beantwoord

Whattsapp verwijderd van mobiel en onmogelijk te downloaden

De afgelopen dagen kreeg ik paar keer per dag de melding 'Dat Whatsapp bijgewerkt moest worden'. Ik had de keuze tussen 'nu' of 'later' (of zoiets). Ik klikte iedere keer op 'later'. Gister bleek Whatsapp afgesloten te zijn 'Verouderd'. En tegelijkertijd kon ik de nieuwe versie downloaden. Wanneer ik daar op klikte kreeg ik de mededeling 'Whatssapp gestopt'. Heb nu de oude verwijderd en geprobeerd via Google play de nieuwe te downloaden. Dat doet hij ook netjes en zegt dat toestel geschikt is en het is geinstalleerd. Krijg echter geen icoontje. Software update gedaan, toestel paar keer aan en uit. Niets helpt. Telfort Klantenservice is vandaag niet bereikbaar, iemand van jullie ideeen? Bij voorbaat hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Marthy 17 december 2018, 17:05

Bart - Telfort schreef:

Hoi Marthy, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat Whatsapp verouderd was. De updates uitstellen lukte niet meer. Nu is heb je de app opnieuw geïnstalleerd, je kan deze alleen niet vinden. Vermoedelijk staat deze op de volgende pagina, dus niet op je hoofdscherm zoals hierboven ook al aangegeven. Heb je de app inmiddels gevonden?

Dank voor je reactie Bart. Nee, hij staat ook niet op de volgende pagina. Morgen komt een 'Student aan huis' om het in orde te maken!

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Staat dat icoontje niet in de app drawer..?
Het gebeurd wel eens vaker dat een icoon niet gelijk op het hoofdscherm gezet wordt.
Reputatie 8
Badge +15
@Marthy En als je via Google Play Store Whatsapp opzoekt. Krijg je dan te zien dat je het moet downloaden of openen/verwijderen?
Als je ziet "openen". Heb je al bij alle apps gekeken?
Als het hoofd/start scherm vol staat zal deze op een 2e scherm komen te staan.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Marthy, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat Whatsapp verouderd was. De updates uitstellen lukte niet meer. Nu is heb je de app opnieuw geïnstalleerd, je kan deze alleen niet vinden. Vermoedelijk staat deze op de volgende pagina, dus niet op je hoofdscherm zoals hierboven ook al aangegeven. Heb je de app inmiddels gevonden?
Bart - Telfort schreef:

Dank voor je reactie Bart. Nee, hij staat ook niet op de volgende pagina. Morgen komt een 'Student aan huis' om het in orde te maken!
Galdor68 schreef:

Als het hoofd/start scherm vol staat zal deze op een 2e scherm komen te staan.

Dank je Galdor, maar daar staat hij ook niet. Morgen komt er een 'Student aan Huis'.
Reputatie 6
Badge +9
Dat is wel heel apart. Ik vind het dan ook lastig te zeggen op afstand zonder het toestel te zien waar de app dan zou kunnen staan. Je geeft aan dat er een student aan huis is geweest. Dat is fijn. Ik ga er dan ook vanuit dat hij/zij je heeft verteld waar je de app kan vinden.

Mocht je zo nog verdere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer