beantwoord

wazige fotos

• 30 juni 2019
  • 11 reacties
  • 296 keer bekeken

Ik heb een Galaxy a7 2018. Deze telefoon maakte altijd hele mooi foto's. Nu maakt het alleen maar wazige foto's. In alle apps ook filmpjes. Heb van alles al geprobeerd. Alle tips die op internet staan. Heb zelfs de fabrieksinstellingen. Er veranderd niets. Hoe kan dit. Wat kan ik nu nog doen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 juli 2019, 12:02

Ben je al bij de winkel geweest? Heeft mijn collega iets over het probleem kunnen zeggen?
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zit er misschien viezigheid op je lens?
Of is de (bescherming van je) lens soms gebroken?
Nee lens is niet gebroken als ik een foto niet inzoom dan is de foto goed maar zodra ik het wil inzoemen is ie wazig. Ook als ik in whatsapp foto maak is ie wazig. Is niet voes de lens. Las op internet dat het mogelijk een bug inzit
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @MHJ3, wazige foto's dus. Dat is niet wat je wil als je herinneringen veilig wil stellen. Als ik je berichten zo lees is dit alleen als je gaat inzoomen, klopt dat? Als dat zo is, dan gaat het mis met de digitale zoom. Je geeft aan hier al informatie over hebben gevonden dat het een bug zou kunnen zijn.

Ik wil je aanraden om even langs de KPN winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken en eventueel actie ondernemen door deze op te sturen of wat dan ook. Want ik begrijp dat jouw acties helaas nog geen verbetering hebben gegeven. 😞
@Bart - Telfort Dank je wel voor je reactie. Ik zal langs gaan bij kpn winkel niet bij telfort? Als de telefoon opgestuurd moet worden moet ik daarvoor betalen? Deze telefoon is nog helemaal niet oud 2 hooguit 3 maanden.
Hallo @MHJ3 , omdat Telfort bij KPN ingelijfd wordt bestaan sinds 1 mei de Telfort-winkels niet meer en kun je nu als Telfort-klant bij de KPN-winkels terecht.
Op de telefoon zit in de regel 2 jaar garantie, op de batterij wat minder. Neem voor alle zekerheid je aankoopbon mee naar de winkel.
Succes.
Reputatie 8
Badge +12
Wat @JanD zegt klopt helemaal. Ik heb daar niets aan toe te voegen.
Reputatie 8
Badge +12
Ben je al bij de winkel geweest? Heeft mijn collega iets over het probleem kunnen zeggen?
Ja ben langs geweest bij de winkel. Telefoon moet opgestuurd worden en dan ben ik hem 2 weken kwijt. Ik kan niet zonder telefoon anders kunnen mijn kinderen mij niet bereiken als ze niet thuis zijn. En mijn hele agenda. Ik krijg geen leentoestel of een nieuwe. Moet dus eerst op zoek gaan naar een telefoon die ik kan lenen voordat ik hem laat opsturen. De lens moet vervangen worden.
Hallo @MHJ3 , voor iets meer dan 10 Euro heb je als een simpel toestel om te bellen en te sms'en waarin je je simkaart kunt stoppen tijdens de reparatie van je andere telefoon.
Reputatie 8
Badge +12
Dat is wel balen, hij moet dus opgestuurd worden. Je weet nu wel waar het aan ligt, de lens. Heeft nog iemand van de familie of kennissen een toestel liggen die je even kan lenen? Hopelijk kan het snel geregeld worden.
Waar je ook naar kunt kijken is of een budget smartphone iets voor je is. Als "backup" telefoon altijd handig.

Reageer