Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

1258 reacties

Dat zal aan de voorkeurs instellingen bij privacy liggen. Je weet neem ik aan nog niet eens of dit wel over de migratie gaat wacht dat eerst af.

De gehele migratie is best ver op sommige vlakken wat je ziet is gewoon deel van de voorbereiding. Wel opvallend is dat we, althans ik, de KPN itv app met mijn Telfort abonneenummer kan gebruiken dat terwijl tv en internet nu nog niet aan de beurt is zijn daar blijkbaar al voorbereidende stappen gezet.

Wel slordig dat het stukje van je afbeelding al zichtbaar is als je op berichten tikt.

Hallo @Galdor68 , ik kan ook via de IPTV-app van KPN tv kijken, maar ook via de KPN-webmail mijn mail afhandelen. Gaat de goede kant op.:relaxed:

In de app zie ik die schermen nog niet dat verwacht ik pas na de 26ste ik ben ook benieuwd wat het doel is van die berichtenknop ik heb daar nog nooit een bericht gelezen zover ik me kan herinneren.

In de app zie ik die schermen nog niet dat verwacht ik pas na de 26ste ik ben ook benieuwd wat het doel is van die berichtenknop ik heb daar nog nooit een bericht gelezen zover ik me kan herinneren.

Hallo @Galdor68 ,

KLIK OP WELKOM BIJ KPN MOBIEL
DAN ZIE JE MIJN EERDERE SCREENDUMP VIA DE PC, NIET IN DE APPS

Dat weet ik. Ik vind dit een fout van de website ik zie dit hier ook na het tikken op berichten. Voor die tijd zie je welkom bij kpn en we migreren je account niet. Zoals je zelf aangeeft in je oudere post hierover. De enige verandering nu is dat de placeholder is vervangen.

Waar het mij met de bundels om gaat loopt deze van 15-1 tot 26-1  of loopt het ongemerkt door.

Dat alles mee gaat is wel duidelijk wat niet duidelijk genoeg is het verschil tussen de factuur periode en de bundel periode die KPN hanteert. Nu zal het wel goed komen.

Snap ik, Alexandra heeft die vraag al uitstaan. Als we daar een reactie op hebben zullen we dat hier delen :thumbsup:

Ik ben even benieuwd hoe het zit enige voortgang? @Alexandra - Telfort ik zal van jou of een collega het antwoord moeten krijgen terwijl ik van mening ben dat dit vanuit KPN moet komen het wordt steeds korter dag ik zou dit voor die tijd graag opgehelderd zien.

Ter herhaling de bundels bij KPN lopen van 1 tot 30/31 de facturen van begin abonnement.

In mijn situatie zou bij KPN mijn factuur periode (15e tot de 14e) het zelfde blijven echter zou ik data krijgen van 26-1 tot 31-1  voor het gemak 1 kwart van wat ik nu heb en per 1-2 de volle bundel. Dit is niet wat de Telfort klanten gewend zijn. Zover ik weet loopt bij iedereen de bundel gelijk met de factuur periode.

Hier mijn originele vraag daarover aan KPN. 

https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/factuurperiode-en-kpn-hussel-487976

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @Galdor68, dank voor de reminder! Dat snap ik wel, de overgang komt nu natuurlijk dichtbij. Ik heb hier nog niet specifiek iets over gehoord, dus ik doe nog even navraag. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

De omzetting mobiel van Telfort naar KPN is in gang gezet, ik merk het aan de MijnKPN-app en als ik via de pc inlog op MijnKPN.

De Thuis app bedoelt voor de Experia wifi verklaar? Hoe merk je dit ik kon nog gisteravond mijn abonnement niet aan Mijn KPN toevoegen.

Herstel dit is nieuw dat zag ik gisteravond nog niet.

Aanvulling per vandaag kunnen we helemaal niet meer online verlengen via Telfort de browser bleef wit.

het lijkt erop dat het oorspronkelijke KPN ID wat ik nog heb van 2 jaar terug voor ik Telfort mobiel klant werd weer wordt gebruikt. 

Reputatie 8
Badge +17

Het is morgen de D-Day voor KPN 

De melding in Mijn Telfort dat mijn nummer gemigreerd gaat worden krijg ik nu niet meer.
Ik heb geen Telfort ID aangemaakt maar ik vrees nu wel dat er iets verkeerds gaat.

@mandy dat zal meevallen dat we die schermen eerst wel zagen was een fout in mijn ogen. Ik verwacht dat we die schermen vanaf morgen zien inplaats van het gewone overzicht.

Mijn partner heeft ook nooit zelf een Telfort ID gemaakt bij haar is dat het emailadres van de facturen geworden met het wachtwoord wat ze al gebruikte.

Wat Mijn KPN betreft ik kan nog niet met het Telfort ID daar inloggen gebruikers naam onbekend.

Hallo @mandy , het loopt tot nu toe op rolletjes, wat jij niet meer ziet in MijnTelfort, zie ik ook al dagen niet meer, dat is een onderdeel van het migratieproces.

Hallo @Galdor68  ook nu nog weer even gekeken in MijnKPN als website op de pc en als app op de tablet, het proces is nog is volle gang, ook ik zie sinds vanochtend, wat jij ook ziet, >overzicht laatste facturen<

Hallo @Galdor68  ook nu nog weer even gekeken in MijnKPN als website op de pc en als app op de tablet, het proces is nog is volle gang, ook ik zie sinds vanochtend, wat jij ook ziet, >overzicht laatste facturen<

Feitelijk niks bijzonders dus aan de andere kant niet eerder zichtbaar. De Thuis app wat valt jou daar op wat je aan de migratie linkt  ik zie niks wat er eerder niet was.

Of het op rolletjes loopt weten we morgen pas. Nogmaals het leek mij een fout van de sitebouwer dat we dat te zien kregen.

Reputatie 8
Badge +11

Dit heeft allemaal met de migratie te maken inderdaad. Morgen de dag. :)

Reputatie 8
Badge +11

Ach, als ik morgen m'n telefoon maar kan gebruiken. De rest komt vanzelf goed en maak ik me (ook) niet druk over.

Hallo @Galdor68 , ik bedoel de MijnKPN als app en MijnKPN als website op de pc, foutje, bedankt.:persevere:

Ik heb het in mijn reactie gecorrigeerd.:relaxed:

Het enige wat mij nog niet duidelijk is gaat echt elke klant morgen over of vanaf morgen gedurende de navolgende week. 

We krijgen bericht per sms neem ik aan als we over zijn ik ben benieuwd gaan morgen beide abonnementen op dit adres gelijktijdig.

De gebruikelijke uitzonderingen daargelaten zal het vast goed gaan. De uitzonderingen zijn de abonnementen waar hetzelfde contact adres in gebruik is. De telefoon zal wel bruikbaar zijn het in gebruik nemen van Mijn KPN zal mogelijk minder soepel gaan.

Reputatie 8
Badge +17

Benidorm is wel wat verder lopen om mijn abo over te zetten

Benidorm is wel wat verder lopen om mijn abo over te zetten

Jij gaat pas als je op het eigen netwerk zit 😛😛

Het enige wat mij nog niet duidelijk is gaat echt elke klant morgen over of vanaf morgen gedurende de navolgende week. 

We krijgen bericht per sms neem ik aan als we over zijn ik ben benieuwd gaan morgen beide abonnementen op dit adres gelijktijdig.

De gebruikelijke uitzonderingen daargelaten zal het vast goed gaan. De uitzonderingen zijn de abonnementen waar hetzelfde contact adres in gebruik is. De telefoon zal wel bruikbaar zijn het in gebruik nemen van Mijn KPN zal mogelijk minder soepel gaan.

Hallo @Galdor68 , in de brief/e-mail staat dat we OP 26 januari 2020 overgezet worden naar KPN en niet vanaf 26 januari 2020 en als jouw specifieke nummer die dag is overgezet krijg je daar een bevestigings-SMS van, nog ruim 9 uur geduld s.v.p.:relaxed:

Hmm inderdaad overheen gelezen of vergeten. Dan zal het in batches over de dag en of nacht uitgespreid worden we gaan het beleven. Toch een flinke klus verwacht ik. Een andere vraag veel handwerk of toch deels geautomatiseerd. Het zal het eerste zijn.

Hmm inderdaad overheen gelezen of vergeten. Dan zal het in batches over de dag en of nacht uitgespreid worden we gaan het beleven. Toch een flinke klus verwacht ik. Een andere vraag veel handwerk of toch deels geautomatiseerd. Het zal het eerste zijn.

Hallo @Galdor68 

Vandaar dat de omzetting afgelopen nacht al in gang is gezet om morgen op tijd klaar te zijn en morgen is al over 9 uur. Het zal voor het grootste deel automatisch verlopen maar wel gemonitord worden om bijtijds in te kunnen grijpen als het mis dreigt te gaan.

Ik weet niet over hoeveel mobiele aansluitingen we het hebben.

Ik laat beide telefoons vannacht, opgeladen en wel,  aan staan, als ik dan morgenvroeg wakker wordt kan ik zien welke telefoon het 1e SMS'je heeft ontvangen.:smile:

Reputatie 4
Badge

Dan zet ik mijn mobiel vannacht uit, mams belt me toch altijd op de huis telefoon als er iets is, ik heb er geen behoefte aan, met het niet tot weinige dat ik slaap, dat KPN me wakker maakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dussssssssssssssss KPN kom maar op, als mijn mobiel het morgen maar wel doet, anders kom ik even op de scootmobiel bij jullie langs (geintje)

Luna mijn huisgenoot :blush: geeft ook even haar mening, dat ze bang is hoe het gaat verlopen :see_no_evil:

Hallo @Chicka , ik leg de telefoons uiteraard niet in de slaapkamer, maar laat ze gewoon elders liggen.

Normaal gesproken heb ik de telefoons ook altijd uit als ik slaap, want dan wil ik door niets en niemand gestoord worden.:wink:

Reageer