Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

• 9 juli 2019
  • 1282 reacties
  • 84655 keer bekeken
Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

1282 reacties

Ik kan alleen aanpassen binnen de prijs van het lopende abonnement bij mij ga je schrikken van de bedragen als je meer data wil of onbeperkt bellen. Wil ik nu omhoog aanpassen gaat me dat €15,00 kosten en kom ik op €22,00 dan is een nieuwe abonnement voordeliger. Dus aanpassen is mogelijk maar niet altijd gunstig. Nog mooier wil ik nu 5Gb internet en onbeperkt bellen gaat me dat €43,99 kosten.
Mijn nieuwe abonnement mobiel is ingegaan per 25/4, zie net dat de boel gewijzigd is in mijn Telfort, sluit een verlenging af en dat zou mij 15 euro per maand gaan kosten, verbaasd staat er 15.01 euro bij, zelfs de afgesproken prijs klopt niet, gaat wel prima op de afdeling abonnementen, of is er al gelijk een inflatie correctie doorgevoerd.😋😋
En de samensmelting zou een feit moeten zijn, kijk ik net op Telfort.nl en wat zien ik, je kan nog gewoon een nieuw abonnement afsluiten, staat zelfs bij, sluit nu af, het kan nog.😯
Reputatie 8
Badge +11
Inmiddels niet meer zie ik. Telfort.nl is aangepast. Je kan vanaf nu alleen nog maar verlengen.
Ik zie het, de IT man/vrouw heeft even uitgeslapen.😴😴
Reputatie 1
Ik zit naar Telfort Compleet te kijken maar ligt het aan mij of is dit totaal niet interessant?

Als je Telfort mobiel combineert met KPN thuis krijg je alleen een extra zenderpakket maar worden je MB's niet verdubbeld en krijg je geen korting. Als je met Telfort blijft combineren dan hou je de voordelen wel.
Het enige wat ik nu wil weten, want die informatie op de website komt bij mij dubbel over,
of het combivoordeel bij Telfort blijft.
Ik heb nu dubbele data voor mobiel en gratis Pluspakket.
Hier (nog) alles van Telfort Alles in 1 en mobiele abonnementen.
Ik zie het nut er niet van in om met KPN te combineren,
Tot nu toe blijft het, maar toekomst kijken is lastig, combi voordeel kan zomaar op de schop gaan als de heren dat willen.
Zal niet gelijk bebeuren, er is al genoeg onrust, als dat geluwd is kan er van alles gebeuren, maar dat weten alleen de hoge heren bij KPN.
Reputatie 1
Combivoordeel blijft, maar als je jou Telfort Mobiel met KPN thuis combineert krijg je dus alleen het zenderpakket gratis. Als je KPN Mobiel met thuis combineert krijg je 5 euro korting en dubbele MB/minuten op je KPN Mobiel. Het komt er op neer dat alleen op de KPN producten voordelen komen, niet bij Telfort producten.

Als je Telfort met Telfort blijft combineren blijft Combivoordeel staan en krijg je de voordelen die je gewend bent.
Vaarwel Telfort:

Welkom KPN:

😭😭Einde van een mooi Tijdperk, de 🏁 is gehaald, alle goeds voor de medewerkers die zich met hard en ziel hebben ingezet voor Telfort, klantvriendelijk voorop stelden, en de klanten netjes behandelden, dat het een mooie toekomst voor jullie mag worden bin Mamma KPN.
Reputatie 3
Badge
Inmiddels niet meer zie ik. Telfort.nl is aangepast. Je kan vanaf nu alleen nog maar verlengen.
@Bart - Telfort Geld dit voor zowel mobiel als de vaste aansluiting?
Reputatie 8
Badge +11
Als je Telfort mobiel combineert met KPN thuis krijg je alleen een extra zenderpakket maar worden je MB's niet verdubbeld en krijg je geen korting. Als je met Telfort blijft combineren dan hou je de voordelen wel.

In dat geval is het interessanter om met jouw mobiele abonnement over te stappen naar KPN inderdaad. Dan geniet je van KPN Compleet.

Het enige wat ik nu wil weten, want die informatie op de website komt bij mij dubbel over,
of het combivoordeel bij Telfort blijft.
Ik heb nu dubbele data voor mobiel en gratis Pluspakket.
Hier (nog) alles van Telfort Alles in 1 en mobiele abonnementen.
Ik zie het nut er niet van in om met KPN te combineren,

Zolang je de abonnementen houdt blijven de voorwaarden van Telfort actief. Dus ook van het CombiVoordeel.
Reactie ingetrokken.
@Bart - Telfort Geld dit voor zowel mobiel als de vaste aansluiting?

Ik ben niet Bart van Telfort, maar het antwoord is JA.
Maar voor zowel vast als mobiel hoef je niet te verlengen, als je jaarcontract voorbij is, kun je gewoon per maand opzeggen of aanpassen.
Dank je wel voor je antwoord Bart!

Ook van mij, alle goeds voor alle medewerkers van Telfort!
Ik hoop dat jullie allen goed terecht komen!

Dat ik geen fan ben van KPN, heb ik nooit onder stoelen of banken geschoven.....
Om te beginnen bij de service, die ik destijds bij hen heb gehad, erg treurig....
Die service was vele malen beter bij Telfort, daar kan KPN nog van leren.
Reputatie 1

Als je Telfort mobiel combineert met KPN thuis krijg je alleen een extra zenderpakket maar worden je MB's niet verdubbeld en krijg je geen korting. Als je met Telfort blijft combineren dan hou je de voordelen wel.In dat geval is het interessanter om met jouw mobiele abonnement over te stappen naar KPN inderdaad. Dan geniet je van KPN Compleet.

Dank je wel Bart! Mijn twee-jarig contract bij Telfort gaat per 13 mei in, ik neem niet aan dat ik daarna al direct naar KPN kan en dat ik dit keurig uit moet zitten (Wat ik overigens totaal niet erg vind)?
Reputatie 8
Badge +11
Namens Bart graag gedaan :)

Jouw abonnement zal dan gewoon doorlopen bij ons @Jassy, de voorwaarden blijven zoals ze nu zijn. Het kan zijn dat het logo op de factuur na een tijdje veranderd, maar het abonnement zelf en de voorwaarden zullen gelijk blijven.

Als je Telfort mobiel combineert met KPN thuis krijg je alleen een extra zenderpakket maar worden je MB's niet verdubbeld en krijg je geen korting. Als je met Telfort blijft combineren dan hou je de voordelen wel.In dat geval is het interessanter om met jouw mobiele abonnement over te stappen naar KPN inderdaad. Dan geniet je van KPN Compleet.
Dank je wel Bart! Mijn twee-jarig contract bij Telfort gaat per 13 mei in, ik neem niet aan dat ik daarna al direct naar KPN kan en dat ik dit keurig uit moet zitten (Wat ik overigens totaal niet erg vind)?

Dus een duurder mobiel abonnement afsluiten bij KPN die zelfs met de korting duurder is(centen kwestie) enkel voor de dubbele data. No thanks.

Heb je nu Telfort mobiel en KPN internet is een data sim erbij bestellen wel voordelig.
De goedkoopste methode om Compleet klant te worden en voor de zelfde lasten een groter basis tv pakket.

Reputatie 1

Dus een duurder mobiel abonnement afsluiten bij KPN die zelfs met de korting duurder is(centen kwestie) enkel voor de dubbele data. No thanks.

Zo is het. Ik krijg nu voor 17,50 150 minuten en 20GB (Telfort Voordeelkermis actie) die ik 2 maanden mee kan nemen. Daarnaast krijg ik 5 euro korting op Telfort thuis, of een zenderpakket extra.

Als ik naar KPN zou gaan ga ik 18 euro betalen voor 300 minuten en 10GB, en die kan ik niet meenemen. Dank je de koekoek. Ook krijg ik dan bij Telfort geen zenderpakket meer, want de voordelen gelden alleen voor KPN producten.

Er is dus absoluut geen incentive om uit eigen beweging naar KPN te gaan, want met mobiel zit ik voorlopig nog bij Telfort. Niet heel slim denk ik van KPN.
De combinatie Telfort mobiel en KPN Thuis internet leveren wel een tvpakket naar keuze op enkel geen dubbele data (discriminatie? Of iets zachter uitgedrukt onrecht)

De compleet voordelen gaan enkel voor KPN producten gelden zoals ik het lees
Wij hebben 2 mobieltjes bij Telfort zetten we er 1 naar KPN zou alleen dat toestel de €5,00 korting op de abonnements kosten krijgen.
Reputatie 8
Badge +10
CombiVoordeel zoals je dat nu hebt en kent blijft gewoon bestaan 🙂 Er zijn daarnaast nu ook nieuwe Telfort Compleet voordelen, voor het combineren van Telfort en KPN abonnementen. Je leest er hier alles over! Voor vragen of opmerkingen daarover, laat het vooral in dat topic weten.
Zie dit PDF https://attachments-eu-west-1.insided.com/1266ad89-9e39-436c-b4fa-0fdaf04891ac/Voorwaarden%20Telfort%20Compleet.pdf uit het nieuwe topic.

Ik weet genoeg...…….geen compleet voor mij, teveel KPN voordelen.
Waar blijft nu de voordeligheid van Telfort?
In de prullenbak, Telfort is vandaag beeindigd, nu word het zaak de boel zo spoedig mogelijk om te zetten naar KPN maatstaven, wen er maar aan.
Ik denk dat er binnen twee jaar er niks meer van Telfort over is en de laatste verplicht over gaan op KPN.

Reageer