beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd

  • 13 mei 2018
  • 146 reacties
  • 13290 keer bekeken

Badge +13
Vanaf juni heeft CombiVoordeel dubbel zo veel voordeel: keuze uit 3 voordelen plus 2 keer zoveel data op je mobiel. Profiteer je al van CombiVoordeel? Dan informeren we je met een persoonlijk bericht over wat de wijzigingen voor jou betekenen. Vanaf oktober 2018 is er ook Mobiel + Mobiel CombiVoordeel. Lees meer.

Het is mogelijk dat je twee e-mails ontvangt over het nieuwe CombiVoordeel. In dat geval staat er in de eerste e-mail een foutje :)



De voorwaarden:

Voorwaarden voor 5,- korting en 2x zoveel data
- Je hebt een Thuis abonnement met Internet. Dit kan regulier internet of glasvezel zijn.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.

Voorwaarden voor gratis Pluspakket en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.

Voorwaarden voor gratis FOX Sports Eredivisie en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.

Wanneer geldt CombiVoordeel niet?
CombiVoordeel geldt niet voor:
- Telfort prepaid.
- Mobiele abonnementen die zijn afgesloten vòòr 3 januari 2011.
- Zakelijk OpMaat abonnementen.
- Hi, KPN, XS4ALL en Simyo abonnementen.
- Welk abonnement je precies hebt, kun je terugvinden op je mobiele factuur of in Mijn Telfort.
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 14 mei 2018, 21:36

Laatste update: 6 juni 2018


Over onze berichtgeving


Ik heb geen bericht ontvangen. Hoe kan dat?
Je hebt alleen bericht ontvangen als je contracthouder bent van een Thuis-abonnement en op dit moment gebruik maakt van CombiVoordeel. Je hebt daarbij 'Aanbiedingen e-mail' aanstaan in Mijn Telfort. Controleer goed of het bericht niet in de categorie 'Reclame' of in het spamfilter is beland. In Mijn Telfort kun je zien welk e-mailadres bij ons bekend is.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren, hoewel ik wel een e-mail heb ontvangen over de wijziging. Hoe komt dat?
Lees verder onder het kopje 'Oplossingen'.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet. Hoe kan dat?
Lees verder onder het kopje 'Oplossingen'.


Over het Extra voordeel


Kan ik een ander voordeel kiezen in plaats van de 2x data?
De 2x data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Ik gebruik nu al de 2x data als CombiVoordeel. Wat krijg ik voor extra voordeel?
Standaard zetten we het Telfort Pluspakket aan, maar je kunt dit vanaf juli aanpassen in Mijn Telfort.

Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de 2x data. Je behoudt automatisch het Opnemen pakket en dus je opnamen, maar je betaalt er vanaf nu 5,- voor. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:


In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.

Als ik korting krijg, op welke factuur krijg ik dan precies korting?
Je krijgt korting op de Thuis factuur die je in juni ontvangt. Als je in juni de factuur ontvangt over juli, dan gaat het ook om die factuur en niet de factuur van de maand ervoor.


Over de omzetting


Wat wordt er precies voor mij aangepast als bestaande klant met CombiVoordeel en wanneer?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.

Moet ik iets doen om het extra CombiVoordeel aan te zetten?
Nee, dat hoeft niet. We geven je in juni automatisch een tweede CombiVoordeel als je nu al CombiVoordeel hebt. Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen.


Oplossingen


Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren. Hoe komt dat?
- Het extra voordeel op Mobiel gaat pas in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.
- Het extra voordeel op Thuis kan enkele dagen vertraagd zijn.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dank voor je geduld en excuses voor het ongemak. Stel je individuele vragen vooral in dit topic.

Ik heb niet het tweede CombiVoordeel gekregen dat ik had verwacht. Hoe komt dat?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen. Voor een aantal klanten is er door een fout in het systeem het Opnemen pakket aangezet als tweede CombiVoordeel. Dit wordt in de eerste week van juni omgezet naar het Pluspakket.

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te wijzigen. Hoe komt dat?
Je kunt je voordeel pas vanaf juli zelf kiezen.

De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dit heeft ook invloed op onze berichtgeving. Excuses voor het ongemak.

Waarom zetten jullie mijn Opnemen pakket uit en geven jullie me in plaats daarvan korting?
Geen zorgen, je houdt het Opnemen pakket. Je betaalt er vanaf nu 5,- voor en krijgt nu 5,- factuurkorting. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:


In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.

Waarom kan ik mijn extra voordeel pas in juli aanpassen?
We wilden heel graag al in juni starten met een aanpasbare extra korting, maar kampen helaas met een storing. Onze systemen zijn blijkbaar oververhit geraakt van al het extra voordeel. Excuses voor het ongemak!
Bekijk reactie

146 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je zou inderdaad weer moeten kunnen wijzigen. Alleen je geeft aan helemaal niets te kunnen inzien? Ik zie inderdaad dat de verhuizing nog niet is afgerond. Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft. Als je iets zou willen wijzigen, dan hoor ik dat graag, dan ga ik voor je kijken of ik de wijziging door kan voeren.

De 25e is inderdaad de dubbele data ingegaan voor jouw partner, voor jou moet dat de 15e zijn.
@Bart - Telfort had je laatste bericht hier gemist die at mention is soms toch nuttig. Door de verhuizing kan ik tijdelijk helemaal niks meer inzien, ook niet of ik nu wel al zou kunnen wijzigen, meer als test bedoeld dan dat het nodig is. Ik ben er al uit de 25e is de dubbele data van mijn partner ingegaan dat is het begin van haar factuurperiode dat zag Rozemarijn waarschijnlijk.


Uitgaande van 25-6 had ik in theorie vanaf 25-7 weer zelf kunnen aanpassen. Dit kan of kon ik dus niet bevestigen.

Het bevestigd wel mijn eerdere gedachte dat de automische dubbele data aanpassingen ook invloed hebben gehad op die periode van 30 dagen, waardoor de eigen telling vanaf 8-6 niet uitkwam.
Reputatie 8
Badge +11
Dan staat het nu allemaal goed. Dat is mooi. Ik ze de 25e zo niet terug. Voor zover ik kan zien is de dubbele data de 15e ingegaan. Dan begint namelijk de nieuwe factuurperiode.
Zoals vermeld hoeft er niks gewijzigd te worden, ik zie dat ik via mijn mobiel op 4-6 een bericht naar 1266 heb verstuurd dus die 25e is voor mij onverklaarbaar.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Galdor68, het is inderdaad vreemd dat jij en wij iets verschillends zien. Ik zie nu inderdaad dat je 8 juni voor het pluspakket hebt gekozen. Ik zie ook twee mobiele nummers toegevoegd, op beide staat CombiVoordeel. Ik begrijp in ieder geval dat je deze wilt wijzigen? Wat dat moet kunnen, ik kan het in ieder geval wel.
Webcare team, hebben alle combiproblemen soms te maken met de activering van de verdubbeling van de mobiele abonnementen?
Uit de reactie van @Rozemarijn - Telfort en mijn eigen gegevens komen twee verschillende data naar voren, zoals op mijn thuis factuur van juni terug te vinden is heb ik zelf op 8 juni voor pluspakket en dubbele data gekozen, nu ziet Rozemarijn de 25ste en de enige conclusie die ik kan trekken op basis van mijn mobiele factuur Periode 15.06 - 14.07 dat de 25ste de dubbele data actief is geworden.

Dat het merendeel van de klanten hierom (activering dubbele data) nog niks kan wijzigen waaronder ik zelf (wat niet hoeft) over 3 dagen zou ik dus in theorie wel de wissel mogelijkheid moeten zien.
Ja, ik lift mee met het combivoordeel, dat klopt.
Alleen was het bij mij ook te zien, het combivoordeel in ieder geval het pluspakket.
Ik denk alleen dat het er hier anders aan toegaat omdat hier een andere afdeling van Telfort mee bezig is.
Omdat vanaf 1 juni, later factuurdatum ect. het niet gelukt was met de 400 minuten extra,
is het combivoordeel, dus ook het pluspakket en dubbele data bij iedereen hier aan en uit gezet.
Dit is/wordt gecompenseerd later, vandaar waarschijnlijk ook dat helemaal niets synchroon loopt.
@mandy in jou geval heeft dat met je woon situatie te maken als ik het goed zeg lift je mee door de Thuis aansluiting op naam van een mede bewoner. Het pluspakket staat 2 keer op de factuur eenmaal gewoon € 10,00 en eenmaal € - 10,00
Hier ook een combivoordeel drama.

Edit: Moderators hoeven niets te doen!

Hier is het combivoordeel een paar keer aan en uit gezet door Teldfort, SMS-en verzonden naar 1266,
zonder resultaat.

Dubbele data en het Pluspakket weg, is handmatig gecorrigeerd.
Maar het kan zijn dat de €10,00 wel op de factuur staat.
(Ook hier is een oplossing voor.)

Mijn eigen combivoordeel staat op niets op de PC
Alleen mijn abonnement en dat ik combivoordeel aan kan vragen.
Met andere woorden, ik kan het aanvragen, terwijl het actief is.
Dit omdat het één en ander geactiveerd is.
In Mijn Telfort app op mijn mobiel staat het allemaal wel goed.

De standaard extra 400 belminuten, die ik zou krijgen omdat de dubbele belminuten weggevallen zijn,
zijn gecorrigeerd, dat wel en daar ben ik erg blij mee.
Sterker, de 400 belminuten waren geen cadeautje maar zijn samengevoegd bij mijn abonnement.

Dit is dus aangepast buiten de zogenaamde 30 dagen en factuurmaand.

Het lijkt mij dat Telfort, teveel tegelijktijdig heeft door willen voeren.
Maar ook dat de systemen er niet helemaal op bedacht zijn?
25 juni? Dat is vreemd dit zou 8 juni moeten zijn waar de wijziging van korting naar pluspakket heeft plaatsgevonden. Tenzij dat het aanmelden van 1 of beide mobiele toestellen betreft wat vreemd lijkt er hoeft verder niks gewijzigd te worden.
Het ging er meer om dat hier ook nog niks mogelijk was.
Reputatie 3
Badge +4
Hi @Ben_59, ik heb even in het systeem gekeken en zie dat je op dit moment gebruik maakt van Combivoordeel Pluspakket en de dubbele data. Ik zie dat de laatste wijziging op 21 juni heeft plaatsgevonden, dus het wijzigen zal naar verwachting weer vanaf 21 juli mogelijk zijn. Wanneer je het voor die tijd wilt wijzigen, kunnen we dit alleen via de klantenservice doen helaas. Laat het me gerust weten als je wilt dat ik je verder help.
Dank je wel voor je reactie, @Galdor68, ik zie dat de laatste wijziging bij jou op 25 juni heeft plaatsgevonden, dus wanneer je dit eerder wilt wijzigen kun je me gerust even een seintje geven 🙂
Ik kan het probleem wat ben zag bevestigen 8 juni heb ik onze voordeel omgezet, dat is naar wens gegaan maar nog niet te wijzigen.
Duidelijk is dat er nog veel mis gaat met het vernieuwde combivoordeel.....
Reputatie 1
Nou ik krijg nog steeds die melding Jasper,
Ik hoef nou niks veranderd te hebben maar zou gewoon moeten werken want wil ik hem wel een keer wijzigen dan zou dat wel zo fijn zijn dat ik dat zelf kan doen i.p.v. dat ik het moet vragen.
Reputatie 8
Badge +11
Hi Ben, als die 30 dagen voorbij zijn zou je een wijziging moeten kunnen doorvoeren. Krijg je nog steeds de melding dat het niet kan? Het geselecteerde voordeel zie ik ook actief staan in de systemen, naar welke wilde je dit wijzigen? Dan kan ik voor je kijken of ik het kan aanpassen.
Reputatie 1
Wanneer kan ik op mijn telfort combivoordeel aanpassen ben inmiddels ruim verder dan 30 dagen maar aanpassen is niet mogelijk! Dus als ik zou wil veranderen dan kan dat dus niet. Zie afbeelding.
Problemen ?
Reputatie 3
Badge +4
@Jeannet1980, ik zie dat je vandaag de verdubbelaar zou moeten ontvangen op het telefoonnummer dat je hebt ingevuld in je profiel. Ik kan nu echter pas zien dat de verdubbelaar er nog niet bij staat, waardoor Combivoordeel af- en aangemeld moet worden. Dit gaan we voor je in orde maken. Ik ga extra MB's en de paar dagen dat je geen Combivoordeel ontvangt voor de vergoeden. Je ontvangt nu dus verschillende sms'jes en mailtjes over het af- en aanmelden voor Combivoordeel.

@MandersOnline, ik zie in het andere topic waar we contact hebben gehad dat Combivoordeel nu is aangemeld, dat is fijn om te lezen. We wachten het eventjes af en houden contact hierover!
Reputatie 3
Badge
Dat klopt inderdaad, maar gisteren iets geprobeerd bij mij thuis en dat heeft effect gehad, weet niet of dat voor jou gaat werken. SMS sturen naar 1266 met de tekst COMBIVOORDEEL AAN, vandaag had mijn vrouw op haar mobiel ineens weer 1200 MB, dus de dubbele MB's waren er toen wel bij.
Mijn factuurperiode loopt van de 1e van de maand tot en met de laatste dag van de maand. Concreet betekent dit dat ik dus vanaf 1 juli de extra MB's krijg?
Het lijkt erop dat bij mij ook de extra MB's nog niet zijn geactiveerd. Ik ben nu bijna door de oude (lagere) bundel heen. Wat gaat er dan gebeuren?

groeten jeannet
zodra je nieuwe factuur periode ingaat komen deze erbij. Mocht je originele bundel op zijn houd je verbinding met een lagere snelheid, of je moet ervoor kiezen een bundel bij te kopen.
Het lijkt erop dat bij mij ook de extra MB's nog niet zijn geactiveerd. Ik ben nu bijna door de oude (lagere) bundel heen. Wat gaat er dan gebeuren?

groeten jeannet
Reputatie 2
Badge +4
Ik heb nu de dubbele data en Fox sport eredivisie dus zo zal het dan wel kloppen, bedankt voor de info hierover.
Ik heb nu Fox sport en via combi voordeel betaal ik daarvoor € 5 . Ik heb TV ,Internet en mobiel van Telfort. Krijg ik nu gratis Fox sport en 2x mobiel data ? Want dat staat er volgens mij, ik hoef dan niet meer te betalen voor Fox sport

Marcel

Je hebt toch al Fox sports als combivoordeel dat blijf je houden en zoals Mandy al schrijft je dubbele data gaat bij jou met de eerstkomende periode in.

Over Fox sports gesproken waar komt die €5,00 vandaan zover ik weet is destijds dit in plaats van HBO gekomen of was dat dan Fox sports Compleet niet Eredivisie wat nu het Combivoordeel is.
jacobus,
Het kan zijn dat de dubbele data nu pas ingaat tegelijkertijd met je factuurdatum.
Dit is hier ook het geval.
Reputatie 2
Badge +4
Het is nu juni en ik zie in de telefoon app nog geen dubbele data, ook nog geen 2e extra combivoordeel. Wordt wat onduidelijk zo

Zie in dit topic op de eerste pagina de laatste update hierover van Jurgen


Maar ik zie nog steeds geen dubbele data, klopt dat wel en ik zie ook geen tweede combikorting. Ik zou daar nog een mail van ontvangen.

Reageer