beantwoord

iTV App vernieuwd

• 3 april 2018
  • 236 reacties
  • 31023 keer bekeken

Toon het eerste bericht

236 reacties

De oplossing is via eerder in dit topic genoemde links een oudere versie installeren.
Over die reviews kan ik als medeklant weinig zeggen ik hoop wel dat het gelezen wordt.
Maar er zijn op wat kleinere app ontwikkelaars na weinig die daar reactie op geven dus of dat hele review systeem veel nut heeft........
Beste Telfort, hoe vordert de oplossing voor het zwarte scherm probleem bij mensen met een Ipad/iOS10.3.3? Het is inmiddels toch al een flink aantal dagen geleden dat het probleem met de app bekend werd. Is er al zicht op een oplossing?

Helaas heb ik ook nog geen enkele reactie van een Telfort medewerker gezien (behalve dan dat het probleem bekend is). Het enige wat ik tot nu toe aan informatie gekregen heb is via een andere forumgebruiker die verwees naar het forum van KPN. Dit lijkt me toch niet iets waarvoor je als bedrijf naar het forum van een ander (zuster)bedrijf verwijst.

Graag een reactie a.u.b.
Reputatie 8
Badge +11
Er is inderdaad een nieuwe app gekomen. Hiervoor zijn vele redenen. Nu is deze niet door iedereen even goed ontvangen, dat is natuurlijk erg jammer. Wij zijn dan nu ook druk bezig om deze app door te ontwikkelen. Hierbij gebruiken wij wel degelijk de feedback die wij binnen krijgen. Zo komt er binnenkort nog weer een nieuwe update aan.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie het inderdaad. Zeker niet zo handig. Ik heb het aan ze doorgegeven zodat ze het kunnen afstemmen.
Zo zijn er nog meer onduidelijkheden te vinden op de website
Maar dat staat weer elders over iets anders in een ander topic.
Dus hier offtopic...
Ik heb inmiddels begrepen dat je voor een antwoord op dit probleem blijkbaar op het forum van KPN moet zijn (de logica ontgaat me waarom Telfort zijn eigen klanten over dit probleem geen indormatie geeft)?

Je moet er niet speciaal zijn, maar niets ten nadele van webcare of Telfort in het algemeen het doorgeven van nuttige info laat nog wel eens op zich wachten. Vandaar de tip om daar af en toe te kijken, omdat diverse diensten gelijkwaardig zijn, hooguit een ander kleurtje en naam.
Reputatie 3
Badge
De oplossing is via eerder in dit topic genoemde links een oudere versie installeren.
Over die reviews kan ik als medeklant weinig zeggen ik hoop wel dat het gelezen wordt.
Maar er zijn op wat kleinere app ontwikkelaars na weinig die daar reactie op geven dus of dat hele review systeem veel nut heeft........

Inmiddels terug naar versie 5.6.1. die werkt wel goed.
Ik begrijp niet dat Telfort niet van de nieuwe app af stapt bij zo enorm veel klachten. Iets met kop in het zand en zwichten voor moedertje kpn
Reputatie 3
Badge
En meteen een screen van dat de versie ( die dus helemaal niet is gelanceerd (iig niet voor Android) gewoon niet werkt

Reputatie 1
Badge
Komen de favorieten weer terug? De hele tijd door een lijst zenders heen "scrollen" die niet wilt opnemen is erg vermoeiend :(

Wat me op iOS tevens opvalt is dat de tijd "slider" niet altijd even soepeltjes mee werkt als je een datum kiest. In ieder geval niet op mijn iPhone.

Voor een deel mis de interface van de oude App. Iets sneller ophalen van gegevens zou het leven ook iets mee vreugde geven 😉
Hier nu ook sinds een week deze app in gebruik zelfs al langer en 6.1.3 is gewoon actief en draait goed op een samsung SM T550 met Android 7.1.1

Wat Bart met het verbeterde On Demand bedoelt weet ik niet zeker mischien de uitgelichte films per thema uit het pluspakket.

Reputatie 8
https://forum.telfort.nl/internet-267/uitleg-vergelijk-ons-oude-en-nieuwe-glasvezelabonnement-49935

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stoneroos.telfort.companion&hl=en
https://itunes.apple.com/nl/app/telfort-glasvezel-tv/id619759420?mt=8
@LouisV wij hebben de glasvezel app. Die je als afstandsbediening kan gebruiken. Echter is deze alleen bruikbaar op tablets en niet buitenshuis. Ik heb het op een telefoon uitgeprobeerd maar dat werkt echt niet.
Reputatie 3
Badge
Hier nu ook sinds een week deze app in gebruik zelfs al langer en 6.1.3 is gewoon actief en draait goed op een samsung SM T550 met Android 7.1.1

Wat Bart met het verbeterde On Demand bedoelt weet ik niet zeker mischien de uitgelichte films per thema uit het pluspakket.

6.1.3 is al sinds 18 juli actief.
Brt heeft het over een versie die 3 dagen geleden uit zou zijn gekomen.
Reputatie 8
Badge +11
Telfort itv app 6.2.2 op ios 12.1 chromecast functie naar philips tv met builtin chromecast geeft alleen een zwart beeld.

Dat is niet zo mooi. Eerder heeft het wel gewoon gewerkt? En werkt de ingebouwde chromecast wel met alle andere apps? Kun je de Chromecast ook resetten?

Vandaag vol verwachting de nieuwe app geïnstalleerd maar helaas, nog steeds alleen NPO 1 2 en 3..

Sneakyuser, dat is balen. Alexandra is het nog aan het onderzoeken. Ze komt nog bij je terug als er meer duidelijkheid is.
Reputatie 1
Telfort zal zich ongetwijfeld willen verontschuldigen dat je een poosje geen TV kan kijken via deze gratis aanvullende dienst op je iPad.
Maar dit valt zoals gezegd niet onder de betaalde TV-dienst, je hebt een TV-ontvanger waarmee je wel TV kan kijken en daar betaal je je abonnementskosten voor.

Nogmaals; Natuurlijk zitten de kosten verdisconteerd in je maandelijkse kosten. Ze kunnen dit alleen domweg niet factureren want dan krijg je azijnzeikerds die dan zeggen dat ze geen app gebruiken en dus korting willen. En wat klinkt er nu lekkerder dan "Gratis". Iedere fool trapt erin. Maar ontwikkelaars zijn nu eenmaal dure jongens die geen pepernoten als loon willen.

Dit gezegd hebbende, ik heb geen update naar 6.0.1. mogen ervaren tot op heden en ook in de store staat de 6.0 nog als laatste versie.

Enlighten us all zou ik willen zeggen. 😃
@knorde dat staat hier uitgelegd. Mischien heb je het ondertussen zelf al gevonden
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/itv-app-update-eenmalig-opnieuw-inloggen-76945

Je opmerking herlezende gaat dat over een ander probleem maar dat zou dan daarmee ook opgelost kunnen zijn.
Dat klopt, het ging mij er om dat dit model Tablet met deze versie gewoon goed werkt.
Wel opvallend dat het telefoons zijn bij jou waar het niet goed werkt.
Ter aanvulling ook op de telefoon een Huawei P10 lite werkt alles naar behoren.
Dat terwijl het bekend is dat Huawei bij een vorige versie problemen gaven.

Jou screenshot laat zien dat een video niet op start dus het menu werkt wel?
Tevens valt me op dat je een duosim toestel lijkt te gebruiken zit er daar iets in de instellingen?
Gaat het beter als je via profiel de beeld kwaliteit omlaag zet?
Reputatie 2
Badge +3
Ondersteunt de iTV app Chromecast? 
In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Wanneer er een Chromecast is aangesloten op hetzelfde netwerk waarmee de iTV app verbonden is, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast. 

Even benadrukken je hebt specifiek een Chromecast nodig wellicht dat een tv waar dit ingebouwd zit ook werkt maar met een standaard smart tv zal het dus blijkbaar niet werken.
Zijn er tv's met chromecast er in? Zou wel tof zijn. :8

Mijn eigen vraag maar beantwoorden: https://www.google.com/chromecast/built-in/tv/ 😉
Iets zegt mij dat die 6.0.1 update voor Android is en dat die voor ios zal volgen hoop ik dan voor die gebruikers.
Gecheckt in de playstore dus voor Android staat nu 6.0.1
Dubbel check in Itunes zie ik ook alleen 6.0(11 april 22:35)
Reputatie 8
Badge +17
Mijn iTv app wilde niet meer afspelen na de update op mijn samsung tab 4 tablet, de link van Galdorf68 werkt prima, verwijder wel eerst de huidige iTv app.
Zo jammer dat de minimum eisen nog niet zijn veranderd.

Ondertussen is er weer een update geweest we kunnen nu via de app binge watchen.
En meer goede verbeteringen.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/de-nieuwe-itv-app-van-kpn-met-chromecast-ondersteuning-448351?postid=600472
Ipad 4 effen grijs/zwart scherm.

Helaas heb ik minder goede ervaringen met versie 6.0 Tot eergisteren liep versie 5.6.2 feilloos.
betreft ipad 4 model: MD513FD/A iOS 10.3.3

De beta via testflight werkte ook al niet trouwens. Dat heb ik op mijn iphone 5 ook als feedback terug gestuurd. Via de iphone, omdat ik op de ipad niet verder kom dan een zwart scherm.

Gister backup gemaakt van de ipad en terug gezet naar fabrieksinstellingen. Dit gaf het zelfde resultaat. Ik tik de app aan, het scherm wordt grijs/zwart (iets lichter dan wanneer de ipad uit is) boven in het scherm blijven wel de batterij, de tijd en de wifi waaier zichtbaar. er gebeurd verder niets. na enige tijd wordt de ipad gelockt en gaat het scherm op zwart. In de instellingen van de ipad waar de crash rapporten komen te staan is ook niets zichtbaar. de app crasht blijkbaar niet. Het lijkt eerder dat deze überhaupt niet opstart.

Help!

Heel herkenbaar. Niet meer te gebruiken op mijn ipad. Zwart beeld
terug naar 5.6.2 niet mogelijk. Ik kon onder aankopen alleen de 5.6.2 versie voor iphone downloaden. Deze draai ik nu op de ipad 2x de grootte, maar het is behelpen. :(

update: Helaas werkt de 5.6.2 iphone versie ook niet meer. Ik krijg de melding: er is een nieuwe app beschikbaar etc...
Binnenkort kan ik deze dus ook gaan uitproberen ben benieuwd.
Reputatie 8
Badge +10
Zo jammer dat de minimum eisen nog niet zijn veranderd.
Die gaan wel weer veranderen hoor, volgend jaar of zo.
Dan wordt de minimum eis Android 6.0...
Ondersteunt de iTV app Chromecast? 
In de nieuwe iTV app is nu ook de Chromecast functionaliteit ingebouwd. Wanneer er een Chromecast is aangesloten op hetzelfde netwerk waarmee de iTV app verbonden is, verschijnt er automatisch een Chromecast icoon in beeld. Door op dit icoon te klikken kun je verbinding maken met de Chromecast. 

Even benadrukken je hebt specifiek een Chromecast nodig wellicht dat een tv waar dit ingebouwd zit ook werkt maar met een standaard smart tv zal het dus blijkbaar niet werken.

Reageer