beantwoord

Wij kunnen niet bellen of gebeld worden

• 29 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Reputatie 1

Wij kunnen niet bellen of gebeld worden beiden een telfort abonnement.

Wat is er aan de hand?

Ik stuur u de gegevens per privé gesprek

icon

Beste antwoord door Marouan82 5 november 2019, 16:13

Hoi Alexandra, 

Dank voor je bericht. Problemen zijn inmiddels verholpen. Het moet een storing geweest zijn. Jammer dat de telefonische helpdesk daar niks van kon zien. 

Maar goed nogmaals dank en werk ze nog 👍

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen@Marouan82, fijn om te horen dat alles weer werkt! Inderdaad, het zal een storing zijn geweest, wel jammer dat deze (nog) niet voor de klantenservice zichtbaar was toen je contact hebt gehad. Mocht je nog iets opmerken of vragen hebben, laat het ons dan gerust weten op het forum. En een fijne dag gewenst :relaxed:

Reputatie 1

Hoi Alexandra, 

Dank voor je bericht. Problemen zijn inmiddels verholpen. Het moet een storing geweest zijn. Jammer dat de telefonische helpdesk daar niks van kon zien. 

Maar goed nogmaals dank en werk ze nog 👍

Reputatie 8
Badge +9

Hi @Marouan82, ik heb geen berichtje meer van je gehad, ik hoop dat dat een goed teken is! Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reputatie 8
Badge +9

Hoi @Marouan82, ik begrijp dat je vrouw en jij beide problemen met bellen met jullie mobiele telefoons hebben. Dat is niet de bedoeling, ik help jullie graag verder om het op te lossen.

Ik zal mijn best doen om je laatste bericht samen te vatten. Jouw verbinding heeft even gewerkt, toen heb je gebeld met de klantenservice. Daarna werkte de verbinding van je vrouw ook even wel, maar nu kunnen jullie elkaar dus niet bellen. Zijn jullie beide telefoons wel verbonden met het Telfort netwerk? Zo ja, kunnen jullie alleen elkaar niet bellen, of ook geen andere nummers? Hoe zit het met bijvoorbeeld mobiel internet?

Kan je voor mij ook jullie gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Het gaat me vooral om jullie mobiele nummers, het adres en naam waar de abonnementen op staan. Als je deze gegevens invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij. Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld?

Reputatie 1

Rekeningen zijn betaald. Eerst had mijn vrouw een probleem bellen. Daarna had ik een probleem.

Mobiele gegevens uit/aan gezet. Geregistreerd op het netwerk. Bij mijn mobieletelefoon werkt het wel registreren maar die van mijn vrouw niet. Daarna kon ik ineens wel weer bellen en heb ik telfort gebeld 0900 nummer. Dus dacht bij mij probleem opgelost. Misschien een probleem met een mast in de buurt. Daarna met haar telefoon mijn telefoon gebeld als 2e gesprek en dat lukte. Daarna opgehangen en kon zij mij niet meer bellen. En ik kon haar niet meer bellen. Maar ze kan wel iemand bellen. Ik heb geen nummers in de blokkeerlijst of iets dergelijks. Uit/Aan gezet updates gedraaid van Android. Heeft niet geholpen. Ik ben al blij als ik weet dat er een storing is of dat er werkzaamheden zijn maar nu tast ik even in het duister. 

Reputatie 8
Badge +17

Zijn de rekeningen wel betaald voor beide abonnementen

Reageer