📺 De Telfort iTV app is vernieuwd

Leon
Reputatie 4
Badge +1
  • Voormalig moderator
  • 4213 reacties

TV kijken op je smartphone? Met de vernieuwde Telfort iTV app doe je dat thuis én onderweg! De mogelijkheden:
• Thuis en onderweg toegang tot de programmagids
• Thuis toegang tot On Demand films en series
• Thuis en onderweg opnames plannen en kijken (alleen in combinatie met het Opnemen Pakket)
• Kijksuggesties voor TV programma’s, opnames en KPN Presenteert

Hoe werkt het?
1. Download de app
2. Open de app thuis, gewoon via je eigen WiFi-netwerk van Telfort of onderweg via 3G, 4G of andere WiFi netwerken waar je toegang toe hebt.
3. Log in met je abonnementsnummer en pincode.
4. Geniet van live tv!

Downloaden
De app is te verkrijgen voor iPhones en iPads via de App Store en voor Android smartphones en tablets via de Google Play Store. Bekijk het overzicht van alle smartphones en tablets waarop de app draait. Heb je een zwarte afstandsbediening, dan gebruik je om online tv te kijken de app ‘Telfort Glasvezel TV’ (iOS, Android).

Meer weten?
Wil je meer info over de iTV app van Telfort? Op telfort.nl/itvapp vind je alle veelgestelde vragen.

Jouw mening telt!
Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je jouw gebruikerservaring delen? Graag!
Deel het onder dit bericht met ons.

6 Reacties

Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2

2. Open de app thuis, gewoon via je eigen WiFi-netwerk van Telfort of onderweg via 3G, 4G of andere WiFi netwerken waar je toegang toe hebt.

Dat vindt ik een goede toevoeging.

Thuis en onderweg toegang tot de programmagids

Is even wennen maar is makkelijker in gebruik op de iPad en iPhone. Zowel op landscape en portrait. Alleen het geeft bij Nu op TV van elke zender 2 programma's weer. Wat er nu op is en wat er komt. Je moet wel heeel precies tikken. ;)
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb nog geen update gezien voor mijn ASUS Memopad 10 tablet, Jelly Bean 4.2.2
En hij gaat er dan wellicht ook niet komen voor deze tablet cq. Androidversie.

Ik kan er mee leven, de huidige versie 4.5.0 doet het prima... ;)
Leon
Reputatie 4
Badge +1
@Koffiemok,

Volgens mij zijn de eerste ervaringen dus erg positief! Leuk om te horen! :D

@Enterprise,

Wat de update betreft voor de ASUS Memopad 10 of anders voor Android Jelly Bean 4.2.2. heb ik een vraag voor uitgezet. Of je die update nog kunt verwachten of inderdaad dat die niet meer zal komen. Hier kom ik nog op terug!
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Thanks Leon..!
Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2
Leon - Telfort schreef:

@Koffiemok,

Volgens mij zijn de eerste ervaringen dus erg positief! Leuk om te horen! :

Jup! Leuk om te weten dat je nu gewoon overal tv kan kijken en ook On Demand :D
Jurgen - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Tip: sinds de laatste update van de iTV app, is het mogelijk om een herinnering in te stellen voor tv-programma's die je niet wil missen. Ga naar 'TV kijken' of 'TV gids', tik op de drie punten aan de rechterkant van een programma dat nog niet is gestart en tik op 'Herinner mij 5 min. vooraf'.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)