Sticky Nieuws

Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019

• 13 juli 2019
  • 464 reacties
  • 47029 keer bekeken
Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019

Toon het eerste bericht

464 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @LexB. Ik neem het even over van Bart. Bart is nu vrij. Ik snap heel goed dat de situatie inmiddels behoorlijk irritatie opwekt. In de bevestiging van 26 april staat een bedrag van € 35,- voor Glasvezel Internet vermeld. Door de prijsverhoging per 1 juni betaal je nu € 37,50 voor het hoofdpakket. De prijsverhoging is bij jou wel per 1 juni toegepast, omdat je een doorlopende korting ontvangt op je abonnement en er dus geen einddatum aan de korting is gebonden. Daar kan ik niets aan veranderen.

Wel snap ik je punt betreft het niet communiceren van de prijsverhoging met betrekking tot je nieuwe abonnement. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Omdat ik graag wil voorkomen dat er nog meer onduidelijkheid ontstaat, lijkt het me goed dat je één contactpersoon krijgt. Ik heb daarom een melding gemaakt bij de afdeling Klantrelaties. De situatie wordt dan door één collega opgepakt. Deze collega neemt binnen 1 werkdag contact met je op. Kun je mij nog wel laten weten op welk moment van de dag we jou het beste kunnen bereiken?
Dag @LexB. Ik neem het even over van Bart. Bart is nu vrij. Ik snap heel goed dat de situatie inmiddels behoorlijk irritatie opwekt. In de bevestiging van 26 april staat een bedrag van € 35,- voor Glasvezel Internet vermeld. Door de prijsverhoging per 1 juni betaal je nu € 37,50 voor het hoofdpakket. De prijsverhoging is bij jou wel per 1 juni toegepast, omdat je een doorlopende korting ontvangt op je abonnement en er dus geen einddatum aan de korting is gebonden. Daar kan ik niets aan veranderen.

Wel snap ik je punt betreft het niet communiceren van de prijsverhoging met betrekking tot je nieuwe abonnement. Ik wil dit graag verder uitzoeken. Omdat ik graag wil voorkomen dat er nog meer onduidelijkheid ontstaat, lijkt het me goed dat je één contactpersoon krijgt. Ik heb daarom een melding gemaakt bij de afdeling Klantrelaties. De situatie wordt dan door één collega opgepakt. Deze collega neemt binnen 1 werkdag contact met je op. Kun je mij nog wel laten weten op welk moment van de dag we jou het beste kunnen bereiken?

Natasja,

Ik heb je hierover een prive-bericht gestuurd.

Groeten,
Lex
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @LexB. Ik heb je privébericht ontvangen en aan mijn collega's doorgegeven op welke momenten je te bereiken bent. 🙂
Hallo @LexB. Ik heb je privébericht ontvangen en aan mijn collega's doorgegeven op welke momenten je te bereiken bent. 🙂

Beste Natasja,

I ga ervan uit dat jouw actie om mij door Klantrelaties te laten bellen goed bedoeld is (geweest).
Ik heb laten weten wanneer ik bereikbaar ben.

Helaas ben ik niet gebeld! Dit bevestigt voor mij dat Telfort niet betrouwbaar is.

Ik ben er helemaal klaar mee en heb ook geen behoefte meer om door Klantrelaties (??) te worden gebeld.

Met vriendelijke groet,
Lex
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie dat er inmiddels toch contact is geweest. En dat je een bedrag terug krijgt. Feedback op het issue is doorgezet om aangepast te worden, dank daarvoor. Dan is het hiermee afgedaan.

Voor andere vragen zien we je graag weer verschijnen.
Ik zie dat er inmiddels toch contact is geweest. en dat je een bedrag terug krijgt. Feedback op het issue is doorgezet om aangepast te worden, dank daarvoor. Dan is het hiermee afgedaan.

Voor andere vragen zien we je graag weer verschijnen.

Beste Bart,

Het klopt dat ik na mijn bericht ben gebeld door Klantrelaties.

Wij hebben een goed gesprek gehad en het issue is goed opgepakt en opgelost!
Wat mij betreft is het afgerond en heb ik mijn vertrouwen in Telfort weer terug.
Waarvoor dank.

Met vriendelijke groet,
Lex
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal super. Fijn dat jullie er samen uitgekomen zijn. 🙂
ik heb jaarcontract miv 18 feb 2019.
afspraak is per 1 juni inflatiecorrectie
afgesproken prijs was 42,50 pmnd
cbs cijfer 1,7%
mag dus 1,017 * 42,50 = 43,20 worden
Telfort heeft er 45 van gemaakt
en dat gaan we dus niet accepteren.
Is geen enkele contractuele basis voor.
Ik ga desnoods naar de rechter.
Leuke case, kunnen we weer even mee vooruit.
Reputatie 8
Badge +17
cbs cijfer 1,7%

Ja, leuke case. Laat even weten wanneer je voor de rechter staat, dan ga ik op de tribune zitten!

maar kijk eerst even hier in je eigen topic wat ik te zeggen heb?!
Reputatie 8
Badge +16

Het staat letterlijk in de algemene voorwaarden dat Telfort dit mag doen:

12.1 Wijzigen door ons
We kunnen de overeenkomst en de afgesproken tarieven
wijzigen. Als we dat doen, laten we u dat minimaal 1 maand
van tevoren weten.

Succes bij de rechter... en zwaai effe naar @Kees-Jan ... vindt ie leuk...
Reputatie 8
Badge +17

Succes bij de rechter... en zwaai effe naar @Kees-Jan ... vindt ie leuk...

Ik denk dat jij dan naast me zit 😂
Reputatie 8
Badge +16

Succes bij de rechter... en zwaai effe naar @Kees-Jan ... vindt ie leuk...Ik denk dat jij dan naast me zit 😂

Neem ik een snoepzak voor je mee...
Reputatie 8
Badge +17

Reputatie 6
Badge +9
cbs cijfer 1,7%

Dag @eme1969. Ik zie dat je hierover ook een eigen topic bent gestart en je al meer duidelijkheid hebt gekregen over de kwestie. Zoals @Kees-Jan in het topic heeft uitgelegd gaat het hier niet om een inflactiecorrectie, maar een verhoging van de abonnementskosten naar aanleiding van de prijs- en zenderwijzigingen per 1 juni. Als je nog ergens vragen over hebt, laat het dan gerust weten in je topic. Dan houden we het samen overzichtelijk!

Reageer