beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd


Toon het eerste bericht

145 reacties

Jeannet1980 schreef:

Het lijkt erop dat bij mij ook de extra MB's nog niet zijn geactiveerd. Ik ben nu bijna door de oude (lagere) bundel heen. Wat gaat er dan gebeuren?

groeten jeannet

zodra je nieuwe factuur periode ingaat komen deze erbij. Mocht je originele bundel op zijn houd je verbinding met een lagere snelheid, of je moet ervoor kiezen een bundel bij te kopen.
Mijn factuurperiode loopt van de 1e van de maand tot en met de laatste dag van de maand. Concreet betekent dit dat ik dus vanaf 1 juli de extra MB's krijg?
Reputatie 2
Badge
Dat klopt inderdaad, maar gisteren iets geprobeerd bij mij thuis en dat heeft effect gehad, weet niet of dat voor jou gaat werken. SMS sturen naar 1266 met de tekst COMBIVOORDEEL AAN, vandaag had mijn vrouw op haar mobiel ineens weer 1200 MB, dus de dubbele MB's waren er toen wel bij.
Reputatie 3
Badge +8
@Jeannet1980, ik zie dat je vandaag de verdubbelaar zou moeten ontvangen op het telefoonnummer dat je hebt ingevuld in je profiel. Ik kan nu echter pas zien dat de verdubbelaar er nog niet bij staat, waardoor Combivoordeel af- en aangemeld moet worden. Dit gaan we voor je in orde maken. Ik ga extra MB's en de paar dagen dat je geen Combivoordeel ontvangt voor de vergoeden. Je ontvangt nu dus verschillende sms'jes en mailtjes over het af- en aanmelden voor Combivoordeel.

@MandersOnline, ik zie in het andere topic waar we contact hebben gehad dat Combivoordeel nu is aangemeld, dat is fijn om te lezen. We wachten het eventjes af en houden contact hierover!
Reputatie 1
Wanneer kan ik op mijn telfort combivoordeel aanpassen ben inmiddels ruim verder dan 30 dagen maar aanpassen is niet mogelijk! Dus als ik zou wil veranderen dan kan dat dus niet. Zie afbeelding.
Problemen ?
Reputatie 6
Badge +8
Hi Ben, als die 30 dagen voorbij zijn zou je een wijziging moeten kunnen doorvoeren. Krijg je nog steeds de melding dat het niet kan? Het geselecteerde voordeel zie ik ook actief staan in de systemen, naar welke wilde je dit wijzigen? Dan kan ik voor je kijken of ik het kan aanpassen.
Reputatie 1
Nou ik krijg nog steeds die melding Jasper,
Ik hoef nou niks veranderd te hebben maar zou gewoon moeten werken want wil ik hem wel een keer wijzigen dan zou dat wel zo fijn zijn dat ik dat zelf kan doen i.p.v. dat ik het moet vragen.
Reputatie 6
Badge +6
Duidelijk is dat er nog veel mis gaat met het vernieuwde combivoordeel.....
Ik kan het probleem wat ben zag bevestigen 8 juni heb ik onze voordeel omgezet, dat is naar wens gegaan maar nog niet te wijzigen.
Reputatie 3
Badge +8
Hi @Ben_59, ik heb even in het systeem gekeken en zie dat je op dit moment gebruik maakt van Combivoordeel Pluspakket en de dubbele data. Ik zie dat de laatste wijziging op 21 juni heeft plaatsgevonden, dus het wijzigen zal naar verwachting weer vanaf 21 juli mogelijk zijn. Wanneer je het voor die tijd wilt wijzigen, kunnen we dit alleen via de klantenservice doen helaas. Laat het me gerust weten als je wilt dat ik je verder help.
Dank je wel voor je reactie, @Galdor68, ik zie dat de laatste wijziging bij jou op 25 juni heeft plaatsgevonden, dus wanneer je dit eerder wilt wijzigen kun je me gerust even een seintje geven 🙂
25 juni? Dat is vreemd dit zou 8 juni moeten zijn waar de wijziging van korting naar pluspakket heeft plaatsgevonden. Tenzij dat het aanmelden van 1 of beide mobiele toestellen betreft wat vreemd lijkt er hoeft verder niks gewijzigd te worden.
Het ging er meer om dat hier ook nog niks mogelijk was.
Reputatie 6
Badge +6
Hier ook een combivoordeel drama.

Edit: Moderators hoeven niets te doen!

Hier is het combivoordeel een paar keer aan en uit gezet door Teldfort, SMS-en verzonden naar 1266,
zonder resultaat.

Dubbele data en het Pluspakket weg, is handmatig gecorrigeerd.
Maar het kan zijn dat de €10,00 wel op de factuur staat.
(Ook hier is een oplossing voor.)

Mijn eigen combivoordeel staat op niets op de PC
Alleen mijn abonnement en dat ik combivoordeel aan kan vragen.
Met andere woorden, ik kan het aanvragen, terwijl het actief is.
Dit omdat het één en ander geactiveerd is.
In Mijn Telfort app op mijn mobiel staat het allemaal wel goed.

De standaard extra 400 belminuten, die ik zou krijgen omdat de dubbele belminuten weggevallen zijn,
zijn gecorrigeerd, dat wel en daar ben ik erg blij mee.
Sterker, de 400 belminuten waren geen cadeautje maar zijn samengevoegd bij mijn abonnement.

Dit is dus aangepast buiten de zogenaamde 30 dagen en factuurmaand.

Het lijkt mij dat Telfort, teveel tegelijktijdig heeft door willen voeren.
Maar ook dat de systemen er niet helemaal op bedacht zijn?
@mandy in jou geval heeft dat met je woon situatie te maken als ik het goed zeg lift je mee door de Thuis aansluiting op naam van een mede bewoner. Het pluspakket staat 2 keer op de factuur eenmaal gewoon € 10,00 en eenmaal € - 10,00
Reputatie 6
Badge +6
Ja, ik lift mee met het combivoordeel, dat klopt.
Alleen was het bij mij ook te zien, het combivoordeel in ieder geval het pluspakket.
Ik denk alleen dat het er hier anders aan toegaat omdat hier een andere afdeling van Telfort mee bezig is.
Omdat vanaf 1 juni, later factuurdatum ect. het niet gelukt was met de 400 minuten extra,
is het combivoordeel, dus ook het pluspakket en dubbele data bij iedereen hier aan en uit gezet.
Dit is/wordt gecompenseerd later, vandaar waarschijnlijk ook dat helemaal niets synchroon loopt.
Webcare team, hebben alle combiproblemen soms te maken met de activering van de verdubbeling van de mobiele abonnementen?
Uit de reactie van @Rozemarijn - Telfort en mijn eigen gegevens komen twee verschillende data naar voren, zoals op mijn thuis factuur van juni terug te vinden is heb ik zelf op 8 juni voor pluspakket en dubbele data gekozen, nu ziet Rozemarijn de 25ste en de enige conclusie die ik kan trekken op basis van mijn mobiele factuur Periode 15.06 - 14.07 dat de 25ste de dubbele data actief is geworden.

Dat het merendeel van de klanten hierom (activering dubbele data) nog niks kan wijzigen waaronder ik zelf (wat niet hoeft) over 3 dagen zou ik dus in theorie wel de wissel mogelijkheid moeten zien.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Galdor68, het is inderdaad vreemd dat jij en wij iets verschillends zien. Ik zie nu inderdaad dat je 8 juni voor het pluspakket hebt gekozen. Ik zie ook twee mobiele nummers toegevoegd, op beide staat CombiVoordeel. Ik begrijp in ieder geval dat je deze wilt wijzigen? Wat dat moet kunnen, ik kan het in ieder geval wel.
Zoals vermeld hoeft er niks gewijzigd te worden, ik zie dat ik via mijn mobiel op 4-6 een bericht naar 1266 heb verstuurd dus die 25e is voor mij onverklaarbaar.
Reputatie 5
Badge +8
Dan staat het nu allemaal goed. Dat is mooi. Ik ze de 25e zo niet terug. Voor zover ik kan zien is de dubbele data de 15e ingegaan. Dan begint namelijk de nieuwe factuurperiode.
@Bart - Telfort had je laatste bericht hier gemist die at mention is soms toch nuttig. Door de verhuizing kan ik tijdelijk helemaal niks meer inzien, ook niet of ik nu wel al zou kunnen wijzigen, meer als test bedoeld dan dat het nodig is. Ik ben er al uit de 25e is de dubbele data van mijn partner ingegaan dat is het begin van haar factuurperiode dat zag Rozemarijn waarschijnlijk.


Uitgaande van 25-6 had ik in theorie vanaf 25-7 weer zelf kunnen aanpassen. Dit kan of kon ik dus niet bevestigen.

Het bevestigd wel mijn eerdere gedachte dat de automische dubbele data aanpassingen ook invloed hebben gehad op die periode van 30 dagen, waardoor de eigen telling vanaf 8-6 niet uitkwam.
Reputatie 5
Badge +8
Je zou inderdaad weer moeten kunnen wijzigen. Alleen je geeft aan helemaal niets te kunnen inzien? Ik zie inderdaad dat de verhuizing nog niet is afgerond. Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft. Als je iets zou willen wijzigen, dan hoor ik dat graag, dan ga ik voor je kijken of ik de wijziging door kan voeren.

De 25e is inderdaad de dubbele data ingegaan voor jouw partner, voor jou moet dat de 15e zijn.

Reageer