Nieuws

CombiVoordeel nu ook Mobiel + Mobiel

CombiVoordeel nu ook Mobiel + Mobiel
Badge +13
CombiVoordeel wordt vernieuwd: vanaf 15 oktober krijg je ook extra voordeel als je meerdere mobiele abonnementen combineert op jouw adres. Elk mobiel abonnement krijgt 2x zoveel data.

Het belangrijkste op een rijtje

Mobiel + Mobiel = 2x data voor beide
2 tot 5 abonnementen op hetzelfde adres krijgen 2x zoveel data. Daarvoor hoef je niks te doen: je krijgt het voordeel vanzelf!

Voor CombiVoordeel-klanten verandert er niets
Combineer je Telfort Thuis en Mobiel al, dan verandert er niets. Je behoudt je dubbele data én een voordeel op thuis (5,- korting, Pluspakket of Fox Sports Eredivisie). Lees meer.

Vragen en antwoorden

Voorwaarden

1. Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om CombiVoordeel te ontvangen?
Om in aanmerking te komen voor Combivoordeel, registreer je meerdere actieve mobiele abonnementen van Telfort op jouw adres. Je kunt maximaal 5 abonnementen aanmelden.
Je voldoet aan de voorwaarden als:
1. Alle mobiele abonnementen van Telfort zijn (zie 2)
2. De opgegeven abonnementen op hetzelfde adres staan
3. De opgegeven abonnementen actief zijn:
· Als je een nieuw abonnement hebt aangevraagd, moet het abonnement geleverd en geactiveerd zijn.
· Als je een mobiel nummer meeneemt van een andere aanbieder moet het nummer door Telfort zijn overgenomen.

2. Geldt CombiVoordeel alleen voor abonnementen van Telfort?
CombiVoordeel geldt alleen voor abonnementen van Telfort. Het geldt dus niet voor onderstaande producten. Welk abonnement je precies hebt, kun je terugvinden op je mobiele factuur of in Mijn Telfort:
· Telfort prepaid
· Zakelijk OpMaat abonnementen
· KPN, XS4ALL en Simyo abonnementen

Aanmelding

3. Hoe meld ik me aan voor 2x zoveel data op al mijn mobiele abonnementen?
Heb je alleen meerdere mobiele abonnementen van Telfort, zonder Internet (en tv) van Telfort? Dan gaat de aanmelding automatisch. Hiervoor hoef je niets te doen.
Let op: heb je Telfort vast én Telfort Mobiel, en wil je nog een mobiel nummer toevoegen? In dat geval meld je een extra mobiel nummer aan. Dit doe je door ‘CombiVoordeel AAN’ te sms’en naar 1266 met het nummer dat je wilt aanmelden.

4. Hoe lang duurt het voordat CombiVoordeel is geactiveerd?
Zodra je Telfort Mobiel abonnement is geactiveerd, of staat geregistreerd op hetzelfde adres, wordt het voordeel binnen 1 werkweek geactiveerd.

5. Hoe weet ik of mijn CombiVoordeel actief is?
Zodra de 2x data is geactiveerd, ontvang je hier een SMS over op het telefoonnummer dat de dubbele data ontvangt. Je kunt het ook terugvinden op je factuur onder het kopje ‘Abonnement’ of in Mijn Telfort.

6. Wat moet ik doen als de 2x data niet automatisch wordt geactiveerd?
In dit geval staan de mobiele abonnementen van jouw huishouden misschien niet op hetzelfde adres. Controleer in dat geval je gegevens in Mijn Telfort. Werkt dit niet? Laat het dan weten in dit topic of neem op een andere manier contact op.

Voordeel

7. Wat houdt het voordeel ‘2x zoveel data’ in?
Je ontvangt maandelijks 2x zoveel data dan er in jouw mobiele abonnement zit. Heb je bijvoorbeeld een bundel met 2GB op jouw mobiel, dan krijg je met CombiVoordeel automatisch 4GB per maand (2GB extra). Je databundel wordt dus verdubbeld. Voor elk extra mobiel abonnement met een internetbundel op hetzelfde adres, ontvang je ook 2x zoveel data. Er geldt een maximum van vijf mobiele abonnementen.

8. Mag ik de extra MB's meenemen naar de volgende maand?
Bij Telfort zijn je minuten en MB's 3 maanden geldig. Ongebruikte minuten en MB's neem je mee naar de volgende maand. Dat geldt voor de minuten en MB's in je abonnement, maar ook voor extra bundels.

9. Ik wil geen 2x data ontvangen. Wat moet ik doen?
Laat het weten in dit topic of neem op een andere manier contact op.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Goed bezig Telfort 😉
Grappig dit hadden we bij KPN ook mooi dat Telfort dit nu ook aanbiedt.
Badge +1
2x zoveel data lees ik als :
Bij 1 gb krijg je 3 gb (dat is 2x zoveel data)
En niet 2 gb.
Reputatie 1
Leuk extraatje Telfort!

@rvdl Ik kan jouw rekenmethode niet volgen. 2 x 1 GB = 2 GB. It's that simple. Er staat nergens dat je 2 x zoveel data extra of bovenop de bestaande bundel krijgt.
Badge +1
@Marty

Voordeel

7. Wat houdt het voordeel ‘2x zoveel data’ in?
Je ontvangt maandelijks 2x zoveel data dan er in jouw mobiele abonnement zit. Heb je bijvoorbeeld een bundel met 1GB op jouw mobiel, dan krijg je met CombiVoordeel automatisch 2GB per maand (1GB extra).
Reputatie 5
Badge +8
Hoi rvdl, dat klopt jammer genoeg niet. Het wordt verdubbeld. Dus 1GB worden er 2. 2GB worden er 4 enz.
Het is wel enigzins verwarrend dat er niet staat dat het wordt verdubbeld deze zin moet je inderdaad goed lezen.
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb het stukje van de verdubbeling toegevoegd. Ik ga er van uit dat het zo duidelijker is. 🙂

Reageer