beantwoord

iTV App vernieuwd

  • 3 april 2018
  • 239 reacties
  • 31265 keer bekeken


Toon het eerste bericht

239 reacties

Reputatie 6
Badge +4
@Bart - Telfort hier een screenshot:

Reputatie 8
Badge +11
Thank you knorde. Ik heb navraag gedaan voor je. Ik verwacht deze week nog een antwoord en dan hoor je het van mij.
Apart ik kan de twee apps vergelijken. De inlog en pincode functioneren al.

Eerste bevinding op een nieuwere huawei tablet met op papier betere specificaties draait deze app
Op een oudere samsung draait de stoneroos app, gek genoeg kunnen we op de oude app eerder kijken dan op de nieuwe. Met eerder bedoel ik sneller wat bedienings gemak betreft.
We hebben de tvontvanger nog niet, maar zover ik weet kan deze app niet als afstandsbediening worden gebruikt wat met d stonerooswel kan. Wij gebruiken deze mogelijkheid vrijveel. Dit hangt uiteraard samen met het koppelen aan de Amino.

Ik had eigenlijk de opmaak van de tvontvanger of de website verwacht dus niet.

Heel vreemd bij live kijken zit er een duidelijk tijds verschil in exact hetzelfe programma.

In de stoneroos app heb je een handig dashboard waar je alle opnames en geplande opnames ziet en waarvandaan je naar een favoriet kanaal kan kijken dat mis ik in de telfort itv app. Het net gestart of start bijna is wel handig in de itv app, net als de uitgelichte films uit het pluspakket.

Nog een verschil de alle zenders knop en hun functie de stoneroos app laat je een thema kiezen van je favorieten tot franstalige zenders, kinderzenders etc de itv app kent maar 3 opties alle zenders,buitenshuis en favorieten.

Tot zover mijn bevindingen.

Kleine aanvulling ik lees nu in de startpost dat opnames onder het profiel te vinden zijn dit dus alleen als het opname pakket actief is.
Reputatie 6
Badge +4
Thank you knorde. Ik heb navraag gedaan voor je. Ik verwacht deze week nog een antwoord en dan hoor je het van mij.
@Bart - Telfort heb je toevallig al een update?
Reputatie 3
Badge
Hllo Telfort.

Waarom reageert er nooit iemand op een review in de play store. Wordt daar wel naar gekeken? Ik had in maart mijn onvrede al geuit maar daar hoor je niets op.
De ITV app krijgt een 2.9 . Super slecht.
Ook voor mij geldt "sorry er is iets fout gegaan met afspelen. Dit op Android 7.1, 8, 9 sinds de nieuwe ITV app. Tel maar na hoe lang het dus niet bruikbaar is.

Wanneer gaan jullie eens wat minder die KPN "lak aan de klant" mentaliteit aannemen en iets doen met wat de klant in dit geval aangeeft. Alles wordt er maar door gedrukt.

2 vragen dus: wanneer doet de app het weer
Waarom wordt er niets gedaan met reviews in de Playstore

Graag niet een afwimpel antwoord maar liever een inhoudelijke respons.

Voordat iemand gaat zeggen "de app is een extraatje blabla en je betaalt er niet voor. Mijn kosten voor het abonnement zijn omhoog gegaan dit jaar dus de ontwikkeling kosten zullen daar vast van wordt betaald ten dele.
De oplossing is via eerder in dit topic genoemde links een oudere versie installeren.
Over die reviews kan ik als medeklant weinig zeggen ik hoop wel dat het gelezen wordt.
Maar er zijn op wat kleinere app ontwikkelaars na weinig die daar reactie op geven dus of dat hele review systeem veel nut heeft........
Reputatie 3
Badge
De oplossing is via eerder in dit topic genoemde links een oudere versie installeren.
Over die reviews kan ik als medeklant weinig zeggen ik hoop wel dat het gelezen wordt.
Maar er zijn op wat kleinere app ontwikkelaars na weinig die daar reactie op geven dus of dat hele review systeem veel nut heeft........


Inmiddels terug naar versie 5.6.1. die werkt wel goed.
Ik begrijp niet dat Telfort niet van de nieuwe app af stapt bij zo enorm veel klachten. Iets met kop in het zand en zwichten voor moedertje kpn
Reputatie 8
Badge +10
Hi dikkedikkie, ik begrijp je standpunt. De nieuwe app is natuurlijk bedoeld als verbetering van de oude variant, er zaten bij de release alleen meer bugs in dan verwacht. Vandaar dat je tot die tijd de oudere variant gebruiken kan zodat het werkt, en de specialisten zijn ermee bezig de nieuwe versie zo snel mogelijk in de lucht te krijgen zoals het bedoeld is.
Er wordt zeker gekeken naar de reviews in de Play Store, deze input wordt bekeken en waar mogelijk meegenomen. De Play Store is alleen geen communicatiekanaal, waardoor je via die weg geen reactie ontvangt. Daarom is het goed om je bevindingen daar achter te laten, echter als je graag een reactie ontvangt, dan is het goed om ook aan te kloppen via social media.


@Bart - Telfort heb je toevallig al een update?
Ik ga het voor je navragen 🙂 Zo gauw ik iets hoor (of hij zelf natuurlijk) laten we het weten.
Reputatie 3
Badge
Waarom persee die nieuwe app. De oude werkt prima en zo te lezen wordt deze door velen ook als voorkeur aangegeven. Dat moet Telfort toch genoeg zeggen?
Reputatie 3
Badge

Inmiddels terug naar versie 5.6.1. die werkt wel goed.
Ik begrijp niet dat Telfort niet van de nieuwe app af stapt bij zo enorm veel klachten. Iets met kop in het zand en zwichten voor moedertje kpn

Wepke versie gebruiken de anderen. Met deze versie kun je alleen NL 1 2 en 3 terugkijken.
Waardeloos dit
Waarom persee die nieuwe app. De oude werkt prima en zo te lezen wordt deze door velen ook als voorkeur aangegeven. Dat moet Telfort toch genoeg zeggen?

Lees de startpost daar staan alle veranderingen en dus enigzins het antwoord op waarom.
Zoals je in dit topic wel kan lezen is dat bijna elke klant of forumlid deze uitrol niet goed vond.
Reputatie 3
Badge

Waarom persee die nieuwe app. De oude werkt prima en zo te lezen wordt deze door velen ook als voorkeur aangegeven. Dat moet Telfort toch genoeg zeggen?
Lees de startpost daar staan alle veranderingen en dus enigzins het antwoord op waarom.
Zoals je in dit topic wel kan lezen is dat bijna elke klant of forumlid deze uitrol niet goed vond.


Ja want Telfort luistert ook naar haar klanten, uhu. Het interesseert ze geen drol. Kpn mentaliteit. Alles voor de centjes
Reputatie 8
Badge +11
Er is inderdaad een nieuwe app gekomen. Hiervoor zijn vele redenen. Nu is deze niet door iedereen even goed ontvangen, dat is natuurlijk erg jammer. Wij zijn dan nu ook druk bezig om deze app door te ontwikkelen. Hierbij gebruiken wij wel degelijk de feedback die wij binnen krijgen. Zo komt er binnenkort nog weer een nieuwe update aan.
Reputatie 3
Badge
Er is inderdaad een nieuwe app gekomen. Hiervoor zijn vele redenen. Nu is deze niet door iedereen even goed ontvangen, dat is natuurlijk erg jammer. Wij zijn dan nu ook druk bezig om deze app door te ontwikkelen. Hierbij gebruiken wij wel degelijk de feedback die wij binnen krijgen. Zo komt er binnenkort nog weer een nieuwe update aan.
Welke redenen dan? En wat is binnenkort
Reputatie 8
Badge +11
Binnenkort, is het einde van de maand. Daar in zullen verbeteringen zijn aangebracht ten opzichte van On Demand.

Een aantal redenen zijn onder andere: modernere lay out. Chromecast ondersteuning
Reputatie 3
Badge
Binnenkort, is het einde van de maand. Daar in zullen verbeteringen zijn aangebracht ten opzichte van On Demand.

Een aantal redenen zijn onder andere: modernere lay out. Chromecast ondersteuning

Chromecast ondersteuning had toch ook in de oude app gekund. Daarnaast heeft een lay-out toch niet als uitwerking dat het helemaal niet meer functioneert technisch
Reputatie 3
Badge
Binnenkort, is het einde van de maand. Daar in zullen verbeteringen zijn aangebracht ten opzichte van On Demand.

Alleen bovenstaand? Maar de app werkt überhaupt niet eens?
Geen fixes voor diegene waarbij de app totaal onbruikbaar is geworden?
Reputatie 8
Badge +10
Alleen bovenstaand? Maar de app werkt überhaupt niet eens?
Geen fixes voor diegene waarbij de app totaal onbruikbaar is geworden?

Klopt, er wordt gewerkt aan fixes van de nieuwe app, die uiterlijk einde van de maand worden toegepast. Ik kan specifiek navraag doen voor het probleem dat je meldt, dat is wel zo fijn lijkt me. Als je dat wilt, heb ik wat meer informatie van je nodig.

Zou je je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen, in ieder geval met je postcode, huisnummer en klantnummer?
Daarnaast wil ik graag zeker weten welke versie van Android en de iTV app je nu gebruikt, en welk merk en type apparaat je dit op merkt. Ik begreep dat je de foutmelding "sorry er is iets fout gegaan met afspelen" te zien krijgt in de nieuwe versie van de app? Is dit alleen op bepaalde, of op alle zenders? Werken bepaalde functies wel met de nieuwe app of echt helemaal niets?
Reputatie 3
Badge
Goedemorgen,

als het het draadje even goed doorneemt zie je dat er veel meer van deze meldingen voorbij komen. Ook in de playstore komt deze melding veelvuldig voorbij.
Daar heb je echt mijn gegevens niet voor nodig.

Je doet het voor mijn gevoel net overkomen alsof ik de enige ben die dit meldt.
De huidige versie van ITV is bij mij de 5.6.2 omdat de nieuwe versie (6.1.3) dus helemaal niet functioneert. Dit op advies van de mensen die ook in dit draadje (in het begin) hebben gereageerd.
De nieuwe versie werkt dus niet en dit geldt op mijn Android 9, 8 en 7.1 toestel. Respectievelijk een Nokia, Samsung, Motorola en Samsung tablet.
In mijn geval komt dit bij alle zenders voor. meermaals de-installeren en opnieuw installeren, cache legen etc etc heeft totaal geen zin.

Ook op mijn tablet met Android 6 functioneert de app niet en krijg ik de zelfde melding in beeld. Net als vele anderen dus.

Iets verder hierboven wordt ook het volgende geschreven over de update eind deze maand door je collega Bart :"Daar in zullen verbeteringen zijn aangebracht ten opzichte van On Demand".

Jij vertelt me nu dat er toch wel fixes verwacht kunnen worden.
Ik zie een tegenstrijdigheid. Natuurlijk hoop ik dat er daadwerkelijk fixes worden uitgebracht om dit (allang bekende probleem) opgelost te krijgen. Echter de een zegt dit, de ander zegt dit.
Niet bepaald duidelijk.
Reputatie 8
Badge +11
Dat klopt, het komt vaker langs in het draadje. En daarom hebben we die gegevens juist wel nodig. Het is namelijk bekend dat de nieuwe app met een bepaalde chipset niet overweg kan, daar werken we nog steeds hard aan maar om te kijken of jij daar last van hebt of van iets anders hebben we het specifieke model en merk nodig om dit te kunnen bekijken. We horen dat graag nog van je zodat we dat kunnen nakijken.
Reputatie 3
Badge
Adroid 9 - Nokia 7 plus
Andrpod 8- Huawei mate
Android 7 - Samsung s 6
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt dikkedikkie. Ik kan zo geen bijzonderheden vinden waarom het niet zou kunnen werken. Dat is niet zo mooi natuurlijk. Ik denk dat het daarom goed is om toch dit uit te zetten bij de Technische Dienst. Zou je daarvoor toch jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? Dan kunnen we op onderzoek naar het probleem. Nog even voor de zekerheid, het probleem speelt altijd en overal toch? Dus ook op je eigen netwerk?
Reputatie 3
Badge
Bedankt dikkedikkie. Ik kan zo geen bijzonderheden vinden waarom het niet zou kunnen werken. Dat is niet zo mooi natuurlijk. Ik denk dat het daarom goed is om toch dit uit te zetten bij de Technische Dienst. Zou je daarvoor toch jouw profiel zo volledig mogelijk willen invullen? Dan kunnen we op onderzoek naar het probleem. Nog even voor de zekerheid, het probleem speelt altijd en overal toch? Dus ook op je eigen netwerk?
Hallo Bart,

Dat ga ik niet doen.
Deze problemen zijn allang bekend bij Telfort.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is jammer, dan is het afwachten op de oplossing. Hopelijk komt deze snel.
Reputatie 3
Badge
Jullie hebben al aangegeven eind deze maand met een update te komen, even teruglezen

Reageer