beantwoord

Alles wat je nodig hebt: onze nieuwe pakketten (Thuis, apr 2018)

  • 16 april 2018
  • 112 reacties
  • 9880 keer bekeken


Toon het eerste bericht

112 reacties

Nee, ik heb niet gekeken bij mijn TV gids maar in de overzichten op de website.
Misschien heb ik wat gemist, zoals RTV ect.
Reputatie 2
Badge
Het is wel nieuw volgens mij dat je voor 8.99 p/mnd ipv 9.99 p/mnd Spotify af kunt nemen via Telfort trouwens. De korting is net een paar euro te weinig (4.99 / 5.99 euro had ik t wel afgenomen) wat mij betreft om het aan te gaan. Meer hierover op: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/spotify-premium.htm

Ik snap alleen niet helemaal hoe ik dit (terwijl ik ben ingelogd) kan activeren (als ik dat zou willen) via deze site: https://spotify.telfort.nl/spotify/activeer
Ik heb alleen een Thuis pakket en geen mobiel pakket, maar lees in de FAQ dat het ook voor Thuis klanten aangevraagd kan worden.
Reputatie 2
Badge

Ik snap alleen niet helemaal hoe ik dit (terwijl ik ben ingelogd) kan activeren (als ik dat zou willen) via deze site: https://spotify.telfort.nl/spotify/activeer
Ik heb alleen een Thuis pakket en geen mobiel pakket, maar lees in de FAQ dat het ook voor Thuis klanten aangevraagd kan worden.


Ik kon mijn eerdere bericht helaas niet meer wijzigen.
Ik las net op Twitter na zoeken op 'Spotify + Telfort' dat het zo kan:

Spotify Premium kun je inderdaad aanvragen met een Telfort thuis abonnement. Dit kun je via Mijn Telfort aanvragen. Je gaat hiervoor naar "Abonnement", "Abonnement wijzigen of extra opties", plaats het vinkje bij Spotify Premium en klik.
Je dient je huidige abonnement bij Spotify wel eerst zelf op te zeggen! Anders betaal je dubbel!

bron tweet Telfort medewerker: https://twitter.com/Telfort/status/991240374470565888
Toch positief puntje van de wijzigingen bij Telfort het treft bestaande klanten niet.

KPN heeft ook de prijs en de pakketten gewijzigd maar alle klanten gaan de hogere prijs betalen, wel krijgen klanten waar mogelijk hogere snelheden 50/5Mb ipv 40/4 en 100/10 ipv 80/8 en ben je tijdelijk contract vrij zodat je binnen een bepaalde periode ongestraft kan over stappen. En 200/20 voor DSL is geintroduceerd.
Reputatie 8
Badge +17
Toch positief puntje van de wijzigingen bij Telfort het treft bestaande klanten niet.

Die hebben we bij Telfort vorig jaar juli al gehad, weet je nog?!
Per 16 april betalen nieuwe klanten met een Internet+VoIP abonnement gewoon nóg eens €7,50 extra...
Badge +13
Edit, de website glasvezelaanbieders heeft nog niets aangepast.
Als het goed is, inmiddels wel 🙂
Toch positief puntje van de wijzigingen bij Telfort het treft bestaande klanten niet.

Die hebben we bij Telfort vorig jaar juli al gehad, weet je nog?!
Per 16 april betalen nieuwe klanten met een Internet+VoIP abonnement gewoon nóg eens €7,50 extra...


Nieuwe klanten is niet "bestaande" klanten net als nu. Of zie ik iets over het hoofd?
Reputatie 8
Badge +17
Nieuwe klanten is niet "bestaande" klanten net als nu. Of zie ik iets over het hoofd?Dat zeg ik: bestaande klanten (dus álle klanten) bij Telfort hebben vorig jaar juli een prijsverhoging gehad. Net als bij KPN nu...

het plaatje dat je ziet is de prijsverhoging van vorig jaar juli bij Telfort.

nu, bij Telfort, per 16 april, zouden nieuwe klanten (of klanten die verlengen) dus nóg een prijsverhoging krijgen...
Ik zie het nu :8 inderdaad maar blijkbaar alleen voor klanten op de nieuwe propositie of zelfs alleen dsl wij hebben daar niks van gemerkt oude propositie glas. Hebben ze in die periode daarboven op de ook nog de regionale zenders aangepast dus verminderd?
Ja Jurgen, de website heeft het inderdaad aangepast.
Vraagje.
Er staat ergens, je kunt je abonnement aanpassen.
Nu heb ik alles in 1 glas maar ik heb nooit bellen gebruikt en nooit een nummer gehad.
Dit was/is gratis, althans als je niet gaat verlengen.
Het abonnement aanpassen naar alleen internet/TV,
zal dan waarschijnlijk ook geen korting opleveren?
Het aanpassen zal dan ook geen zin hebben denk ik?
Het aanpassen zal dan ook geen zin hebben denk ik?
Waarschijnlijk niet omdat jou abonnement van voor deze wijziging is.

Nu heb ik alles in 1 glas maar ik heb nooit bellen gebruikt en nooit een nummer gehad.
Dan heb je in mijn ogen geen alles in 1 daar hoort telefonie bij.

Maar je kan het antwoord vrij makkelijk zelf ontdekken, ga naar mijntelfort thuis en klik op wijzigen dan kan je precies zien wat je wel of niet kan aanpassen en wat het voor prijs verandering meebrengt.

In ons geval met oud glas kunnen we voor alles in 1 of alles in 1 extra en dezelfde opties zonder nummer kiezen(vreemd dan is het geen alles in 1 meer) En extra tv pakketten aan of uit zetten. We kunnen er niet voor kiezen om TV uit te zetten. Dat zou wel ongeveer 12,50 kosten mindering moeten opleveren.


Als ik het lijstje uit het start bericht goed lees kan het aan of uitzetten van telefonie €2,50 schelen maar ik weet niet of dit iets is wat je later maandelijks uit of aan kan zetten, het lijkt mij van niet.
Normaal gesproken heb je gelijk.
Maar destijds was er geen internet en tv maar alleen alles in 1.
Dus hebben wij een abonnement afgesloten zonder bellen maar er wel voor betaald.

Het wijzigen, als het gaat omdat ik daar nog niet gekeken heb, in Mijn Telfort vind ik wel eng.
Graag wil ik eerst weten of ik dan niet weer aan een abonnement vastzit.
Ok raar maar duidelijk en nogmaals je zal er niks mee opschieten, althans voor die eerder door mij genoemde opties maakt de prijs met of zonder nummer geen verschil.
Bij dat wijzigen moet je hoe dan ook zijn als iets wil veranderen zolang je niks bevestigd zit je nergens aan vast.
Reputatie 8
Badge +17
Nu heb ik alles in 1 glas
Dus hebben wij een abonnement afgesloten zonder bellen maar er wel voor betaald.
Jij hebt dus een alles-in-1 abonnement, en je betaald daarvoor, ook voor het "vast bellen" gedeelte want dat is inbegrepen. Alleen jij hebt nooit gebruik gemaakt van het "vast bellen".
Als je nu gaat kijken dan kan je in "Mijn Telfort" dus NIET het "Vast Bellen" uitschakelen. Dat kan alléén bij een nieuw abonnement dat ná 16 april 2018 afgesloten is.

Dus, wat wil je wijzigen? Als je niet meer wil betalen voor het "Vast Bellen" gedeelte, moet je dus éérst een nieuw abonnement afsluiten, al-dan-niet via verlenging...
Waar ze uiteindelijk kosten technisch weinig mee opschiet als ik goed reken. Of je moet het extra en plus pakket niet gaan afnemen dan kom je op 42,50 voor standaard glas.
Nu is het wel duidelijk Kees-Jan en Galdor, dank jullie wel.
Is er al iets bekend over de jaarlijkse prijsverhoging per 1 Juli? 5 Jaar geleden begonnen met 36 euro voor Alles in 1 en zit nu al op 45 als ik niet uitkijk.
Badge
Is er al iets bekend over de jaarlijkse prijsverhoging per 1 Juli? 5 Jaar geleden begonnen met 36 euro voor Alles in 1 en zit nu al op 45 als ik niet uitkijk.

Ben ik ook benieuwd na...
Reputatie 8
Badge +17
Is er al iets bekend over de jaarlijkse prijsverhoging per 1 Juli? 5 Jaar geleden begonnen met 36 euro voor Alles in 1 en zit nu al op 45 als ik niet uitkijk.Ben ik ook benieuwd na...

Alleen voor nieuwe klanten óf als je verlengt. Bestaande klanten (die niet verlengen) houden gewoon hun huidige abonnementsprijs...
Is er al iets bekend over de jaarlijkse prijsverhoging per 1 Juli? 5 Jaar geleden begonnen met 36 euro voor Alles in 1 en zit nu al op 45 als ik niet uitkijk.Ben ik ook benieuwd na...

Alleen voor nieuwe klanten óf als je verlengt. Bestaande klanten (die niet verlengen) houden gewoon hun huidige abonnementsprijs...


Aangezien KPN en zojuist ook XS4ALL prijsverhogingen hebben aangekondigd kan ik me niet voorstellen dat Telfort achterblijft.

Ik hoop uiteraard dat je gelijk heb, dont get me wrong 😃 Bedankt voor je reactie! 🙂
Geldt inflatiecorrectie dan alleen voor mobiel?
Aangezien KPN en zojuist ook XS4ALL prijsverhogingen hebben aangekondigd kan ik me niet voorstellen dat Telfort achterblijft.

Ik hoop uiteraard dat je gelijk heb, dont get me wrong 😃 Bedankt voor je reactie! :)

Je kan zeggen dat die verhoging al is toegepast, maar dan zoals Kees-Jan al schreef door de pakketwijzigingen en de telefoon er uit te halen voor nieuwe en verlengende klanten.

Blijkbaar @mandy voor mijn vast internet heb ik dat nog niet gezien.
Reputatie 8
Badge +17
Je kan zeggen dat die verhoging al is toegepast, maar dan zoals Kees-Jan al schreef door de pakketwijzigingen en de telefoon er uit te halen voor nieuwe en verlengende klanten.

Blijkbaar @mandy voor mijn vast internet heb ik dat nog niet gezien.
Heb je al verlengd dan? Zo nee: dan klopt het toch dat jij geen prijsverhoging gezien hebt? 🆒:8
@Kees-Jan dat was in antwoord over de inflatie correctie opmerking.

Reageer