Sticky Nieuws

Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019

• 13 juli 2019
  • 464 reacties
  • 49494 keer bekeken
Prijs- en zenderwijzigingen Telfort Thuis 2019

Toon het eerste bericht

464 reacties

Via MSN geldzaken, RTLZ Klanten woest op KPN omdat 24kitchen wordt geschrapt
Reputatie 8
Badge +11
Ik begrijp de teleurstelling. We zijn er helaas niet helemaal met ze uitgekomen, dus we zijn nu bezig om goede alternatieven te vinden voor de zenders die verdwijnen. Hopelijk kun je daar straks toch tevreden over zijn.
Badge
Dan word het toch maar een andere provider vrees ik.
Een prijsverhoging is nog wel te slikken, aangezien telfort nog enigszins voordelig blijft tav de concurrentie.
Je kan wel goedkoper, maar niet met dezelfde service.
Maar een prijs verhoging plus een behoorlijke versobering van het kijkaanbod, waaronder een paar zenders waar ik veel naar kijk is te veel van het goede.

Lijkt me dat zowel Disney als KPN hier allebei als verliezers uitkomen.
En jammer genoeg dus ook de klanten.

Zit ik straks toch weer bij dat klote Ziggo. 😥
Reputatie 1
Ja en ziggo voert ook een prijsverhoging door ;)
Dan is er nog NLE om op kosten te besparen maar daar verdwijnen de zenders ook.
Badge
Klopt, maar daar staat dan wel weer een flinke verhoging van de internet snelheid tegenover, en dus de zenders die bij KPN verdwijnen.
Prijsverhogingen kom je tegenwoordig niet meer onder uit, dus komt het dan toch uit op aanbod.
Ik heb verder een ontzettende bloed hekel aan Ziggo, maar goed, de rest is niet veel beter.

Je hebt wel goedkopere opties, inderdaad, maar daar is de service vaak zo slecht dat die de moeite waard niet zijn.
Ik heb ooit nog even bij Tele2 gezeten, en al zouden ze me geld geven zou ik er nog niet naar terug gaan.
De films er series uit het pluspakket afwegen tegen Movies en Series XL bij Ziggo.

Wat service betreft als de achterliggende techniek maar goed is. De meeste vragen die ik ooit heb gesteld waren van administratieve aard. Dat is hoofdzakelijk in mijn Telfort periode vanwege combivoordeel en vreemde berekeningen.
Reputatie 1
Badge
Voor iedereen die van koken houdt, 24 kitchen heeft weinig meer nederlands gesproken programma's. KPN denk eens aan onze zuiderburen. Daar hebben zij het kookkanaal NJAM, een verschrikkelijk leuk kanaal, hoe bourgondisch kan je het krijgen.
Nou koken, laat mij het maar opeten, kijk ik tijdens het koken wel wat op de TV.😁😁😁
Reputatie 8
Badge +11
@Code Ik snap je helemaal. Het is erg jammer dat de zenders gaan verdwijnen. We zijn echter wel op zoek naar waardige vervangers.

@Brel Dat vind ik een leuke optie, wie weet.
Ik heb nog een goed alternatief voor Fox namelijk The CW
Ik mag nu mijn contract voor Telfort Thuis, dat loopt t/m eind oktober, kosteloos opzeggen. Geldt dat ook voor Telfort Mobiel? Ik ben het al niet eens met de prijsverhoging, laat staan de overgang naar KPN.
Waar je overigens niet een mail over ontvangt, maar via de media te horen krijgt...

In februari mijn Telfort Mobiel met 2 jaar verlengd. Maar vanwege de prijsverhoging en overgang naar KPN wil ik alles overzetten naar T-Mobile, zodat ik daar ook 'Combi Voordeel' krijg. Alleen kan dat niet omdat mijn contract voor Telfort Mobiel nog loopt t/m februari 2021...

Ik zit dus nog tot die tijd aan jullie vast? In ieder geval met Telfort Mobiel, Telfort Thuis wordt in oktober dan KPN Internet en TV of ik zet dat over naar T-Mobile zonder de Combi Voordeel.
@freesurr jou Telfort thuis wordt in oktober echt niet zomaar KPN internet en TV, of jij weet meer dan ik weet of ik heb een update ergens gemist.

2 mei is er een service bericht via email uitgegaan over de samenvoeging die blijkbaar niet elke klant heeft ontvangen.

Jou mobiele contract zal je moeten afkopen of uitzitten.
Om Telfort thuis kosteloos op te zeggen heb je nog een kleine 2 weken de tijd.
@Galdor68 Als mijn contract van Telfort Thuis afloopt, krijg ik dan niet een voorstel van KPN? Ik kan die dan nog oneindig door laten lopen?

Ik heb nog even gekeken, ik heb geen e-mail ontvangen helaas.
@Galdor68 Als mijn contract van Telfort Thuis afloopt, krijg ik dan niet een voorstel van KPN? Ik kan die dan nog oneindig door laten lopen?
Er bestaat zeker de kans dat je een aanbod van KPN krijgt. Zolang je daar niks mee doet blijf je Telfort klant. Zonder waarschuwing mag er niks veranderen. Enkel de naam op de factuur, of de logo's in het menu van de TV ontvangers. Oneindig zal het zeker niet zijn de gehele operatie loopt door tot ergens in 2020 zie dit topic
@Galdor68 Bedankt. Dan houd ik alles gewoon nog even zoals het is. Jammer van de prijsverhoging dan. Maar dat overleven we wel.
Reputatie 3
Badge +1
24kitchen, National Geographic, FOX en Disney Channel blijven ook na 1 juni in het tv-pakket van KPN, Telfort en XS4ALL. De afgelopen weken voerden FOX Networks Group en Disney een harde strijd met KPN over de zenders.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/3641127/kpn-klanten-behouden-24kitchen
https://www.totaaltv.nl/nieuws/zenders-fox-benelux-blijven-bij-kpn-xs4all-en-telfort/

*Admin: eigen topic samengevoegd met algemene topic prijs- en zenderwijzigingen.
Goed nieuws volgens dit bericht en volgens deze
Reputatie 8
Badge +19
Goed nieuws..! 👍
Reputatie 8
Badge +11
Zeker goed nieuws. We zijn blij dat we het met jullie kunnen delen.
Nu ben ik wel benieuwd of we dan nog wel dat NBC kanaal krijgen die via de tv ontvanger zelf is aangekondigd ter vervanging van het Disney kanaal.
Reputatie 8
Badge +11
Daar durf ik nu niets over te zeggen. Als daar meer duidelijkheid over komt zullen we dit zeker delen.
Complimenten zowaar een service bericht via email over het behoud van deze zenders 👍🏻👍🏻
Reputatie 1
Maar in de email wordt een link gegeven naar de zenders die per 1 juni beschikbaar zijn. Daar worden de zenders die nu toch blijven niet vermeld. Op kanaal 16 staat nog steeds LoveNature.
Reputatie 8
Badge +11
Er staat wel een melding dat de zender behouden blijven, maar in het overzicht staan ze inderdaad nog niet. Deze zal nog bijgewerkt worden 🙂
Goed nieuws..! 👍
Te Laat,😭😭😭 als ze dat een maand eerder hadden uit onderhandeld waren er geen 3 Telfort abbo's verdwenen, sinds vanmorgen is de laatste over naar de roze, of ik er blij mee word moet ik nog even beleven, de opname box geeft geen geluid over de optische poort, dus geen goed geluid nu even, effe kijken of de tulp het wel doet.

Voor de rest, geen scheef lopend geluid meer, ik bleef de boel aanpassen en het beeld is ook beter, en ik heb veel meer internetsnelheid, kwam net aan de 50/50, heb nu 90/80, kijken wat de gratis snelheids verhoging nog gaat brengen.

Dus ik ga nog meemaken of het een goede of foute beslissing was om Telfort te verlaten voor het verdwijnen van de zenders.🙄🙄

Reageer