beantwoord

werkt simswap bij samsung galaxy ace?

• 3 februari 2013
  • 13 reacties
  • 16469 keer bekeken

Badge
Heb sinds paar dagen de samsung galaxy ace in samenwerking met een telfort abbo werkende. Elke dag al keer opnieuw moeten opstarten omdat bereik van het netwerk ineens wegvalt. Heel vervelend en ammer.

Las dat meerdere dit probleem hebben gehad met deze combinatie en vraag mij nu af of de geboden optie van simswap helpt en daarmee ook hoe is dit geregeld? Las dat niet elke telfort winkel het kan doen ivm voorraad simkaarten?
icon

Beste antwoord door Denise 4 februari 2013, 10:42

@ilona=uni,

Wat vervelend dat je deze problemen ervaart. Ik help je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

13 reacties

Badge +2
Indien je een Samsung Galaxy Ace Plus hebt, is afhandeling via het andere topic waar je gepost hebt beter, en hoef je niet extra een topic aan te maken.
Indien je een ander toestel hebt, kan een 'sim swap'  in elke winkel.
Badge
heb de s5830i dat is dacht ik de ace ( m aar twijfel of het de ace plus is)
Reputatie 8
Badge +15
Je hebt de Samsung Galaxy Aci i 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@ilona=uni,

Wat vervelend dat je deze problemen ervaart. Ik help je graag verder. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
Je hebt de Samsung Galaxy Aci i :)

Thnks koffiemok, met al die types gsm zie ik af en toe door de bomen het bos niet meer 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@ilona=uni,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd.

Denise
Badge
@denise,

Dank je wel voor de snelle oplossing! Geweldig gewoon dat dit zo snel geregeld is allemaal.

Ilona
Reputatie 3
Badge +1
@ilona=uni,

Fijn om te horen, graag gedaan!

Denise
Badge
Beste Denise, ik heb nog steeds niet dezelfde ervaring als ilona, dus graag contact
Reputatie 8
Badge +17
@verlopie: je kan het beste een eigen topic aanmaken, klik daarvoor hier: https://forum.telfort.nl/newthread.php?do=newthread&f=254
Badge
ik ben al bezig met stalken van de backoffice, helaas en bel elk uur naar de klantenservce met een nieuwe klacht
Reputatie 8
Badge +16
ik ben al bezig met stalken van de backoffice, helaas en bel elk uur naar de klantenservce met een nieuwe klacht

Zonder een eigen gestart topic zal het Telfort webteam je niet helpen
Badge

Zonder een eigen gestart topic zal het Telfort webteam je niet helpen

Oke thnx wat een .......

Reageer