Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

805 reacties

Ik vind de KPN winkel onrustig, zie grote beeldschermen, dan een wand met lichtgevend blauw en groen.
Moest echt zoeken naar een apparaat voor het nummer en dat werd dan weer in zo'n wand weergegeven.
Veel te flashy naar mijn mening, dus niet uitnodigend inderdaad.
Over de rest heb ik het maar niet meer....
Ik vind de KPN winkel onrustig, zie grote beeldschermen, dan een wand met lichtgevend blauw en groen.
Moest echt zoeken naar een apparaat voor het nummer en dat werd dan weer in zo'n wand weergegeven.
Veel te flashy naar mijn mening, dus niet uitnodigend inderdaad.
Over de rest heb ik het maar niet meer....

Bij ons loop je er recht tegenaan het zijn niet meer de Primafoons dat is wel zeker. Het flashy is een vernieuwde winkel concept.

Nou breekt mijn klomp je kan online een afspraak maken voor een winkel bezoek.
https://www.kpn.com/service/kpn-winkel.htm#/

Geheel nieuw concept

KPN is momenteel druk bezig met het uitrollen van een nieuwe, revolutionaire winkelformule. Deze formule bestaat uit hypermoderne winkels waar beleven, ervaren en ontdekken centraal staan. Met behulp van de nieuwste technieken en de grenzeloze gastvrijheid van onze excellente medewerkers kunnen we je als klant de allerbeste service en een unieke winkelervaring bieden. En uiteraard maak je op een verbluffende wijze kennis met de nieuwste producten en diensten die de wereld van KPN je te bieden heeft.
Hypermodern misschien, maar voor mij te onrustig.
Gastvrijheid?
Nee, ik schrijf niets verder......
Een afspraak online maken?
Hoop dat dit geen standaard wordt.
Dat zal zijn om wacht tijd te omzeilen.
Het zal wel dat het de wachttijd omzeilt.
Reputatie 8
Badge +11
Een afspraak maken is inderdaad makkelijk, zo hoef je niet te lang te wachten in de winkel bij drukte. 🙂
Reputatie 2
Badge
Ex-miljonair Hans van de Berg is al verhuisd naar KPN.

https://www.emerce.nl/wire/exmiljonair-hans-verschijnt-nieuwe-commercial-kpn

Dit om ons kenbaar te maken dat er ook bij KPN voordeeltjes te halen zijn. Persoonlijk geen behoefte aan zo een handdoek.
Ex-miljonair Hans van de Berg is al verhuisd naar KPN.

https://www.emerce.nl/wire/exmiljonair-hans-verschijnt-nieuwe-commercial-kpn

Dit om ons kenbaar te maken dat er ook bij KPN voordeeltjes te halen zijn. Persoonlijk geen behoefte aan zo een handdoek.

Je bent me voor.
Reputatie 8
Badge +11
Hans gaat gezellig met ons mee naar KPN inderdaad, ik vind dat leuk. Zoals jullie weten is het de bedoeling om onze sterkte punten mee te nemen naar KPN, Hans is daar een onderdeel van 🙂
Nu de punten nog waar de klanten iets aan hebben op het KPN forum werdt of wordt het meenemen van de data bij mobiele abonnementen niet als sterk punt gezien. Voor mij persoonlijk is dat toch een reden mijn abonnement Niet bij KPN onder te brengen.

De clip is best leuk.
Hans gaat gezellig met ons mee naar KPN inderdaad, ik vind dat leuk. Zoals jullie weten is het de bedoeling om onze sterkte punten mee te nemen naar KPN, Hans is daar een onderdeel van 🙂

Het zou mooi zijn als de sterke punten die mee gaan een keer concreet benoemd worden.
Zowel de sterke Telfort als ook de sterke Xs4all punten.
Tot nu toe heb ik alleen de wollige reclame praat gelezen.
Reputatie 8
Badge +11
Het zou mooi als als de sterke punten die mee gaan een keer concreet benoemd worden.
Zowel de sterke Telfort als ook de sterke Xs4all punten.
Tot nu toe heb ik alleen de wollige reclame praat gelezen.

Daar wordt op het moment nog aan gewerkt, wat er van beide precies allemaal meegenomen zal worden is daardoor nog niet bekend gemaakt. Ik weet ook niet wanneer het bekend zal worden.
Ik heb er stilletjes weinig vertrouwen meer in dat de punten die voor de klant voordelig zijn mee gaan omdat deze weinig opleveren.

De tv pakket wijziging van maart 2018 geeft op korte termijn gezien lagere lasten voor de klanten van na die periode en per saldo juist hogere maandlasten als je de 14 kanalen van dat uitgebreide tv pakket wel wil. Als dat vreemde idee als sterk punt bij KPN wordt ingevoerd ben ik heel teleurgesteld.
Reputatie 8
Badge +7
Ik heb vanmiddag zelfs héél even internet gehad via KPN Fon, heel even maar.☺
Reputatie 8
Badge +11
De tv pakket wijziging van maart 2018 geeft op korte termijn gezien lagere lasten voor de klanten van na die periode en per saldo juist hogere maandlasten als je de 14 kanalen van dat uitgebreide tv pakket wel wil. Als dat vreemde idee als sterk punt bij KPN wordt ingevoerd ben ik heel teleurgesteld.
Ik verwacht persoonlijk niet dat dit daar een onderdeel van zal zijn, maar tot er een bevestiging is blijft het speculeren 🙂
Ik heb vanmiddag zelfs héél even internet gehad via KPN Fon, heel even maar.☺
Zonder inloggen? Ik kan wel verbinden maar kom niet verder dan de landingspagina.
Hoe bevalt die KPN voicemail app Jan? Ik heb zo weinig voicemails dat deze voor mij geen nut heeft.
Reputatie 8
Badge +7

Ik heb vanmiddag zelfs héél even internet gehad via KPN Fon, heel even maar.☺Zonder inloggen? Ik kan wel verbinden maar kom niet verder dan de landingspagina.
Hoe bevalt die KPN voicemail app Jan? Ik heb zo weinig voicemails dat deze voor mij geen nut heeft.

Hallo @Galdor68 , wat betreft FON, eerst kreeg ik verbonden, geen Internet, later kreeg ik alleen verbonden voor heel even.
Voicemail heb ik nog geen ervaring mee, krijg ik ook heel weinig. Ik moest mezelf bellen om het te proberen .
Je kon wel internetpagina's openen via Fon? Ik krijg meestal wat jij ziet en daarna log in bij netwerk.
De KPN klanten zelf hebben ook veel problemen met Fon zoals je vast wel weet.
Reputatie 8
Badge +7
Je kon wel internetpagina's openen via Fon? Ik krijg meestal wat jij ziet en daarna log in bij netwerk.

Hallo @Galdor68 , ik kreeg geen kans om het Internet op te gaan of de email op te halen, de verbinding was er slechts enkele seconden gezien het wifilogo bovenin het scherm.

Hallo @Galdor68 , ik kreeg geen kans om het Internet op te gaan of de email op te halen, de verbinding was er slechts enkele seconden gezien het wifilogo bovenin het scherm.

Owww valse hoop 😜
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Galdor68 , zonet met de tablet contact kunnen maken via kpn fon, zie screendump
als ik dan probeer website forum te laden, begint deze te ladenmaar blijft halverwege steken.

Verbazend is dit via de eigen v10, de Experia Wifi of een punt van buren? Die koppel snelheid verbaasd me ook ik lees overal dat dit maximaal 2Mb is.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Galdor68 , mijn V10 heeft geen FON-functie om aan te vinken.
De Experia WiFi heeft wel een FON functie om aan te vinken, maar haalt zelf het vi kje meteen weer weg.
Ik heb een paar buren die KPN hebben en FON uitzenden en daar maak ik hoogstwaarschijnlijk verbinding mee.
Ik hoef ook niet in te loggen of zo, ik klik de ssid KPN FON aan en zie dan een melding ip adres ophalen, kwaliteit verbinding controleren en voilà, ik heb een (nog) niet werkende verbinding.☺
Ik krijg deze meldingen.

En uiteindelijk de landingspagina. Klik ik op de drie puntjes kan ik ervoor kiezen het netwerk te gebruiken de verbindings snelheid is dan 72Mbps verder kan ik niks.

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Galdor68 ,het fon systeem had mijn tablet dusdanig in zijn macht dat de wachtwoorden van mijn ssid'steeds opnieuw ingegeven moesten worden en als Ik dan inlogde in mijn thuiswifi sprong de tablet automatisch naar de kpn fon en logde daar in.
Door het laten 'vergeten'van de fon is alles weer gestabiliseerd.

Reageer