Wifi gaat niet aan op Galaxy-smartphone S5 neo

• 14 september 2016
  • 19 reacties
  • 4411 keer bekeken

Hallo, ik kan mijn WiFi niet meer aanzetten op mijn Samsung Galaxy-smartphone S5 neo... heb al vanalles geprobeerd. Weet iemand meer?

19 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Esseke, welkom op het forum! Zie je wel je WiFi-netwerk verschijnen bij verbindingen? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen, er is wel WiFi, Mar hij gaat niet aan op de telefoon. Blijft op 'inschakelen' staan
Hoi, Ik heb sinds enkele dagen precies hetzelfde probleem. Heb al een 'settings reset' en zelfs een 'factory reset' gedaan, maar het probleem blijft... Als laatste poging ga ik nu via Samsung software op de PC de nieuwste firmware installeren.

Is het probleem bij jou al verholpen?
Helaas, probleem is daarmee niet opgelost.
Nee... bij mij ook nog steeds niet..
Ga je hem laten repareren? Of nog een ander idee?
Aangezien het bij jou op precies dezelfde dag begonnen is, vermoed ik dat het een softwarefout is. Ik wacht nog even af en kijk op internet rond of er nog meer mensen met dit probleem zijn.
Heb precies hetzelfde probleem sinds een paar dagen, hij blijft op 'inschakelen' staan.. Als iemand een idee heeft hoor ik het graag..
Badge +2
Hi all, balen! Hebben jullie inmiddels ook al de website bekeken van / contact gelegd met de leverancier?
Eeh Telfort?! Die heeft de telefoon geleverd immers.
En mijn internetbundel is inmiddels ook bijna op hierdoor...
Badge +7
Op Tweakers zag ik een tip over het uitzetten van de slimme netwerkwissel? Heeft iemand dat al geprobeerd?
Al geprobeerd... werkte niet helaas
Ook geprobeerd, werkt ook niet.
Heb een tweetal naar Samsung gestuurd met link naar dit forum. Eens kijken of dit wat oplevert. https://twitter.com/kvnieuwenhoven/status/778266365291532288?s=09
Ook ik ervaar sinds 2 weken dit probleem... Ben benieuwd naar oplossing!
Voor wie Twitter heeft, meld je ook even bij mijn tweet, dan komt het probleem bij Samsung ook beter op het netvlies
Wat goed Koen! Heb geen Twitter - andere manier waarop ik het wel kan onderstrepen?
Vandaag in Samsung winkel geweest. Ze denken aan hardware probleem en willen mijn mobiel opsturen voor onderzoek. Moet hiervoor eerst backup maken.
Jij nog iets gehoord Koen?
Nee nog niet, ik ga komende week ook langs de Samsung winkel. Ga daar vragen of ze een kale nieuwe softwareversie kunnen installeren
Oké, ben benieuwd wat ze bij jou zeggen...

Reageer