beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd

  • 13 mei 2018
  • 146 reacties
  • 13287 keer bekeken


Toon het eerste bericht

146 reacties

Klopt, ik kan ook niets aanpassen. Betekent dat dat we pas per 1 juli de combivoordeel combinatie kunnen aanpassen? Dat had Telfort dan wel even kunnen melden, heb geen interesse in het plus pakket namelijk....
Maar deze huisgenoot heeft zelf alleen mobiel.
Alleen klanten die Thuis en Mobiel van Telfort hebben, zouden de mail moeten ontvangen. CombiVoordeel geldt nog altijd alleen voor klanten die twee combineren

Het gaat hier ook om klanten op hetzelfde adres dus dan val je vermoedelijk automatisch binnen de voorwaarden. Wel vreemd dat Mandy dan weer niks heeft ontvangen tenzij dit een privacy instelling is.
Reputatie 1
Die extra korting is iets waar je een maand geleden nog geen enkel idee van had … Maar het feit dat de schakel wordt omgezet op 1 juni en jij al halverwege de maand betaalt voor de aankomende maand, dat maakt Telfort een stel schurken? Ik snap het niet XD
Nee, het is geen privacy instelling.
De mail is ook niet bij spam terecht gekomen.
Maar ik denk dat ik het nu begrijp.
Mijn ene huisgenoot is contractant glas alles in 1, dus Telfort Thuis en heeft ook mobiel.
Mijn andere huisgenoot en ik liften mee met het combivoordeel,
de verdubbelaar met onze mobiele nummers
Die andere huisgenoot had waarschijnlijk ook de mail niet moeten ontvangen.
Als dit niet zo is, begrijp ik er dus niets meer van.

Maar ik heb net de Chat maar eens geraadpleegd omdat dit net even iets soepeler ging.

Het wordt dus zo.

Mijn huisgenoot met Telfort Thuis en mobiel heeft straks recht op 2x combivoordeel.
Dus de verdubbelaar en het Pluspakket waar wij nu nog voor betalen.
Het Pluspakket kost nu dus €10,00 en komt dus straks,
als het extra combivoordeel Pluspakket aanzetten te vervallen.

Mijn andere huisgenoot en ik behouden dus de verdubbelaar.
Nu 2x MB's en bel minuten en straks komen de dubbele belminuten te vervallen.
Daarvoor in de plaats wordt er standaard 400 belminuten extra gegeven.
De dubbele MB's blijven wel hetzelfde.

In mijn eigen geval, ik heb nu 300 belminuten plus de verdubbelaar is 600 minuten.
Dit worden dus straks 700 belminuten.
Reputatie 8
Badge +17
Die extra korting is iets waar je een maand geleden nog geen enkel idee van had … Maar het feit dat de schakel wordt omgezet op 1 juni en jij al halverwege de maand betaalt voor de aankomende maand, dat maakt Telfort een stel schurken? Ik snap het niet XD

Met het woord schurken overtreed je de forum regels en verdiep je alvorens je zomaar wat roept in de materie van de factuurkorting en dus combikorting
Klopt Galdor, daar heb ik inmiddels ook antwoor op gekregen.

Er schijnt een storing te zijn wat betreft het instelling van het Combivoordeel.
Dit heb ik net te horen gekregen van een uiterst vriendelijke KS en de TD van Telfort.:D
Maar ik verwacht nu ook wel snel omdat dit bekend is dat er een moderator met een update komt.
Reputatie 1
Dit staat er bij mij bij combivoordeel.

Let op!
Vanaf 28 mei krijg jij twee voordelen als trouwe klant. Het kan zijn dat dit nog niet actief is. Dit gebeurt uiterlijk bij je eerstvolgende factuur in juni. Heel veel plezier met je extra voordeel!
Dus als het goed is wekt het bij de volgende factuur, is alleen de vraag welke factuur van het mobiele abonnement of van het abonnement van thuis?.
Reputatie 8
Badge +17
@Ben_59

Factuur korting wordt altijd via je thuis abonnement verrekend
Badge
Wat betreft het CombiVoordeel: ook ik ontving half mei een mail van Telfort waarin stond dat ik nu gebruik maak van het Kidspakket en dat zou worden omgezet in het Pluspakket. Helaas blijkt dat een foutje te zijn. Beetje teleurgesteld dat Telfort daar zo gemakkelijk doet over hun foutje.
Maak al gebruik van CombiVoordeel door korting van 5 euro op het abonnement voor mijn mobiel. Nu krijg ik wel 2x zo veel data. Zit ik helemaal niet op te wachten. Ik hou iedere maand mb's over. Wel komt er een prijsverhoging aan van 2,50 euro per maand .... Overweeg naar een andere provider te gaan.
Jammer Telfort. Het voelt een beetje als blij gemaakt worden met een dooie mus ...
Reputatie 1
Ik zie in mijn Telfort het Pluspakket nog niet standaard aan staan deze zou vandaag toch geactiveerd worden en de extra MB's zie ik ook nog niet verschijnen. Wordt dit vandaag nog geactiveerd zoals in de mail en op de website beschreven staat?
Reputatie 2
Badge +4
Het is nu juni en ik zie in de telefoon app nog geen dubbele data, ook nog geen 2e extra combivoordeel. Wordt wat onduidelijk zo

Zie in dit topic op de eerste pagina de laatste update hierover van Jurgen


Maar ik zie nog steeds geen dubbele data, klopt dat wel en ik zie ook geen tweede combikorting. Ik zou daar nog een mail van ontvangen.
Reputatie 1
Ik was verbaasd over Richanels ophef over het feit dat hij geen korting krijgt in juni, da's alles!
@mandy in jou geval heeft dat met je woon situatie te maken als ik het goed zeg lift je mee door de Thuis aansluiting op naam van een mede bewoner. Het pluspakket staat 2 keer op de factuur eenmaal gewoon € 10,00 en eenmaal € - 10,00
Webcare team, hebben alle combiproblemen soms te maken met de activering van de verdubbeling van de mobiele abonnementen?
Uit de reactie van @Rozemarijn - Telfort en mijn eigen gegevens komen twee verschillende data naar voren, zoals op mijn thuis factuur van juni terug te vinden is heb ik zelf op 8 juni voor pluspakket en dubbele data gekozen, nu ziet Rozemarijn de 25ste en de enige conclusie die ik kan trekken op basis van mijn mobiele factuur Periode 15.06 - 14.07 dat de 25ste de dubbele data actief is geworden.

Dat het merendeel van de klanten hierom (activering dubbele data) nog niks kan wijzigen waaronder ik zelf (wat niet hoeft) over 3 dagen zou ik dus in theorie wel de wissel mogelijkheid moeten zien.
Reputatie 2
Badge +1
En intussen gaat de prijs van het internet abonnement weer eens met 9.5% de hoogte in.... Wel jammer dat dit er niet even bijstaat....
Tijd om uit te kijken naar een andere aanbieder.
Als dit voor elke klant moet worden geactiveerd zal dat nog wel even duren. Ik ga ervanuit dat dit niet automagisch gaat, maar handwerk is.
jacobus,
Het kan zijn dat de dubbele data nu pas ingaat tegelijkertijd met je factuurdatum.
Dit is hier ook het geval.
Reputatie 2
Badge
Wat ik een beetje mis is het volgende kun je met meerdere abonnementen op 1 adres verschillende soorten Combivoordeel nemen. In het verleden weet ik dat je dat voordeel alleen kreeg als je allemaal hetzelfde koos.
Het wordt inderdaad wat duurder...…..maar je kunt nu wel 2x combivoordeel uitkiezen.
Reputatie 8
Badge +17
Wat ik een beetje mis is het volgende kun je met meerdere abonnementen op 1 adres verschillende soorten Combivoordeel nemen. In het verleden weet ik dat je dat voordeel alleen kreeg als je allemaal hetzelfde koos.

Je kunt kiezen uit een van de drie opties en niet verschillende opties kiezen, deze wijsheid haal ik in het mailtje wat ik zojuist over combivoordeek binnen kreeg
Reputatie 8
Badge +17
En intussen gaat de prijs van het internet abonnement weer eens met 9.5% de hoogte in.... Wel jammer dat dit er niet even bijstaat....
Tijd om uit te kijken naar een andere aanbieder.


Alle providers verhogen momenteel hun prijzen, dat was afgelopen week uitgebreid in de media te zien en lezen
Zelf heb ik die mail niet gehad.
Maar als ik het goed begrijp kan je als je voor Telfort Thuis en mobiel hebt 2x Combivoordeel kiezen.
Dit is vanaf 1 juni voor zover ik lees.
Eerder zal het niet werken.
Vanaf wanneer ga je dan merken dat je extra combivoordeel is toegepast en leesbaar op je factuur?
Er is nu als combivoordeel 2x data en minuten, straks een tweede het Pluspakket als combivoordeel.
Ik neem aan dat het één en ander verrekend wordt,
als je abonnement bijvoorbeeld de 28-ste is ingegaan?
Reputatie 1
Badge
Op 15-05-2018 heb ook ik een mailtje van Telfort ontvangen: "Goed nieuws. Als CombiVoordeel klant heb ik een streepje voor. Vanaf 1 juni krijg ik nog steeds elke maand 2x zoveel data, ik krijg dan elke maand 400 extra belminuten én ik krijg elke maand € 5,- korting op mijn Telfort Thuis factuur."
Maar ik heb zonet de Telfort Thuis factuur voor de abonnementsperiode 1 juni t/m 30 juni bekeken en wat denk je ......? In deze factuur stond het reguliere bedrag waarin geen korting van € 5,- was verwerkt.
Het zal mij benieuwen of Telfort dit uit zichzelf nog gaat corrigeren.
Reputatie 2
Badge
Ik haal dat er niet uit, maar wel dat ik maximaal 5 abonnementen kan aansluiten.
Reputatie 1
Hoe werkt dit?
Ik heb nu de 5 euro korting, en ik heb (betaald) het PlusPakket. Ik zou de 5 euro korting willen wijzigen naar het PlusPakket, maar die laatste is geen optie in Mijn Telfort.
Heb net al gebeld met de servicedesk, maar daar heeft men geen flauw idee van deze wijziging. Dat schoot dus ook al niet op.

Reageer