Het belangrijkste op een rijtje
Alle mogelijkheden van Interactieve TV met alleen de 40 meest bekeken zenders
Veel klanten vroegen om meer keuze in de zenderpakketten. Daarom is er nu het Basis TV Pakket met de 40 meest bekeken zenders, dat je kunt uitbreiden als je dat wil.
Wil je geen vast telefoonnummer, dan betaal je ook minder
Vaste telefonie is een optie in plaats van een standaard geleverde dienst. Je hoeft dus alleen voor telefonie te kiezen als je dit gebruikt.
Kijk tv op al je schermen, thuis en onderweg
Met onze vernieuwde iTV app kun je via je tablet, computer en zelfs op je smartphone programma’s kijken. Je kunt ook programma’s opnemen en terugkijken op je al je schermen, zowel thuis als onderweg. En onderweg is nu: in de hele EU.
Ga gigasnel met gratis glasvezel
Heb je een aansluiting voor glasvezel in je woning? Dan leveren we jouw Telfort pakket zonder extra kosten over het glasvezelnetwerk van KPN. Dit betekent een nóg snellere en stabielere verbinding.
Voor het overzicht
Alle extra opties en tarieven
Basis TV Pakket
Uitgebreid TV Pakket
Beste antwoord door Stephen
Hoe krijg ik toegang tot meerdere zenders?
Je kunt het zenderpakket uitbreiden. De resterende 15 zenders van het oude abonnement zitten in het 'Uitgebreid pakket'. Dit is een optionele extra zenderpakket voor €5 per maand. Daarnaast kun je nog steeds kiezen voor zenderpakketen zoals het Pluspakket, Kids pakket, Hindi pakket etc. Deze veranderen niet.
Ik ben al klant. Verandert er iets?
Heb je Interactieve TV, dan krijg je het nieuwe Basispakket. Je krijgt het Uitgebreid pakket er gratis bij. Op je factuur zie je een extra factuurregel met de kosten van de uitbreiding en de korting hiervoor. Je ziet dit ook terug in Mijn Telfort.
Ik ben klant en mijn jaarcontract is afgelopen. Kan ik gebruik maken van de nieuwe pakketten? Is er voor mij een apart aanbod als ik wil verlengen?
Wil je na je jaarcontract iets aanpassen of toevoegen, dan hoef je niet te verlengen. Dit regel je in Mijn Telfort. Ga je verhuizen of wil je een aanpassing die niet in Mijn Telfort staat (bijvoorbeeld extra snelheid of een overstap naar het nieuwe glasvezelpakket)? Laat je dan direct gratis terugbellen. Als je in overleg met ons een nieuw jaarcontract afsluit, maak je gebruik van een van de nieuwe pakketten.
Ik ben klant. Verandert de prijs van mijn maandabonnemen nadat mijn contract voorbij is?
Nee. In dat geval blijf je je gebruikelijke maandprijs betalen.