geen nummerweergave inkomende oproepen

lonnie20 Auteur
Reacties: 2

2 april 2012, 15:43

Hallo,

Sinds kort heb ik een telfort simkaart, en sindsdien staat er bij inkomende oproepen altijd "onbekend nummer". Ik heb hier al eerdere topics over gezien, met als antwoord dat je een privébericht moest sturen, maar als ik op de link daarvan klik krijg ik "page not found". Vandaar dat ik maar even een nieuw topic begin.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten, Lonnie
Gemarkeerd als antwoord: Laila - Telfort op 3 april 2012, 10:23

Uw naw-gegevens zijn uw naam, adres en woonplaats.

Update: Gegevens ontvangen, nummerweergave stond vanuit het netwerk uit. Ik heb nummerweergave voor u aangezet. Kunt u uw telefoon uit- en aanzetten en controleren of de telefoonnummers nu wel doorkomen? Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla

Bekijk reactie
  • Laila - TelfortLaila - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Laila - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Telfort Webcare
    Reacties: 1139
    Piekfijn

Piekfijn

2 april 2012, 15:57

Welkom op het forum Lonnie! Erg vervelend dat uw inkomende oproepen zonder telefoonnummer worden getoond. De link die u heeft geprobeerd werkt niet meer omdat wij zijn overgegaan naar een nieuw forum. In een http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan mij kenbaar maken.
    Laïla
  • lonnie20 Auteur

2 april 2012, 16:05

Hoi Laïla,

Hoe kom ik aan m'n naw-gegevens?

Lonnie

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Laila - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Telfort Webcare
    Piekfijn

Piekfijn

3 april 2012, 10:23

Uw naw-gegevens zijn uw naam, adres en woonplaats.

Update: Gegevens ontvangen, nummerweergave stond vanuit het netwerk uit. Ik heb nummerweergave voor u aangezet. Kunt u uw telefoon uit- en aanzetten en controleren of de telefoonnummers nu wel doorkomen? Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla
  • manonv.d.heuvel

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten manonv.d.heuvel heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Reacties: 1

16 april 2012, 18:36

HOi,

ik heb hetzelfde probleem.
    Iedereen die mij belt is anoniem. [Q
    GRaag hulp

Groetjes Manon van den heuvel
    UOTE]Uw naw-gegevens zijn uw naam, adres en woonplaats.

Laïla
    [/quote]

Telfort Webcare
    Piekfijn

Piekfijn

17 april 2012, 09:07

@manonv.d.heuvel,

Welkom op het forum! Bedankt voor uw gegevens. Nummerweergave stond uitgeschakeld, dit heb ik zojuist voor u aangezet. Graag even uw telefoon uit- en aanzetten zodat de wijziging verwerkt kan worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla
  • Tom Boesveld

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Tom Boesveld heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen

27 juni 2012, 13:38

Hallo,

Ook ik heb dit probleem op mijn mobiel . Als ik via CLIP code *#30# de instelling opvraag staat er uitgeschakeld. *30# werkt helaas niet. Graag een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Tom Boesveld

Telfort Webcare
    Piekfijn

Piekfijn

27 juni 2012, 17:56

Welkom op het forum Tom Boesveld. Graag bekijk ik de netwerkinstellingen voor u. Maak in een http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
  • Annewoudcity

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Annewoudcity heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen

30 augustus 2012, 20:06

Hoi Laila,

Bij mij is het precies hetzelfde probleem. Ik heb je al een bericht gestuurd met mijn gegevens.

Telfort Webcare
    Piekfijn

Piekfijn

31 augustus 2012, 10:56

@Annewoudcity,

Welkom op het forum! Zojuist heb ik de netwerkinstellingen voor u aangepast. Zet uw telefoon uit en aan zodat de wijziging verwerkt kan worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla
  • fem612

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten fem612 heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen

1 oktober 2012, 20:41

Hallo,

Ook ik krijg alleen maar nummer onbekend met inkomende
    gesprekken.
    Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen.

Mvg
  • Daphne - TelfortDaphne - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Daphne - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager
    Reacties: 2823
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

Mijn Telfort

Mijn Telfort

2 oktober 2012, 12:26

@fem612,

Heeft u de toestelinstellingen al gecontroleerd?

Daphne
    Is voorlopig niet aanwezig en in de gelegenheid pb's te beantwoorden ;)
  • fem612

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten fem612 heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen

2 oktober 2012, 13:11

Ja dat heb ik al geprobeert maar helpt niet maakt niet uit in welke telefoon ik de sim kaart stop alles blijft onbeken.
  • Daphne - TelfortDaphne - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Daphne - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Community Manager
    Reacties: 2823
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

Mijn Telfort

Mijn Telfort

2 oktober 2012, 13:27

@fem612,

Graag kijk ik de netwerkinstellingen voor u na. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
    Is voorlopig niet aanwezig en in de gelegenheid pb's te beantwoorden ;)
  • yourmother

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten yourmother heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Reacties: 3
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

21 november 2012, 12:55

Hoi Laila,

zou je bij mij ook nummerweergave kunnen aanzetten?

Met vriendelijke groeten,

Stefan Lakerveld
  • DeniseDenise

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Denise heeft ontvangen van andere leden.

Voormalig moderator
    Reacties: 3969
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

22 november 2012, 10:01

@yourmother,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.
    Ik heb zojuist de nummerweergave voor je geactiveerd. Ik adviseer je het toestel uit- en aan te zetten. Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise
  • yourmother

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten yourmother heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

22 november 2012, 13:17

Denise - Telfort schreef:

@yourmother,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.
    Ik heb zojuist de nummerweergave voor je geactiveerd. Ik adviseer je het toestel uit- en aan te zetten. Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise

Hoi Denise,

het werkt weer, bedankt!
  • dilanus

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten dilanus heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Reacties: 7

21 januari 2013, 17:17

Hallo. Nu ik een nieuwe simkaart heb, doet nummerweegave het bij mij ook niet. Wie wil van het webcareteam mij helpen?
  • DeniseDenise

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Denise heeft ontvangen van andere leden.

Voormalig moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

22 januari 2013, 16:07

@dilanus,

Balen dat nummerweergave niet aan staat. Ik kijk graag voor je na of het aan de netwerkinstellingen ligt. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
  • dilanus

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten dilanus heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Reacties: 7

22 januari 2013, 20:04

Hallo Denise,

Bedankt voor je snelle reactie. Het was inderdaad zo dat nummerweergave niet aanstond. Heb maar even met klantenservice gebeld en die hebben het toen meteen opgelost. Dus het werkt weer.

Met vriendelijek groet!
  • DeniseDenise

Voormalig moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

23 januari 2013, 10:32

@dilanus,

Wat fijn om te lezen dat het weer werkt. Veel belplezier!

Denise
  • Birdy

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Birdy heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

28 december 2016, 15:18

Ook ik heb onlangs een nieuwe simkaart moeten kopen vanwege de aanschaf van een nieuw toestel. Nu krijg ik bij inkomende gesprekken nummer onbekend. Graag een oplossing voor dit probleem.
  • tiem44

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten tiem44 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

8 januari 2017, 23:49

Ook ik heb vorige week een nieuwe simkaart moeten kopen vanwege de aanschaf van een nieuw toestel. Nu krijg ik bij inkomende gesprekken nummer onbekend. bij Mijn Telfort heb ik mijn NAW-gegevens allemaal juist staan zover ik weet. Graag een oplossing voor dit probleem.
  • tiem44

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten tiem44 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

9 januari 2017, 22:20

tiem44 schreef:

Ook ik heb vorige week een nieuwe simkaart moeten kopen vanwege de aanschaf van een nieuw toestel. Nu krijg ik bij inkomende gesprekken nummer onbekend. bij Mijn Telfort heb ik mijn NAW-gegevens allemaal juist staan zover ik weet. Graag een oplossing voor dit probleem.

Ik heb gewoon de service van Telfort gebeld en binnen een minuut was het geregeld.
    Er bleek een blokkade op te staan om de nummers weer te geven.
    De telefoon moest even 5 minuten uitgezet worden en daarna werkte het weer :D
    De oplossing is dus gewoon BELLEN met de service
  • Zelda1

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Zelda1 heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

12 januari 2017, 15:27

Hallo,
    Ook ik heb hetzelfde probleem, alle oproepen komen onbekend binnen zou u voor mij ook nummerweergave willen aanzetten.
    Alvast bedankt.
  • tiem44

Nieuwkomer

12 januari 2017, 21:13

Zelda1 schreef:

Hallo,
    Ook ik heb hetzelfde probleem, alle oproepen komen onbekend binnen zou u voor mij ook nummerweergave willen aanzetten.
    Alvast bedankt.

gewoon Telfort bellen!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.