beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd


Toon het eerste bericht

139 Reacties

Galdor68
Jeannet1980 schreef:

Het lijkt erop dat bij mij ook de extra MB's nog niet zijn geactiveerd. Ik ben nu bijna door de oude (lagere) bundel heen. Wat gaat er dan gebeuren?

groeten jeannet

zodra je nieuwe factuur periode ingaat komen deze erbij. Mocht je originele bundel op zijn houd je verbinding met een lagere snelheid, of je moet ervoor kiezen een bundel bij te kopen.
Jeannet1980
Mijn factuurperiode loopt van de 1e van de maand tot en met de laatste dag van de maand. Concreet betekent dit dat ik dus vanaf 1 juli de extra MB's krijg?
MandersOnline
Reputatie 2
Badge
Dat klopt inderdaad, maar gisteren iets geprobeerd bij mij thuis en dat heeft effect gehad, weet niet of dat voor jou gaat werken. SMS sturen naar 1266 met de tekst COMBIVOORDEEL AAN, vandaag had mijn vrouw op haar mobiel ineens weer 1200 MB, dus de dubbele MB's waren er toen wel bij.
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 3
Badge +8
@Jeannet1980, ik zie dat je vandaag de verdubbelaar zou moeten ontvangen op het telefoonnummer dat je hebt ingevuld in je profiel. Ik kan nu echter pas zien dat de verdubbelaar er nog niet bij staat, waardoor Combivoordeel af- en aangemeld moet worden. Dit gaan we voor je in orde maken. Ik ga extra MB's en de paar dagen dat je geen Combivoordeel ontvangt voor de vergoeden. Je ontvangt nu dus verschillende sms'jes en mailtjes over het af- en aanmelden voor Combivoordeel.

@MandersOnline, ik zie in het andere topic waar we contact hebben gehad dat Combivoordeel nu is aangemeld, dat is fijn om te lezen. We wachten het eventjes af en houden contact hierover!
Ben_59
Reputatie 1
Wanneer kan ik op mijn telfort combivoordeel aanpassen ben inmiddels ruim verder dan 30 dagen maar aanpassen is niet mogelijk! Dus als ik zou wil veranderen dan kan dat dus niet. Zie afbeelding.
Problemen ?
Jasper - Telfort
Reputatie 2
Badge +2
Hi Ben, als die 30 dagen voorbij zijn zou je een wijziging moeten kunnen doorvoeren. Krijg je nog steeds de melding dat het niet kan? Het geselecteerde voordeel zie ik ook actief staan in de systemen, naar welke wilde je dit wijzigen? Dan kan ik voor je kijken of ik het kan aanpassen.
Ben_59
Reputatie 1
Nou ik krijg nog steeds die melding Jasper,
Ik hoef nou niks veranderd te hebben maar zou gewoon moeten werken want wil ik hem wel een keer wijzigen dan zou dat wel zo fijn zijn dat ik dat zelf kan doen i.p.v. dat ik het moet vragen.
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Duidelijk is dat er nog veel mis gaat met het vernieuwde combivoordeel.....
Galdor68
Ik kan het probleem wat ben zag bevestigen 8 juni heb ik onze voordeel omgezet, dat is naar wens gegaan maar nog niet te wijzigen.
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 3
Badge +8
Hi @Ben_59, ik heb even in het systeem gekeken en zie dat je op dit moment gebruik maakt van Combivoordeel Pluspakket en de dubbele data. Ik zie dat de laatste wijziging op 21 juni heeft plaatsgevonden, dus het wijzigen zal naar verwachting weer vanaf 21 juli mogelijk zijn. Wanneer je het voor die tijd wilt wijzigen, kunnen we dit alleen via de klantenservice doen helaas. Laat het me gerust weten als je wilt dat ik je verder help.
Dank je wel voor je reactie, @Galdor68, ik zie dat de laatste wijziging bij jou op 25 juni heeft plaatsgevonden, dus wanneer je dit eerder wilt wijzigen kun je me gerust even een seintje geven :)
Galdor68
25 juni? Dat is vreemd dit zou 8 juni moeten zijn waar de wijziging van korting naar pluspakket heeft plaatsgevonden. Tenzij dat het aanmelden van 1 of beide mobiele toestellen betreft wat vreemd lijkt er hoeft verder niks gewijzigd te worden.
Het ging er meer om dat hier ook nog niks mogelijk was.
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Hier ook een combivoordeel drama.

Edit: Moderators hoeven niets te doen!

Hier is het combivoordeel een paar keer aan en uit gezet door Teldfort, SMS-en verzonden naar 1266,
zonder resultaat.

Dubbele data en het Pluspakket weg, is handmatig gecorrigeerd.
Maar het kan zijn dat de €10,00 wel op de factuur staat.
(Ook hier is een oplossing voor.)

Mijn eigen combivoordeel staat op niets op de PC
Alleen mijn abonnement en dat ik combivoordeel aan kan vragen.
Met andere woorden, ik kan het aanvragen, terwijl het actief is.
Dit omdat het één en ander geactiveerd is.
In Mijn Telfort app op mijn mobiel staat het allemaal wel goed.

De standaard extra 400 belminuten, die ik zou krijgen omdat de dubbele belminuten weggevallen zijn,
zijn gecorrigeerd, dat wel en daar ben ik erg blij mee.
Sterker, de 400 belminuten waren geen cadeautje maar zijn samengevoegd bij mijn abonnement.

Dit is dus aangepast buiten de zogenaamde 30 dagen en factuurmaand.

Het lijkt mij dat Telfort, teveel tegelijktijdig heeft door willen voeren.
Maar ook dat de systemen er niet helemaal op bedacht zijn?
Galdor68
@mandy in jou geval heeft dat met je woon situatie te maken als ik het goed zeg lift je mee door de Thuis aansluiting op naam van een mede bewoner. Het pluspakket staat 2 keer op de factuur eenmaal gewoon € 10,00 en eenmaal € - 10,00
mandy
Reputatie 5
Badge +5
Ja, ik lift mee met het combivoordeel, dat klopt.
Alleen was het bij mij ook te zien, het combivoordeel in ieder geval het pluspakket.
Ik denk alleen dat het er hier anders aan toegaat omdat hier een andere afdeling van Telfort mee bezig is.
Omdat vanaf 1 juni, later factuurdatum ect. het niet gelukt was met de 400 minuten extra,
is het combivoordeel, dus ook het pluspakket en dubbele data bij iedereen hier aan en uit gezet.
Dit is/wordt gecompenseerd later, vandaar waarschijnlijk ook dat helemaal niets synchroon loopt.

Reageer

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)