Zwart beeld, flikkerend groen.

• 7 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 1604 keer bekeken

Badge
Hallo,

Sinds juli 2015 heb ik een Samsung galaxy s5, maar nu treden er langzaam problemen op. Wanneer de telefoon een lange tijd ( 30-45 min ) niet is gebruikt en hij wordt ontgrendeld krijg ik enkel zwart beeld. De lampjes doen het hierbij dan wel. Dan moet ik vaak even wachten dan na 10 keer proberen doet hij het wel, maar soms houdt het aan en dan moet ik de accu er uit halen en hem opnieuw op starten.

Verder kan ik de telefoon niet meer op een donkere stand zetten, hierdoor moet die sowieso over de helft van de helderheid staan. Als hij onder de helft staat krijg ik een groen flikkerend scherm met strepen of wazen. De telefoon is niet in contact gekomen met water of de grond.

Is hier wat aan te doen? Of valt dit onder de garantie? Want het begint me langzaam te ergeren dat het erger wordt.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo KDS5, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met je telefoon. Het beste wat je kunt doen is deze ter reparatie aanbieden.
Voor meer informatie zie onderstaande link. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reparatie eigen telefoon

Reageer