beantwoord

iTV App vernieuwd

  • 3 april 2018
  • 236 reacties
  • 30866 keer bekeken

Badge +13


Vandaag, dinsdag 3 april 2018, is de nieuwe iTV app gelanceerd. De nieuwe iTV app heeft een compleet nieuw uiterlijk en ook nog een aantal nieuwe functionaliteiten. In dit topic zetten we de nieuwe functionaliteiten op een rij en beantwoorden wij vragen over de nieuwe iTV app.


Het belangrijkste op een rijtje


Nieuwe navigatie
Met de nieuwe navigatie onder in de app heb je toegang tot alle opties. Hier zie je:
  • Startpagina: programma's die nu en straks op tv zijn
  • Zoeken: vind direct het programma dat je zoekt
  • Kijken: kijk live tv of bekijk de tv-gids
  • Mijn profiel: opnames bekijken en instellingen wijzigen

TV Gids en minigids
Bekijk per zender de programmering. Ook handig:
  • Druk bovenin op het gidssymbooltje en je ziet wat er op dit moment op andere kanalen is
  • Druk op een kanaal op je scherm om de hele programmering voor dat kanaal te zien
  • Schuif met 1 vinger over de tijdlijn om te zien wat er op een ander tijdstip op tv komt
  • Programma's 7 dagen terugkijken vanuit de gids

Zoeken
Via de zoekfunctie kun je zoeken op een specifiek kanaal of op een programma, film of serie. Een paar tips:
  • Resultaten worden per categorie getoond (tv-zenders, films, series)
  • Je kunt ook zoeken op een deel van de naam van een programma, film of serie
  • Je kunt je zoekgeschiedenis verwijderen door op de knop 'Recente zoekgeschiedenis verwijderen' te drukken

Kijk op groot scherm
Als je thuis een Chromecast hebt, kijk je eenvoudig programma's, films en series op een groot scherm. Bijvoorbeeld op je tv.
  • Druk rechtsbovenin op het Chromecast-symbool en kijk je favoriete programma, film of serie op een groot scherm
  • Tip: Zorg voor een goede internetverbinding, zodat het beeld niet gaat haperen
icon

Beste antwoord door Stephen 3 april 2018, 17:14

374a8505-15f7-47c4-a120-62d0def9c65c.png


Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken. Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 5 gebruiken.

Hoe zit het met de privacy van persoonsgegevens?
Meer informatie over welke persoonsgegevens worden verwerkt en voor welke doeleinden is te vinden op onze website. Ga naar onze website en voer in het zoekveld 'privacy statement' in.
Je kunt ook in de app naar Profiel > Hulp & ondersteuning > Privacy gaan. Hier vind je het privacy statement en een link naar de website.
Om je gebruikservaring te verbeteren maken we gebruik van Google Analytics. Google Analytics maakt gebruik van cookies. Wij stellen geen persoonsgegevens vast en het IPadres wordt geanonimiseerd. Je gegevens kunnen niet worden ingezien door Google. Wij hebben afgesproken met Google dat zij de data vertrouwelijk en conform Europese wetgeving verwerken. Wij maken geen gebruik van andere Google diensten dan van Google Analytics.

Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken over 3G/4G?
Vanaf 20 maart is de Europese wetgeving veranderd: je kunt de app dan binnen de hele EU gebruiken. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

Waarom gebruiken jullie niet mijn IP-adres in plaats van mijn locatie?
Wanneer je met Wi-Fi verbonden bent, kunnen we op basis van je IP-adres bepalen of je in de EU bent. Dit doen we dan ook. Wanneer je met mobiele data/gegevens (3G/4G) verbonden bent, is dit niet mogelijk, omdat er altijd gebruik wordt gemaakt van een
Nederlandse proxyserver. Hierdoor lijkt het alsof je in Nederland bent. Vandaar dat we in dat geval toestemming vragen tot jouw locatie.

Ondersteunt de iTV app Chromecast?
In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Wanneer er een Chromecast is aangesloten op hetzelfde netwerk waarmee de iTV app verbonden is, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast.

Wordt Airplay ondersteund?
Airplay wordt op dit moment niet ondersteund.

 

 

 

TV Kijken


Tijdens het TV kijken zie ik alleen zwart beeld en geluid. Wat moet ik doen?
Dit betekent waarschijnlijk dat je internetverbinding niet meewerkt of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.

Tijdens het TV kijken loopt het beeld vast
Dit betekent waarschijnlijk dat je internetverbinding niet meewerkt of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.

Kan ik Live TV pauzeren?
Nee. Live tv pauzeer je alleen op een tv-ontvanger.

Is Begin Gemist ook beschikbaar in de app?
Begin Gemist heb je alleen op je tv en niet in de app. Je kunt wel tot 7 dagen geleden terugkijken, maar alleen als het programma is afgelopen.

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Dat kan twee redenen hebben:
- 1) De zender is alleen te bekijken via je tv-ontvanger. Je vindt de zenders dan wel in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. In dat geval lees je: “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.
- 2) De zender is alleen thuis te bekijken. In dat geval heeft Telfort de rechten niet om de zender onderweg te tonen. In dat geval lees je: “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.
In beide gevallen zie je in de app een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Kan ik ondertiteling voor Nederlandstalige zenders aanzetten?
Ja, dat kan. Ondertiteling zet je aan in de Instellingen. Ga hiervoor naar de Profiel-pagina (via de navigatiebalk) en kies voor Instellingen. Hier kun je de ondertiteling inschakelen. Of er ondertiteling beschikbaar is, is afhankelijk van het programma. Niet alle programma's sturen standaard ondertiteling mee.

Zijn de zenders met gesproken ondertiteling (GOS) ook beschikbaar? Ja.
De zenders met gesproken ondertiteling (GOS) staan achteraan in de zenderlijst en herken je aan het tekstballonnetje bij het zenderlogo.

 

 

 

 

 

 

Inloggen en Verbinding


Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Je vindt je abonnementsnummer in de bijlage van de bevestigingsbrief of -mail waarin onder andere de opleverdatum van je abonnement is vermeld.
Heb je de brief of mail met het abonnementsnummer niet meer? Zoek je abonnementsnummer dan op in Mijn Telfort:
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Kies voor het tabblad 'Thuis'
3. Klik op 'Instellingen'.
4. Klik op 'TV-pincodes'.
5. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.

Je pincode staat in de bijlage van de bevestigingsmail of -brief. Heb je de pincode al een keer gewijzigd, of heb je de bevestiging niet meer? Dan kan je een nieuwe pincode aanmaken in Mijn Telfort.
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Klik op 'instellingen'.
3. Klik op ' pincode' herstellen.

Let op!
Als je de pincode wijzigt in Mijn Telfort, dan geldt de nieuwe pincode voor het (opnieuw) activeren van de tv-ontvanger, je betaalpincode en je kinderslotpincode.


Ik zie een foutmelding bij het inloggen
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inloggen niet lukt. Bij de meeste foutmeldingen wordt ook een foutcode vermeld. Je zou de volgende foutcodes kunnen zien:

- 403-3161: Je hebt meer dan vijf foutieve inlogpogingen gedaan. Je account is dan voor 24 uur geblokkeerd.
- 403-3162: De ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt.

Zie je geen foutmelding, of een andere foutmelding dan hierboven vermeld? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Pincode en betaalcode, hoe zit dit precies?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin je abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Naast de pincode heb je ook een betaalcode. De betaalcode is gelijk aan de pincode uit de brief, tenzij je deze zelf hebt aangepast op de tv-ontvanger via Menu - Instellingen - Pincode instellingen.
De pincode gebruik je als je wilt inloggen met je abonnementsnummer. De betaalcode gebruik je om programma’s met Kinderslot te ontgrendelen.

Hoe werkt het Kinderslot?
De Interactieve TV app neemt de Kinderslot-instellingen over van de tv-ontvanger. Heb je het kinderslot geactiveerd via de tv-ontvanger, dan is Kinderslot ook actief op de Interactieve TV app. Je kunt het kinderslot ontgrendelen door op een item met Kinderslot te klikken en de betaalcode in te voeren. Je schakelt hiermee Kinderslot uit voor de gehele sessie. Dit betekent dat Kinderslot is uitgeschakeld totdat je de app volledig afsluit.
Je kunt Kinderslot ook tijdelijk uitschakelen in het Instellingen menu. Dit doe je in Mijn profielInstellingenKinderslot in de navigatiebalk onderin. Klik op ‘Tijdelijk uitschakelen’ en voer je betaalcode in.
Als je de Kinderslot instellingen wilt wijzigen, doe je dat op de tv-ontvanger via Menu - Instellingen - Kinderslot.

Maakt het uit of ik verbonden ben met mijn thuisnetwerk of niet?
Dit hangt af van wat je wilt bekijken. Niet alle zenders kunnen buitenshuis bekeken worden. Dit is afhankelijk van de rechten die zijn vrijgegeven door de zender. Deze rechten zijn van toepassing op live TV kijken, opnames bekijken en 7 dagen terugkijken.

Met hoeveel mensen kan de Interactieve TV app tegelijkertijd gebruikt worden?
Als je verbonden bent met het thuisnetwerk kun je met 3 apparaten tegelijkertijd TV kijken, en dat is buitenhuis maar met 2.

 

 

 

 

 

 

Films & Series kijken in On Demand


Wat is On Demand?
On Demand wil zeggen dat je de video kunt bekijken wanneer je maar wilt. Dit in tegenstelling tot Live televisie, waarbij programma’s op een vast tijdstip worden uitgezonden.

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Kan ik video's die ik via mijn tv-ontvanger heb besteld ook kijken op de Interactieve TV app?
Ja, je kunt video's en gemiste programma's zowel op de tv-ontvanger als via de app bekijken.

Kan ik video’s hervatten?
Het hervatten van video’s kan alleen tussen de app en de website onderling. Tussen de tv-ontvanger en de app/website vindt er nog geen synchronisatie plaats.

Kan ik ook video’s huren via de app?
Nee, huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger

 

 

 

 

 

 

TV Gids


Wat kan ik vinden in de TV Gids?
De TV Gids geeft een overzicht van alle programma’s van de afgelopen 7 dagen en de komende 5 dagen. In de TV Gids kun je ook eenvoudig de programma’s vinden die beschikbaar zijn voor ‘7 dagen terugkijken’. Dit is herkenbaar aan de tekst “Kijk terug” onder het programma.
Het kan zijn dat voor toekomstige programma’s de programma-informatie nog niet beschikbaar is. Wij zijn afhankelijk van de programma aanbieders wanneer deze informatie beschikbaar komt.

Kan ik mijn persoonlijke zenderlijst ook in de Interactieve TV app zien?
Nee, het is nog niet mogelijk om de persoonlijke zenderlijst van de tv-ontvanger te bekijken in de Interactieve TV app. Het is ook nog niet mogelijk om favoriete kanalen in te stellen in de Interactieve TV app.


Kan ik mijn zenders filteren?
Je kunt in de TV Gids of de Nu op TV pagina kiezen voor verschillende filters:
• Alle zenders: hiermee selecteer je alle zenders
• Buitenshuis beschikbaar: met dit filter worden alleen de zenders getoond die je
buitenshuis kunt afspelen
• Favorieten: alle favorieten zenders
Als je een filter selecteert, wordt deze keuze onthouden en ook toegepast op andere plekken
in de app. De filters worden toegepast in de TV Gids, Nu op TV en in de mini TV Gids.

Hoe kan ik favoriete zenders aanmaken in de iTV app?
Favoriete zenders aanmaken doe je in de TV Gids of de Nu op TV pagina. Door op het harticoon
te klikken geef je aan welke zenders favoriet zijn. Wissel vervolgens naar het filter
voor ‘Favorieten’. De keuze voor de filter wordt onthouden en ook toegepast op andere
plekken in de app. De filter wordt toegepast in de TV Gids, Nu op TV en in de mini TV Gids.

 

 

 

 

 

 

7 Dagen terugkijken


Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het kan voorkomen dat een programma eerder begint dan de starttijd. Daarom wordt het opnemen van het programma altijd 5 minuten eerder gestart. Hierdoor kan het gebeuren dat je eerst naar een ander programma kijkt of naar de reclames. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

 

 

 

 

 

 

Opnames


Hoe kan ik opnemen in de app?
Als je het Opnemen pakket hebt, kun je programma’s opnemen in de app. Op de detailpagina van het programma vind je de mogelijkheid om het programma op te nemen. Je kunt van alle kanalen die in je abonnement zitten een opname inplannen en verwijderen.

Als je een opname inplant op je tv-ontvanger van een HD kanaal, kun je deze niet bekijken in de app.

Van welke zenders kan ik opnames bekijken?
Je kunt van ongeveer 60 kanalen opnames in de app bekijken. Dit zijn de kanalen die het meest bekeken worden in de app. Opnames zijn alleen beschikbaar voor kanalen in normale (SD) kwaliteit. Dit betekent dat als je een opname maakt van een HD kanaal op je tv ontvanger, je deze niet terug kunt kijken in de app.
Wanneer je onderweg bent, kun je niet van alle zenders de opnames bekijken. Kijk voor meer informatie over de beschikbaarheid van zenders bij het kopje “TV Kijken”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om er voor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Je kunt de doorspoelfunctie in de app gebruiken om dit te voorkomen.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Ga naar Mijn Profiel en kies voor Mijn opnames. Zowel opgenomen als geplande opnames kun je eenvoudig verwijderen door naar links te vegen. Kies voor Verwijderen (bij al opgenomen programma’s) of Annuleren (bij geplande opnames).

 

 

 

 

 

 

Interactieve TV onderweg


Is de Interactieve TV app ook in het buitenland te gebruiken?
Ja, de app is in alle landen van de EU te gebruiken. Vandaar dat we toestemming vragen om je locatie met de iTV app te delen. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

In de Interactieve TV app krijg ik de melding dat kijken over 3G/4G is uitgeschakeld. Wat betekent dit en wat moet ik nu doen?
De Interactieve TV app controleert of je tv gaat kijken via Wi-Fi of via het mobiele 3G/4G netwerk. Als kijken over 3G/4G is uitgeschakeld, zie je een melding in de app. Via deze melding kun je eenvoudig kijken over 3G/4G inschakelen door op ‘Instellingen’ te klikken. Je kunt ook naar deze pagina navigeren door naar de Profiel-pagina te gaan en daar te kiezen voor Instellingen.

 

 

 

Bekijk reactie

236 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Is er over dit probleem iets bekend?

De actuele stand van zaken vindt je in onderstaand topic.

https://forum.telfort.nl/tv-338/melding-problemen-met-live-tv-kijken-en-opnames-bekijken-via-itv-app-81963
Reputatie 1
De nieuwe app werkt niet op iOS 10 en dus slecht geprogrammeerd.

-> Maak de app geschikt voor iOS9 en hoger. Al die onzin over grafische beperkingen ten spijt, de oude app werkte prima op deze iOS versies. Had die layout-technisch aangepast. Dan was je klaar.

Het probleem is dat klanten die in het bezit zijn van iOS 9 of 10 en waarbij de app ineens niet meer werkt nu niets meer kunnen. Ze betalen wel geld maar krijgen geen dienst er voor terug. Dus zorg er voor dat de oude app gewoon weer gebruikt kan worden en houd de testomgeving van de nieuwe app online totdat je geen klachten meer hebt. Want zoals jullie het nu oplossen is natuurlijk amateurwerk.

Gebruikersapparaat:
iPad 4, 64GB met ruim voldoende specs inzake grafische ondersteuning en iOS10.1.1

Dus, doe slim en zet de oude app weer online.
Reputatie 1
Ik heb in opdracht van de vriendelijke meneer van de chat een nieuwe topic gestart. Pas later zag ik dat er in dit topic ook melding was gemaakt van dit zelfde probleem. Ik misschien eerst even moeten zoeken. Mijn excuus voor de verwarring.

Zo jammer dat de minimum eisen nog niet zijn veranderd.Die gaan wel weer veranderen hoor, volgend jaar of zo.
Dan wordt de minimum eis Android 6.0...

Ik bedoel de startpost en de veel gestelde vragen daar staat nog steeds 4.3
Reputatie 1
Dat is correct. Echter, de oude app werkte ten minste bij iedereen en had weinig flaws. Aan de nieuwe heb ik, en een hoop anderen, niets dus als ik dan kon kiezen dan had ik graag weer de oude met vpn.

Uiteraard zitten er in je maandelijkse kosten ook de kosten voor de ontwikkeling van zo'n app. Alleen is het niet gespecificeerd op je rekening want dan krijg je natuurlijk weer een hoop klagers die geen app gebruiken en dus korting willen. En Telfort is uiteraard geen filantropische instelling die uit eigen zak zoiets bouwt. (Nou ja KPN dan).

Telfort was in januari al op de hoogte dat de app niet werkte op iOS 10.1.1. Nu 3 maanden verder en meerdere meldingen van mij en andere testers hebben ze er dus niets mee gedaan. Gevolg: eindeloze rijen gedupeerden. 1 Oplossing: de oude app weer online en de nieuwe weer in de test gooien. Maja, gezichtsverlies he 😉
Reputatie 8
Badge +10
Het gaat hier om de Telfort iTV Online Android app, los van de IPTV voor de tv-ontvanger. Die laatste settopbox is bij ons overigens de Telfort Arcadyan HMB2260 v2, die werkt verder perfect. Deze tv-ontvanger heeft niets te maken met het direct online streamen over het publieke Internet.
De Arcadyan ontvanger inderdaad niet, maar bij de Amino wordt deze wel degelijk aan de iTV-online app gekoppeld voor de ontvangst.
Het is trouwens een hele andere app dan die voor het nieuwe glasvezel-abonnement en de DSL-aansluitingen.
Maar goed, dat is niet je probleem, daar weet ik ook geen oplossing voor...
Er staat een nieuwe versie online met 2 opties die ik meteen op nee heb gezet.
De gemelde problemen zijn in ieder geval bij mij opgelost.

Reputatie 3
Badge +2
edit: deze post mag worden verwijderd, ik had een probleem met de itv app, maar verwijderen en opnieuw installeren en aanmelden heeft verholpen.

excuses voor ongemak.
Reputatie 8
Badge +11
Dit moet ook 1 juli zijn . De app wordt namelijk niet meer toegankelijk voor Android 4.0 vanwege de veiligheid.
Reputatie 8
Badge +9

Dit moet ook 1 juli zijn . De app wordt namelijk niet meer toegankelijk voor Android 4.0 vanwege de veiligheid.Bij deze is het start topic van deze info voorzien of vraag ik nu teveel ;)

Nog belangrijker wat wordt de minimum eis?

Terechte opmerking! Dit wordt uiteraard nog aangepast. 🙂 De minimale vereiste wordt, zoals @Enterprise al voorspelde, Android 5.0 of hoger.
Je koppelt de app aan de Amino. Livestreams kijk je zonder dat deze aan hoeft te staan. Diverse andere kanalen start je vanuit de gids naar keuze op de tablet of TV dit houd in dat je de app als afstandsbediening kan gebruiken hiervoor moet de Amino dus wel aan staan.
Reputatie 8
Badge +11
Via Profiel > Instellingen > Beeldkwaliteit kun je het dataverbruik beïnvloeden. Dit voor als je noodzakelijk iets wilt zien de beeldkwaliteit niet zo belangrijk is. Misschien kan dat bij eerdere versies van de app ook?
Reputatie 8

Kwam ik toevallig tegen:

Mocht je toevallig problemen hebben met de laatste versie app op een telefoon of tablet, kun je
< via deze link >  oudere versies apart downloaden, en installeren (wel auto update uitzetten).

Had mezelf een cadeautje gegeven met de nieuwste versie NVDIA Shield TV Pro (2019).
Voor de horizontaal georiënteerde TV-weergave van de Andoid TV versie, zijn er minder apps via de Google Play store beschikbaar. Maar heb al gemerkt dat separaat gedownloade en geïnstalleerde apps (apk) bedoeld voor de “normale” Android versies, prima werken op de Shield TV.

Niet dat een “Telfort” app op een mediaspeler nu echt zinvol is (ik heb reeds een TV-ontvanger), maar meer gekeken “of het kan”. En het kan (laatste versie Telfort app).
Draait strak en probleemloos. (Bijv. voor mensen met een camper en een Shield TV meenemen).

Reputatie 8
Badge +11
Of jij krijgt de tablet en zij confisqueert de tv 😛
@erwin van nieuwenhuizen als je een paar stukjes terug bladerd vind je een link voor de vorige versie indien je een Android apparaat gebruikt.

Voor het gemak toch even herhalen hier
https://apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/74-APK?from=details%2Fversion
Knorde, met wat zoek werk is de vorige versie nog wel te vinden.

Ik had dit met een andere onlangs uitgebrachte app. Eis was Android 7 dat draait op mijn tablet toch kon ik deze niet installeren die staat op niet geschikt. Terwijl de bèta versie het prima deed. Een slecht draaiende app op mindere hardware schiet ook niet op.
Badge +1
Wie had dat gedacht..? Van interactieve tv op je tablet, naar inactieve tv....

M.a.w. de app werkt dus niet op mijn samsung tab, terwijl de vorige versie prima draaide...jammer !
Reputatie 8
Badge +10
Met de update van 24 oktober van de iTV app zouden ook android toestellen met een mediatek chipset ondersteunt worden. Op mijn android toestel met een mediatek chipset werkt het echter nog steeds niet. Alleen NPO 1 2 en 3 werken. Wordt er nog gewerkt aan dit probleem?
Hoi sneakyuser, goed dat je het aangeeft! Hier ga ik voor je achteraan. Zo gauw ik meer weet, laat ik het je weten.
Is er inmiddels een oplossing voor het zwarte scherm probleem dat Ipad gebruikers ondervinden? Ik heb hetzelfde probleem en kan dus geen tv meer kijken. Terug naar een oudere versie is me niet gelukt.
@erwin van nieuwenhuizen als je een paar stukjes terug bladerd vind je een link voor de vorige versie indien je een Android apparaat gebruikt.

Voor het gemak toch even herhalen hier
https://apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/74-APK?from=details%2Fversion


Dank jewel,, voor de link.. Deze werkt weer gewoon... 😀
Toch jammer dat de nieuwere versie ,, niet werkt.. Op de wat oudere tablets en of smartphones
Badge +1
En de glasvezel app van Telfort is al lang niet geüpdatet helaas wil ik zeggen
Reputatie 8
Badge +10
Hier heeft sneakyuser al een apart topic voor geopend.
Het is ook niet zo bijster handig om deze vraag in twee verschillende topics te stellen want nu gaan er twee verschillende webcare-medewerkers navraag naar doen want Alex is er ook mee bezig...

https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/itv-app-en-mediatek-chipset-78627
Reputatie 8
Badge +11
Dan laten we de Technici daar verder mee stoeien. Ik hoop in ieder geval dat er snel een update komt die het probleem voor je oplost.
Reputatie 6
Badge +4
Knorde, met wat zoek werk is de vorige versie nog wel te vinden.
Wat een gouden tip zeg!
Apk van versie 5.6.2 gevonden en het werkt weer perfect op alle apparaten hier :D
Vrouw ook weer blij, heel erg bedankt 🙂
Reputatie 8
Badge +11
@erwin van nieuwenhuizen
Let wel op de je het automatisch updaten van de app uitzet! Anders zit je in no-time weer met de nieuwe versie.

Reageer