beantwoord

iTV App vernieuwd

• 3 april 2018
  • 236 reacties
  • 31059 keer bekeken

Toon het eerste bericht

236 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Er wordt constant door ontwikkeld, de veranderingen zullen op termijn zeker komen.
Reputatie 6
Badge +4
@Galdor68 ik denk dat het probleem met deze nieuwe wetgeving inderdaad opgelost is. Ik kom van de week weer bij mijn schoonouders, ik zal de uitkomst nog even laten weten hier.

Wat overigens nog wel vreemd is dat is dat je aan kan vinken "bewaar abonnementsnummer" maar als ik mijn telefoon nu opnieuw opgestart heb hoef ik geen inloggegevens meer in te voeren. Het lijkt er dus op dat hij voortaan automatisch inlogt. Moet die tekst dan niet zijn iets in de zin van "blijf ingelogd" of "bewaar inloggegevens"? De tekst "bewaar abonnementsnummer" geeft min of meer aan dat je nog wel elke keer je pincode zou moeten opgeven.
Deze app is dus alleen bruikbaar om te casten naar een chromecast, of via de app zelf kijken, niet als afstandsbediening voor de tv ontvanger?

Dit plaatje komt van de app voor de oude glas propositie hier kunnen we dus of via de app of via de Amino kijken. Via de gids terugkijken gaat dan helaas weer niet, maar voor lineair tv is het een handige gids en afstandsbediening.
Staat de Amino aan kunnen we een groter aanbod bekijken dan wanneer deze uitstaat. Dat verschil zal er neem ik aan niet zijn omdat deze app niet aan een ontvanger gelinkt wordt. Alleen de in de startpost genoemde restricties.
Reputatie 8
Badge +16

374a8505-15f7-47c4-a120-62d0def9c65c.png

Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV app te kunnen gebruiken?
Gebruik je een iPhone of iPad? Dan moet deze minimaal iOS 10.0 gebruiken. Gebruik je een Android telefoon of tablet? Dan moet deze minimaal Android 5 gebruiken.

Hoe zit het met de privacy van persoonsgegevens?
Meer informatie over welke persoonsgegevens worden verwerkt en voor welke doeleinden is te vinden op onze website. Ga naar onze website en voer in het zoekveld 'privacy statement' in.
Je kunt ook in de app naar Profiel > Hulp & ondersteuning > Privacy gaan. Hier vind je het privacy statement en een link naar de website.
Om je gebruikservaring te verbeteren maken we gebruik van Google Analytics. Google Analytics maakt gebruik van cookies. Wij stellen geen persoonsgegevens vast en het IPadres wordt geanonimiseerd. Je gegevens kunnen niet worden ingezien door Google. Wij hebben afgesproken met Google dat zij de data vertrouwelijk en conform Europese wetgeving verwerken. Wij maken geen gebruik van andere Google diensten dan van Google Analytics.

Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken over 3G/4G?
Vanaf 20 maart is de Europese wetgeving veranderd: je kunt de app dan binnen de hele EU gebruiken. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

Waarom gebruiken jullie niet mijn IP-adres in plaats van mijn locatie?
Wanneer je met Wi-Fi verbonden bent, kunnen we op basis van je IP-adres bepalen of je in de EU bent. Dit doen we dan ook. Wanneer je met mobiele data/gegevens (3G/4G) verbonden bent, is dit niet mogelijk, omdat er altijd gebruik wordt gemaakt van een
Nederlandse proxyserver. Hierdoor lijkt het alsof je in Nederland bent. Vandaar dat we in dat geval toestemming vragen tot jouw locatie.

Ondersteunt de iTV app Chromecast?
In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Wanneer er een Chromecast is aangesloten op hetzelfde netwerk waarmee de iTV app verbonden is, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast.

Wordt Airplay ondersteund?
Airplay wordt op dit moment niet ondersteund.

TV Kijken

Tijdens het TV kijken zie ik alleen zwart beeld en geluid. Wat moet ik doen?
Dit betekent waarschijnlijk dat je internetverbinding niet meewerkt of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.

Tijdens het TV kijken loopt het beeld vast
Dit betekent waarschijnlijk dat je internetverbinding niet meewerkt of dat jouw apparaat moeite heeft met het afspelen van de hoge beeldkwaliteit. In de app kun je eenvoudig een lagere beeldkwaliteit kiezen in de Instellingen. Dit doe je door op het Profiel icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Kies hier voor Instellingen en daarna Beeldkwaliteit. Hier kun je de beeldkwaliteit instellen voor Wi-Fi en 3G/4G.

Kan ik Live TV pauzeren?
Nee. Live tv pauzeer je alleen op een tv-ontvanger.

Is Begin Gemist ook beschikbaar in de app?
Begin Gemist heb je alleen op je tv en niet in de app. Je kunt wel tot 7 dagen geleden terugkijken, maar alleen als het programma is afgelopen.

Waarom kan ik sommige zenders wel op mijn tv bekijken, maar niet op de Interactieve TV app?
Dat kan twee redenen hebben:
- 1) De zender is alleen te bekijken via je tv-ontvanger. Je vindt de zenders dan wel in de app zodat je de mogelijkheid hebt om een opname in te plannen. In dat geval lees je: “Deze zender kun je alleen bekijken op de tv-ontvanger”.
- 2) De zender is alleen thuis te bekijken. In dat geval heeft Telfort de rechten niet om de zender onderweg te tonen. In dat geval lees je: “Deze zender is alleen thuis beschikbaar”.
In beide gevallen zie je in de app een grijs afspeelicoon met een streep erdoorheen.

Kan ik ondertiteling voor Nederlandstalige zenders aanzetten?
Ja, dat kan. Ondertiteling zet je aan in de Instellingen. Ga hiervoor naar de Profiel-pagina (via de navigatiebalk) en kies voor Instellingen. Hier kun je de ondertiteling inschakelen. Of er ondertiteling beschikbaar is, is afhankelijk van het programma. Niet alle programma's sturen standaard ondertiteling mee.

Zijn de zenders met gesproken ondertiteling (GOS) ook beschikbaar? Ja.
De zenders met gesproken ondertiteling (GOS) staan achteraan in de zenderlijst en herken je aan het tekstballonnetje bij het zenderlogo.

Inloggen en Verbinding

Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Je vindt je abonnementsnummer in de bijlage van de bevestigingsbrief of -mail waarin onder andere de opleverdatum van je abonnement is vermeld.
Heb je de brief of mail met het abonnementsnummer niet meer? Zoek je abonnementsnummer dan op in Mijn Telfort:
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Kies voor het tabblad 'Thuis'
3. Klik op 'Instellingen'.
4. Klik op 'TV-pincodes'.
5. Hier zie je jouw abonnementsnummer. Het nummer begint met '2000000'.

Je pincode staat in de bijlage van de bevestigingsmail of -brief. Heb je de pincode al een keer gewijzigd, of heb je de bevestiging niet meer? Dan kan je een nieuwe pincode aanmaken in Mijn Telfort.
1. Log in op Mijn Telfort.
2. Klik op 'instellingen'.
3. Klik op ' pincode' herstellen.

Let op!
Als je de pincode wijzigt in Mijn Telfort, dan geldt de nieuwe pincode voor het (opnieuw) activeren van de tv-ontvanger, je betaalpincode en je kinderslotpincode.

Ik zie een foutmelding bij het inloggen
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het inloggen niet lukt. Bij de meeste foutmeldingen wordt ook een foutcode vermeld. Je zou de volgende foutcodes kunnen zien:

- 403-3161: Je hebt meer dan vijf foutieve inlogpogingen gedaan. Je account is dan voor 24 uur geblokkeerd.
- 403-3162: De ingevoerde inloggegevens zijn onjuist. Controleer of je de juiste inloggegevens gebruikt.

Zie je geen foutmelding, of een andere foutmelding dan hierboven vermeld? Neem dan contact op met de Klantenservice.

Pincode en betaalcode, hoe zit dit precies?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin je abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Naast de pincode heb je ook een betaalcode. De betaalcode is gelijk aan de pincode uit de brief, tenzij je deze zelf hebt aangepast op de tv-ontvanger via Menu - Instellingen - Pincode instellingen.
De pincode gebruik je als je wilt inloggen met je abonnementsnummer. De betaalcode gebruik je om programma’s met Kinderslot te ontgrendelen.

Hoe werkt het Kinderslot?
De Interactieve TV app neemt de Kinderslot-instellingen over van de tv-ontvanger. Heb je het kinderslot geactiveerd via de tv-ontvanger, dan is Kinderslot ook actief op de Interactieve TV app. Je kunt het kinderslot ontgrendelen door op een item met Kinderslot te klikken en de betaalcode in te voeren. Je schakelt hiermee Kinderslot uit voor de gehele sessie. Dit betekent dat Kinderslot is uitgeschakeld totdat je de app volledig afsluit.
Je kunt Kinderslot ook tijdelijk uitschakelen in het Instellingen menu. Dit doe je in Mijn profielInstellingenKinderslot in de navigatiebalk onderin. Klik op ‘Tijdelijk uitschakelen’ en voer je betaalcode in.
Als je de Kinderslot instellingen wilt wijzigen, doe je dat op de tv-ontvanger via Menu - Instellingen - Kinderslot.

Maakt het uit of ik verbonden ben met mijn thuisnetwerk of niet?
Dit hangt af van wat je wilt bekijken. Niet alle zenders kunnen buitenshuis bekeken worden. Dit is afhankelijk van de rechten die zijn vrijgegeven door de zender. Deze rechten zijn van toepassing op live TV kijken, opnames bekijken en 7 dagen terugkijken.

Met hoeveel mensen kan de Interactieve TV app tegelijkertijd gebruikt worden?
Als je verbonden bent met het thuisnetwerk kun je met 3 apparaten tegelijkertijd TV kijken, en dat is buitenhuis maar met 2.

Films & Series kijken in On Demand

Wat is On Demand?
On Demand wil zeggen dat je de video kunt bekijken wanneer je maar wilt. Dit in tegenstelling tot Live televisie, waarbij programma’s op een vast tijdstip worden uitgezonden.

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV app en website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken door op het zoeken icoon te klikken in de navigatiebalk onderin. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Kan ik video's die ik via mijn tv-ontvanger heb besteld ook kijken op de Interactieve TV app?
Ja, je kunt video's en gemiste programma's zowel op de tv-ontvanger als via de app bekijken.

Kan ik video’s hervatten?
Het hervatten van video’s kan alleen tussen de app en de website onderling. Tussen de tv-ontvanger en de app/website vindt er nog geen synchronisatie plaats.

Kan ik ook video’s huren via de app?
Nee, huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger

TV Gids

Wat kan ik vinden in de TV Gids?
De TV Gids geeft een overzicht van alle programma’s van de afgelopen 7 dagen en de komende 5 dagen. In de TV Gids kun je ook eenvoudig de programma’s vinden die beschikbaar zijn voor ‘7 dagen terugkijken’. Dit is herkenbaar aan de tekst “Kijk terug” onder het programma.
Het kan zijn dat voor toekomstige programma’s de programma-informatie nog niet beschikbaar is. Wij zijn afhankelijk van de programma aanbieders wanneer deze informatie beschikbaar komt.

Kan ik mijn persoonlijke zenderlijst ook in de Interactieve TV app zien?
Nee, het is nog niet mogelijk om de persoonlijke zenderlijst van de tv-ontvanger te bekijken in de Interactieve TV app. Het is ook nog niet mogelijk om favoriete kanalen in te stellen in de Interactieve TV app.

Kan ik mijn zenders filteren?
Je kunt in de TV Gids of de Nu op TV pagina kiezen voor verschillende filters:
• Alle zenders: hiermee selecteer je alle zenders
• Buitenshuis beschikbaar: met dit filter worden alleen de zenders getoond die je
buitenshuis kunt afspelen
• Favorieten: alle favorieten zenders
Als je een filter selecteert, wordt deze keuze onthouden en ook toegepast op andere plekken
in de app. De filters worden toegepast in de TV Gids, Nu op TV en in de mini TV Gids.

Hoe kan ik favoriete zenders aanmaken in de iTV app?
Favoriete zenders aanmaken doe je in de TV Gids of de Nu op TV pagina. Door op het harticoon
te klikken geef je aan welke zenders favoriet zijn. Wissel vervolgens naar het filter
voor ‘Favorieten’. De keuze voor de filter wordt onthouden en ook toegepast op andere
plekken in de app. De filter wordt toegepast in de TV Gids, Nu op TV en in de mini TV Gids.

7 Dagen terugkijken

Hoe kan ik een programma terugkijken?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het kan voorkomen dat een programma eerder begint dan de starttijd. Daarom wordt het opnemen van het programma altijd 5 minuten eerder gestart. Hierdoor kan het gebeuren dat je eerst naar een ander programma kijkt of naar de reclames. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

Opnames

Hoe kan ik opnemen in de app?
Als je het Opnemen pakket hebt, kun je programma’s opnemen in de app. Op de detailpagina van het programma vind je de mogelijkheid om het programma op te nemen. Je kunt van alle kanalen die in je abonnement zitten een opname inplannen en verwijderen.

Als je een opname inplant op je tv-ontvanger van een HD kanaal, kun je deze niet bekijken in de app.

Van welke zenders kan ik opnames bekijken?
Je kunt van ongeveer 60 kanalen opnames in de app bekijken. Dit zijn de kanalen die het meest bekeken worden in de app. Opnames zijn alleen beschikbaar voor kanalen in normale (SD) kwaliteit. Dit betekent dat als je een opname maakt van een HD kanaal op je tv ontvanger, je deze niet terug kunt kijken in de app.
Wanneer je onderweg bent, kun je niet van alle zenders de opnames bekijken. Kijk voor meer informatie over de beschikbaarheid van zenders bij het kopje “TV Kijken”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om er voor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Je kunt de doorspoelfunctie in de app gebruiken om dit te voorkomen.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Ga naar Mijn Profiel en kies voor Mijn opnames. Zowel opgenomen als geplande opnames kun je eenvoudig verwijderen door naar links te vegen. Kies voor Verwijderen (bij al opgenomen programma’s) of Annuleren (bij geplande opnames).

Interactieve TV onderweg

Is de Interactieve TV app ook in het buitenland te gebruiken?
Ja, de app is in alle landen van de EU te gebruiken. Vandaar dat we toestemming vragen om je locatie met de iTV app te delen. De locatiebepaling is grof en vindt buiten de app om in het besturingssysteem van je apparaat plaats. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt.

In de Interactieve TV app krijg ik de melding dat kijken over 3G/4G is uitgeschakeld. Wat betekent dit en wat moet ik nu doen?
De Interactieve TV app controleert of je tv gaat kijken via Wi-Fi of via het mobiele 3G/4G netwerk. Als kijken over 3G/4G is uitgeschakeld, zie je een melding in de app. Via deze melding kun je eenvoudig kijken over 3G/4G inschakelen door op ‘Instellingen’ te klikken. Je kunt ook naar deze pagina navigeren door naar de Profiel-pagina te gaan en daar te kiezen voor Instellingen.

Reputatie 7
Badge +7
Hoi ben dover en knert, er zijn nog geen ontwikkelingen te melden over het vraagstuk met iOs 10.3.3. Zodra we meer weten, zullen wij het antwoord uitbreiden en meer informatie daarin delen.
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb in opdracht van de vriendelijke meneer van de chat een nieuwe topic gestart. Pas later zag ik dat er in dit topic ook melding was gemaakt van dit zelfde probleem. Ik misschien eerst even moeten zoeken. Mijn excuus voor de verwarring.
Kan gebeuren... 😉
Het doel is gewoon om verwarring en dubbel werk te voorkomen dat wordt veroorzaakt door crossposten en dubbelposten.
Dat zijn gewoon standaard huisregels op ieder forum trouwens...
Reputatie 8
Het was eerder toch ook niet gezegd dat het niet kon?
Alleen dat die opties in een TV als onderdeel van "Smart TV" opties (Android TV) waarschijnlijk meer kosten dan een losse Chromecast van Google. (Eerder bericht "hier").

Vergelijk eens wat de aanschafprijs is van een TV met "Smart TV opties" en Google TV en zonder de opties van Google TV. En dat afgezet tegen de mate van support m.b.t "upgrades" en dat het blijft werken.

In dat licht gezien, lees eens wat bijv. het TV-programma Radar eerder reeds heeft geconstateerd of elders de berichten die erover bekend zijn:
https://www.radarplus.nl/article/1069/Getest-SMART-TV
https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=60&p=2419631

https://www.rtlnieuws.nl/technieuws/grote-ergernis-koop-je-een-nieuwe-smart-tv-doen-de-apps-het-ineens-niet-meer

https://blog.iusmentis.com/2016/03/08/mag-mijn-smarttv-worden-verbeterd-door-dingen-uit-te-zetten/

https://tweakers.net/nieuws/118171/eerste-smart-tvs-van-philips-uit-2009-verliezen-smart-functionaliteit.html
Reputatie 8
Badge +11
Binnenkort, is het einde van de maand. Daar in zullen verbeteringen zijn aangebracht ten opzichte van On Demand.

Een aantal redenen zijn onder andere: modernere lay out. Chromecast ondersteuning
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb hier de tijdelijke oplossing voor mensen waarbij het niet werkt, de vorige versie van de app:
https://apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/74-APK?from=details%2Fversion

LET OP: Indien de nieuwste versie gewoon goed werkt is het aan te raden de nieuwste versie gewoon te behouden. Dit is puur een noodoplossing totdat de nieuwste app wel goed werkt bij de mensen waar het nu niet goed werkt (inclusief mijzelf). Het is aan te raden automatische updates uit te zetten voor deze app omdat hij anders na verloop van tijd automatisch weer update naar de nieuwste versie (App openen in de Playstore (het scherm waar uninstall / open staat), rechts bovenaan de drie puntjes, 'enable auto update' uitvinken).

Houdt er wel rekening mee dat downloaden op eigen risico is en dat ik niet aansprakelijk ben in welke vorm dan ook.
Reputatie 1
Dit probleem speelt al maanden en is ook al maanden bekend bij de 'ontwikkelaars'. Er wordt domweg niets mee gedaan want ze weten zelf niet eens waar het probleem zit afgezien van slecht programmeerwerk. Ik begrijp dat Wieger ook slechts een pion is maar het feit is en blijft dat we het moeten doen met deze zooi wat gewoon hartstikke buggy is.

Dus nogmaals: downgraden die handel zodat klanten weer tv kunnen kijken. Of plaats deze app naast de oude. Maar doe in ieder geval iets intelligents.
Reputatie 6
Badge +4
Ik heb op android ook de nieuwe update getest (6.0.1.).
Bij opnames lopen helaas beeld en geluid nog steeds niet gelijk en hapert het wat.
Live tv werkt nog wel steeds goed (net als versie 6.0.0.).

De oude versie er weer op gezet en deze draait perfect!
Opnames en live tv dik in orde.

Ik blijf voorlopig bij de oude versie 🙂
@knert maanden? Dus ook voor deze update of heb je aan de test meegedaan, want dat is dus het vreemde blijkbaar is de testfase niet breed genoeg wat betreft modellen uitgevoerd, deze problemen hadden in mijn ogen niet mogen voorkomen dat had in de testfase al opgelost moeten zijn.
Badge
Maar hoe kom ik aan de oude , staat niet meer in de store
Reputatie 8
Vandaar dat ik je verwees naar een voorgaand bericht van @knorde met een directe link in diens bericht waar je die oude app kunt downloaden. ;)

De directe link waar je de oude app kunt downloaden:
https://apkpure.com/telfort-interactieve-tv/com.telfort.mobile.android/download/74-APK?from=details%2Fversion

Instelling voor automatische updates in de Android box wel uitschakelen, anders zit je alsnog snel erna weer op de laatste update. En omdat je de app handmatig installeert via een andere weg dan de gebruikelijke via Google Play, dat je daar tijdelijk even toestemming voor geeft, tot na de installatie.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is jammer, dan is het afwachten op de oplossing. Hopelijk komt deze snel.
Bijzondere uitzondering op Chrome (69.0.3497.100 ) en site telfort.itvonline.nl/tv-kijken

• Aanklikken RTLZ
  • Vervolgens klik ik op Play
  • Dan een zwart scherm (geen beeldschermsignaal meer; scherm gaat ook uit) maar wel geluid
Alleen een harde reset werkt!

In FF gaat het wél goed

Gegevens configuratie:
Core i5 7400, intel 630 met meest recente driver, QHD scherm
Reputatie 1
Correct. Vanaf dag 1 al meegedaan als tester. Eerste melding al gemaakt in januari. Daarna nog een keer. Dus dat hele testgebeuren was een grote wassen neus klaarblijkelijk, mede gelet op de stortvloed aan negatieve recensies van eenzelfde aard sinds de update. Niet best.

Blijft over: ik en een hoop anderen kunnen géén tv meer kijken sinds de update. Je begrijpt dat dit geen dagen meer moet gaan duren. Oftewel, gooi die oude app weer online en zet deze nieuwe weer in de test en repair de flaws.
Apart ik kan de twee apps vergelijken. De inlog en pincode functioneren al.

Eerste bevinding op een nieuwere huawei tablet met op papier betere specificaties draait deze app
Op een oudere samsung draait de stoneroos app, gek genoeg kunnen we op de oude app eerder kijken dan op de nieuwe. Met eerder bedoel ik sneller wat bedienings gemak betreft.
We hebben de tvontvanger nog niet, maar zover ik weet kan deze app niet als afstandsbediening worden gebruikt wat met d stonerooswel kan. Wij gebruiken deze mogelijkheid vrijveel. Dit hangt uiteraard samen met het koppelen aan de Amino.

Ik had eigenlijk de opmaak van de tvontvanger of de website verwacht dus niet.

Heel vreemd bij live kijken zit er een duidelijk tijds verschil in exact hetzelfe programma.

In de stoneroos app heb je een handig dashboard waar je alle opnames en geplande opnames ziet en waarvandaan je naar een favoriet kanaal kan kijken dat mis ik in de telfort itv app. Het net gestart of start bijna is wel handig in de itv app, net als de uitgelichte films uit het pluspakket.

Nog een verschil de alle zenders knop en hun functie de stoneroos app laat je een thema kiezen van je favorieten tot franstalige zenders, kinderzenders etc de itv app kent maar 3 opties alle zenders,buitenshuis en favorieten.

Tot zover mijn bevindingen.

Kleine aanvulling ik lees nu in de startpost dat opnames onder het profiel te vinden zijn dit dus alleen als het opname pakket actief is.
Inderdaad, ik ben bijna blij dat de glasvezel app (oude propositie) geen updates krijgt. Wel jammer dat we deze niet buitenshuis kunnen gebruiken, maar liever iets dat werkt dan helemaal niks.
Reputatie 1
Je kon met de oude app ook gewoon wereldwijd tv kijken. Gratis VPN app downloaden, NL kiezen en met 1 druk op de knop kon je itvonline wereldwijd bekijken.

Maar Telfort: Ons gezin wil weer gebruik maken van de diensten waarvoor we betalen. Vanavond gereed?
Je kon met de oude app ook gewoon wereldwijd tv kijken. Gratis VPN app downloaden, NL kiezen en met 1 druk op de knop kon je itvonline wereldwijd bekijken.

Maar Telfort: Ons gezin wil weer gebruik maken van de diensten waarvoor we betalen. Vanavond gereed?

Laat ik dan zeggen zonder hulpmiddelen, plus itv online is iets anders dan de glasvezel app die ik bedoel. Wil je meer dan 4 maanden in het buitenland kunnen kijken heb je ook nu een VPN nodig. Want deze nieuwe regelgeving of geoblock opheffing is echt maar voor kortdurend verblijf in het buitenland.
Reputatie 8
Badge +10

Met VPN kan dat uiteraard maar dat zit niet in de standaardmogelijkheden van de app zélf...

De app is overigens een gratis aanvullende dienst, je betaalt hier niets extra voor in je abonnementskosten.
Wat uiteraard niet wegneemt dat Telfort hierin een inspanningsverplichting heeft om een goedwerkende app aan te bieden.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is op zich wel een leuk idee. Ik ben even aan het zoeken geweest in de simulaties. Ik kan zo alleen 1,2,3 niet de tekst achterhalen waar je het over hebt. Heb je misschien een screenshot voor mij? Dan ga ik kijken wat er mogelijk is.
Reputatie 8
Badge +11
Om de situatie bij de technische dienst en de specialisten aan te kunnen dragen moet het gekoppeld worden aan klantgegevens, daarvoor hebben we jouw gegevens wel nodig. De specialisten zijn op de hoogte van het probleem, maar hoe meer voorbeelden we door kunnen sturen, hoe meer zij kunnen onderzoeken.
Reputatie 8
Badge +11
Galdor68, dat lijkt inderdaad niet goed te staan. Het is namelijk niet de bedoeling dat je betaald voor ITV Online, maar je betaalt voor het uitgebreide pakket. Ik heb in ieder geval bij mijn collega's gemeld dat er wat verwarring over is ontstaan. Bedankt voor het melden.

@knorde, je hoeft maar 1 keer in te loggen in de nieuwe app. Dit doe je op de thuislocatie. Daarna zal de app altijd ingelogd blijven tot je weer uitlogt.

Reageer