Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

  • 9 juli 2019
  • 897 reacties
  • 66942 keer bekeken
Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

897 reacties

Misschien niet gelijk, dat wij er iets van merken.
Maar ik zie dat zinnetje in ieder geval niet als een geruststelling.
Of je nu een prijswijziging hebt van €2,50 of misschien straks €17,50.
Daar zit wel even een gat tussen.

Ik snap je helemaal en er zit daar zeker een flink verschil in mede een reden waarom wij destijds voor Telfort glasvezel hebben gekozen naast het hebben van het DVB signaal.

Uit de startpost
Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom”


Het is heel goed om niet alles klakkeloos aan te nemen maar afhankelijk van wat er als betaalbaar wordt gezien heeft deze uitspraak absoluut geen waarde als er bij een nieuw aanbod geen pakket voor Telfort prijzen komt. Liefst wel met synchroon glas niet dat vreemde 50/5 en 100/10 alleen als er daadwerkelijke meer upload verkeer is zal dit extra capaciteit vergen van het totale systeem
Voor de rest kost het een provider niet veel meer zelfs een argument van deze provider met andere woorden dit is puur marketing het prijs verschil niet te hoog maken en dan zo toch meer inkomsten binnen harken.

Blijft het aanbod en de prijs gelijk dan zeggen toekomstige klanten laat die extratjes maar, en kiezen dan voor een andere leverancier ook huidige klanten zullen dan meer nadenken.
Daarom blijft het jammer dat er bij de mobiele bundels niet aan de klein verbruiker wordt gedacht.
Reputatie 8
Badge +19
Wie herinnert zich het automerk Simca nog? Het is wel off topic, maar op z'n Brabants lullen kan ook leuk zijn. 😂
Ik... dat was mijn eerste auto'tje. 😆

Reputatie 1
Badge +1


https://www.kpn.com/telfort.htm
Reputatie 8
Badge +19
Ik doe zeker mee voor een petitie voor behoud van Telfort!!
Dat zal best... maar niemand start een petitie.
Behalve het handjevol klanten dat hier zijn of haar verhaal doet lijkt het die honderdduizenden andere klanten van Telfort weinig te kunnen schelen...

Bij de XS4ALL klanten lijkt het wat meer te leven...

https://tweakers.net/nieuws/148172/kpn-gaat-met-actiegroep-xs4all-moet-blijven-in-gesprek.html?nb=2019-01-21&u=1000
Reputatie 8
Badge +7
Hartelijk bedankt @Natasja - Telfort voor je antwoord.
Dus als ik het goed begrijp, komt er straks wel KPN op mijn factuur te staan,
maar ik blijf de voorwaarden van Telfort behouden?

Dat heb je goed begrepen.
Reputatie 8
Badge +17
Dit topic begint een beetje teveel op kieskeurig of andere vergelijkbare sites te lijken en raakt af en toe kant nog wal, terwijl @Jurgen - Telfort het heel overzichtelijk heeft neergezet hier en het gewoon afwachten op zijn volgende updates hierover
Badge +13
Hierbij met klem het verzoek om negatief speculerende reacties in dit topic zo veel mogelijk achterwege te laten, omdat ze geen nuttige bijdrage leveren.

We bouwen als KPN groep samen aan de overgang van Telfort naar het versterkte KPN, dus we maken daar gaandeweg samen keuzes in. Zodra er over een van de onderwerpen waar jullie vragen over hebben meer duidelijkheid is, geven we die natuurlijk direct in dit topic.
Reputatie 3
Badge
Ik vraag me toch echt af wat dit met de prijzen gaat doen in de toekomst. Kpn is per definitie al duurder dan Telfort.
Reputatie 1
Badge
Ik denk dat je het ook wel eens positief kan benaderen. Ik heb mijn abonnement overgezet naar KPN, eerste 6 maanden flinke korting, geen extra oversluit kosten en de service die KPN gewend is. Oké na een half jaar ben ik 5 euro meer in de maand kwijt voor Alles in één glasvezel, daar staan tegenover een prima internet verbinding. Ik heb bij KPN verteld dat mijn V8 box niet stabiel was evenals de verbinding die mijn zoon op zijn appartement had (een van de oudste routers Telfort ) Wij hebben een nieuwe V10 experia box meegekregen, Eerst even bij mijzelf geïnstalleerd en van de hel in de hemel. Voorheen een wegvallende verbinding, dus opnieuw uitschakelen en inschakelen, gewoon drama. nu haal ik op de beneden verdieping en op 5 ghz bijna dezelfde snelheid als vaste aansluiting. KPN verzekerde mij dat als er wat met de apparatuur iets niet in orde is, langs komen en omruilen. Ik ga ook gebruik maken van de wifi garantie door een monteur, op de 2e verdieping moet wat worden verbeterd, dat komt ook vast goed. Natuurlijk kan je gaan omrekenen wat je in een jaar meer kwijt bent en in bv 5 jaar, nou zo lust ik er wel eentje. Niet doen, ga voor kwaliteit en service, vwb mobiel, ja je kunt de mb's en belminuten niet meer 2 maanden meenemen, er zijn weinig of geen andere providers waar dit wel kan. Bij Vodafone waar ik vandaan kom in ieder geval niet. Ziggo trekt mij in zijn geheel niet.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @JanD

Zie hier:

KPN zet vol in op KPN-merk

Hallo @mandy ,
dat is dus weer duidelijk een geval van miscommunicatie van Telfort naar de klanten toe.
Telfort had alle klanten hiervan op de hoogte moeten stellen en niet alleen forumleden van Telfort.
Zelfs ik had binnen het forum dat topic (nog) niet ontdekt, anders had ik mijn topic niet geopend.
Bedankt voor de verwijzing naar het Telfort-topic.

T.a.v. Telfort-moderatoren: jullie mogen het topic Einde Telfort? wel verwijderen.
Dus ik wordt nu neergezet als stemmingmaker en trol, Jurgen?
Omdat ik niet blij ben met deze hele situatie?
En met mij zovelen?
Verwijder dan nu mijn account met al mijn gegevens en wat ik geschreven heb.
Ik wil per definitie zeker niet naar een KPN Forum.

Voel je niet aangesproken Mandy.
Je geeft in al je uitlatingen enkel je duidelijke mening weer daar is niks stemmings makends of trollerig aan in mijn begrip van die term.

Mocht je niet naar een andere provider gaan zal je toch met of de chatfunctie of forum te maken krijgen bij vragen dt is niet anders.
Reputatie 1
Wat ik mij afvraag en waarschijnlijk velen met mij:

Ik zit expres bij telfort ivm keuze om eigen modem te kunnen gebruiken (fritzbox).
Zou het fijn vinden als dat zou blijven, en het liefste natuurlijk toepassing van de wet waar klanten alle gegevens zo krijgen (sip/voip etc)

Ik wil gewoon zelf beslissen wat ik doe, bv vpn, voip via andere provider, etc tec wat een FB bied ipv standaard v10 van kpn of telfort.

Zou vervelend zijn als kpn ons in eens door de strot douwt om VERPLICHT hun modem te gebruiken ipv mijn aangeschafte van ruim 100 Euro.

Graag uw reactie hier op.
Grappig, KPN denkt dat dit de manier is, Telfort mobiel duurder maken, zodat men overgaat naar KPN.


Nergens maar dan ook echt nergens is daar al iets over bekend.
Lees het start bericht nog eens.
Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom”


Die actie het niet gaan aanbieden van een "Telfort" bundel zou dus juist nieuwe en bestaande klanten afschrikken
Reputatie 8
Badge +7
Telfort in de etalage:😥

Badge +13
@mandy @jimny @Enterprise @dfrenner

We gaan in dit topic verder met bijdragen die te maken hebben met de startpost en die niet zijn gericht op de persoon.

Dank jullie wel!
Ik doelde daarmee dat de Telfortvoorwaarden kunnen veranderen in die van KPN.
Ook als je niets veranderd aan je huidige abonnement.

Vandaag dus de proef op de som genomen en naar een KPN winkel geweest.
Ook omdat de TKS van Telfort vertelde dat de KPN winkel hetzelfde wist als de Telfort winkel.
De KPN winkels moeten toch op de hoogte zijn van Telfort abonnementen?
Nou vergeet het maar.
Ik had een specifieke vraag en mij werd te verstaan gegeven dat zij dit niet in konden zien.
Geprobeerd uit te leggen wat het probleem was, het scheen niet tot de medewerker door te dringen.
Wat nu dezelfde service als Telfort, echt niet.
Bij deze dus weer een reden.

Ik hoef niet zo zeer bij Telfort weg, maar ik ga niet naar een KPN abonnement.
Maar ik ben wel druk aan het zoeken.
Dit ging niet zozeer om een pakket maar om iets anders.
Maar ook de manier van communiceren beviel mij niet.
Ondertussen wel de TKS gesproken van Telfort en die vertelde,
dat zij gewoon in het systeem kunnen.
Ik heb er dus wel melding van gemaakt.
En natuurlijk weet ik dat het nog nieuw is allemaal, maar als ik nu een acuut probleem gehad had,
was het jammer dan.
Daar zit ik als klant niet op te wachten.
Ik mis de winkels van Telfort nu al.
Dat is iets in de privésfeer en niet voor op dit openbare Forum.
Maar wel iets wat belangrijk is.
Reputatie 8
Badge +9
Dankjewel voor het delen van je visie en verhaal, en de mooie woorden @rationeel 😊Dat waarderen we!
Reputatie 8
Badge +11
Dat snap ik, sommige dingen zijn niet om openbaar te delen. Ook los van de winkel en de telefonische collega's zijn wij hier ook natuurlijk 👍
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Galdor68
KPN en Telfort staan onder hetzelfde KvK-nummer ingeschreven in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel.
Alleen XS4ALL heeft een eigen inschrijvingsnummer in het handelsregister bij de Kamer van Koophandel.
Ik ben nog nooit bij een KPN/Telfort winkel geweest met een vraag, zou niet weten wat ik daar zou moeten doen,
Ben er 1 keer naar binnen gelopen om een paar telefoons te bekijken, druk druk druk, snap er weinig van waarom iedereen daar zo lang gaat staan wachten, leve internet.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Vinnie84 ,
voorlopig blijft alles nog zoals het is. Komen er belangrijke veranderingen die op jou van toepassing zijn dan word je door Telfort.KPN bijtijds (persoonlijk) geïnformeerd.
Ligt inderdaad aan jou 😛 sinds veel of eigenlijk alles online kan kom ik ook weinig bij de winkel van een provider. Voorheen nog wel om een toestel te bekijken in die tijd hadden we nog geen electro supermarkten.

Sommige problemen zijn inderdaad lastig uit te leggen.
In dit topic is ook veel informatie te vinden.

KPN zet vol in op KPN-merk

Reageer