Sticky Nieuws

Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019

  • 13 juli 2019
  • 464 reacties
  • 49602 keer bekeken
Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019
Reputatie 6
Badge +12
Per 1 juni veranderen onze tarieven en daarmee de kosten voor de Telfort-abonnementen. De prijs van de Thuis abonnementen gaan ook veranderen per 1 juni, deze worden €2,50 meer per maand. Ook wijzigt het een en ander aan de zenders. In dit topic lees je meer over de wijzigingen.

Wat verandert er?
Hier lees je alle informatie over de wijzigingen.

Op dit moment ontvang ik een korting. Blijf ik deze ontvangen?
Heb je op dit moment een jaarcontract met een korting, dan blijf je die korting ontvangen en verandert er niets aan de prijs. De prijswijziging geldt zodra je actieperiode afgelopen is. De veranderingen aan de tarieven van vast bellen gelden voor alle klanten, zowel binnen als buiten contract.

Wanneer gaan de wijzigingen in?
De prijswijzigingen gelden vanaf 1 juni 2019. De uitzondering hierop is het ‘Vast Bellen’ pakket. Het tarief hiervan wijzigt op 1 september 2019. Wil je weten of je het ‘Vast bellen’ pakket hebt, bekijk dan je factuur:


Staat de uitgelichte regel niet op je factuur, dan gelden voor jou alleen de prijs- en zenderwijzigingen die ingaan op 1 juni 2019. Je vindt je factuur in Mijn Telfort. Het ‘Vast Bellen’ pakket is maandelijks opzegbaar.

Gaan de nieuwe tarieven automatisch in?
Ja. Op de bovenstaande data worden de tarieven aangepast. Je hoeft hiervoor niets te doen.

Wat is de reden voor deze wijziging(en)?
Voor het nieuwe tarief verwacht je natuurlijk een goed product. Je abonnement verandert niet ter compensatie van de prijswijziging. Wel wordt onze dienstverlening steeds beter. Klik op Klik op 'Toon inhoud' voor meer informatie hierover.Netwerk
  • KPN is begonnen met graven en legt ook voor Telfort op verschillende plekken in Nederland glasvezelkabels in de grond. De eerste gebieden hebben we al aangekondigd op het forum.
  • Als je op dit moment gebruik maakt van het koperen netwerk, kun je zonder dat je abonnement duurder wordt overstappen naar glasvezel.
  • Meer over de verschillen tussen koper en glasvezel, lees je hier.
Interactieve TV

Word ik ten tijde van deze wijziging automatisch klant van KPN?
Nee. Als je Telfort-klant bent, verandert er niets aan de dienstverlening en voorwaarden. Wel gaat Telfort op termijn verder onder de KPN-vlag.

Kan ik mijn huidige abonnement wijzigen of opzeggen?
Je hebt tot 1 juni 2019 de tijd om je abonnement kosteloos op te zeggen. Je hebt 1 maand opzegtermijn. Je abonnement wijzigen via Mijn Telfort, dat kan altijd. Je kunt:
  • De snelheid van internet verhogen of verlagen
  • Extra zenderpakketten aanvragen of opzeggen
  • Bellen Onbeperkt toevoegen of stopzetten
Wat betekent de wijziging voor de looptijd van mijn abonnement?
Aan de looptijd van je abonnement verandert niets.

Waar kan ik terecht om mijn contract kosteloos te beëindigen?
Je kunt je contract kosteloos beëindigen via onze klantenservice op 0900-9596. Wij zijn op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur gratis bereikbaar en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.


Wijzigingen Vast Bellen


De prijs van Vast Bellen gaat van €2,68 naar €5 per maand. Deze prijswijziging geldt alleen voor de extra optie Vast Bellen, als extra pakket. Dit kan je zien in Mijn Telfort en op je factuur, zoals het voorbeeld hierboven laat zien.

Je kan het zien als een oude versie van het onbeperkt bellen pakket, deze wordt met deze wijziging gelijk getrokken aan het huidige onbeperkt bellen. De huidige prijs van die aparte optie was €2,68 en die gaat naar €5 vanaf september. Zo heb je nog even de tijd om te bekijken wat voor jou de beste oplossing is, of je er nog steeds voordeel van hebt. Deze optie is maandelijks opzegbaar.


Zenderwijzigingen


Update 25-05-2019: Goed nieuws!

De zenders FOX, National Geographic, 24Kitchen, Disney Channel, NatGeoWild en Baby TV blijven in ons aanbod. Je kunt dus blijven genieten van je favoriete zenders.

Wat verandert er wanneer aan de zenders?
Het complete overzicht vind je op onze website.

Wat is de reden van deze zenderwijzigingen?
Op basis van kijk- en luistergegevens en klantonderzoeken wordt jaarlijks een afweging gemaakt welke zenders we missen of op welke manier we het zenderaanbod kunnen verbeteren. Hiermee proberen we zoveel mogelijk aan de wensen van onze klanten tegemoet te komen en een zo compleet mogelijk zenderaanbod te hebben. Ook zijn afspraken met zenders van invloed op het zenderaanbod.

Moet ik zelf nog iets doen voor de zender- en kanaalwijzigingen?
De zenders in het zenderaanbod wijzigen automatisch. Hier hoef je niets voor te doen. Als je een lijst met favorieten hebt ingesteld, kun je de nieuwe zenders eventueel toevoegen aan jouw favorieten. Zenders die uit het aanbod gaan en in jouw favorieten stonden, verdwijnen automatisch uit je favorieten.


Waar kan ik terecht voor mijn overige vragen?
Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan gerust in dit topic.

Admin: topic aangevuldmet nieuws 25-05-2019

464 reacties

Reputatie 7
Badge +9
ik heb jaarcontract miv 18 feb 2019.
afspraak is per 1 juni inflatiecorrectie
afgesproken prijs was 42,50 pmnd
cbs cijfer 1,7%
mag dus 1,017 * 42,50 = 43,20 worden
Telfort heeft er 45 van gemaakt
en dat gaan we dus niet accepteren.
Is geen enkele contractuele basis voor.
Ik ga desnoods naar de rechter.
Leuke case, kunnen we weer even mee vooruit.

Dag @eme1969. Ik zie dat je hierover ook een eigen topic bent gestart en je al meer duidelijkheid hebt gekregen over de kwestie. Zoals @Kees-Jan in het topic heeft uitgelegd gaat het hier niet om een inflactiecorrectie, maar een verhoging van de abonnementskosten naar aanleiding van de prijs- en zenderwijzigingen per 1 juni. Als je nog ergens vragen over hebt, laat het dan gerust weten in je topic. Dan houden we het samen overzichtelijk!
Reputatie 8
Badge +17

Reputatie 8
Badge +16

Succes bij de rechter... en zwaai effe naar @Kees-Jan ... vindt ie leuk...Ik denk dat jij dan naast me zit 😂


Neem ik een snoepzak voor je mee...
Reputatie 8
Badge +17

Succes bij de rechter... en zwaai effe naar @Kees-Jan ... vindt ie leuk...


Ik denk dat jij dan naast me zit 😂
Reputatie 8
Badge +16
Is geen enkele contractuele basis voor.
Ik ga desnoods naar de rechter.



Het staat letterlijk in de algemene voorwaarden dat Telfort dit mag doen:

12.1 Wijzigen door ons
We kunnen de overeenkomst en de afgesproken tarieven
wijzigen. Als we dat doen, laten we u dat minimaal 1 maand
van tevoren weten.

Succes bij de rechter... en zwaai effe naar @Kees-Jan ... vindt ie leuk...
Reputatie 8
Badge +17
ik heb jaarcontract miv 18 feb 2019.
afspraak is per 1 juni inflatiecorrectie
afgesproken prijs was 42,50 pmnd
cbs cijfer 1,7%
mag dus 1,017 * 42,50 = 43,20 worden
Telfort heeft er 45 van gemaakt
en dat gaan we dus niet accepteren.
Is geen enkele contractuele basis voor.
Ik ga desnoods naar de rechter.
Leuke case, kunnen we weer even mee vooruit.

Ja, leuke case. Laat even weten wanneer je voor de rechter staat, dan ga ik op de tribune zitten!

maar kijk eerst even hier in je eigen topic wat ik te zeggen heb?!
ik heb jaarcontract miv 18 feb 2019.
afspraak is per 1 juni inflatiecorrectie
afgesproken prijs was 42,50 pmnd
cbs cijfer 1,7%
mag dus 1,017 * 42,50 = 43,20 worden
Telfort heeft er 45 van gemaakt
en dat gaan we dus niet accepteren.
Is geen enkele contractuele basis voor.
Ik ga desnoods naar de rechter.
Leuke case, kunnen we weer even mee vooruit.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal super. Fijn dat jullie er samen uitgekomen zijn. 🙂
Ik zie dat er inmiddels toch contact is geweest. en dat je een bedrag terug krijgt. Feedback op het issue is doorgezet om aangepast te worden, dank daarvoor. Dan is het hiermee afgedaan.

Voor andere vragen zien we je graag weer verschijnen.


Beste Bart,

Het klopt dat ik na mijn bericht ben gebeld door Klantrelaties.

Wij hebben een goed gesprek gehad en het issue is goed opgepakt en opgelost!
Wat mij betreft is het afgerond en heb ik mijn vertrouwen in Telfort weer terug.
Waarvoor dank.

Met vriendelijke groet,
Lex
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat er inmiddels toch contact is geweest. En dat je een bedrag terug krijgt. Feedback op het issue is doorgezet om aangepast te worden, dank daarvoor. Dan is het hiermee afgedaan.

Voor andere vragen zien we je graag weer verschijnen.
Hallo @LexB. Ik heb je privébericht ontvangen en aan mijn collega's doorgegeven op welke momenten je te bereiken bent. 🙂

Beste Natasja,

I ga ervan uit dat jouw actie om mij door Klantrelaties te laten bellen goed bedoeld is (geweest).
Ik heb laten weten wanneer ik bereikbaar ben.

Helaas ben ik niet gebeld! Dit bevestigt voor mij dat Telfort niet betrouwbaar is.

Ik ben er helemaal klaar mee en heb ook geen behoefte meer om door Klantrelaties (??) te worden gebeld.

Met vriendelijke groet,
Lex
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @LexB. Ik heb je privébericht ontvangen en aan mijn collega's doorgegeven op welke momenten je te bereiken bent. 🙂
Dag @LexB. Ik neem het even over van Bart. Bart is nu vrij. Ik snap heel goed dat de situatie inmiddels behoorlijk irritatie opwekt. In de bevestiging van 26 april staat een bedrag van € 35,- voor Glasvezel Internet vermeld. Door de prijsverhoging per 1 juni betaal je nu € 37,50 voor het hoofdpakket. De prijsverhoging is bij jou wel per 1 juni toegepast, omdat je een doorlopende korting ontvangt op je abonnement en er dus geen einddatum aan de korting is gebonden. Daar kan ik niets aan veranderen.

Wel snap ik je punt betreft het niet communiceren van de prijsverhoging met betrekking tot je nieuwe abonnement. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Omdat ik graag wil voorkomen dat er nog meer onduidelijkheid ontstaat, lijkt het me goed dat je één contactpersoon krijgt. Ik heb daarom een melding gemaakt bij de afdeling Klantrelaties. De situatie wordt dan door één collega opgepakt. Deze collega neemt binnen 1 werkdag contact met je op. Kun je mij nog wel laten weten op welk moment van de dag we jou het beste kunnen bereiken?


Natasja,

Ik heb je hierover een prive-bericht gestuurd.

Groeten,
Lex
Reputatie 7
Badge +9
Dag @LexB. Ik neem het even over van Bart. Bart is nu vrij. Ik snap heel goed dat de situatie inmiddels behoorlijk irritatie opwekt. In de bevestiging van 26 april staat een bedrag van € 35,- voor Glasvezel Internet vermeld. Door de prijsverhoging per 1 juni betaal je nu € 37,50 voor het hoofdpakket. De prijsverhoging is bij jou wel per 1 juni toegepast, omdat je een doorlopende korting ontvangt op je abonnement en er dus geen einddatum aan de korting is gebonden. Daar kan ik niets aan veranderen.

Wel snap ik je punt betreft het niet communiceren van de prijsverhoging met betrekking tot je nieuwe abonnement. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Omdat ik graag wil voorkomen dat er nog meer onduidelijkheid ontstaat, lijkt het me goed dat je één contactpersoon krijgt. Ik heb daarom een melding gemaakt bij de afdeling Klantrelaties. De situatie wordt dan door één collega opgepakt. Deze collega neemt binnen 1 werkdag contact met je op. Kun je mij nog wel laten weten op welk moment van de dag we jou het beste kunnen bereiken?
Uiteindelijk ga je dus € 32,50 betalen voor internet en bellen, dat gaat je bij KPN niet lukken, behalve toekomstige verhogingen zal ook bij de volledige migratie dit bedrag zo blijven. Zoniet heb je in mijn ogen alle recht om kosteloos op te zeggen.
Het staat wel onduidelijk, in de Mijn Telfort omgeving staat het wellicht duidelijker.
Is jou huidig factuur bedrag nu € 25,00 of €27,50 of is dit 30,00 dan wel 32,50?

Als ik het allemaal goed lees en rekening houd met de € 5,00 Combivoordeel korting
Wordt met na korting - na afloop van de kortings periode bedoelt de €5,00 van het vast bellen.


Jouw contract is opgesteld volgens de op dat moment nog geldende basisprijs. Deze basisprijs is per 1-6 voor alle abonnementen verhoogd met €2,50 ook voor jou net afgesloten contract. Voor de duidelijkheid had dit vermeld moeten worden.


In Mijn Telfort staat het nu als volgt (overigens pas sinds 1 week te zien):

Het staat wel onduidelijk, in de Mijn Telfort omgeving staat het wellicht duidelijker.
Is jou huidig factuur bedrag nu € 25,00 of €27,50 of is dit 30,00 dan wel 32,50?

Als ik het allemaal goed lees en rekening houd met de € 5,00 Combivoordeel korting
Wordt met na korting - na afloop van de kortings periode bedoelt de €5,00 van het vast bellen.


Jouw contract is opgesteld volgens de op dat moment nog geldende basisprijs. Deze basisprijs is per 1-6 voor alle abonnementen verhoogd met €2,50 ook voor jou net afgesloten contract. Voor de duidelijkheid had dit vermeld moeten worden.
Ik zie inderdaad dat er contact is geweest met de juiste afdeling @LexB. Dat is fijn. Ik zie nu ook de uitleg van mijn collega en die jij geeft. Nu zie ik inderdaad ook dat de korting doorlopend is in plaats van een korting voor 1 jaar. Normaal gesproken gaat de verhoging in nadat de actiekorting is afgelopen. In jouw geval is dit dus iets anders omdat de korting doorlopend is. Goede deal volgens mij, want je blijft zolang je klant blijft het voordeel behouden, scheelt volgens mij toch weer. Dit had ik ook niet goed gezien, excuses. Nu is dan ook de uitleg van mijn collega de juiste. Dit kan ik ook niet aanpassen als mijn collega het niet kan.

Beste Bart en Galdor68,
Beiden bedankt voor jullie reactie.

Bart, ik ben blij dat je bevestigt dat de korting van 7,50 euro een doorlopende korting is.

Maar dit verandert volgens mij nog niets aan het feit dat ik op 10 mei een contract ben aangegaan met een prijs voor Glasvezel Internet van 35 euro per maand. En in dit contract staat nergens dat dit bedrag met ingang van 1 juni wordt verhoogd met 2,50 euro naar 37,50 euro per maand.

Het contract somt eerst de onderdelen op, d.w.z. de producten met bijbehorende prijzen én de van toepassing zijnde kortingen. Waarbij 2 kortingen doorlopend zijn (namelijk 7,50 op Glasvezel Internet en 5 euro Combivoordeel) en 1 korting tijdelijk (namelijk 1ste 6 maanden gratis Bellen Onbeperkt vast van 5 euro). De tijdelijke korting geldt tot 10-11-2019.

Vervolgens wordt dit samengevat tot wat ik per maand moet betalen, namelijk:
  • vanaf begindatum contract 10-5-2019 tot 10-11-2019: een bedrag van 25 euro per maand
  • na 10-11-2019: een bedrag van 30 euro per maand


Er staat niet dat ik vanaf 10-5 tot 1-6 eerst 25 euro per maand betaal, dan vanaf 1-6 tot 10-11 een bedrag van 27,50 en na 10-11 een bedrag van 32,50. Er staat ook niet in dat het Glasvezel Internet tarief per 1-6 met 2,50 euro wordt verhoogd.

Ik heb op 23-4 wel een mail ontvangen over de wijziging van mijn DSL-abo (Internet Standaard + Bellen):


met daarin ook de volgende tekst:


Ik heb toen besloten om over te stappen op Glasvezel, ook omdat er op 26 april een aanbod op de site stond met een korting op de Glasvezel-prijs. Op dat moment was dus bekend dat de prijs van bestaande abonnementen zou wijzigen per 1-6. Dan had de eventuele prijsverhoging dus ook in het contract moeten worden verwerkt, want volgens de algemene voorwaarden moet dat minimaal 1 maand van te voren aan de klant worden gemeld. Dit is voor mijn Glasvezel abonnement niet gebeurd, noch in het contract noch daarna via mail.

Toen ik eind mei de factuur kreeg was de wijziging van DSL naar Glasvezel nog niet daarin verwerkt. Ik heb daar toen over gebeld en de uitleg over gekregen waarom dat zo was. Toen zei de Telfort medewerkster ook dat het vreemd was dat het systeem een bedrag van 37,50 vermelde en niet het het bedrag van 35 euro, alsof de prijsverhoging van 1 juni er op de een of andere manier onterecht in was verwerkt. Mogelijk werd dat veroorzaakt door een verschil tussen technische en administratieve oplevering, maar dat dat wel goed zou komen na een paar weken.

Ik merk dat dit geheel nu behoorlijke irritatie bij mij opwekt, met name de onduidelijke, verschillende en soms tegenstrijdige communicatie vanuit Telfort.

Neem bijvoorbeeld ook de samenvatting in het contract wat ik per maand ga betalen:



Wat wordt er bedoeld met 'Totaal per maand (na kortingen)'?
Wat betekent 'na kortingen':
  • is dat: na het toepassen van de kortingen?
  • of: na het aflopen van de kortingen?
Daar waar helderheid waarschijnlijk wordt nagestreefd wordt het tegenovergestelde (bij mij althans) bereikt.

Ik wil niet vervelend doen of perse mijn gelijk halen, of het onderste uit de kan willen halen, maar Telfort verdient hier niet de schoonheidsprijs mee.

Met vriendelijke groet,
Lex
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad dat er contact is geweest met de juiste afdeling @LexB. Dat is fijn. Ik zie nu ook de uitleg van mijn collega en die jij geeft. Nu zie ik inderdaad ook dat de korting doorlopend is in plaats van een korting voor 1 jaar. Normaal gesproken gaat de verhoging in nadat de actiekorting is afgelopen. In jouw geval is dit dus iets anders omdat de korting doorlopend is. Goede deal volgens mij, want je blijft zolang je klant blijft het voordeel behouden, scheelt volgens mij toch weer. Dit had ik ook niet goed gezien, excuses. Nu is dan ook de uitleg van mijn collega de juiste. Dit kan ik ook niet aanpassen als mijn collega het niet kan.
Er is maar één keer verhoogd met €2,50 daarom met de kortingen er af hou je inderdaad een hoger maand bedrag over. Als je gedurende de looptijd €7,50 minder betaalt dan andere klanten heb je het goed voor elkaar nu tijdelijk zelfs nog minder. Als die 35,00 of per 1 juni dan €37,50 de prijs is die je per 10-11 gedurende de looptijd gaat betalen dan lijkt mij die verhoging terecht. Ik gun je de extra korting daar niet van maar er staat inderdaad niet gedurende 12 maanden bij die € 7,50.

Dat je eerst DSL had en nu glasvezel hebt genomen maakt geen verschil alle abonnementen zouden in prijs stijgen.
Doorlopend 37,50 of 42,50 dan kan je beter je winst pakken en deze uitspraken goed bewaren ik heb nergens bij die aanbiedingen gelezen dat deze niet tijdelijk zijn.

Die beide bedragen verhoogt snap ik even niet.


Beste Galdor,

Ik begreep ook niet hoe ik kan zien dat het een doorlopende korting van 7,50 euro is. Ik heb aan Chayenne gevraagd mij dit per email te bevestigen. Helaas kan ze dat niet doen.

Ze heeft het uitgelegd aan de hand van hetgeen op het contract staat.


Haar uitleg is als volgt. Bij 'Bellen Onbeperkt Vast' staat een actiekorting van 5 euro tot 10-11-2019. Deze geldt dus voor een bepaalde periode. Bij de actiekorting van 7,50 bij 'Glasvezel Internet' is geen einddatum of periode vermeld. Daarom geldt deze voor onbepaalde tijd, net zoals de CombiVoordeel korting van 5 euro.

Volgens dit contract geldt dat ik tot 10-11-2019 een maandbedrag van 25 euro betaal. Daarna vervalt de actiekorting van 5 euro bij 'Bellen Onbeperkt Vast' en wordt het maandbedrag 30 euro per maand.

Maar in het systeem staat nu voor Glasvezel Internet een bedrag van 37,50 in plaats van de 35 euro uit het bovenstaande contract. Dit heeft dan te maken met de verhoging per 1 juni van 2,50 euro.Dit betekent dat de 25 euro (tot 10-11-2019) is verhoogd naar 27,50 en dat de 30 euro voor de periode daarna is verhoogd naar 32,50.

Ik hoop dat ik hiermee antwoord heb gegeven op jouw vraag 'Die beide bedragen verhoogt snap ik even niet'.

Haar uitleg dat de korting van 7,50 euro op Glasvezel Internet een permanente korting is (omdat er geen einddatum bij staat) klinkt aannemelijk. Maar ik ben onzeker of dat over 1 jaar door de Telfort-systemen ook zo wordt uitgevoerd en/of door andere Telfort medewerkers zo wordt begrepen en uitgevoerd.
Doorlopend 37,50 of 42,50 dan kan je beter je winst pakken en deze uitspraken goed bewaren ik heb nergens bij die aanbiedingen gelezen dat deze niet tijdelijk zijn.

Die beide bedragen verhoogt snap ik even niet.
Hoi @LexB, je geeft aan dat jouw abonnement 2,50 euro hoger is dan was afgesproken. Ik heb even meegekeken en je hebt helemaal gelijk. Op de bevestiging staat duidelijk 35 euro, dat kan niet zomaar 37,50 euro worden. Dit mag pas als de actieperiode is afgelopen.

Ik wil je aanraden om even contact te zoeken met 088-7650087. Als iemand dat kan aanpassen is het mijn collega. Ik hoor graag of het gelukt is.


Beste Bart, dank je wel voor je snelle reactie.

Ik heb het nummer gebeld en contact gehad met Chayenne. Zij geeft aan dat de prijsverhoging per 1 juni van de afgesproken 35 naar 37,50 euro wel juist is omdat de actiekorting van 7,50 euro bij mijn contract een doorlopende korting is en niet bijvoorbeeld maar voor 1 jaar geldt. Deze korting vervalt alleen zodra ik mijn internet abonnement ga wijzigen.

Nu ben ik natuurlijk blij dat ik een doorlopende korting heb, maar ik blijf het vreemd vinden dat er direct na het ingaan van mijn nieuwe contract een prijsverhoging van 2,50 euro overheen komt. Dit komt niet als erg betrouwbaar over.

Nu kun je natuurlijk stellen dat ik een mailtje heb gehad over de aangekondigde prijsverhoging per 1 juni, maar in dat mailtje ging het over mijn toenmalige DSL-abonnement met de daarbij behorende prijzen. En dat mailtje heb ik ontvangen voordat ik een ander contract aanging. In het contract (glasvezel) dat ik eind april) heb afgesloten staat niets over het feit dat de bedragen nog worden verhoogd per 1 juni. Het contract vermeldt een bedrag per maand tot 10-11-2019 (vanwege een korting op vast bellen) en een bedrag daarna. Beide bedragen zijn per 1 juni dus verhoogd met 2,50 euro per maand.

Conclusie: het aanpassen van de 37,50 naar 35 euro is niet gelukt.
Graag jou reactie.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @LexB, je geeft aan dat jouw abonnement 2,50 euro hoger is dan was afgesproken. Ik heb even meegekeken en je hebt helemaal gelijk. Op de bevestiging staat duidelijk 35 euro, dat kan niet zomaar 37,50 euro worden. Dit mag pas als de actieperiode is afgelopen.

Ik wil je aanraden om even contact te zoeken met 088-7650087. Als iemand dat kan aanpassen is het mijn collega. Ik hoor graag of het gelukt is.
Dat was via een van de laatste acties 12 maanden a € 35,00 wat ik ervan begrijp is dat inderdaad gezegd en zou je dus na die 12 maanden €7,50 +€ 2,50 van de prijsverhoging gaan betalen.

Reageer