beantwoord

CombiVoordeel wordt Vernieuwd

• 13 mei 2018
  • 146 reacties
  • 13287 keer bekeken

Toon het eerste bericht

146 reacties

@Ben_59 Het enige wat je in de gaten moet houden of het pluspakket in rekening wordt gebracht na 2 maanden.
Een Telfort medewerker heeft dat juist dat pluspakket voor je geactiveerd als de beloofde combivoordeel. Dus ik zou niet weten waarom je het dan eerst weer wil afmelden
Duidelijk is dat er nog veel mis gaat met het vernieuwde combivoordeel.....
Reputatie 1
@Ben_59 Het enige wat je in de gaten moet houden of het pluspakket in rekening wordt gebracht na 2 maanden.
Een Telfort medewerker heeft dat juist dat pluspakket voor je geactiveerd als de beloofde combivoordeel. Dus ik zou niet weten waarom je het dan eerst weer wil afmelden

Dank je wel Galdor,
Ik hou het in de gaten of dat het in rekening gebracht wordt.

Groet, Ben.
Mijn denkfout ligt bij de 5 euro combikorting, Bij het verlengen van de simonly abonnementen van onze kinderen dacht ik dat er per mobiel nummer 5 euro combikorting was, dus nam ik een iets lijviger abonnement voor ze, ipv een lichter abonnement te verdubbelen (en voor op vakantie met slechte WIFI het abonnement tijdelijk op te hogen). Maar de 5 euro korting is per adres, niet per nummer! Hier had ik beter moeten opletten. Mijn kinderen vinden dit niet erg overigens 😉
Dan heb ik nog aantal vragen.

Mijn huisgenoten hebben mail gekregen betreft het combivoordeel, ik niet.
Nu las ik wel dat je acties van Telfort moet accepteren in het privédomein in Mijn Telfort.
Die heb ik uit staan maar ik krijg wel facturen binnen, is dit iets anders?

Momenteel heb ik alles in 1 glas inclusief het pluspakket.
Die staat in mijn contract.
Als ik 1 juni in het combivoordeel 2x data en het pluspakket aanzet, kan dat?
En wordt er dan ook €10,00 op mijn factuur in mindering gebracht?
Reputatie 1
Wanneer kan ik op mijn telfort combivoordeel aanpassen ben inmiddels ruim verder dan 30 dagen maar aanpassen is niet mogelijk! Dus als ik zou wil veranderen dan kan dat dus niet. Zie afbeelding.
Problemen ?
Ik kan het probleem wat ben zag bevestigen 8 juni heb ik onze voordeel omgezet, dat is naar wens gegaan maar nog niet te wijzigen.
Badge +4
Bij mij staat opnemen-pakket ineens aan, terwijl ik dat niet wil. Ook wordt het bedrag (5 euro) niet zichtbaar als extra korting toegekend, dus ik betaal ineens 5 euro extra? Als ik opnemen-pakket wil uitschakelen, blijft de site eeuwig hangen.

Kijk even bovenaan in dit topic erikk daar staat een update van Jurgen over de combikortingen

ik zie niks wat van toepassing is op mij. Waar doel je op?

Voor de duidelijkheid: ik wil geen opnemenpakket, ik had het ook niet. En er staat niet op mijn telfort dat ik 5 euro korting krijg om het te 'compenseren'. Ik betaal gewoon ineens 5 euro meer. Dat wil ik niet. Ik kan het opnemen-pakket ook niet uitschakelen.
Reputatie 2
Badge
Vandaag zit ik even te kijken naar mijn verbruik en plots heb ik meer MB's als eerder en als ik mee kon nemen.
Na inloggen op de site zie ik plots staan:
Vanaf 28 mei krijg jij twee voordelen als trouwe klant. Het kan zijn dat dit nog niet actief is. Dit gebeurt uiterlijk bij je eerstvolgende factuur in juni. Heel veel plezier met je extra voordeel!
Dat is eerder dan vanaf jnui, niet dat ik dat erg vind.
Nu even alsnog een vraagje, want van mijn vrouw zijn de MB's niet verhoogd, zal eventueel morgen nog kijken, maar krijgt zij dan de extra MB's pas bij de volgende nieuwe maand, want mijn maand gaat op de 11de in die van haar de 21ste.
Ik kan me indenken dat die tekst te maken heeft met de factuur van de Alles in 1 die wij thuis hebben en wij de keuze hebben van 5 euro factuurkorting.
Reputatie 8
Badge +17
Bij mij staat opnemen-pakket ineens aan, terwijl ik dat niet wil. Ook wordt het bedrag (5 euro) niet zichtbaar als extra korting toegekend, dus ik betaal ineens 5 euro extra? Als ik opnemen-pakket wil uitschakelen, blijft de site eeuwig hangen.

Kijk even bovenaan in dit topic erikk daar staat een update van Jurgen over de combikortingen

ik zie niks wat van toepassing is op mij. Waar doel je op?

Voor de duidelijkheid: ik wil geen opnemenpakket, ik had het ook niet. En er staat niet op mijn telfort dat ik 5 euro korting krijg om het te 'compenseren'. Ik betaal gewoon ineens 5 euro meer. Dat wil ik niet. Ik kan het opnemen-pakket ook niet uitschakelen.

Wat ik in het overzicht van Jurgen zie is dat je het per 1 juli kunt uitzetten en ik was in de veronderstelling dat je het opneempakket al had en om er nu voor te dokken terwijl je het niet zelf hebt aangezet lijkt me ook niet juist
Wellicht dat @Jurgen - Telfort je hier antwoord op kan geven
Reputatie 8
Badge +11
Dan staat het nu allemaal goed. Dat is mooi. Ik ze de 25e zo niet terug. Voor zover ik kan zien is de dubbele data de 15e ingegaan. Dan begint namelijk de nieuwe factuurperiode.
Reputatie 1
Badge
Vandaag heb ik contact opgenomen met Telfort:
Mijn Telfort Thuis factuur wordt elke maand op de 23ste aangemaakt. Het systeem heeft op 23-05-2018 niet kunnen zien dat ik m.i.v. 01-06-2018 recht heb op € 5,- korting.
Hierop nam ik aan dat ik bij de volgende factuur (abonnementsperiode 1 juli t/m 31 juli) dus 2x de korting van € 5,- zou krijgen.
Nee dus: de laatstgenoemde factuur wordt op 23-06-2018 aangemaakt en dan vindt er dus een verrekening van de korting plaats over de dagen 1 juni t/m 23 juni en ik ontvang dan tevens € 5,- korting over de periode 1 juli t/m 31 juli.
Dat betekent dat de verrekening van de korting over de dagen 24 juni t/m 30 juni pas met de factuur voor de abonnementsperiode 1 augustus t/m 31 augustus plaats zal hebben.
Telfort maakt het lekker gemakkelijk voor haar klanten :(

Oh ja, nog even het volgende.
Telfort informeert mij vooraf dat ik de korting ga krijgen maar het systeem kan dus op dit punt niet vooruit kijken (dat had men softwarematig toch wel kunnen verwerken?).
Telfort informeert mij vooraf dat ik m.i.v. 01-07-2018 € 2,50 meer ga betalen voor mijn Telfort Thuis abonnement. Reken maar dat het systeem op dit punt WEL vooruit kan kijken :?
Badge +13
Wellicht dat @Jurgen - Telfort je hier antwoord op kan geven
Het is bekend dat CombiVoordeel soms niet goed wordt verwerkt maar dit moet per klant worden uitgezocht. Dus hier zal een van de moderators bij moeten helpen.

Edit: we verwachten dat het verkeerd doorgevoerde CombiVoordeel uiterlijk morgen (7 juni) wordt hersteld. Als je dus het Opnemen pakket hebt gekregen, wordt dit aangepast naar het Pluspakket.
Het gaat hier alleen over data. Hoe zit het met de belminuten?
In de mail staat 2x data en verderop staat dat er standaard 400 minuten extra verkregen worden.
Dit i.p.v. dubbele belminuten.

Het dubbele combivoordeel per 1 juni kan dus 2x data en bv. €5,00 korting of pluspakket of Fox.

Zie screenshot.
Reputatie 2
Badge +1
Tele2 neemt dus actie tegen datagebruik...
Jammer dat je met een buitenlandse sim slechts een deel als data in een ander land mag gebruiken... anders was ik al lang over op een buitenlandse sim, ook voor de data.
Misschien wordt het hier ook nog wel iets binnen een paar jaar... ze lopen hier altijd een paar jaar achter de feiten aan op mobiel data gebied.

Maar terug naar de kern... de 9.5% prijsverhoging blijft een doorn in het oog...
Als ik het volgende week wat minder druk heb, buig ik me er over om een beslissing te nemen.
Badge +13
Momenteel heb ik alles in 1 glas inclusief het pluspakket.
Die staat in mijn contract.
Als ik 1 juni in het combivoordeel 2x data en het pluspakket aanzet, kan dat?
En wordt er dan ook €10,00 op mijn factuur in mindering gebracht?

De drie opties vind je in de startpost van dit topic.

- 5,- korting op je Thuis factuur en 2x zoveel data op je mobiel
- Gratis Pluspakket en 2x zoveel data op je mobiel
- Gratis FOX Sports Eredivisie en 2x zoveel data op je mobiel

De optie die je noemt bestaat niet. Je hoeft zelf niks te wijzigen in Mijn Telfort, we voegen automatisch extra CombiVoordeel toe als je al CombiVoordeel hebt.

Maar ik zie in je laatste post dat je het al in de smiezen hebt 😉
Toch zal ik nog wel antwoord willen hebben op mijn vraag.
Stel ik stel het Pluspakket in als tweede combivoordeel op 1 juni.
Wanneer gaat de prijsverlaging dan in?

Ligt eraan welke prijsverlaging je bedoelt?
Het pluspakkket is de eerste keus dan. De dubbele data altijd de tweede tenzij je deze al hebt. Even terug gelezen je hebt het dus over het Plusppakket van je huisgenoot met het Alles in 1 contract die hoeft dat niet zelf in te stellen, als het systeem goed werkt zal er geen €10,00 op de eerstvolgende rekening na 1 Juni staan.
Ik begrijp je niet helemaal Jurgen.

Mijn huisgenoot betaalt nu €10,00 voor het Pluspakket.
Dit staat op zijn factuur.
Hij gebruikt nu dus dubbele data en minuten.
Als hij straks met naast combivoordeel dus dubbele data en het pluspakket neemt,
dan hoef hij toch die €10,00 niet meer te betalen?
Reputatie 8
Badge +17
Heeft je huisgenoot het pluspakket nu als combivoordeel aanstaan dit kun je zien in mijn Telfort thuis
Nee jimny, hij heeft dus mobiel en Telfort Thuis, glas alles in 1.
Omdat er nu maar één combivoordeel mogelijk is, gebruikt hij nu alleen 2x data en minuten,
voor zijn mobiel.
Badge +13
Nee jimny, hij heeft dus mobiel en Telfort Thuis, glas alles in 1.
Omdat er nu maar één combivoordeel mogelijk is, gebruikt hij nu alleen 2x data en minuten,
voor zijn mobiel.

Dan krijgt je huisgenoot straks inderdaad Gratis Pluspakket en 2x zoveel data op je mobiel. Als het goed is, staat dat ook duidelijk omschreven in de mail.
Hartelijk bedankt Jurgen!

De huisgenoot heeft de mail ontvangen dus die heb ik niet gelezen.

De andere husgenoot heeft deze gekregen:

Goed nieuws! U krijgt extra CombiVoordeel!
Nu ook 5,- korting op uw Telfort Thuis abonnement

Beste,
U begrijpt dat we blij zijn met al onze klanten. Maar als CombiVoordeel klant heeft u toch gewoon een streepje voor. En om u nog eens extra te laten zien hoe blij we met u zijn, krijgt u vanaf 1 juni elke maand een 2e CombiVoordeel!
Nu ook 5,- korting
Vanaf 1 juni krijgt u niet alleen voordeel op uw Telfort Mobiel abonnement. U krijgt dan ook 5,- korting op uw Telfort Thuis factuur.
2x zoveel data
U krijgt nu elke maand 2x zoveel data en belminuten. Vanaf 1 juni krijgt u nog steeds 2x zoveel data maar geen verdubbeling van uw belminuten meer. In plaats daarvan krijgt u elke maand 400 extra belminuten, zolang uw abonnement loopt. U krijgt dus meer belminuten dan dat u nu van ons krijgt.
U kunt 5 mobiele nummers aanmelden
Heeft u nog andere mobiele nummers op uw adres? Dan kunt u maximaal 5 nummers aanmelden voor 2x zoveel data. Dat doet u gemakkelijk door gratis “COMBIVOORDEEL AAN” te sms’en naar 1266. Dit sms bericht stuurt u vanaf het nummer dat u aan wilt melden voor CombiVoordeel.

Geniet van uw nieuwe CombiVoordeel!

Met vriendelijke groet,

Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie?

Bent u blij met uw extra voordeel?

Met vriendelijke groet,

Geertje
Directeur Telfort

Maar deze huisgenoot heeft zelf alleen mobiel.

De opties:

- 5,- korting op je Thuis factuur en 2x zoveel data op je mobiel
- Gratis Pluspakket en 2x zoveel data op je mobiel
- Gratis FOX Sports Eredivisie en 2x zoveel data op je mobiel

Staan er niet in.

Zelf heb ik geen mail ontvangen.
Vandaar de verwarring aan mijn kant.
Toch zal ik nog wel antwoord willen hebben op mijn vraag.
Stel ik stel het Pluspakket in als tweede combivoordeel op 1 juni.
Wanneer gaat de prijsverlaging dan in?
Badge +13
Maar deze huisgenoot heeft zelf alleen mobiel.
Alleen klanten die Thuis en Mobiel van Telfort hebben, zouden de mail moeten ontvangen. CombiVoordeel geldt nog altijd alleen voor klanten die de twee combineren.

Ik heb geen bericht ontvangen. Hoe kan dat?
Je hebt alleen bericht ontvangen als je op dit moment gebruik maakt van CombiVoordeel en als je 'Aanbiedingen e-mail' aan hebt staan in Mijn Telfort. Controleer goed of het bericht niet in de categorie 'Reclame' of in het spamfilter is beland. In Mijn Telfort kun je zien welk e-mailadres bij ons bekend is.

Voor als je de mail niet hebt ontvangen, hierbij de boodschap uit het mailbericht in een notendop: als extra CombiVoordeel krijg je de MB Verdubbelaar, tenzij je de Verdubbelaar al hebt. Dan wordt het het Pluspakket. Vanaf juli kun je je CombiVoordeel aanpassen naar de drie mogelijke keuzes. Er gelden een aantal voorwaarden, die lees je in de startpost.

Reageer