Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

• 9 juli 2019
  • 666 reacties
  • 53939 keer bekeken
Telfort en KPN gaan samen verder

Toon het eerste bericht

666 reacties

.. de uitspraken zoals gedaan het combineren van het beste van de afzonderlijke merken.De kwaliteit van Telfort tegen de prijs van KPN?

De kwaliteit van XS4ALL via het KPN netwerk voor Telfort prijzen😁
Reputatie 2
Badge
Zojuist las ik iets over aanpassingen van de KPN mobiele bundels:

https://tweakers.net/nieuws/148656/mogelijke-prijzen-nieuwe-mobiele-abonnementen-kpn-verschijnen-online.html
De nadruk leggen op mogelijk even bekeken de KPN compleet bedragen zijn enigzins Telfort combivoordeel vriendelijk te noemen. Maar 4GB en 300 belminuten heb ik niet echt nodig.
Reputatie 8
Badge +10
@hoihoi1 voor meer inhoudelijke info zullen we toch even geduld moeten hebben.
Deze bekend making heeft in mijn ogen niks met druk te maken gewoon onderdeel van het draaiboek zoals de top dit bedacht heeft.

Op basis van alle beschikbare info kunnen tot 1 mei nog abonnementen onder de naam Telfort worden afgesloten. Daarna moeten we dus afwachten hoe de "voordelige" prijzen in het KPN aanbod worden op genomen.

Of te wel wordt vervolgd

Deze bekendmakingen staan los van eventuele druk die uitgeoefend is inderdaad, stappen zoals het sluiten van de winkels hebben veel voeten in de aarde en dat zijn geen beslissingen die overnacht gemaakt kunnen worden. Er is een draaiboek voor, maar welke stappen wanneer genomen zullen worden, wordt pas duidelijk op het moment dat het bekend wordt gemaakt. Dat wachten wij ook af.
Voor de liefhebbers Nieuwe mobiel bundels KPN per vandaag in gegaan mijn eerste indruk alleen interresant als KPN compleet. Zelfs dan zijn het nog niet de "voordelige" Telfort prijzen ik moet erbij zeggen 5 euro korting per abo is beter dan de korting op de thuis factuur als combivoordeel bij Telfort.

Ik ben benieuwd wanneer er nieuwe thuis bundels bekend worden gemaakt.
In de link van Galdor68 is dit te lezen:

Ontdek je KPN Compleet voordelen! Welke KPN en/of XS4ALL producten heb je al?
Heb of neem je meerdere KPN en/of XS4ALL producten of abonnementen (voor thuis of mobiel) op jouw adres? Dan krijg je iedere maand kortingen en gratis extra's met KPN Compleet. Combineer en krijg meer!

XS4ALL wordt hier expliciet genoemd, waar blijft Telfort in dit verhaal?
Ik dacht toch echt dat Telfort straks ook KPN wordt?
Dat is zover ik kan zeggen nog deels oude info omdat XS4ALL geen mobiel aanbod kent maar hun klanten op deze manier van een aantal voordelen gebruik kunnen maken.
Reputatie 8
Badge +10
Dat klopt inderdaad Galdor, XS4ALL diensten kunnen sinds november 2016 toegevoegd worden bij KPN Compleet. Daarin is nog niets veranderd rond deze toekomstige wijzigingen. Wij houden onze CombiVoordelen nog gewoon 🙂
En ten overvloede vanaf april meer combinatie mogelijkheden. Uit de startpost

Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we starten in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

Ik heb Telfort mobiel en XS4ALL vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Als je XS4ALL combineert met KPN of als je Telfort combineert met KPN, dan krijgt je combinatievoordelen. We werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening. Mocht het in de toekomst veranderen, dan krijg je hier bericht van.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we starten in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.
En over een paar maanden/jaar zijn alle abonnements prijzen ook op KPN-niveau. 😂
En over een paar maanden/jaar zijn alle abonnements prijzen ook op KPN-niveau. 😂
Voor mobiel al na 1 mei(voor nieuw en verlengcontracten) ik verwacht geen schokkende wijziging meer in de onlangs vernieuwde KPN mobiel bundels. Zie link in voorgaande reactie.
Mischien langlopende korting acties maar dat is koffiedik kijken.
Reputatie 1
Is er al enig zicht op hoe Telfort in combinatie met KPN Compleet er uit gaat zien? Wanneer wordt dit bekend gemaakt?

Wanneer wordt er voor klanten meer bekend over de migratie naar KPN?
Reputatie 2
Badge
Is er al enig zicht op hoe Telfort in combinatie met KPN Compleet er uit gaat zien? Wanneer wordt dit bekend gemaakt?

Wanneer wordt er voor klanten meer bekend over de migratie naar KPN?

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jassy, in april gaan we inderdaad starten met het aanbieden van extra voordelen als je zo wel KPN en Telfort producten. 🙂 Verdere informatie hierover volgt snel.
De trouwe telfort klant gaat een hele zure rekening krijgen..
Als ik kijk wat de glasvezel abo's bij kpn al moeten kosten in vergelijk met telfort dan is het flink schrikken.
Over mobiel hebben we het dan nog niet eens gehad ; flink meer betalen voor slechtere voorwaarden ( bellen na 10 minuten niet meer gratis , geen minuten en mb's meer meenemen... ) ...
Gaat nog een flinke klus worden om iets te vinden wat iig qua kosten enigzins gelijkwaardig uitvalt..
Reputatie 8
Badge +19
Als ik kijk wat de glasvezel abo's bij kpn al moeten kosten in vergelijk met telfort dan is het flink schrikken.
Over mobiel hebben we het dan nog niet eens gehad ; flink meer betalen voor slechtere voorwaarden ( bellen na 10 minuten niet meer gratis , geen minuten en mb's meer meenemen... ) ...
Gaat nog een flinke klus worden om iets te vinden wat iig qua kosten enigzins gelijkwaardig uitvalt..

Zolang je je huidige Telfort abonnement niet wijzigt veranderd er behalve het verdwijnen van de naam Telfort niets aan de prijsstelling behalve wellicht de jaarlijkse inflatieverhoging.

Bij KPN compleet 5 euro korting per mobiel abonnement niet vergeten, en afhankelijk van je abonnement een 'gratis' 2e tv ontvanger en opname pakket inbegrepen, op zich worden de totaal kosten bij KPN wel hoger maar afhankelijk van je wensen kan het juist gunstiger zijn.

Trouwe klanten zijn bij geen enkele provider intressant meer die betalen vaak veel minder dan nieuwe klanten voor hetzelfde aanbod. Bij Telfort betalen instapklanten zelfs meer voor minder aanbod.
Reputatie 5
Badge +4
Er veranderd niks aan de voorwaarden zolang je abonnement van Telfort doorloopt maar als je iemand bent die jaarlijks verlengt (zoals ik) en daardoor een leuke korting kan krijgen zullen lijkt mij wel de voorwaarden van KPN gaan gelden. En juist in dat geval vraag ik me dan wel af of de prijzen dan nog wel interessant zullen zijn.

Ik zit ook nog erg te twijfelen wat ik zal gaan doen na mijn contractperiode, daarom lees ik dit topic al een tijd mee en ben ik benieuwd hoe andere mensen erover denken?
  • Andere provider zoeken bij einde contractperiode
  • Zolang mogelijk bij Telfort blijven maar met het risico dat ik straks verplicht naar KPN moet
Het is ook niet zo dat ik zeg dat ik nooit naar KPN zal gaan maar op dit moment voelt het nog niet goed voor mij. Ik ben benieuwd naar jullie mening en ik blijf dit topic aandachtig volgen!
Er veranderd niks aan de voorwaarden zolang je abonnement van Telfort doorloopt maar als je iemand bent die jaarlijks verlengt (zoals ik) en daardoor een leuke korting kan krijgen zullen lijkt mij wel de voorwaarden van KPN gaan gelden. En juist in dat geval vraag ik me dan wel af of de prijzen dan nog wel interessant zullen zijn.

Ik zit ook nog erg te twijfelen wat ik zal gaan doen na mijn contractperiode, daarom lees ik dit topic al een tijd mee en ben ik benieuwd hoe andere mensen erover denken?
  • Andere provider zoeken bij einde contractperiode
  • Zolang mogelijk bij Telfort blijven maar met het risico dat ik straks verplicht naar KPN moet
Het is ook niet zo dat ik zeg dat ik nooit naar KPN zal gaan maar op dit moment voelt het nog niet goed voor mij. Ik ben benieuwd naar jullie mening en ik blijf dit topic aandachtig volgen!

Ik ga na mijn contractperiode (mobiel) over op KPN mobiel. Thuis houden we Telfort, en dan is KPN mobiel met combivoordeel best aantrekkelijk voor mij.
Badge
Word nog even de vraag of er inderdaad niks veranderd aan de kosten die nu bij Telfort worden gehanteerd, KPN heeft in zijn wijsheid alvast even alle KPN internet abonnementen verhoogt per juli met 1 hele euro en bij XS4ALL, je weet wel die andere KPN provider met 2.50 euro per maand.🤔

Dus denk dat straks wij aan de beurt zijn om de mooie KPN prijzen te gaan betalen zodra de overgang gerealiseerd is om de prijzen langzaam te verhogen.🤐
Die verhoging komt grotendeels door fox sport die willen voor elke klant een bijdrage krijgen. Of je nu wel of niet fox sports in je pakket hebt
Badge
Dat zou kunnen, maar ze zeggen dat het is om te kunnen blijven verbeteren van hun netwerk en glasvezel willen uitbreiden.
Maar het gaat mij meer om de verhoging van 2.50 bij XS4All en maar 1 euro bij KPN, ze willen ze gewoon wegjagen bij XS4ALL, dus ik vraag mij af wat ze straks met de Telfort prijzen gaan doen, ik denk dat ze gewoon op KPN nivo gaan komen, daar zitten ze nu al bijna met nieuwe abonnementen, dus de bestaande zullen ook wel verhoogt gaan worden in de loop van de tijd.

En wat Fox sports wil kunnen ze wel willen, maar als al die providers nu eens dwars gaan liggen is Fox zo uit gescheten met willen, geloof dat HBO ook zoiets wilde in het verleden.
Reputatie 8
Badge +4
Hallo @Doornekamp33 ,
De prijsverhoging gaat voor bestaande klanten in per 1 juni a.s. en niet per 1 juli a.s.
Nieuwe klanten betalen per 1 april al het nieuwe tarief.
Reputatie 1
Aangezien de verkoop van de abo's per 1 mei stopt, en ik vermoed dat de integratie met KPN toch echt aanstaande is zullen ze voor deze korte periode geen prijsverhoging doen maar een migratie doen naar KPN met de bijbehorende nieuwe prijzen.
Reputatie 8
Badge +4
Ik lees op het KPN-forum dat KPN sinds gisteren klanten per e-mail/brief is gaan informeren over de wijzigingen per april 2019 aangaande Telfort/KPN.
Is Telfort ook al zijn klanten aan het informeren?

Reageer