beantwoord

WhatsApp bellen gaat niet meer

• 20 december 2019
  • 9 reacties
  • 506 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Sinds 3 dagen doet de helpfunctie in Whatsapp het niet meer. Ik heb alle suggesties van Whatsapp geprobeerd. Nu ontving ik deze mail maar Telfort kan me hier niet bij helpen. Wie o wie kan mij helpen?

Admin: 06-nummer verborgen in afbeelding

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 december 2019, 13:33

Hallo @Tina2036, welkom op het forum. Vreemd dat het WhatsApp bellen opeens niet meer lukt! Ik heb hier meer meldingen van gezien de laatste tijd, het helemaal opnieuw instellen van het telefoontoestel lijkt daarbij een oplossing te geven. Zou je dat kunnen doen? Op de hulppagina's van Samsung heb ik daar deze stappen voor gevonden. Ik hoor graag van je hoe het daarna gaat.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Tina2036, welkom op het forum. Vreemd dat het WhatsApp bellen opeens niet meer lukt! Ik heb hier meer meldingen van gezien de laatste tijd, het helemaal opnieuw instellen van het telefoontoestel lijkt daarbij een oplossing te geven. Zou je dat kunnen doen? Op de hulppagina's van Samsung heb ik daar deze stappen voor gevonden. Ik hoor graag van je hoe het daarna gaat.

Reputatie 1

Dank, ik ga het proberen :innocent:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tina2036, heb je het kunnen proberen? Ik ben benieuwd of je nu wel weer kunt WhatsApp bellen :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi Jasper, ik heb twee resets gedaan. Mijn enige optie is nu nog terug naar fabrieksinstellingen. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Whatsapp blijft maar steeds hetzelfde antwoord sturen. De FAQ wat ik al heb geprobeerd en de provider blokkeert het. Diverse keren gesproken met provider maar zij blokkeren niks zeggen ze. Heel vreemd allemaal.

Reputatie 8
Badge +11

Het is een vreemde situatie inderdaad. Wij blokkeren het niet en als WhatsApp aangeeft dat het ook niet bij hun zit blijven er weinig opties over. Als je het toestel naar de fabrieksinstellingen hebt kunnen zetten hoor ik graag van je. Zo rond de feestdagen kan ik me voorstellen dat je er nog geen tijd voor had, ik zie je bevindingen vanzelf verschijnen 

Reputatie 1

Bedankt, ik zal uiteraard laten weten hoe en wat.

Whatsapp zegt niet dat het niet aan hen ligt maar ze geven steeds dezelfde antwoorden die ik zelf op hun FAQ heb gevonden. Vervolgens zeggen ze dat het aan de provider ligt en dan blijft het stil. Ik ga eerst nog even op mijn oude telefoon proberen en dan maar naar fabrieksinstellingen. Inmiddels heb ik wel al een goede kabel voor een backup.

Reputatie 1

Vandaag met veel geduld mijn telefoon naar fabrieksinstellingen terug gezet en alles doet het weer. Bedankt voor  de hulp en fijne jaarwisseling 

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed @Tina2036, fijn dat het daarmee verholpen is en je WhatsApp weer volledig kunt gebruiken! Veel plezier daarmee en nog een gelukkig nieuwjaar!
Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reputatie 1

Bedankt en de beste wensen

Reageer