Nieuws

Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019

• 13 juli 2019
  • 466 reacties
  • 52535 keer bekeken
Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

466 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Cindy, wat verandert er voor mij. Wij hebben bellen erbij staan maar maken daar eigenlijk geen gebruik van. Is het de moeite waard om Telfort te bellen voor aanpassing van het contract of ben ik dan duurder uit

Marcel
Reputatie 8
Badge +18
Cindy, wat verandert er voor mij. Wij hebben bellen erbij staan maar maken daar eigenlijk geen gebruik van. Is het de moeite waard om Telfort te bellen voor aanpassing van het contract of ben ik dan duurder uit

Marcel

Heb je de mail betreffende de prijsverhoging al ontvangen daar staan exact de verhogingen in heb je deze mail nog niet ontvangen dan zal je deze ongetwijfeld binnenkort ontvangen ps zelf heb ik de mail ook nog niet ontvangen
Reputatie 1
€2,50?

Ik ga van €42,50 naar €44,50.

Lekker onduidelijk dus!!
€2,50?

Lekker onduidelijk dus!!

Prima toch ik neem aan dat het uitgesplitst staat hoe het nieuwe bedrag is opgebouwd?
Reputatie 1
Nee.

Dit verandert er voor uw Glasvezel Internet + Interactieve TV abonnement. Prijs Op dit moment 42,50 Prijs per 1 juni 44,50

€2,50?

Lekker onduidelijk dus!!
Prima toch ik neem aan dat het uitgesplitst staat hoe het nieuwe bedrag is opgebouwd?
Reputatie 4
Badge
Ik heb nog geen mail gehad met wat voor mij de prijs gaat worden 🤓

Misschien naar het verkeerde mail adres gestuurd, mijn goede mailadres staat op m,n forum profiel waar jullie ook m,n rekening heen sturen, m,n hotmail, en misschien krijgt niet iedereen tegelijk de voor ons/mij zo belangrijke mail, dat kan natuurlijk ook

Aan de hand van die mail ga ik besluiten wat ik ga doen, blijven offffffffffffffff overstappen
Hier ook nog niks Chicka dat zal in delen verstuurd worden.

Ondertussen is de pagina aangevuld en openen de details pagina's beter althans op een telefoon getest.
Reputatie 8
Badge +12
@jacobus Je wilt graag weten wanneer je voordeliger bent. Met of zonder telefoon. Internet en tv kost zonder telefonie 42,50. In ieder geval mocht je nog geen bericht hebben gehad van ons, dan komt dat nog. Dit geldt ook voor jou @Chicka, heb je nog niets ontvangen, dan komt het nog.

@mich85 Jij hebt dus een brief gekregen dat jouw abonnement maar 2 euro omhoog gaat. Dat scheelt toch weer. Ik kan zo 1, 2, 3 ook niet direct verklaren waar het vandaan komt.
Ja @Bart - Telfort , ik heb vast telefonie in mijn abonnement maar ik heb daar nooit gebruik van gemaakt.
Ik heb zelfs geen telefoonnummer voor vast.
Dit kan ik ook niet terugzetten naar een abonnement zonder telefonie.
Dit omdat ik dat een nieuw jaarcontract aanga met huidige voorwaarden.
Dan raak ik veel kwijt met wat ik nu heb.
Ik neem aan dat dit niet is veranderd?
De mail is hier overigens ook nog niet aangekomen.
Dan maakt het voor jouw weinig verschil mandy. Wel apart dat er geen nummer is gereserveerd. De 2,50 die je zonder het regeltje telefoon zou uitsparen dat moet je afwegen tegen het verlies van de 14 binnenkort 12 kanalen van het uitgebreide tv pakket
Reputatie 8
Badge +16
@Franzki, wat Galdor68 zegt inderdaad. De verhoging vindt pas plaatst nadat de actiekorting is afgelopen. In jouw geval dus pas over een jaar.

Maar door het gebruik van het woord actiekorting wordt het er niet duidelijker op...🤔
Dat suggereert namelijk dat Telfort gewoon de tarieven mag verhogen.

Er is in mijn overeenkomst een actietarief van 35 euro afgesproken (Actie: 12 maanden voor € 35,- tot 11-04-2020)... wat daarbij de effectieve actiekorting is maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar gewoon 35 euro betaal en geen cent meer!
Dat houd dus letterlijk in dat je na 11-04-2020 deze verhoging krijgt boven het bedrag wat je nu als korting of actietarief hebt tot die datum zal het die €35,00 moeten blijven exclusief verbruikskosten als dat het afgesproken factuur bedrag is na kortingen. Als dit het bedrag is wat je na die 12 maanden moet betalen dan komt daar die 2,50 bij.
Galdor68,

Toen ik destijds mijn abonnement afsloot, was het nog niet mogelijk om alleen internet en TV af te nemen
Dit kon alleen op deze manier, wel alles in 1 maar geen telefoonnummer.

En ik verlies nog wel meer dan alleen TV kanalen, maar ook bv. de 50/50 die ik nu heb.
Dus ik ha zeker geen nieuw abonnement afnemen.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @mandy, ik zie het inderdaad, geen telefoonnummer. Als het abonnement wijzigt naar Internet + tv, dan ga je inderdaad een nieuw jaarcontract aan. Wat er voor jou gaat veranderen krijg je nog bericht over als je nog niets hebt ontvangen.

@Franzki, jij betaalt het eerste jaar gewoon de 35 euro. Deze zal niet verhoogt worden. Pas als jouw contract is afgelopen zal de verhoging bij jou doorgevoerd worden. Het bedrag veranderd dus niet tenzij jij zelf nog iets veranderd aan jouw abonnement.
@mandy ik ben het aan het overwegen die extra snelheid uit te zetten, op basis van berichten op de website Tweakers. Ik geef je gelijk hoor als je het laat zo als het is, mijn overweging is heb ik die hogere upload snelheid nodig, mijn conclusie is nee.
Ik ga ten opzichte van vorig jaar nu €10,00 meer betalen. Dan tel ik het snelheids behoud het tv pakket en deze verhoging bij elkaar op.

Ik ben blij dat ik nu niet hoef over ga, dan was is helemaal niet blij geworden of juist wel dat had me effectief minimaal 5,00p/m uitgespaard voor dat uitgebreid pakket.

Ik ben wel heel benieuwd of de genoemde kanalen ook bij de oud glasvezel klanten verdwijnen en de andere erbij zijn gekomen. Dus bij die klanten die nog niet zijn overgezet.
Reputatie 1
Een wat minder leuk bericht. Wel wat frustrerend. Omdat ik "nieuw" ben in de wereld van internet providers vraag ik me af of dit bij alle providers gebeurd regio juni?

Sinds december neem ik een telfort thuis abbo af. Nu ook sinds twee maanden met de telefoon abbo's (vrouw en ik) overgestapt voor het extra voordeel en korting op het thuis abbo. Dit was toen nog niet bekend.

Nu vraag ik me af: Moeten we dit accepteren of kan je dit weigeren?
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @DocktorDicking ,
zoals je in de wijzigingsbrief kunt lezen kun je eventueel voor 1 juni 2019 je thuispakket kosteloos opzeggen.
Als je opzegt houdt er dan wel rekening mee dat je combikorting en dubbele data bij je mobiele abonnementen vervalt, dat is prijstechnisch ook iets om rekening mee te houden.
Verder zul je een X aantal maanden vanaf start abo een welkomstkorting hebben gekregen. De verhoging wordt pas doorberekend nà afloop van de kortingsperiode.
Alle providers passen regelmatig om verschillende redenen hun prijzen aan, het waarom wordt altijd in de aankondiging vermeld, maar dat is bij de bakker, de slager, de supermarkt en de belastingdienst niet anders.
@DocktorDicking
Ja, uitzonderingen daar gelaten gebeurd dit bij allemaal 1 provider die ik niet noem speelt er nu op in om het dit jaar niet de doen.

Weigeren kan alleen door over te stappen naar een andere provider.
En dat klopt, mijn overstap is nu een feit aan het worden, na veel loze beloften ben ik het vertrouwen in de KPN (tja Telfort bestaat alleen nog op papier.) geheel kwijt,
gaat mij teveel mis, de druppel de verhoging, er zou niks veranderen aan het abonnement bij de overstap van oud naar nieuw, blijkt niet waar, opnemen plus tweede tv, effe een tientje duurder per maand, brakke V10a waar je niks mee kunt,
dan wat zenders er af die ik belangrijk vind, en als kers op de taart gaan we ook nog even meer vragen voor minder, als er dan meer zenders komen of hetzelfde, alla dan kan het nog, maar dit is gewoon melken geworden.

Telfort, bedankt voor de 5 goede jaren, jammer dat het toch eindigt, wilde eigenlijk samen oud worden.
Het beste gewenst voor de medewerkers, ik ga kijken of ik een net zo goede relatie kan opbouwen met T-Mobile en hopen dat ze die niet zo snel afbreken.
Succes bij de Roze @Doornekamp33
Zolang ze C&I niet in het pakket hebben blijven wij nog even hangen.
Dank je @Galdor68 , C&I trekt mij niet, maar verschillende smaken mogen er zijn toch.
Maar is C&I niet CI op kanaal 90 in het infotainment pakket?

Update, Ja dus, Crime & Investigation is CI op kanaal 90 in het infotainment pakket, dus daar hoef je het niet voor te laten.😉

Veel goede opties zijn er niet, dus dit eerst maar een jaartje aanzien, in ieder geval weer gewoon op HDD opnemen, en niet onbelangrijk FOX en National Geographic blijft er nog wel in, echt een gemis voor de KPN clan vermoed ik, heb er al veel meer over gehoord die er over vallen dat het er uit gaat, kan nog wel eens meer klanten kosten.
Ik heb een contract sinds 19 februari, dus met actietarief.
Maar ik heb geen "groen" hart en zou toch graag terug gaan naar de roze vriendjes.
Kan ik nu zonder problemen overstappen?
Ik heb een contract sinds 19 februari, dus met actietarief.
Maar ik heb geen "groen" hart en zou toch graag terug gaan naar de roze vriendjes.
Kan ik nu zonder problemen overstappen?

Ja dat kan zolang je dit voor 31 mei doet, het hart blijft wel blauw er komt enkel een groen laagje aan de buitenkant.
Reputatie 1
De prijsverhoging van 2,50 is bijna 6% prijsstijging en dan vallen er nog twee zenders af die enigszins interessant zijn (NG en Fox). Dat noem ik een wel hele flinke stijging die nergens uit verklaard wordt.
Ooit ben ik om financiele redenen overgestapt van Ziggo naar Telfort, dat scheelde eind 2012 bijna een tientje per maand. Ziggo vraagt nu 49,50 voor hun alles-in-een startabonnement. Dat is inclusief vast bellen. Bij Telfort wordt dat dus in mijn geval inclusief vast bellen 47,50.Nog maar 2 euro verschil.
En aangezien Ziggo ook Ziggo Sport erbij doet - nou ja, één kanaal, maar wel met de leukste Spaanse en Engelse wedstrijden - wordt het nu wel heel verleidelijk om toch maar over te stappen.
Reputatie 2
Badge +4
De prijsverhoging lijkt meer een aanpassing naar de prijzen van KPN of gaan de prijzen bij KPN ook omhoog ?
Maar wat is het alternatief , Telfort was onze prijsvechter