beantwoord

iTV App vernieuwd

  • 3 april 2018
  • 239 reacties
  • 31632 keer bekeken

Badge +13


Vandaag, dinsdag 3 april 2018, is de nieuwe iTV app gelanceerd. De nieuwe iTV app heeft een compleet nieuw uiterlijk en ook nog een aantal nieuwe functionaliteiten. In dit topic zetten we de nieuwe functionaliteiten op een rij en beantwoorden wij vragen over de nieuwe iTV app.


Het belangrijkste op een rijtje


Nieuwe navigatie
Met de nieuwe navigatie onder in de app heb je toegang tot alle opties. Hier zie je:
  • Startpagina: programma's die nu en straks op tv zijn
  • Zoeken: vind direct het programma dat je zoekt
  • Kijken: kijk live tv of bekijk de tv-gids
  • Mijn profiel: opnames bekijken en instellingen wijzigen

TV Gids en minigids
Bekijk per zender de programmering. Ook handig:
  • Druk bovenin op het gidssymbooltje en je ziet wat er op dit moment op andere kanalen is
  • Druk op een kanaal op je scherm om de hele programmering voor dat kanaal te zien
  • Schuif met 1 vinger over de tijdlijn om te zien wat er op een ander tijdstip op tv komt
  • Programma's 7 dagen terugkijken vanuit de gids

Zoeken
Via de zoekfunctie kun je zoeken op een specifiek kanaal of op een programma, film of serie. Een paar tips:
  • Resultaten worden per categorie getoond (tv-zenders, films, series)
  • Je kunt ook zoeken op een deel van de naam van een programma, film of serie
  • Je kunt je zoekgeschiedenis verwijderen door op de knop 'Recente zoekgeschiedenis verwijderen' te drukken

Kijk op groot scherm
Als je thuis een Chromecast hebt, kijk je eenvoudig programma's, films en series op een groot scherm. Bijvoorbeeld op je tv.
  • Druk rechtsbovenin op het Chromecast-symbool en kijk je favoriete programma, film of serie op een groot scherm
  • Tip: Zorg voor een goede internetverbinding, zodat het beeld niet gaat haperen
icon

Beste antwoord door Stephen 3 april 2018, 17:14

374a8505-15f7-47c4-a120-62d0def9c65c.png


Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken. Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 5 gebruiken.

Hoe zit het met de privacy van persoonsgegevens?
Meer informatie over welke persoonsgegevens worden verwerkt en voor welke doeleinden is te vinden op onze website. Ga naar onze website en voer in het zoekveld 'privacy statement' in.
Je kunt ook in de app naar Profiel > Hulp & ondersteuning > Privacy gaan. Hier vind je het privacy statement en een link naar de website.
Om je gebruikservaring te verbeteren maken we gebruik van Google Analytics. Google Analytics maakt gebruik van cookies. Wij stellen geen persoonsgegevens vast en het IPadres wordt geanonimiseerd. Je gegevens kunnen niet worden ingezien door Google. Wij hebben afgesproken met Google dat zij de data vertrouwelijk en conform Europese wetgeving verwerken. Wij maken geen gebruik van andere Google diensten dan van Google Analytics.

Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken over 3G/4G?
Vanaf 20 maart is de Europese wetgeving veranderd: je kunt de app dan binnen de hele EU gebruiken. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

Waarom gebruiken jullie niet mijn IP-adres in plaats van mijn locatie?
Wanneer je met Wi-Fi verbonden bent, kunnen we op basis van je IP-adres bepalen of je in de EU bent. Dit doen we dan ook. Wanneer je met mobiele data/gegevens (3G/4G) verbonden bent, is dit niet mogelijk, omdat er altijd gebruik wordt gemaakt van een
Nederlandse proxyserver. Hierdoor lijkt het alsof je in Nederland bent. Vandaar dat we in dat geval toestemming vragen tot jouw locatie.

Ondersteunt de iTV app Chromecast?
In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Wanneer er een Chromecast is aangesloten op hetzelfde netwerk waarmee de iTV app verbonden is, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast.

Wordt Airplay ondersteund?
Airplay wordt op dit moment niet ondersteund.

 

 

 

TV Kijken


Tijdens het TV kijken zie ik alleen zwart beeld en geluid. Wat moet ik doen?
Dit betekent waarschijnlijk dat je internetverbinding niet meewerkt of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.

Tijdens het TV kijken loopt het beeld vast
Dit betekent waarschijnlijk dat je internetverbinding niet meewerkt of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.

Kan ik Live TV pauzeren?
Nee. Live tv pauzeer je alleen op een tv-ontvanger.

Is Begin Gemist ook beschikbaar in de app?
Begin Gemist heb je alleen op je tv en niet in de app. Je kunt wel tot 7 dagen geleden terugkijken, maar alleen als het programma is afgelopen.

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Dat kan twee redenen hebben:
- 1) De zender is alleen te bekijken via je tv-ontvanger. Je vindt de zenders dan wel in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. In dat geval lees je: “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.
- 2) De zender is alleen thuis te bekijken. In dat geval heeft Telfort de rechten niet om de zender onderweg te tonen. In dat geval lees je: “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.
In beide gevallen zie je in de app een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Kan ik ondertiteling voor Nederlandstalige zenders aanzetten?
Ja, dat kan. Ondertiteling zet je aan in de Instellingen. Ga hiervoor naar de Profiel-pagina (via de navigatiebalk) en kies voor Instellingen. Hier kun je de ondertiteling inschakelen. Of er ondertiteling beschikbaar is, is afhankelijk van het programma. Niet alle programma's sturen standaard ondertiteling mee.

Zijn de zenders met gesproken ondertiteling (GOS) ook beschikbaar? Ja.
De zenders met gesproken ondertiteling (GOS) staan achteraan in de zenderlijst en herken je aan het tekstballonnetje bij het zenderlogo.

 

 

 

 

 

 

Inloggen en Verbinding


Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Je vindt je abonnementsnummer in de bijlage van de bevestigingsbrief of -mail waarin onder andere de opleverdatum van je abonnement is vermeld.
Heb je de brief of mail met het abonnementsnummer niet meer? Zoek je abonnementsnummer dan op in Mijn Telfort:
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Kies voor het tabblad 'Thuis'
3. Klik op 'Instellingen'.
4. Klik op 'TV-pincodes'.
5. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.

Je pincode staat in de bijlage van de bevestigingsmail of -brief. Heb je de pincode al een keer gewijzigd, of heb je de bevestiging niet meer? Dan kan je een nieuwe pincode aanmaken in Mijn Telfort.
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Klik op 'instellingen'.
3. Klik op ' pincode' herstellen.

Let op!
Als je de pincode wijzigt in Mijn Telfort, dan geldt de nieuwe pincode voor het (opnieuw) activeren van de tv-ontvanger, je betaalpincode en je kinderslotpincode.


Ik zie een foutmelding bij het inloggen
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inloggen niet lukt. Bij de meeste foutmeldingen wordt ook een foutcode vermeld. Je zou de volgende foutcodes kunnen zien:

- 403-3161: Je hebt meer dan vijf foutieve inlogpogingen gedaan. Je account is dan voor 24 uur geblokkeerd.
- 403-3162: De ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt.

Zie je geen foutmelding, of een andere foutmelding dan hierboven vermeld? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Pincode en betaalcode, hoe zit dit precies?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin je abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Naast de pincode heb je ook een betaalcode. De betaalcode is gelijk aan de pincode uit de brief, tenzij je deze zelf hebt aangepast op de tv-ontvanger via Menu - Instellingen - Pincode instellingen.
De pincode gebruik je als je wilt inloggen met je abonnementsnummer. De betaalcode gebruik je om programma’s met Kinderslot te ontgrendelen.

Hoe werkt het Kinderslot?
De Interactieve TV app neemt de Kinderslot-instellingen over van de tv-ontvanger. Heb je het kinderslot geactiveerd via de tv-ontvanger, dan is Kinderslot ook actief op de Interactieve TV app. Je kunt het kinderslot ontgrendelen door op een item met Kinderslot te klikken en de betaalcode in te voeren. Je schakelt hiermee Kinderslot uit voor de gehele sessie. Dit betekent dat Kinderslot is uitgeschakeld totdat je de app volledig afsluit.
Je kunt Kinderslot ook tijdelijk uitschakelen in het Instellingen menu. Dit doe je in Mijn profielInstellingenKinderslot in de navigatiebalk onderin. Klik op ‘Tijdelijk uitschakelen’ en voer je betaalcode in.
Als je de Kinderslot instellingen wilt wijzigen, doe je dat op de tv-ontvanger via Menu - Instellingen - Kinderslot.

Maakt het uit of ik verbonden ben met mijn thuisnetwerk of niet?
Dit hangt af van wat je wilt bekijken. Niet alle zenders kunnen buitenshuis bekeken worden. Dit is afhankelijk van de rechten die zijn vrijgegeven door de zender. Deze rechten zijn van toepassing op live TV kijken, opnames bekijken en 7 dagen terugkijken.

Met hoeveel mensen kan de Interactieve TV app tegelijkertijd gebruikt worden?
Als je verbonden bent met het thuisnetwerk kun je met 3 apparaten tegelijkertijd TV kijken, en dat is buitenhuis maar met 2.

 

 

 

 

 

 

Films & Series kijken in On Demand


Wat is On Demand?
On Demand wil zeggen dat je de video kunt bekijken wanneer je maar wilt. Dit in tegenstelling tot Live televisie, waarbij programma’s op een vast tijdstip worden uitgezonden.

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Kan ik video's die ik via mijn tv-ontvanger heb besteld ook kijken op de Interactieve TV app?
Ja, je kunt video's en gemiste programma's zowel op de tv-ontvanger als via de app bekijken.

Kan ik video’s hervatten?
Het hervatten van video’s kan alleen tussen de app en de website onderling. Tussen de tv-ontvanger en de app/website vindt er nog geen synchronisatie plaats.

Kan ik ook video’s huren via de app?
Nee, huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger

 

 

 

 

 

 

TV Gids


Wat kan ik vinden in de TV Gids?
De TV Gids geeft een overzicht van alle programma’s van de afgelopen 7 dagen en de komende 5 dagen. In de TV Gids kun je ook eenvoudig de programma’s vinden die beschikbaar zijn voor ‘7 dagen terugkijken’. Dit is herkenbaar aan de tekst “Kijk terug” onder het programma.
Het kan zijn dat voor toekomstige programma’s de programma-informatie nog niet beschikbaar is. Wij zijn afhankelijk van de programma aanbieders wanneer deze informatie beschikbaar komt.

Kan ik mijn persoonlijke zenderlijst ook in de Interactieve TV app zien?
Nee, het is nog niet mogelijk om de persoonlijke zenderlijst van de tv-ontvanger te bekijken in de Interactieve TV app. Het is ook nog niet mogelijk om favoriete kanalen in te stellen in de Interactieve TV app.


Kan ik mijn zenders filteren?
Je kunt in de TV Gids of de Nu op TV pagina kiezen voor verschillende filters:
• Alle zenders: hiermee selecteer je alle zenders
• Buitenshuis beschikbaar: met dit filter worden alleen de zenders getoond die je
buitenshuis kunt afspelen
• Favorieten: alle favorieten zenders
Als je een filter selecteert, wordt deze keuze onthouden en ook toegepast op andere plekken
in de app. De filters worden toegepast in de TV Gids, Nu op TV en in de mini TV Gids.

Hoe kan ik favoriete zenders aanmaken in de iTV app?
Favoriete zenders aanmaken doe je in de TV Gids of de Nu op TV pagina. Door op het harticoon
te klikken geef je aan welke zenders favoriet zijn. Wissel vervolgens naar het filter
voor ‘Favorieten’. De keuze voor de filter wordt onthouden en ook toegepast op andere
plekken in de app. De filter wordt toegepast in de TV Gids, Nu op TV en in de mini TV Gids.

 

 

 

 

 

 

7 Dagen terugkijken


Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het kan voorkomen dat een programma eerder begint dan de starttijd. Daarom wordt het opnemen van het programma altijd 5 minuten eerder gestart. Hierdoor kan het gebeuren dat je eerst naar een ander programma kijkt of naar de reclames. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

 

 

 

 

 

 

Opnames


Hoe kan ik opnemen in de app?
Als je het Opnemen pakket hebt, kun je programma’s opnemen in de app. Op de detailpagina van het programma vind je de mogelijkheid om het programma op te nemen. Je kunt van alle kanalen die in je abonnement zitten een opname inplannen en verwijderen.

Als je een opname inplant op je tv-ontvanger van een HD kanaal, kun je deze niet bekijken in de app.

Van welke zenders kan ik opnames bekijken?
Je kunt van ongeveer 60 kanalen opnames in de app bekijken. Dit zijn de kanalen die het meest bekeken worden in de app. Opnames zijn alleen beschikbaar voor kanalen in normale (SD) kwaliteit. Dit betekent dat als je een opname maakt van een HD kanaal op je tv ontvanger, je deze niet terug kunt kijken in de app.
Wanneer je onderweg bent, kun je niet van alle zenders de opnames bekijken. Kijk voor meer informatie over de beschikbaarheid van zenders bij het kopje “TV Kijken”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om er voor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Je kunt de doorspoelfunctie in de app gebruiken om dit te voorkomen.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Ga naar Mijn Profiel en kies voor Mijn opnames. Zowel opgenomen als geplande opnames kun je eenvoudig verwijderen door naar links te vegen. Kies voor Verwijderen (bij al opgenomen programma’s) of Annuleren (bij geplande opnames).

 

 

 

 

 

 

Interactieve TV onderweg


Is de Interactieve TV app ook in het buitenland te gebruiken?
Ja, de app is in alle landen van de EU te gebruiken. Vandaar dat we toestemming vragen om je locatie met de iTV app te delen. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

In de Interactieve TV app krijg ik de melding dat kijken over 3G/4G is uitgeschakeld. Wat betekent dit en wat moet ik nu doen?
De Interactieve TV app controleert of je tv gaat kijken via Wi-Fi of via het mobiele 3G/4G netwerk. Als kijken over 3G/4G is uitgeschakeld, zie je een melding in de app. Via deze melding kun je eenvoudig kijken over 3G/4G inschakelen door op ‘Instellingen’ te klikken. Je kunt ook naar deze pagina navigeren door naar de Profiel-pagina te gaan en daar te kiezen voor Instellingen.

 

 

 

Bekijk reactie

239 reacties

Reputatie 8

The app is amazing, but Im having problems with the programation.
Is there a way to return to the old app? .

By the hyperlink I give onde reaction above yours:

Mocht je toevallig problemen hebben met de laatste versie app op een telefoon of tablet, kun je
< via deze link >  oudere versies apart downloaden, en installeren (wel auto update uitzetten).

Translated:
If you happen to have problems with the latest version app on a phone or tablet, you can
download older versions separately <by this link>, and install (disable auto update).

Just try, and see which version still can be used.

The app is amazing, but Im having problems with the programation. Is there a way to return to the old app? .

Depends on what version of the app. The previous version is obsolete. This new lay-out is what we have to deal with.

The app is amazing, but Im having problems with the programation. Is there a way to return to the old app? .

Reputatie 8

Kwam ik toevallig tegen:

Mocht je toevallig problemen hebben met de laatste versie app op een telefoon of tablet, kun je
< via deze link >  oudere versies apart downloaden, en installeren (wel auto update uitzetten).

Had mezelf een cadeautje gegeven met de nieuwste versie NVDIA Shield TV Pro (2019).
Voor de horizontaal georiënteerde TV-weergave van de Andoid TV versie, zijn er minder apps via de Google Play store beschikbaar. Maar heb al gemerkt dat separaat gedownloade en geïnstalleerde apps (apk) bedoeld voor de “normale” Android versies, prima werken op de Shield TV.

Niet dat een “Telfort” app op een mediaspeler nu echt zinvol is (ik heb reeds een TV-ontvanger), maar meer gekeken “of het kan”. En het kan (laatste versie Telfort app).
Draait strak en probleemloos. (Bijv. voor mensen met een camper en een Shield TV meenemen).


Zo jammer dat de minimum eisen nog niet zijn veranderd.Die gaan wel weer veranderen hoor, volgend jaar of zo.
Dan wordt de minimum eis Android 6.0...

Ik bedoel de startpost en de veel gestelde vragen daar staat nog steeds 4.3
Reputatie 8
Badge +12
Er wordt constant door ontwikkeld, de veranderingen zullen op termijn zeker komen.
Reputatie 8
Badge +10
Zo jammer dat de minimum eisen nog niet zijn veranderd.
Die gaan wel weer veranderen hoor, volgend jaar of zo.
Dan wordt de minimum eis Android 6.0...
Zo jammer dat de minimum eisen nog niet zijn veranderd.

Ondertussen is er weer een update geweest we kunnen nu via de app binge watchen.
En meer goede verbeteringen.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351?postid=600472
Reputatie 8
Badge +9

Dit moet ook 1 juli zijn . De app wordt namelijk niet meer toegankelijk voor Android 4.0 vanwege de veiligheid.Bij deze is het start topic van deze info voorzien of vraag ik nu teveel ;)

Nog belangrijker wat wordt de minimum eis?

Terechte opmerking! Dit wordt uiteraard nog aangepast. 🙂 De minimale vereiste wordt, zoals @Enterprise al voorspelde, Android 5.0 of hoger.
Daar ga ik ook vanuit of meteen door naar 6.x
Reputatie 8
Badge +10

Nog belangrijker wat wordt de minimum eis?

Android 5.0 lijkt me... 😉
Dit moet ook 1 juli zijn . De app wordt namelijk niet meer toegankelijk voor Android 4.0 vanwege de veiligheid.
Bij deze is het start topic van deze info voorzien of vraag ik nu teveel ;)

Nog belangrijker wat wordt de minimum eis?
Reputatie 8
Badge +12
Dit moet ook 1 juli zijn . De app wordt namelijk niet meer toegankelijk voor Android 4.0 vanwege de veiligheid.
Het is ook niet erg, echter voor de gebruikers van dergelijke apparaten kan een waarschuwing nuttig zijn. Vragen voorkomen.

De meeste gebruikers met Android 4 toestellen zullen zelf iets moeten doen zover dat mogelijk is. Vanuit de fabrikanten zal er weinig kans op een update bestaan.
Reputatie 3
Badge +2
@Galdor68 Maar dat is toch niet erg? Inmiddels zitten we op Android 9 Pie. Mensen die nog op 4 zitten zouden hun apparaat toch echt wel eens mogen updaten, alleen al vanwege de enorme risico's die aan deze versie verbonden zijn. Ik bedoel, de security fixes zijn ook al weer een paar jaar geleden gestopt.

Overigens H265 zal ook wel niet ondersteunt worden op deze oude apparaten, en laat je deze standaard nu nodig hebben ivm 4K/compressie e.d.
Het valt me op dat bij IOS tot versie 10 terug gaat wat eind 2016 begin 2017 is gelanceerd. Terwijl voor Android 4.3 al goed zou zijn wat uit 2013 stamt. Nu weet ik dat er zelfs nu nog Android apparaten op de markt zijn zelfs nieuw met hooguit versie 4.3.

Wat ik me nu afvraag hoe goed zal de app presteren op een tablet of telefoon uit 2013 ongeacht of er ios of android op staat op technisch gebied of is daar dan toch rekening mee gehouden.

Een jaar terug schreef ik dit. Ik lees nu dat KPN de app binnenkort een update geeft waarmee Android 4 niet meer wordt ondersteund er is zelfs al een datum genoemd per 1 juli hoe snel volgt de Telfort versie hier in een aankonding naar de betreffende gebruikers via mail en een berichtje op het forum is wenselijk.
Reputatie 8
Badge +10

Is er over dit probleem iets bekend?

De actuele stand van zaken vindt je in onderstaand topic.

https://forum.telfort.nl/tv-338/melding-problemen-met-live-tv-kijken-en-opnames-bekijken-via-itv-app-81963
Reputatie 3
Badge +2
edit: deze post mag worden verwijderd, ik had een probleem met de itv app, maar verwijderen en opnieuw installeren en aanmelden heeft verholpen.

excuses voor ongemak.
Reputatie 8
Badge +11
@Galdor68 dankjewel voor de update! Fijn om te horen 🙂 Ik hoop dat 't bij anderen hiermee ook snel opgelost is.
Er staat een nieuwe versie online met 2 opties die ik meteen op nee heb gezet.
De gemelde problemen zijn in ieder geval bij mij opgelost.

De hiervoor genoemde tip van de website voor niet ondersteunde tablets zal alleen werken als deze een goede resolutie hebben dus in weze recente toestellen. En dan nog pas als je voor weergave als desktopsite kiest. Anders krijg je standaard de app keuze scherm.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @erwin van nieuwenhuizen, ik lees dat je baalt van het feit dat de oude ITV Online app niet meer ondersteund wordt. Dat is ook zeker balen. Dat kan ik mij voorstellen.

De oude apps zijn echter niet zomaar offline gehaald om het zo maar even te zeggen. Dit heeft onder andere te maken met de veiligheid. De makers van de besturingssystemen geven aan dat het verstandig is alleen de laatste versies te ondersteunen. Daarbij zijn er nieuwe componenten gebruikt in de app. Dit komt het gebruik van de app ten goede.

Kun je wel via de browser op jouw tablet naar naar de ITV Online website?
Een echte belofte kan je het niet noemen, het is meer de mogelijkheid bieden zie beide screenshots ik snap je teleurstelling maar lang verhaal kort je zal toch aan vervanging moeten denken.
Over wat voor systeem heb je het een Android of IOS?
Ik ben een beetje teleurgesteld in Telfort.. De oude tv app: word niet meer ondersteund.Nu zou ik graag tv kijken via mijn tablet. Maar omdat mijn systeem te oud is gaat dit niet meer .. Wat nu... Graag zou ik de belofte die jullie maken ( tv kijken in heel europa ) ook nagekomen worden.. Afwachtend op antwoord
Wat ik in deze app nog mis wat in de andere app (de stoneroos app) wel zat is het kunnen instellen van een kijk herinnering dat een programma gaat beginnen. Dit kan de app nuttiger maken als tv gids.

Reageer