beantwoord

Wanneer ontvang ik de nieuwe vervangende simkaart?

• 15 januari 2019
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

Goedenavond, ik heb zojuist een vervangende sim aangevraagd. Is het mogelijk dat ik die uiterlijk as zaterdag in huis heb. omdat we maandag op vakantie gaan en ik dan graag mijn nieuwe tel zou willen gebruiken.

Met vriendelijke groet,Carine

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 januari 2019, 08:33

Goedemorgen Carine, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe telefoon graag mee wilt nemen en wilt kunnen gebruiken op vakantie 🙂 Goed dat je voor de zekerheid navraag doet.

Ik verwacht dat je de simkaart dit weekend wel in huis hebt! We versturen 'm zo snel mogelijk, de levertijd is vaak 2 werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Carine, welkom op ons forum! Ik kan me voorstellen dat je je nieuwe telefoon graag mee wilt nemen en wilt kunnen gebruiken op vakantie 🙂 Goed dat je voor de zekerheid navraag doet.

Ik verwacht dat je de simkaart dit weekend wel in huis hebt! We versturen 'm zo snel mogelijk, de levertijd is vaak 2 werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm hebt ontvangen?
Reputatie 8
Badge +9
Hi Carine, ik heb nog niets van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Fijne vakantie gewenst als je daar nog bent, en je weet me te vinden als je vragen hebt 🙂

Reageer