beantwoord

Black Friday deal 2019

• 28 november 2019
  • 11 reacties
  • 493 keer bekeken

Hoe zit het met Black Friday ?

Admin: Reactie afgesplitst van verzameltopic, eigen topic voor je reactie aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 29 november 2019, 16:43

Hallo @n.steenstra. Wat @JanD zegt klopt: gezien we straks samen als KPN verdergaan, hebben we bij Telfort geen speciale Black Friday deals voor nieuwe klanten. Ik zie dat @Galdor68 al verwijst naar de deals bij KPN. Je kunt natuurlijk altijd kijken of daar voor jou een aantrekkelijke deal tussen zit. 

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @n.steenstra , dan moet je op de KPN-site zijn, niet (meer) bij Telfort.

De aanbiedingen gelden alléén voor nieuwe klanten.

Dus als je nu overstapt van Telfort (of welke andere provider dan ook) naar KPN ben je een nieuwe klant met alle voor- en nadelen.

Ik kan niet heel warm lopen voor die black friday deals ik verwacht van Telfort weinig deals meer zoals vorig jaar.

Hoe zit het met Black Friday?

Admin: reactie afgesplitst van verzameltopic, naar je al bestaande topic verplaatst

Ja, zo te zien geldt de Black Friday deal alleen voor nieuwe KPN abonnementen.
Je krijgt ook alleen korting op je abonnement als je al een KPN of Telfort abonnement hebt.

Nu weet ik wel dat je bij Telfort geen nieuw abonnement meer af kan sluiten,
maar een verlenging is uiteindelijk ook een nieuw abonnement.

Admin: reactie afgesplitst van verzameltopic, naar je al bestaande topic verplaatst

Reputatie 8
Badge +7

Hoe zit het met Black Friday?

Die vraag had je ook al in je eigen topic gesteld.

Dubbel vragen is niet zinvol en je wordt er niet sneller mee geholpen.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @n.steenstra. Wat @JanD zegt klopt: gezien we straks samen als KPN verdergaan, hebben we bij Telfort geen speciale Black Friday deals voor nieuwe klanten. Ik zie dat @Galdor68 al verwijst naar de deals bij KPN. Je kunt natuurlijk altijd kijken of daar voor jou een aantrekkelijke deal tussen zit. 

En mijn opmerking dan?
Een verlenging is toch ook een nieuw abonnement?

Reputatie 8
Badge +9

Een verlenging is niet gelijk aan een nieuw abonnement, @mandy. Nieuwe en bestaande klanten verschillen van elkaar. Als je als bestaande klant je abonnement verlengt, is dat een verlenging. De Black Friday deals zijn vaak gericht op nieuwe klanten. Dit jaar hadden we geen speciale Black Friday deals.

Een uitzondering daarop is een mobiel abonnement dat is elke keer een nieuw contract. En als het Thuisproduct wat je hebt niet meer kan worden geleverd dan is het ook nieuw. Er zit inderdaad wel verschil in een echt nieuwe klant zijn of je overeenkomst vernieuwen tegen de op dat moment geldende voorwaarden.

Dat wat Galdor68 schrijft is wat ik bedoelde.

Reputatie 8
Badge +9

Oké, duidelijk @mandy. Op het moment dat je je mobiele abonnement verlengt, sluit je inderdaad een “nieuw” abonnement af. Maar wat @Galdor68 ook al aangeeft: er zit een verschil tussen een nieuwe klant en een bestaande klant die zijn of haar abonnement vernieuwt. :slight_smile:  

Reageer