beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd

• 13 mei 2018
  • 146 reacties
  • 13104 keer bekeken

Toon het eerste bericht

146 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik kan mijzelf sterk vergissen maar volgens mij is het opnemen pakket niet meer een combivoordeel.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/combivoordeel-wordt-vernieuwd-75842/index1.html
Eerder is gemeld dat wie nu het opnemen pakket heeft deze behoud tot de combivoordeel wordt aangepast.
Reputatie 1
Dus er wordt automatisch combivoordeel gegeven en je kunt pas een maand later je eigen voordeel instellen!!. Ik krijg 5 euro korting staat in de mail, maar zou graag het pkuspakket willen. Maar dat kan dus niet voor Juli!!!
Datvis dus mooi balen.

Zie deze tekst van Telfort: Moet ik iets doen om het dubbele CombiVoordeel aan te zetten?
Nee, dat hoeft niet. We geven je in juni automatisch een tweede CombiVoordeel als je nu al CombiVoordeel hebt. Vanaf juli kun je je Thuis voordeel (5,- korting, Pluspakket of FOX Sports Eredivisie) wijzigen.
Reputatie 1
Badge
Ik heb nooit vernomen dat het opnemen pakket zou verdwijnen, alleen dat we extra combivoordeel erbij zouden krijgen.

Stukkie tekst uit de email.

"2x zoveel genieten van uw CombiVoordeel
U profiteert nu elke maand van het Gratis Opnemen pakket en dat blijft u natuurlijk gewoon doen. Het nieuwe voordeel komt dus bovenop uw huidige voordeel. Dat is dus 2x zoveel genieten!"

Dus waar is nu mijn Opnemen pakket gebleven???

Maar ik heb ook deze mail gekregen,.. terwijl ik helemaal geen Fox sport pakket had!!

"2x zoveel genieten van uw CombiVoordeel
U profiteert nu elke maand van gratis FOX Sports Eredivisie en dat blijft u natuurlijk gewoon doen. Het nieuwe voordeel komt dus bovenop uw huidige voordeel. Dat is dus 2x zoveel genieten!"

Telfort, kunnen jullie eens duidelijker zijn??

Wil.
@Megabyte1970 bijna elke klant heeft per ongeluk een foute email ontvangen zie start bericht.

Waar nu bij Vraag en antwoord dit staat:
Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de Verdubbelaar.

Stond eerst dat er niks zou veranderen tot de klant dit zelf zou doen.
Die korting zou je dan weer kunnen investeren in het opname pakket maar daar schiet je weinig mee op.

@Ben_59 je hebt nu dus nog niet zelf het pluspakket besteld?je krijgt die korting alleen als je die al had of als je het opneem pakket had gevraagd deze is namelijk als voordeel optie vervallen.
Reputatie 1
Galdor,

Ik heb 2x zoveel data en ik heb opnamepakket sinds ik bij Telfort ben.
Maar ik krijg dus nu van Telfort 2x zoveel data en 5 Euro korting. EN dat kan ik dus in Juli weer veranderen dus neem ik aan. Snap alleen niet waarom ik dan niet per 1 Juni zelf kan kiezen wat ik wil hebben als 2e voordeel.
AVrij simpel zodra het vernieuwde combivoordeel bestel systeem actief is zal dit kunnen.
Ik zie de verdubbeling ook nog niet maar ik verwacht dit pas met de volgende periode. Niet halverwege de lopende want dan zou de helft in mijn geval 600Mb moeten worden toegevoegd.

*Edit zojuist ingelogd op mijn telfort bij het tab combivoordeel zie ik nu de 3 nieuwe keuzen en tik ik op pluspakket kan ik op aanvragen klikken.
Bij onze huidige korting 5,00 is de aanvraag knop grijs.
Reputatie 1
Badge
Ik heb ook sinds vandaag extra combivoordeel ontvangen en dat is het gratis pluspakket. Nu is het volgens mij zo dat als je hem zelf zou aanschaffen, je via on demand --- pluspakket on demand in je menu gratis films en series kan kijken. Dit lukt bij mij niet. Zit dit er nu dan niet bij? Als dat zo is zou ik het niet doen lijken als ik jullie was als een gratis pakket wat je krijgt als het niet hetzelfde is als het daadwerkelijke pakket als je hem zelf aanschaft.
Benieuwd naar jullie reactie.
@jose1990 heb je een witte of een zwarte afstandsbediening?
Het lijkt mij zeer stug dat hier onderscheidt in zit.
Het pluspakket is het voordeel, de dubbele data is extra vanaf vandaag.
Reputatie 1
Badge
@jose1990 heb je een witte of een zwarte afstandsbediening?
Het lijkt mij zeer stug dat hier onderscheidt in zit.
Het pluspakket is het voordeel, de dubbele data is extra vanaf vandaag.

Ik heb een witte afstandsbediening...
Daar moet iemand anders even bij helpen je kan proberen de software opnieuw te installeren maar je zou het inderdaad als pluspakket on demand terug moeten vinden.
Ik zou niets hoeven doen voor het pluspakket vanaf 1 juni. Nog niets te vinden in een van mijn 3 ontvangers. Meer mensen bij wie het nog niet geactiveerd is? Mvrgr.
Reputatie 3
Hier ook nog niets ontvangen van het pluspakket.. Fox sports (betaald) en dubbele data als voordeel had ik al.

Dus als ik zou willen kiezen voor gratis fox ipv plus pakket kan ik dit pas switchen in Juli begrijp ik?

Dat mensen nog geen activatie hebben van het plus pakket als 2e combi voordeel komt geloof ik dat systemen de tijd moeten hebben om alles om te zetten.

Zou dan in de aankondiging zetten dat klanten in juni dit kunnen verwachten en niet vastpinnen in de reclames op 1 juni. Dit geeft nu immers veel verwarring ....

We wachten rustig af dus...
Reputatie 3
Overigens nog een vraag. Als je al foxsports hebt en dan het pluspakket hiervoor wilt "inruilen" werd er gezegd dat je dan fox gratis ontvangt als COMBIVOORDEEL.???

Hoe zit het als ik Fox laat als betaalde dienst en het plus pakket ruil voor Ziggo sport??????
Als je via mijn telfort naar combivoordeel gaat staat het vermeld dat bijvoorbeeld korting pas op de eerstvolgende factuur zichtbaar is.
Ik kon zie screenshot in een vorige post wel kiezen.

Voor de verdubbelaar kan het zijn dat we combivoordeel aan naar 1255 moeten sturen zo dat het systeem weet dat we hiervan gebruik willen maken.
Overigens nog een vraag. Als je al foxsports hebt en dan het pluspakket hiervoor wilt "inruilen" werd er gezegd dat je dan fox gratis ontvangt als COMBIVOORDEEL.???

Hoe zit het als ik Fox laat als betaalde dienst en het plus pakket ruil voor Ziggo sport??????

Dat gaat niet. Er zijn 3 opties niet meer niet minder tenzij je geen tv in je pakket hebt dan is Fox of het Pluspakket geen keuze mogelijkheid logischerwijze. De enige mogelijkheid zou zijn Fox als combivoordeel en wat je daarop uitspaard gebruiken voor Ziggo sport.
Reputatie 3

Dat gaat niet. Er zijn 3 opties niet meer niet minder tenzij je geen tv in je pakket hebt dan is Fox of het Pluspakket geen keuze mogelijkheid logischerwijze. De enige mogelijkheid zou zijn Fox als combivoordeel en wat je daarop uitspaard gebruiken voor Ziggo sport.

Dus dan bedoel je geen pluspakket maar ipv dat foxsports nemen als 2e voordeel en zo die 7,50 uitsparen. Waardoor je effectief 8 euro voor Ziggo zou betalen??

Duidelijk dan...
Reputatie 1
Badge
Daar moet iemand anders even bij helpen je kan proberen de software opnieuw te installeren maar je zou het inderdaad als pluspakket on demand terug moeten vinden.

Hoe kan ik de software opnieuw installeren?

En hoe zit het met de dubbele data? Ik heb nu in de telfort app staan dat ik 9000mb heb. Dit staat er eigenlijk elke maand opnieuw maar er is nu dus ook niks bijgekomen. Gaat de app niet verder dan 9000mb ofzo?
Reputatie 3

Hoe kan ik de software opnieuw installeren?

En hoe zit het met de dubbele data? Ik heb nu in de telfort app staan dat ik 9000mb heb. Dit staat er eigenlijk elke maand opnieuw maar er is nu dus ook niks bijgekomen. Gaat de app niet verder dan 9000mb ofzo?

Dubbele data is meestal pas actief vanaf de eerst volgende factuur periode.. dus ik denk dat je ff moet wachten eer je het in mijn Telfort ziet.
Badge +13
Tip! Houd onze gemarkeerde antwoord met vragen en antwoorden vooral in de gaten voor updates en lees dit bericht nauwkeurig door.

Oplossingen

Het lukt me niet om mijn tweede CombiVoordeel te activeren (hoewel ik wel een e-mail heb ontvangen over de wijziging). Hoe komt dat?
- Het extra voordeel op Mobiel gaat pas in vanaf de eerstvolgende factuurperiode.
- Het extra voordeel op Thuis kan enkele dagen vertraagd zijn. Bovendien kun je je voordeel pas vanaf juli zelf kiezen.
Er moet heel wat gewijzigd worden in onze systemen en die wijzigingen verlopen (nog) niet vlekkeloos. Dank voor je geduld en excuses voor het ongemak. Stel je individuele vragen vooral in dit topic.

Waarom kan ik mijn extra voordeel pas in juli aanpassen?
We wilden heel graag al in juni starten met een aanpasbare extra korting, maar kampen helaas met een storing. Onze systemen zijn blijkbaar oververhit geraakt van al het extra voordeel. Excuses voor het ongemak!
Ik vind jullie antwoorden wat slap.Dit extra voordeel wordt ons ein mei aangeboden met de melding dat het per juni ingaat. Als er dan vragen komen, komen jullie met het excuus dat het veel werk is. Het staat nu in iedergeval niet aan.
Ik ben gewent eerst te onderzoeken, dan plannen om vervolgens het wereldkundig te maken. Juist om op de eerste dag al voor verrassingen te komen staan.
Concrete vraag; wanneer mogen we nu het extra voordeel wel verwachten?
Reputatie 1
Badge
Kijk eens aan, eindelijk een duidelijk antwoord op mijn "Opnemen pakket" vraag.
Het blijft dus gewoon behouden, maar niet meer beschikbaar in de combivoordeel pakketten.

"Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de Verdubbelaar. Het Opnemen pakket blijft wel gewoon actief, dus je behoudt je opnamen. De opbouw van je korting verandert dus, maar in de praktijk blijft alles hetzelfde."

Dus in feite krijgen we 3 voordelen. Opnemen, Dubbele data en nu korting of pluspakket of Fox.

:D

Of zit ik er naast??
Badge +13
Dus in feite krijgen we 3 voordelen. Opnemen, Dubbele data en nu korting of pluspakket of Fox.

Dat is niet het geval. Ik heb mijn antwoord wat duidelijker opgeschreven :)

Ik gebruik nu het gratis Opnemen pakket. Wat krijg ik voor voordeel?
Je krijgt 5,- korting plus de Verdubbelaar. Je behoudt automatisch het Opnemen pakket en dus je opnamen, maar je betaalt er vanaf nu 5,- voor. De korting is als het ware verplaatst. Dit zie je ook terug in Mijn Telfort Thuis:

Vanaf juli kun je kiezen tussen drie voordelen:

Het voordeel bestaat dus altijd uit twee onderdelen.
Badge +13
Ik vind jullie antwoorden wat slap.Dit extra voordeel wordt ons ein mei aangeboden met de melding dat het per juni ingaat. Als er dan vragen komen, komen jullie met het excuus dat het veel werk is. Het staat nu in iedergeval niet aan.
Ik ben gewent eerst te onderzoeken, dan plannen om vervolgens het wereldkundig te maken. Juist om op de eerste dag al voor verrassingen te komen staan.
Concrete vraag; wanneer mogen we nu het extra voordeel wel verwachten?

Hi @flutschit, ik begrijp de teleurstelling en je vraag!

De wijzigingen worden in grote groepen (batches) doorgevoerd. We informeren het liefst voordat we iets wijzigen, zodat we geen verwarring en verrassingen veroorzaken. Als we van tevoren hadden geweten dat onze systemen zouden haperen en hoe lang, dan hadden we dat natuurlijk ook van tevoren vermeld :)

Op dit moment is nog niet bekend hoe lang het duurt voordat iedereens extra CombiVoordeel is verwerkt. Wij verwachten dat de vertraging hoogstens enkele dagen duurt.
Reputatie 1
Badge

Je betaalt vanaf nu 5,- voor het Opnemen pakket en je krijgt 5,- korting op je Thuis-factuur. Waar je korting op krijgt verandert dus, maar onder de streep heb je even veel korting als voorheen. Je krijgt niet een extra voordeel bovenop de twee andere voordelen.

Vanaf juli kun je kiezen tussen drie voordelen:

Het voordeel bestaat dus altijd uit twee onderdelen. Het eerste onderdeel is altijd 2x data. Als je interactieve TV hebt, kies je voor het tweede onderdeel tussen 5,- factuurkorting op Thuis, gratis Pluspakket of gratis FOX Sports Eredivisie.

Kijk nu komen we ergens.

Maar waarom wordt het dan niet duidelijker vermeld wat verdwijnt, of aangepast wordt.
Er is volgens mij nooit vermeld dat het opnemen pakket wel blijft, maar nu betaald is. Ook kan ik dit nergens terug vinden op de site. Sommige zaken zijn zo moeilijk terug te vinden. Probeer maar eens of je alle extra zenders in het pluspakket kan vinden. Ik heb ze wel gevonden, maar niet op de Telfort site.

Ik bedoel daarmee te zeggen dat de informatie die Telfort verschaft vaak incompleet, incorrect of niet terug te vinden is op de site.

Vaak komt het antwoord wel op het forum. Maar pas nadat klanten ge-irriteerd (?) hun verhaal of vragen hier gaan stellen.

Dat zou een heleboel minder zijn als Telfort wat duidelijker communiceert met de klanten over aanpassingen en veranderingen.

Mijn vraag is beantwoord, maar pas nadat ik zelf actie ondernam.

grt,.

Update:

Nu zie idd ook dat er bij de abonnement instellingen dat het opnemen pakket 5,-- kost.
Dat was volgens mij gisteren nog niet zo. 🆒

Gelukkig is het voor mij allemaal duidelijk, die extra data komt vanzelf wel. Daar ga ik niet moeilijk over doen, dat is een extra voordeel van jullie uit.

grt

Wil.
Badge +13
Kijk nu komen we ergens.

Maar waarom wordt het dan niet duidelijker vermeld wat verdwijnt, of aangepast wordt.
Er is volgens mij nooit vermeld dat het opnemen pakket wel blijft, maar nu betaald is. Ook kan ik dit nergens terug vinden op de site. Sommige zaken zijn zo moeilijk terug te vinden. Probeer maar eens of je alle extra zenders in het pluspakket kan vinden. Ik heb ze wel gevonden, maar niet op de Telfort site.

Ik bedoel daarmee te zeggen dat de informatie die Telfort verschaft vaak incompleet, incorrect of niet terug te vinden is op de site.

Vaak komt het antwoord wel op het forum. Maar pas nadat klanten ge-irriteerd (?) hun verhaal of vragen hier gaan stellen.

Bedankt voor de feedback!

In de laatste e-mail die we hebben verstuurd, lees je: “Was uw huidige voordeel het Opnemen pakket dan ontvangt u nu 5 euro korting. Het opnemen pakket blijft betaald aanstaan voor 5 euro per maand. Uw gemaakte opnames blijven natuurlijk behouden.“ Misschien is dit bericht met onderwerpregel ‘Goed nieuws: u krijgt extra CombiVoordeel!’ van Telfort Klantenservice bij jou niet aangekomen?

Wij vinden het fijn dat je deze vragen hier stelt, zodat andere klanten de antwoorden hier ook terug kunnen vinden. Wij kunnen onze pagina’s op het forum vaak het snelst aanpassen op basis van de vragen die daadwerkelijk binnen komen. Daarom hebben we met onze collega’s die de pagina's schrijven van Telfort.nl afgesproken om het antwoord op veelgestelde vragen hier te plaatsen.

Trouwens: op Telfort.nl vind je de zenders in het pluspakket op de pagina over het Pluspakket en in het zenderoverzicht.

Reageer