beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd

• 13 mei 2018
  • 146 reacties
  • 13109 keer bekeken

Badge +13
Vanaf juni heeft CombiVoordeel dubbel zo veel voordeel: keuze uit 3 voordelen plus 2 keer zoveel data op je mobiel. Profiteer je al van CombiVoordeel? Dan informeren we je met een persoonlijk bericht over wat de wijzigingen voor jou betekenen. Vanaf oktober 2018 is er ook Mobiel + Mobiel CombiVoordeel. Lees meer.

Het is mogelijk dat je twee e-mails ontvangt over het nieuwe CombiVoordeel. In dat geval staat er in de eerste e-mail een foutje :)

De voorwaarden:

Voorwaarden voor 5,- korting en 2x zoveel data
- Je hebt een Thuis abonnement met Internet. Dit kan regulier internet of glasvezel zijn.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.

Voorwaarden voor gratis Pluspakket en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.

Voorwaarden voor gratis FOX Sports Eredivisie en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.

Wanneer geldt CombiVoordeel niet?
CombiVoordeel geldt niet voor:
- Telfort prepaid.
- Mobiele abonnementen die zijn afgesloten vòòr 3 januari 2011.
- Zakelijk OpMaat abonnementen.
- Hi, KPN, XS4ALL en Simyo abonnementen.
- Welk abonnement je precies hebt, kun je terugvinden op je mobiele factuur of in Mijn Telfort.
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 14 mei 2018, 21:36

Laatste update: 6 juni 2018

Over onze berichtgeving

Ik heb geen bericht ontvangen. Hoe kan dat?
Je hebt alleen bericht ontvangen als je contracthouder bent van een Thuis-abonnement en op dit moment gebruik maakt van CombiVoordeel. Je hebt daarbij 'Aanbiedingen e-mail' aanstaan in Mijn Telfort. Controleer goed of het bericht niet in de categorie 'Reclame' of in het spamfilter is beland. In Mijn Telfort kun je zien welk e-mailadres bij ons bekend is.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren, hoewel ik wel een e-mail heb ontvangen over de wijziging. Hoe komt dat?
Lees verder onder het kopje 'Oplossingen'.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet. Hoe kan dat?

Over het Extra voordeel

Kan ik een ander voordeel kiezen in plaats van de 2x data?
De 2x data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Ik gebruik nu al de 2x data als CombiVoordeel. Wat krijg ik voor extra voordeel?
Standaard zetten we het Telfort Pluspakket aan, maar je kunt dit vanaf juli aanpassen in Mijn Telfort.

Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de 2x data. Je behoudt automatisch het Opnemen pakket en dus je opnamen, maar je betaalt er vanaf nu 5,- voor. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.

Als ik korting krijg, op welke factuur krijg ik dan precies korting?
Je krijgt korting op de Thuis factuur die je in juni ontvangt. Als je in juni de factuur ontvangt over juli, dan gaat het ook om die factuur en niet de factuur van de maand ervoor.

Over de omzetting

Wat wordt er precies voor mij aangepast als bestaande klant met CombiVoordeel en wanneer?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Moet ik iets doen om het extra CombiVoordeel aan te zetten?
Nee, dat hoeft niet. We geven je in juni automatisch een tweede CombiVoordeel als je nu al CombiVoordeel hebt. Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen.

Oplossingen

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren. Hoe komt dat?
- Het extra voordeel op Mobiel gaat pas in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.
- Het extra voordeel op Thuis kan enkele dagen vertraagd zijn.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dank voor je geduld en excuses voor het ongemak. Stel je individuele vragen vooral in dit topic.

Ik heb niet het tweede CombiVoordeel gekregen dat ik had verwacht. Hoe komt dat?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen. Voor een aantal klanten is er door een fout in het systeem het Opnemen pakket aangezet als tweede CombiVoordeel. Dit wordt in de eerste week van juni omgezet naar het Pluspakket.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te wijzigen. Hoe komt dat?
Je kunt je voordeel pas vanaf juli zelf kiezen.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dit heeft ook invloed op onze berichtgeving. Excuses voor het ongemak.

Waarom zetten jullie mijn Opnemen pakket uit en geven jullie me in plaats daarvan korting?
Geen zorgen, je houdt het Opnemen pakket. Je betaalt er vanaf nu 5,- voor en krijgt nu 5,- factuurkorting. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.

Waarom kan ik mijn extra voordeel pas in juli aanpassen?
We wilden heel graag al in juni starten met een aanpasbare extra korting, maar kampen helaas met een storing. Onze systemen zijn blijkbaar oververhit geraakt van al het extra voordeel. Excuses voor het ongemak!
Bekijk reactie

146 reacties

Reputatie 1
Badge
Het begint nu inderdaad interessant te worden om bij Telfort te blijven. Ik was echt van plan om eind van het jaar over te stappen naar KPN ivm de voordelen van KPN compleet, gratis pluspakket, extra mb´s, gratis opnemen pakket, 2e tv ontvanger gratis en 5 euro korting op elk mobiel abonnement. als je in de oude situatie alles bij Telfort compleet optelt dan was KPN goedkoper en kon je nog landelijk inloggen hotspots.
In de nieuwe situatie wordt Telfort aantrekkelijker met de combi korting. Telfort jullie zijn op de goede weg.
Het werd inderdaad tijd voor een Telfort kompleet pakket !!!
Reputatie 1
Badge
Kijk nu komen we ergens.

Maar waarom wordt het dan niet duidelijker vermeld wat verdwijnt, of aangepast wordt.
Er is volgens mij nooit vermeld dat het opnemen pakket wel blijft, maar nu betaald is. Ook kan ik dit nergens terug vinden op de site. Sommige zaken zijn zo moeilijk terug te vinden. Probeer maar eens of je alle extra zenders in het pluspakket kan vinden. Ik heb ze wel gevonden, maar niet op de Telfort site.

Ik bedoel daarmee te zeggen dat de informatie die Telfort verschaft vaak incompleet, incorrect of niet terug te vinden is op de site.

Vaak komt het antwoord wel op het forum. Maar pas nadat klanten ge-irriteerd (?) hun verhaal of vragen hier gaan stellen.

Bedankt voor de feedback!

In de laatste e-mail die we hebben verstuurd, lees je: “Was uw huidige voordeel het Opnemen pakket dan ontvangt u nu 5 euro korting. Het opnemen pakket blijft betaald aanstaan voor 5 euro per maand. Uw gemaakte opnames blijven natuurlijk behouden.“ Misschien is dit bericht met onderwerpregel ‘Goed nieuws: u krijgt extra CombiVoordeel!’ van Telfort Klantenservice bij jou niet aangekomen?

Wij vinden het fijn dat je deze vragen hier stelt, zodat andere klanten de antwoorden hier ook terug kunnen vinden. Wij kunnen onze pagina’s op het forum vaak het snelst aanpassen op basis van de vragen die daadwerkelijk binnen komen. Daarom hebben we met onze collega’s die de pagina's schrijven van Telfort.nl afgesproken om het antwoord op veelgestelde vragen hier te plaatsen.

Trouwens: op Telfort.nl vind je de zenders in het pluspakket op de pagina over het Pluspakket en in het zenderoverzicht.

Ik had 2 verschillende mails gehad, 1 met

"2x zoveel genieten van uw CombiVoordeel
U profiteert nu elke maand van het Gratis Opnemen pakket en dat blijft u natuurlijk gewoon doen. Het nieuwe voordeel komt dus bovenop uw huidige voordeel. Dat is dus 2x zoveel genieten!"

en
1 met

"" 2x zoveel genieten van uw CombiVoordeel
U profiteert nu elke maand van gratis FOX Sports Eredivisie en dat blijft u natuurlijk gewoon doen. Het nieuwe voordeel komt dus bovenop uw huidige voordeel. Dat is dus 2x zoveel genieten!"

Nooit Fox sport gehad. Dus deze verbaasde me.

en even terugkomende op de plus zender pakket, als ik jou eerste link volg staat er nu wel een "lijstpijl" onderaan de zenderlijst. Die had ik eerst niet dus zag ik maar de bovenste 5. Vandaar mijn opmerking hierover.

De andere methode had ik eerlijk gezegd niet aan gedacht.

Maar goed mijn vragen zijn beantwoord.

dank daarvoor.

grt

Wil.
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb nu de dubbele data en Fox sport eredivisie dus zo zal het dan wel kloppen, bedankt voor de info hierover.
Badge +13
Laatste update: 6 juni 2018

Over onze berichtgeving

Ik heb geen bericht ontvangen. Hoe kan dat?
Je hebt alleen bericht ontvangen als je contracthouder bent van een Thuis-abonnement en op dit moment gebruik maakt van CombiVoordeel. Je hebt daarbij 'Aanbiedingen e-mail' aanstaan in Mijn Telfort. Controleer goed of het bericht niet in de categorie 'Reclame' of in het spamfilter is beland. In Mijn Telfort kun je zien welk e-mailadres bij ons bekend is.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren, hoewel ik wel een e-mail heb ontvangen over de wijziging. Hoe komt dat?

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet. Hoe kan dat?

Over het Extra voordeel

Kan ik een ander voordeel kiezen in plaats van de 2x data?
De 2x data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Ik gebruik nu al de 2x data als CombiVoordeel. Wat krijg ik voor extra voordeel?
Standaard zetten we het Telfort Pluspakket aan, maar je kunt dit vanaf juli aanpassen in Mijn Telfort.

Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de 2x data. Je behoudt automatisch het Opnemen pakket en dus je opnamen, maar je betaalt er vanaf nu 5,- voor. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

Als ik korting krijg, op welke factuur krijg ik dan precies korting?
Je krijgt korting op de Thuis factuur die je in juni ontvangt. Als je in juni de factuur ontvangt over juli, dan gaat het ook om die factuur en niet de factuur van de maand ervoor.

Over de omzetting

Wat wordt er precies voor mij aangepast als bestaande klant met CombiVoordeel en wanneer?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Moet ik iets doen om het extra CombiVoordeel aan te zetten?
Nee, dat hoeft niet. We geven je in juni automatisch een tweede CombiVoordeel als je nu al CombiVoordeel hebt. Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen.

Oplossingen

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren. Hoe komt dat?
- Het extra voordeel op Mobiel gaat pas in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.
- Het extra voordeel op Thuis kan enkele dagen vertraagd zijn.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dank voor je geduld en excuses voor het ongemak. Stel je individuele vragen vooral in dit topic.

Ik heb niet het tweede CombiVoordeel gekregen dat ik had verwacht. Hoe komt dat?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen. Voor een aantal klanten is er door een fout in het systeem het Opnemen pakket aangezet als tweede CombiVoordeel. Dit wordt in de eerste week van juni omgezet naar het Pluspakket.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te wijzigen. Hoe komt dat?
Je kunt je voordeel pas vanaf juli zelf kiezen.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dit heeft ook invloed op onze berichtgeving. Excuses voor het ongemak.

Waarom zetten jullie mijn Opnemen pakket uit en geven jullie me in plaats daarvan korting?
Geen zorgen, je houdt het Opnemen pakket. Je betaalt er vanaf nu 5,- voor en krijgt nu 5,- factuurkorting. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

Waarom kan ik mijn extra voordeel pas in juli aanpassen?
We wilden heel graag al in juni starten met een aanpasbare extra korting, maar kampen helaas met een storing. Onze systemen zijn blijkbaar oververhit geraakt van al het extra voordeel. Excuses voor het ongemak!
Ik zou niets hoeven doen voor het pluspakket vanaf 1 juni. Nog niets te vinden in een van mijn 3 ontvangers. Meer mensen bij wie het nog niet geactiveerd is? Mvrgr.
Reputatie 1
Blijft het klantvoordeel nog wel bestaan naast de verdubbellaar?
Ik heb nu het combivoordeel van €5,- korting op het thuis abonnement, en dan krijg ik in juni de verdubbellaar er bij.
Maar wat word er verdubbeld, de mb's inclusief het klantvoordeel of alleen van het abonnement zonder klantvoordeel.
Heb nu 500mb en 700mb klantvoordeel.
Dit is me niet helemaal duidelijk.

Gertjan
Reputatie 8
Badge +17
Gisteren ook een mail gehad dat het pluspakket voor mij was aangezet ivm 2e combivoordeel.
Echter geen extra zenders uit pluspakket op tv zichtbaar.

Haal de tv ontvanger kort van de stroom af en na her weer aansluiten wordt de software opnieuw geladen en wellicht zit het pluspakket er dan ook bij
Badge +13
@Twente

Als je naast Extra MB's en minuten (Klantvoordeel) ook de CombiVoordeel-Verdubbelaar aan hebt staan, dan worden de extra MB's ook verdubbeld. Als je je abonnement verlengt, dan komt Klantvoordeel te vervallen. Lees meer.
Reputatie 2
Badge +1

Het gaat erom dat een sim voor spraak en data een 06 nummer heeft die zijn er uiteraard ook maar in beperkte mate. Dus die spraak sim voor alleen data gebruiken is niet wenselijk dat is wat je vermoedelijk met de kleine letters bedoelt. Alleen voor de computer klopt niet helemaal je kan en mag deze ook in geschikte tablets gebruiken.

Ik bedoel dit soort restructies die (in dit geval) Tele2 heeft voor de unlimited bundel die ze voor 25 euro per maand aanbieden...

De Unlimited-bundel is niet bedoeld voor gebruik in data only apparaten, zoals een router of dongle.

En misschien moet ik me daarover geen zorgen maken... en ziet niemand het... maar ja, als er specifiek een punt van gemaakt wordt, voelt het gewoon niet lekker...
Dat soort restricties heb ik in Zweden nooit gezien in al die jaren dat ik daar internet via het mobiele netwerk daar.
Reputatie 3
Hier ook nog niets ontvangen van het pluspakket.. Fox sports (betaald) en dubbele data als voordeel had ik al.

Dus als ik zou willen kiezen voor gratis fox ipv plus pakket kan ik dit pas switchen in Juli begrijp ik?

Dat mensen nog geen activatie hebben van het plus pakket als 2e combi voordeel komt geloof ik dat systemen de tijd moeten hebben om alles om te zetten.

Zou dan in de aankondiging zetten dat klanten in juni dit kunnen verwachten en niet vastpinnen in de reclames op 1 juni. Dit geeft nu immers veel verwarring ....

We wachten rustig af dus...
Reputatie 1
Lijkt mij sterk opnieuw opstarten want zowel op de ontvanger als de app en itv op de laptop heb ik de plus zenders niet. Zal nog wel niet op orde zijn bij Telfort.
Reputatie 3
Overigens nog een vraag. Als je al foxsports hebt en dan het pluspakket hiervoor wilt "inruilen" werd er gezegd dat je dan fox gratis ontvangt als COMBIVOORDEEL.???

Hoe zit het als ik Fox laat als betaalde dienst en het plus pakket ruil voor Ziggo sport??????
Badge +4
ik had ze allebei gekregen. Alleen voor de ene kreeg ik geen korting, maar moest wel betaald worden stond er. Maar inmiddels gefixt. Nu even maandje wachten tot we het pluspakket kunnen uitschakelen en dan de 5 euro korting activeren. Thanks!
Reputatie 2
Ik heb hierover geen bericht ontvangen.

In mijn 'spam' zit niets, en mijn juiste e-mailadres staat in 'Mijn Telfort' vermeld.
Als je via mijn telfort naar combivoordeel gaat staat het vermeld dat bijvoorbeeld korting pas op de eerstvolgende factuur zichtbaar is.
Ik kon zie screenshot in een vorige post wel kiezen.

Voor de verdubbelaar kan het zijn dat we combivoordeel aan naar 1255 moeten sturen zo dat het systeem weet dat we hiervan gebruik willen maken.
Overigens nog een vraag. Als je al foxsports hebt en dan het pluspakket hiervoor wilt "inruilen" werd er gezegd dat je dan fox gratis ontvangt als COMBIVOORDEEL.???

Hoe zit het als ik Fox laat als betaalde dienst en het plus pakket ruil voor Ziggo sport??????

Dat gaat niet. Er zijn 3 opties niet meer niet minder tenzij je geen tv in je pakket hebt dan is Fox of het Pluspakket geen keuze mogelijkheid logischerwijze. De enige mogelijkheid zou zijn Fox als combivoordeel en wat je daarop uitspaard gebruiken voor Ziggo sport.
Niet bedoeld is wat anders dan niet mogen en zoals geschreven heeft met dat voice deel te maken. Elk land en elke provider heeft zo zijn kleine lettertjes.
KPN heeft een 20Gb mobiel internet sim https://mobielshop.kpn.com/mobiel/mobiel-internet/standaard/1-jaar die is hier speciaal voor bedoeld hier kan je niet mee bellen alleen smsjes sturen.

Deze laatste berichten horen eigenlijk onder mobiel internet thuis.
Deze week ook mail met het goede nieuws ontvangen.
Mijn vrouw heeft geen behoefte aan extra data want de huidige Gb's krijgt ze al niet op. Onze combi zou daarom zijn Pluspakket én 5 euro korting.
Maar jammer, als ik het bericht goed lees is dat niet mogelijk.
Reputatie 3

Dat gaat niet. Er zijn 3 opties niet meer niet minder tenzij je geen tv in je pakket hebt dan is Fox of het Pluspakket geen keuze mogelijkheid logischerwijze. De enige mogelijkheid zou zijn Fox als combivoordeel en wat je daarop uitspaard gebruiken voor Ziggo sport.

Dus dan bedoel je geen pluspakket maar ipv dat foxsports nemen als 2e voordeel en zo die 7,50 uitsparen. Waardoor je effectief 8 euro voor Ziggo zou betalen??

Duidelijk dan...
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Galdor68, het is inderdaad vreemd dat jij en wij iets verschillends zien. Ik zie nu inderdaad dat je 8 juni voor het pluspakket hebt gekozen. Ik zie ook twee mobiele nummers toegevoegd, op beide staat CombiVoordeel. Ik begrijp in ieder geval dat je deze wilt wijzigen? Wat dat moet kunnen, ik kan het in ieder geval wel.
Wellicht berichtgeving uit staan?
Reputatie 2
Badge +4
Voorstel combikorting
€ 5 korting direct doorvoeren voor wie dat bestemd is
2x data direct doorvoeren voor wie dat bestemd is

Combikorting wordt dan
Fox sport € 5
Pluspakket € 5
Opnemen € 5
Dan heb je het toch vereenvoudigd en voor ieder duidelijk
Reputatie 1
Badge
Daar moet iemand anders even bij helpen je kan proberen de software opnieuw te installeren maar je zou het inderdaad als pluspakket on demand terug moeten vinden.

Hoe kan ik de software opnieuw installeren?

En hoe zit het met de dubbele data? Ik heb nu in de telfort app staan dat ik 9000mb heb. Dit staat er eigenlijk elke maand opnieuw maar er is nu dus ook niks bijgekomen. Gaat de app niet verder dan 9000mb ofzo?
Reputatie 2
@Galdor68

Je zou hier wel eens gelijk in kunnen hebben. Al vast bedankt!

In "MijnTelfort Thuis" onder -> 'Privacy' -> 'Aanbiedingen e-mail' stond deze op "uit". Dit heb ik op "aan" gezet.

Als dit niet de goede route was, hoor ik dat dan wel van je.
Reputatie 3
Daar moet iemand anders even bij helpen je kan proberen de software opnieuw te installeren maar je zou het inderdaad als pluspakket on demand terug moeten vinden.

Hoe kan ik de software opnieuw installeren?

En hoe zit het met de dubbele data? Ik heb nu in de telfort app staan dat ik 9000mb heb. Dit staat er eigenlijk elke maand opnieuw maar er is nu dus ook niks bijgekomen. Gaat de app niet verder dan 9000mb ofzo?

Dubbele data is meestal pas actief vanaf de eerst volgende factuur periode.. dus ik denk dat je ff moet wachten eer je het in mijn Telfort ziet.

Reageer