poos geleden werd er bij het inloggen in Mijn Telfort gevraagd om een Telfort ID aan te maken op basis van een e-mailadres.
Dit was waarschijnlijk nodig om overgezet te kunnen worden naar een KPN ID (een KPN ID moet volgens mij een e-mailadres zijn).
Met dat Telfort ID (e-mailadres/wachtwoord) kan ik nu inloggen in Mijn KPN.

Restpuntjes:
De startdatum van de periode is inderdaad verplaatst naar de 1e van de maand, dit resulteert bij mij in iets van 7 dagen minder gebruik kunnen maken van mijn bundel deze maand.
Het is even afwachten hoe dat gecompenseerd gaat worden of hersteld gaat worden.

Facturen zijn (nog) niet in te zien in MIjn KPN, maar zoals @GJC en @jimny al zeggen “de dag is nog niet om”.
Het overzetten zal wel een complex iets zijn dus ook dat wacht ik gewoon nog even af.

Er staat nog Telfort - NL als mobiele provider op mijn Telefoon, dat kan dus even duren volgens de FAQ :wink:

PS. Als je nog geen Telfort ID (op basis van een e-mailadres) had aangemaakt, dan kan je in Mijn Telfort eenvoudig een KPN ID aanmaken.

Reputatie 8
Badge +11

Facturen zijn (nog) niet in te zien in MIjn KPN, maar zoals @GJC en @jimny al zeggen “de dag is nog niet om”.

Laat ik even olie op het vuur gooien…...:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Strikt genomen hebben we ook nog geen facturen van KPN, dus wat zouden ze in MijnKPN moeten laten zien dan?

Aannames en speculaties hebben we allemaal niets aan. Ik blijf ervan overtuigd dat het allemaal wel goed komt (is dat ook een aanname? :thinking: )

Ik ga er zelf van uit dat heb je niet de facturen vooraf ergens opgeslagen dat deze niet meer toegankelijk worden, ook niet via Mijn KPN. Dan is het dus eigen stommiteit, ik doe het heel eerlijk gezegd ook nooit.

@GJC 

Nee een overtuiging is iets anders dan een aanname zover ik weet.

Reageer