beantwoord

Wegvallende mobiele verbinding Den Haag

• 2 november 2019
  • 31 reacties
  • 445 keer bekeken

Toon het eerste bericht

31 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Misschien zie ik een verband dat er niet is, maar naar aanleiding van onderstaand topic:

https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/inkomend-gesprek-gaat-direct-naar-voicemail-85043#post711460

Misschien een idee ook eens de telefoon op 3G te zetten? Ik ben benieuwd of dat helpt.

Met de nieuwe update op mn iPhone gaat het nu wel goed,hoop dat het zo blijft natuurlijk 

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb nog even weer contact gehad met de Technische Dienst. Ze gaven aan meer meldingen te hebben gekregen. Deze zijn inmiddels gesloten. Dit omdat er gister nog weer werkzaamheden zijn geweest aan de mast. Er wordt namelijk aan het netwerk gewerkt. Inmiddels moet het zijn opgelost. Is dat ook het geval?

Zo niet, dan hoor ik dat uiteraard graag en zal ik dat weer doorspelen voor verder onderzoek

Reputatie 1

@Bart - Telfort 

Bedankt voor uw hulp. Afgelopen dinsdagochtend ben ik gebeld door de technische dienst. Ze hebben een update aan de antenne hier uitgevoerd. Vandaag weer contact gehad. En heb sinds dinsdagmiddag geen problemen meer gehad. 

Reputatie 8
Badge +11

Top! Dat had ik al verwacht en nu is het bevestigd. :) 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijn weekend. 

Reputatie 1

Inderdaad, sinds vorige week geen last meer. Hartelijk dank voor het uitzoeken en oplossen.:grinning:

Reageer