beantwoord

Wat gebeurt er nu met mijn Huawai, vervolg

• 21 mei 2019
  • 15 reacties
  • 230 keer bekeken

Reputatie 1
nog even over de huawei waarvan iedereen maar roept dat die dingen gewoon te gebruiken blijven dat is dus maar 90 dagen zie onderstaand artikel

The temporary licence scales back the restrictions imposed by the US government on Thursday, which had added Huawei and 68 entities to a blacklist making it difficult for the Chinese company to buy US-made goods.
The licence is for 90 days, the US Commerce Department said.
It will mean that those with Huawei smartphones using Google apps will be able to continue to do so.

Huawei finds itself in the crossfire of US-China trade war
Huawei's future now does not depend on business or economic decisions, but geopolitical ones, writes Sky's Tom Cheshire
They will also be able to use and download app updates provided by Google, a representative of the US-based tech firm said.
Huawei's enormous sales figures in China and impressive growth in parts of Europe have seen the company overtake iPhone maker Apple in terms of market share.

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 mei 2019, 10:21

Je mag natuurlijk je mening uiten, maar als je daarbij feiten blijft tegenspreken en mensen aanvallen help je niemand. Jezelf al helemaal niet. In het vorige topic heb ik je twee waarschuwingen gegeven en net ook een, maar het werkt niet. Ik heb je daarom nu de beloofde ban gegeven. Volgende week zal ik deze weer ongedaan maken.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @jeff5976, zoals ik in je vorige topic aangaf is er niets toe te voegen aan de situatie zoals het daar is beschreven. Dat staat ook letterlijk in het stuk wat je nu zelf kopieert: "It will mean that those with Huawei smartphones using Google apps will be able to continue to do so".
We laten het zoals gezegd hierbij, als je er toch nog over verder gaat zal je de beloofde ban krijgen.
Reputatie 1
er staat ook duidelijk en letterlijk The temporary licence scales back the restrictions imposed by the US government on Thursday, which had added Huawei and 68 entities to a blacklist making it difficult for the Chinese company to buy US-made goods.
The licence is for 90 days, the US Commerce Department said.
It will mean that those with Huawei smartphones using Google apps will be able to continue to do so. dus wel goed lezen en copy pasten als ik een ban krijg omdat ik mijn mening uit op dit forum dien ik een klacht in tegen telfort bij het hof voor de rechten van de mens wegens schending van deze rechten jullie geven moedwillig incorrecte info over de huawei situatie dat heet misleiding danwel oplichting
Reputatie 8
Badge +11
Hou toch eens op met dat onzinnige en onnodige gedreig en lees zelf eens goed.

Het stuk dat je aanhaalt gaat over (de aankoop van) goederen. Het gebruik van je telefoon blijft gewoon hetzelfde.

Er is geen sprake van misleiding of oplichting. Niets of niemand geeft jou het recht om je op dit forum op te stellen zoals je doet. De regels zijn daar duidelijk over. Het Europese Hof voor de rechten van de mens doet niets met jouw klacht, hoewel ik persoonlijk wel denk dat ze er stilletjes om lachen.

Probeer er een constructief geheel van te maken of hou gewoon je mond. Je wordt niet voor niets gewaarschuwd door het moderatieteam.
Reputatie 8
Badge +11
Je mag natuurlijk je mening uiten, maar als je daarbij feiten blijft tegenspreken en mensen aanvallen help je niemand. Jezelf al helemaal niet. In het vorige topic heb ik je twee waarschuwingen gegeven en net ook een, maar het werkt niet. Ik heb je daarom nu de beloofde ban gegeven. Volgende week zal ik deze weer ongedaan maken.
Reputatie 8
Badge +10
Het Europese Hof voor de rechten van de mens doet niets met jouw klacht, hoewel ik persoonlijk wel denk dat ze er stilletjes om lachen.
Nou... stilletjes..?

https://tweakers.net/nieuws/153018/amerikaanse-bedrijven-mogen-tijdelijk-beperkt-weer-handelen-met-huawei.html
Update één en ander is alweer deels terug gedraait.

De huidig verkochte telefoons blijven gewoon bruikbaar het wel of niet krijgen van een update maakt een telefoon niet minder bruikbaar.

In het ergste geval switched Huawei naar plan B en krijgen nieuwe telefoons een door hun zelf ontwikkeld stuur systeem. Of er wordt gebruik gemaakt van het Open Android platform.

Windows 3.11 computers zijn ook nog steeds bruikbaar verstandig dat is iets anders. De eerste generatie smartphone's van welk merk ook zijn ook nog steeds bruikbaar. Niet meer volledig dat klopt maar ze zijn niet onbruikbaar.

Het probleem met deze ban opgelegd door Trump is dat Huawei zijn producten op een andere manier van updates zou moeten voorzien niet via de playstore en het google update systeem en youtube kan en mag dan niet meer op Huawei producten worden geinstalleerd.
@jeff5976 , succes bij het Europese hof.😁😁

Wel jammer dat ik nu het vervolg niet mag meemaken, moet van jeff naar dat andere forum.🤔🙄
Reputatie 1
jammer hoor al die trieste mensen die dan gaan uitlachen als iemand gebanned is maar helaas mij ban je niet ik nog ruim 100 email adressen te gaan
Reputatie 8
Badge +10
@jeff5976 , succes bij het Europese hof.😁😁

Wel jammer dat ik nu het vervolg niet mag meemaken, moet van jeff naar dat andere forum.🤔🙄

Ja, vervelend... 😆
Reputatie 1
jullie komen niet van mij af tot ik dat wil of je moet het hele forum voor iedereen op slot gooien zoals al eerder gezegd nog ruim 100 emailadressen te gaan
Reputatie 8
Badge +10
jammer hoor al die trieste mensen die dan gaan uitlachen als iemand gebanned is maar helaas mij ban je niet ik nog ruim 100 email adressen te gaan
Poeh... stoer hoor.
Je lijkt even te vergeten dat een provider bij misbruik van je verbinding je abonnement mag beëindigen en dan kan je op zoek naar een andere provider...
Reputatie 1
dan graag direct beeindigen zonder kosten ook het mobiele abonnement gelijk dan ben ik gelijk helemaal bevrijd van de telfort hel en gelukkig mijn nieuwe internet en tv abonnement gaat toch straks in dan kan telfort mij niet meer afsluiten
Reputatie 8
Badge +10
dan graag direct beeindigen zonder kosten ook het mobiele abonnement gelijk dan ben ik gelijk helemaal bevrijd van de telfort hel en gelukkig mijn nieuwe internet en tv abonnement gaat toch straks in dan kan telfort mij niet meer afsluiten
Ah... toch nog goed nieuws vandaag... 👍
Reputatie 8
Badge +11
Het feit dat je alsnog berichten plaatst nadat ik je een tijdelijke ban heb gegeven, geeft aan dat je de boodschap niet hebt begrepen. De situatie is meermaals duidelijk aan je uitgelegd, dat is hoe het zit. Daar is niets aan te veranderen, ook niet met een tweede, derde of honderdste account. Om die reden heb ik jouw IP-adres nu ook laten blokkeren, als je de huisregels respecteert is er veel mogelijk en wil iedereen je helpen. Maar als je ze consequent negeert is het een ander verhaal.