beantwoord

iTV App vernieuwd

  • 3 april 2018
  • 239 reacties
  • 31542 keer bekeken


Toon het eerste bericht

239 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Dat klopt, drie dagen geleden is er een update live gegaan waarbij vooral het gebruik van On Demand is verbeterd.
Reputatie 3
Badge
Dat klopt, drie dagen geleden is er een update live gegaan waarbij vooral het gebruik van On Demand is verbeterd

Oja? Welke versie is dat dan? Zie screenshot

Reputatie 3
Badge
En meteen een screen van dat de versie ( die dus helemaal niet is gelanceerd (iig niet voor Android) gewoon niet werkt

Hier nu ook sinds een week deze app in gebruik zelfs al langer en 6.1.3 is gewoon actief en draait goed op een samsung SM T550 met Android 7.1.1

Wat Bart met het verbeterde On Demand bedoelt weet ik niet zeker mischien de uitgelichte films per thema uit het pluspakket.

Reputatie 3
Badge
Hier nu ook sinds een week deze app in gebruik zelfs al langer en 6.1.3 is gewoon actief en draait goed op een samsung SM T550 met Android 7.1.1

Wat Bart met het verbeterde On Demand bedoelt weet ik niet zeker mischien de uitgelichte films per thema uit het pluspakket.



6.1.3 is al sinds 18 juli actief.
Brt heeft het over een versie die 3 dagen geleden uit zou zijn gekomen.
Dat klopt, het ging mij er om dat dit model Tablet met deze versie gewoon goed werkt.
Wel opvallend dat het telefoons zijn bij jou waar het niet goed werkt.
Ter aanvulling ook op de telefoon een Huawei P10 lite werkt alles naar behoren.
Dat terwijl het bekend is dat Huawei bij een vorige versie problemen gaven.

Jou screenshot laat zien dat een video niet op start dus het menu werkt wel?
Tevens valt me op dat je een duosim toestel lijkt te gebruiken zit er daar iets in de instellingen?
Gaat het beter als je via profiel de beeld kwaliteit omlaag zet?
Reputatie 3
Badge
Hi galdor, ik heb het bij 2 toestellen plus een Samsung tab .
Qua Dualslim zou ik niet weten welke setting je bedoelt. Ik kijk alleen via wifi.
Spelen met de beeld instellingen heeft helaas geen zin...

Ik irriteer me aan het feit dat Telfort voor mijn gevoel net doet of er niets aan de hand is terwijl de app een 2.8 krijgt in de play store.
Dan de vraag stellen mijn profiel aan te vullen...uhm, nee.

Bedankt voor je tips galdor
Iets meer gegevens kan helpen, om bijvoorbeeld je verbindingssnelheid uit te sluiten.
Nu je dus wifi noemt, wat gebeurd er als je wel via data een stream probeerd te starten.
En zou je willen bevestigen of je het menu wel te zien krijgt met andere woorden start de app wel op.
Er zit toch een verschil tussen helemaal niet werken, of een stream die niet wil starten.
Reputatie 3
Badge
De app start prima op. Dat met de streams lijkt me sterk aangezien casten wel werkt.
Dus de lijnsnelheid wordt daarmee uitgesloten.
Maar nogmaals, er zijn zoveel mensen met dit issue.
Er werd in het begin van dit topic niet voor niets aangegeven dat men beter een oudere versie kan installeren.
Reputatie 3
Badge
Dat klopt, drie dagen geleden is er een update live gegaan waarbij vooral het gebruik van On Demand is verbeterd.
Welke versie 3 dagen geleden
Bij het casten start je een stream uit een externe bron dat loopt niet eerst via je mobiele toestel. Je lijnsnelheid staat in dat opzicht los van de snelheid via je WiFi verbinding daar heb je wel gelijk in dus hoe is de doorvoer snelheid op je toestellen.

Het oudere versie advies was mede omdat de app niet eens wou opstarten. Dat lijkt niet het geval te zijn.
Reputatie 8
Badge +12
Het is niet de bedoeling dat ik je het gevoel geef dat er niets aan de hand is. Er is wel degelijk iets aan de hand, anders werkte de app wel bij je. Ik wil dit graag verder met je uitzoeken, hiervoor heb ik echter wel gegevens nodig. Je geeft aan deze niet te willen toevoegen. Dan kan ik je ook niet verder helpen jammer genoeg. Ik kan dan niet specifiek voor jou uitzoeken wat de oorzaak is van het probleem.
Reputatie 3
Badge
Het is niet de bedoeling dat ik je het gevoel geef dat er niets aan de hand is. Er is wel degelijk iets aan de hand, anders werkte de app wel bij je. Ik wil dit graag verder met je uitzoeken, hiervoor heb ik echter wel gegevens nodig. Je geeft aan deze niet te willen toevoegen. Dan kan ik je ook niet verder helpen jammer genoeg. Ik kan dan niet specifiek voor jou uitzoeken wat de oorzaak is van het probleem.

Welke versie Bart?
Ik ga mijn gegevens inderdaad niet toevoegen daar dit probleem inderdaad op grotere schaal speelt dan bij mij alleen.
Casten werkt gelukkig wel prima
Reputatie 8
Badge +11
Om de situatie bij de technische dienst en de specialisten aan te kunnen dragen moet het gekoppeld worden aan klantgegevens, daarvoor hebben we jouw gegevens wel nodig. De specialisten zijn op de hoogte van het probleem, maar hoe meer voorbeelden we door kunnen sturen, hoe meer zij kunnen onderzoeken.
Reputatie 3
Badge
Om de situatie bij de technische dienst en de specialisten aan te kunnen dragen moet het gekoppeld worden aan klantgegevens, daarvoor hebben we jouw gegevens wel nodig. De specialisten zijn op de hoogte van het probleem, maar hoe meer voorbeelden we door kunnen sturen, hoe meer zij kunnen onderzoeken.

Het casten werkt dus laat het voor wat mij betreft maar.
Maar over welke nieuwe versie heeft Bart het nouw?
Reputatie 8
Badge +10
Versie 6.2.0 staat online...
Reputatie 3
Badge
Versie 6.2.0 staat online...
ja sinds vandaag inderdaad.
Beetje vreemd dat Telfort aangeeft dat dit (inmiddels 5 dagen geleden) was en vervolgens niet meer reageert op desbetreffende vraag.
Reputatie 3
Badge
De specialisten zijn op de hoogte van het probleem, maar hoe meer voorbeelden we door kunnen sturen, hoe meer zij kunnen onderzoeken.

Ook in versie 6.2.0 werkt het kijken op de mobiel nog niet.
Zelfde melding, zelfde probleem.
Casten werkt wel.
Reputatie 8
Badge +12
Ik had het inderdaad over deze versie, 6.2. Dat lijkt deze iets vertraagd. Dat is jammer. Het is nog meer balen dat de nieuwste versie ook nog steeds niet werkt. Het casten werkt dus wel, dat is fijn. Mocht je nog bedenken, dan geven we jouw situatie nog graag door aan de Technische Dienst. We horen het dan wel.
Reputatie 3
Badge
Ik had het inderdaad over deze versie, 6.2. Dat lijkt deze iets vertraagd. Dat is jammer. Het is nog meer balen dat de nieuwste versie ook nog steeds niet werkt. Het casten werkt dus wel, dat is fijn. Mocht je nog bedenken, dan geven we jouw situatie nog graag door aan de Technische Dienst. We horen het dan wel.
Nee bedankt. Kijk even in de play store en hier op het forum voorbeelden genoeg.
Reputatie 8
Badge +12
Dan laten we de Technici daar verder mee stoeien. Ik hoop in ieder geval dat er snel een update komt die het probleem voor je oplost.
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb op zowel mijn Lenovo tablet (Mediatek SoC) en Lenovo phone (Qualcomm SoC) de nieuwe versie 6.2.0 geïnstalleerd en beiden werken zoals het hoort.
Het kan dus blijkbaar wel...
Versie 6.2.0 toont op de tablet Acer Iconia One B3-A40 nog steeds geen live TV van zenders behalve NPO1, -2 en -3 en "KPN Presenteert". Deze Android 7.0 tablet heeft een MediaTek mt8167b chip en ondersteunt volgens DRM Info niet meer dan het Google Widevine L3 DRM beveiligingsniveau.
Reputatie 8
Badge +10
Versie 6.2.0 toont op de tablet Acer Iconia One B3-A40 nog steeds geen live TV van zenders behalve NPO1, -2 en -3 en "KPN Presenteert". Deze Android 7.0 tablet heeft een MediaTek mt8167b chip en ondersteunt volgens DRM Info niet meer dan het Google Widevine L3 DRM beveiligingsniveau.
Is dat geen euvel dat bekend is i.v.m. het oude glasvezelabonnement i.c.m. de Amino TV-ontvanger..?
Er staat ergens een topic over het alleen kunnen ontvangen van alleen NPO 1, 2 en 3.
Het gaat hier om de Telfort iTV Online Android app, los van de IPTV voor de tv-ontvanger. Die laatste settopbox is bij ons overigens de Telfort Arcadyan HMB2260 v2, die werkt verder perfect. Deze tv-ontvanger heeft niets te maken met het direct online streamen over het publieke Internet.

Reageer