beantwoord

Werkt nog niet

• 3 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

ik ben al jaren klant bij telfort in begin niks aan de hand maar ik ging verhuizen toen ging het fout het adres veranderen dan moet je een cursus raket bestuurder zijn anders lukt het niet na 150 keer bellen 1000000 keer mailen nog niks sta je in een tel winkel die mensen bellen naar telfort met de vraag waarom kan en lukt het niet om de adres te veranderen na meneer geen probleem gaan we nu doen klaar denkje dan na nee nog niet het nieuwe adres maar goed ik was te laat met de tel rekening te betalen om dat het niet in de juiste mail komt of op het juiste adres maar goed alles betaalt en dan denk je het werkt weer na 1 a 2 uur maar nee niks bellen bel je te laat is de afdeling al gesloten volgende dag maar weer bellen als andwoord
u moet 15 euro aansluit kosten betalen oke en hoe moet ik dat weten als ik daar geen bericht van heb krijg prima gedaan even het betaal bewijs sturen zij de dame dan na 1 uur werkt alles weer na denkje dan dat zal mooi zijn maar neeeeee een email waar in staat dankje we gaan het bewerken en verwerken kan 72 uur duren hmmm raar is mij wat ander verteld maar goed na 72 uur werkt er nog niksssssssss
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 oktober 2019, 16:11

Ik zie het inderdaad. Ik heb daar op meteen even weer contact gezocht met de financiële afdeling. Zij gaan hier over namelijk. Mijn collega gaf aan dat er iets niet helemaal goed gaat met de heraansluiting. Excuses hiervoor. Zij gaan er mee aan de slag om jouw aansluiting alsnog zo snel mogelijk weer in gebruik te krijgen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @marcmoerland, als ik je goed begrijp had je een betaalachterstand. Deze heb je netjes betaald alleen is het nog niet weer actief. Hier heb je ook contact over gehad. Onder andere omdat je geen mails hebt gehad hierover. Want ik begrijp dat er een verkeerd contact e-mailadres staat? Of gaat het om het huisadres?

In ieder geval heb ik even naar de aansluiting gekeken. Deze staat nog niet weer actief inderdaad. Wel zie ik dat alles netjes is betaald. Ik heb daarom even contact gezocht met mijn collega van de financiële afdeling. Hij gaf aan dat omdat de hele aansluiting beëindigd is geweest het wat langer duurt dat deze weer actief wordt. Naar verwachting nog zo ongeveer 2 werkdagen. Erg balen natuurlijk, maar meer kan ik er niet van maken.
hallo bart na het zijn geen 2 werkdag want we zijn nu met de zaterdag en de zondag er af zijn we 6 dagen verder en er werkt nog geen fuck
Reputatie 8
Badge +12
Ik zie het inderdaad. Ik heb daar op meteen even weer contact gezocht met de financiële afdeling. Zij gaan hier over namelijk. Mijn collega gaf aan dat er iets niet helemaal goed gaat met de heraansluiting. Excuses hiervoor. Zij gaan er mee aan de slag om jouw aansluiting alsnog zo snel mogelijk weer in gebruik te krijgen.

Reageer