Het is mogelijk dat je twee e-mails ontvangt over het nieuwe CombiVoordeel. In dat geval staat er in de eerste e-mail een foutje :)
De voorwaarden:
Voorwaarden voor 5,- korting en 2x zoveel data
- Je hebt een Thuis abonnement met Internet. Dit kan regulier internet of glasvezel zijn.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.
Voorwaarden voor gratis Pluspakket en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.
- Je hebt een privé of ZZP mobiel abonnement, afgesloten na 3 januari 2011 en met bel- en/of internetbundel.
- Je kunt tot 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2x zoveel data.
- De abonnementen staan geregistreerd op hetzelfde adres. De naam van de contractant hoeft niet hetzelfde te zijn.
- Elk deelnemend abonnement moet apart worden aangemeld en goedgekeurd voor CombiVoordeel.
Voorwaarden voor gratis FOX Sports Eredivisie en 2x zoveel data
- Je hebt een abonnement met Internet en Interactieve TV of Internet, Interactieve TV en Bellen. Je kunt regulier internet of glasvezel hebben.
Wanneer geldt CombiVoordeel niet?
CombiVoordeel geldt niet voor:
- Telfort prepaid.
- Mobiele abonnementen die zijn afgesloten vòòr 3 januari 2011.
- Zakelijk OpMaat abonnementen.
- Hi, KPN, XS4ALL en Simyo abonnementen.
- Welk abonnement je precies hebt, kun je terugvinden op je mobiele factuur of in Mijn Telfort.
Beste antwoord door Jurgen - Telfort
Over onze berichtgeving
Ik heb geen bericht ontvangen. Hoe kan dat?
Je hebt alleen bericht ontvangen als je contracthouder bent van een Thuis-abonnement en op dit moment gebruik maakt van CombiVoordeel. Je hebt daarbij 'Aanbiedingen e-mail' aanstaan in Mijn Telfort. Controleer goed of het bericht niet in de categorie 'Reclame' of in het spamfilter is beland. In Mijn Telfort kun je zien welk e-mailadres bij ons bekend is.
Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren, hoewel ik wel een e-mail heb ontvangen over de wijziging. Hoe komt dat?
Lees verder onder het kopje 'Oplossingen'.
De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet. Hoe kan dat?
Lees verder onder het kopje 'Oplossingen'.
Over het Extra voordeel
Kan ik een ander voordeel kiezen in plaats van de 2x data?
De 2x data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.
Ik gebruik nu al de 2x data als CombiVoordeel. Wat krijg ik voor extra voordeel?
Standaard zetten we het Telfort Pluspakket aan, maar je kunt dit vanaf juli aanpassen in Mijn Telfort.
Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de 2x data. Je behoudt automatisch het Opnemen pakket en dus je opnamen, maar je betaalt er vanaf nu 5,- voor. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:
In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.
Als ik korting krijg, op welke factuur krijg ik dan precies korting?
Je krijgt korting op de Thuis factuur die je in juni ontvangt. Als je in juni de factuur ontvangt over juli, dan gaat het ook om die factuur en niet de factuur van de maand ervoor.
Over de omzetting
Wat wordt er precies voor mij aangepast als bestaande klant met CombiVoordeel en wanneer?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen.
Moet ik iets doen om het extra CombiVoordeel aan te zetten?
Nee, dat hoeft niet. We geven je in juni automatisch een tweede CombiVoordeel als je nu al CombiVoordeel hebt. Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen.
Oplossingen
Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren. Hoe komt dat?
- Het extra voordeel op Mobiel gaat pas in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.
- Het extra voordeel op Thuis kan enkele dagen vertraagd zijn.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dank voor je geduld en excuses voor het ongemak. Stel je individuele vragen vooral in dit topic.
Ik heb niet het tweede CombiVoordeel gekregen dat ik had verwacht. Hoe komt dat?
In juni krijg je standaard 2x zoveel data op alle aangemelde mobiele nummers en daarnaast krijg je een Thuis voordeel toegewezen. Hier hoef je niks voor te doen, dat doen wij namelijk allemaal voor je! Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen. De 2x zoveel data is standaard onderdeel van CombiVoordeel en kun je dus niet aanpassen. Voor een aantal klanten is er door een fout in het systeem het Opnemen pakket aangezet als tweede CombiVoordeel. Dit wordt in de eerste week van juni omgezet naar het Pluspakket.
Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te wijzigen. Hoe komt dat?
Je kunt je voordeel pas vanaf juli zelf kiezen.
De e-mail of sms die ik heb ontvangen over CombiVoordeel, klopt niet.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dit heeft ook invloed op onze berichtgeving. Excuses voor het ongemak.
Waarom zetten jullie mijn Opnemen pakket uit en geven jullie me in plaats daarvan korting?
Geen zorgen, je houdt het Opnemen pakket. Je betaalt er vanaf nu 5,- voor en krijgt nu 5,- factuurkorting. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:
In de praktijk is het enige verschil dus dat je de 2x data erbij krijgt. Vanaf juli kun je eventueel kiezen tussen een van de twee andere Thuis-voordelen.
Waarom kan ik mijn extra voordeel pas in juli aanpassen?
We wilden heel graag al in juni starten met een aanpasbare extra korting, maar kampen helaas met een storing. Onze systemen zijn blijkbaar oververhit geraakt van al het extra voordeel. Excuses voor het ongemak!