beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd

• 13 mei 2018
  • 146 reacties
  • 13294 keer bekeken

Toon het eerste bericht

146 reacties

Ik denk eigenlijk dat je op dit moment nog niet echt tussen providers kunt vergelijken?
Waarschijnlijk omdat de 'oude' tarieven nog vermeld staan bij vergelijkingssites?
Wel is inderdaad duidelijk dat praktisch alle tarieven bij providers omhoog gaan.
Reputatie 8
Badge +17
Het is nu juni en ik zie in de telefoon app nog geen dubbele data, ook nog geen 2e extra combivoordeel. Wordt wat onduidelijk zo

Zie in dit topic op de eerste pagina de laatste update hierover van Jurgen
AVrij simpel zodra het vernieuwde combivoordeel bestel systeem actief is zal dit kunnen.
Ik zie de verdubbeling ook nog niet maar ik verwacht dit pas met de volgende periode. Niet halverwege de lopende want dan zou de helft in mijn geval 600Mb moeten worden toegevoegd.

*Edit zojuist ingelogd op mijn telfort bij het tab combivoordeel zie ik nu de 3 nieuwe keuzen en tik ik op pluspakket kan ik op aanvragen klikken.
Bij onze huidige korting 5,00 is de aanvraag knop grijs.
Wat voor de klanten die dit hebben onduidelijk kan zijn. Als je nu al voor de combiverdubbelaar hebt gekozen, moet of kan je dan uit de overige 3 opties er 1 bij kiezen? Zo begrijp ik dit wel ik ga ervanuit dat deze klanten dan niet 4 keer zoveel data krijgen. Zo ook de klanten met het opnamepakket dit wordt voor die klanten vervangen voor het pluspakket? Ik ga ervan uit dat deze een iets ander opgestelde email hebben gekregen dan andere klanten die de korting hebben.

@jacobus zover ik weet is Foxsport eredivisie al een gratis combikeuze dus ik vraag me even af waar die 5 euro vandaan komt.
Tenzij dit een oudere optie was korting op Fox sports compleet. Zover ik goed op de hoogte ben van Fox in de plaats van HBO gekomen.

Edit inderdaad twee mailtjes ontvangen
2x zoveel genieten van uw CombiVoordeel
U profiteert nu elke maand van het Telfort Kidspakket en dat wordt het Telfort Pluspakket. Zo krijgt u alle content van het Telfort Kidspakket en extra films en series. Het nieuwe voordeel komt dus bovenop uw huidige voordeel. Dat is dus 2x zoveel genieten!

Dit geeft deels antwoord op mijn vraag echter dat Kidspakket is volgens mij nooit een combikeuze geweest dus dit is dubbelfout wij hebben de korting in het 2e mailtje staat dit juist en het opnamepakket wordt dus het pluspakket.
Reputatie 1
Badge
Ik heb ook sinds vandaag extra combivoordeel ontvangen en dat is het gratis pluspakket. Nu is het volgens mij zo dat als je hem zelf zou aanschaffen, je via on demand --- pluspakket on demand in je menu gratis films en series kan kijken. Dit lukt bij mij niet. Zit dit er nu dan niet bij? Als dat zo is zou ik het niet doen lijken als ik jullie was als een gratis pakket wat je krijgt als het niet hetzelfde is als het daadwerkelijke pakket als je hem zelf aanschaft.
Benieuwd naar jullie reactie.
@jose1990 heb je een witte of een zwarte afstandsbediening?
Het lijkt mij zeer stug dat hier onderscheidt in zit.
Het pluspakket is het voordeel, de dubbele data is extra vanaf vandaag.
Kijk dat geeft meer duidelijkheid. 👍Fijn voor de klanten met het opname pakket dat dit alleen door eigen keuze kan verdwijnen.
Reputatie 1
Badge
@jose1990 heb je een witte of een zwarte afstandsbediening?
Het lijkt mij zeer stug dat hier onderscheidt in zit.
Het pluspakket is het voordeel, de dubbele data is extra vanaf vandaag.

Ik heb een witte afstandsbediening...
Ik haal dat er niet uit, maar wel dat ik maximaal 5 abonnementen kan aansluiten.
Je hebt nog steeds maar 1 keuze uit 3 in plaats van 4 (de verdubbelaar)
De korting is gebleven, het pluspakket in de plaats van het opname pakket als je dit had houd je het, en Fox Sports Eredivisie is gebleven.
Nu krijgt elke klant met thuis en mobiel dus standaard de verdubbelaar en die is voor 5 abonnementen op hetzelfde adres middels een sms te activeren net zoals dit zowas bij de combikeuze verdubbelaar.
Reputatie 2
Badge +1
Of alle providers hun prijzen verhogen is niet relevant... het blijft een foute boel.
Feit blijft dat het onterecht is, om ruim 9.5% prijsverhoging te berekenen zonder dat daar iets tegenover staat...
Wat Mandy zegt, dat er vaak nog oude prijzen op websites staan is inderdaad mogelijk... dat is wel belangrijk om te weten uiteraard... want nu zie ik bv dat T-Mobile gewoon voordeliger is voor mij... en mij maakt het echt niet uit wie ik als provider heb.

Een alternatief is mobiel internet via een router met daarin een usb-router.
Zo werk ik in Zweden altijd, via een prepaid sim-kaartje met data er op, betaald per maand.... en het werkt uitstekend. Nu lijkt het dat ze dat in NL niet graag willen?? ik lees in veel voorwaarden dat de sim met de data in een device wat geschikt is voor "spraakverbindingen" moet zitten... de vraag is hoe de controle is uiteraard... want dan wordt het weer interessant, je kan dan je mobiele internet gewoon meenemen, als je reist. Mijn Zweedse sim werkt op die manier alleen in Zweden zelf, terwijl dat vroeger ook in DK ging... jammer jammer, uiteraard de schuld van die idiote EU regels ivm Roaming... maar goed, dat is weer wat anders.

Ik weet dat er zogenaamde 4G thuis simkaarten bestaan, maar die mag je blijkbaar alleen "thuis" gebruiken... en dat zien ze door de cel waarin de sim ingelogd is uiteraard... maar het zou wel een optie zijn, omdat het ook nog eens niet duurder is dan internet van telfort wat ik nu heb... en het is volgens mij minder storingsgevoelig. Maar het allerliefste zou ik gewoon een onbeperkte databundel nemen die ik dan gewoon overal kan inzetten om te internetten met de laptop....

Na de vrije dagen is het waarschijnlijk verstandig om eens contact op te nemen met T-Mobile om naar hun vaste internet te informeren... is het inderdaad al de nieuwe prijs, dan ben ik de langste tijd klant geweest van Tefort... ik ben het zat om ieder jaar ruim 9% meer te gaan betalen.
Daar moet iemand anders even bij helpen je kan proberen de software opnieuw te installeren maar je zou het inderdaad als pluspakket on demand terug moeten vinden.
Op de website van T Mobile:

https://www.t-mobile.nl/thuis

Nog niets bekend over een prijsverhoging maar dat zal nog wel komen.

Waarschijnlijk alleen voor mobiel:

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie
@Sverigewat er tegenover staat zijn alle noodzakelijke aanpassingen van bijvoorbeeld het xdsl netwerk om HD vanaf 1 mogelijk te maken. Het totale systeem moet hiervoor verbeterd worden ook de systemen waar alles samenkomt mobiel xdsl en glasvezel.

Ook in Nederland zijn er data only oplossingen maar meestal via prepaid of zakelijk.

Komt 5g van de grond zal zowel stedelijk als daarbuiten meer hybride opties komen.
Hier ook een combivoordeel drama.

Edit: Moderators hoeven niets te doen!

Hier is het combivoordeel een paar keer aan en uit gezet door Teldfort, SMS-en verzonden naar 1266,
zonder resultaat.

Dubbele data en het Pluspakket weg, is handmatig gecorrigeerd.
Maar het kan zijn dat de €10,00 wel op de factuur staat.
(Ook hier is een oplossing voor.)

Mijn eigen combivoordeel staat op niets op de PC
Alleen mijn abonnement en dat ik combivoordeel aan kan vragen.
Met andere woorden, ik kan het aanvragen, terwijl het actief is.
Dit omdat het één en ander geactiveerd is.
In Mijn Telfort app op mijn mobiel staat het allemaal wel goed.

De standaard extra 400 belminuten, die ik zou krijgen omdat de dubbele belminuten weggevallen zijn,
zijn gecorrigeerd, dat wel en daar ben ik erg blij mee.
Sterker, de 400 belminuten waren geen cadeautje maar zijn samengevoegd bij mijn abonnement.

Dit is dus aangepast buiten de zogenaamde 30 dagen en factuurmaand.

Het lijkt mij dat Telfort, teveel tegelijktijdig heeft door willen voeren.
Maar ook dat de systemen er niet helemaal op bedacht zijn?
Reputatie 2
Badge +1
Op de website van T Mobile:
https://www.t-mobile.nl/thuis
Nog niets bekend over een prijsverhoging maar dat zal nog wel komen.
Waarschijnlijk alleen voor mobiel:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/inflatiecorrectie

Ja, daar zou ik mee kunnen leven... 1.1% prijsverhoging als gevolg van de inflatie....
Telfort verhoogt de prijs met ruim 9.5%, net als ze verleden jaar ook al deden... dat is niet in orde.
Op de website van telfort staat voor het gelijkwaardige abonnement 35 euro... bij T mobile 28... als je nu abonneert, heb je die prijs wel voor de minimale looptijd van je abonnement...

@galdor68 dat ze investeringen doen om HD tv (dat is het denk ik) mogelijk te maken, is allemaal goed en wel... maar dat moeten dan de mensen met een tv abonnement betalen als ze dat graag willen. Nu worden de normale internet only klanten wel erg bedrogen, vind je dat ook niet?

Data only zie ik inderdaad wel.. en prepaid is geen enkel probleem... maar de "kleine lettertjes" zeggen dat je dit niet echt zou mogen. De data alleen voor de computer gebruiken... al zie ik niet in waarom niet... en dan nogmaals... wordt het gecontroleerd?? indien er een gedoogbeleid is, is er niets aan de hand, maar als je een abo afsluit voor 1 jaar, en na 1 of 2 maanden gooien ze je er uit, moet je wel blijven betalen voor iets wat je niet kan/mag gebruiken.
De explicite oplossingen als 4G thuis kunnen wel probleemloos... en die zijn waarschijnlijk ook een goede oplossing voor mij.
Maar misschien weet jij wel geschikte oplossingen?...
Reputatie 6
Badge +7
Het was 0mb en nu is het 0+0 = 00mb 🆒
Badge
Gisteren ook een mail gehad dat het pluspakket voor mij was aangezet ivm 2e combivoordeel.
Echter geen extra zenders uit pluspakket op tv zichtbaar.
Data only zie ik inderdaad wel.. en prepaid is geen enkel probleem... maar de "kleine lettertjes" zeggen dat je dit niet echt zou mogen. De data alleen voor de computer gebruiken... al zie ik niet in waarom niet... en dan nogmaals... wordt het gecontroleerd?? indien er een gedoogbeleid is, is er niets aan de hand, maar als je een abo afsluit voor 1 jaar, en na 1 of 2 maanden gooien ze je er uit, moet je wel blijven betalen voor iets wat je niet kan/mag gebruiken.
De explicite oplossingen als 4G thuis kunnen wel probleemloos... en die zijn waarschijnlijk ook een goede oplossing voor mij.
Maar misschien weet jij wel geschikte oplossingen?...

Het gaat erom dat een sim voor spraak en data een 06 nummer heeft die zijn er uiteraard ook maar in beperkte mate. Dus die spraak sim voor alleen data gebruiken is niet wenselijk dat is wat je vermoedelijk met de kleine letters bedoelt. Alleen voor de computer klopt niet helemaal je kan en mag deze ook in geschikte tablets gebruiken.

Het gaat met de verbeteringen ook om snelheidsverbeteringen dat je daadwerkelijk de maximale snelheid van je abo kan behalen dat is ook van belang voor internet only klanten.
Hoewel we hier afwijken van het onderwerp.
Mijn factuurperiode loopt van de 1e van de maand tot en met de laatste dag van de maand. Concreet betekent dit dat ik dus vanaf 1 juli de extra MB's krijg?
Reputatie 3
Badge
Dat klopt inderdaad, maar gisteren iets geprobeerd bij mij thuis en dat heeft effect gehad, weet niet of dat voor jou gaat werken. SMS sturen naar 1266 met de tekst COMBIVOORDEEL AAN, vandaag had mijn vrouw op haar mobiel ineens weer 1200 MB, dus de dubbele MB's waren er toen wel bij.

Reageer