beantwoord

Wanneer is Samsung Ativ S weer beschikbaar op de website?

• 23 januari 2013
  • 14 reacties
  • 4682 keer bekeken

Gisteren was de Samsung Ativ S nog te koop, maar toen ik net keek was hij er niet meer. Wanneer is de Samsung Ativ S weer beschikbaar?
icon

Beste antwoord door Denise 24 januari 2013, 12:34

@KoenJV,

Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen. Het toestel is gisteren per abuis op de website geplaatst. Mijn oprechte excuses hiervoor. Er is nog geen officiële datum bekend wanneer de Samsung Ativ S weer beschikbaar is. Naar verwachting is dit over ongeveer drie weken.

Denise
Bekijk reactie

14 reacties

Badge +2
Mijn vergissing, was in de war met de nog veel mooiere Sony Xperia Z.
Thanks voor de reply.
Reputatie 3
Badge +1
@KoenJV,

Welkom op het forum! Balen dat je jouw toestel nu niet meer kunt bestellen. Ik ben dit intern voor je aan het uitzoeken. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen, stel ik je direct op de hoogte.

Denise
Reputatie 8
Badge +17
Over persoonlijke smaak valt niet te twisten... 😉
Reputatie 3
Badge +1
@KoenJV,

Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen. Het toestel is gisteren per abuis op de website geplaatst. Mijn oprechte excuses hiervoor. Er is nog geen officiële datum bekend wanneer de Samsung Ativ S weer beschikbaar is. Naar verwachting is dit over ongeveer drie weken.

Denise
Badge +2
Ben ik nou gek als ik ergens heb gelezen dat Samsung dit toestel pas uit brengt in maart? Heb dit volgens mij ergens gelezen...
Reputatie 3
Badge +1
@Matthijs1986,

Toestel is al op de markt!

Denise
Goedenavond

Ook ik was enthousiast door de ativ. Toen ik deze begin januari op de site zag staan wilde ik hem meteen bestellen. helaas lukte dit niet waarop ik de klantenservice heb gebeld. Hij was te vroeg op de site geplaatst en zou medio januari beschikbaar zijn. Op mijn vraag of de leaseprijs van 4 euro p maand gedurende 2 jaar klopte werd bevestigend geantwoord. halverwege januari weer gekeken nog niet beschikbaar. Een week later weer gekeken (omstreeks de 22e dus) en toen stond hij er weer op. Aangezien ik dit op mijn smartphone zag en ik (dom genoeg niet naar de prijs heb gekeken toen) besloot ik hem later of de dag erop thuis online te bestellen. Alleen toen was hij weer verdwenen van de site. Weer gebeld en hetzelfde antwoord nog niet leverbaar. Nu echter is hij in veel onlineshops direct leverbaar met een telfort abo. Alleen de prijs is minimaal 12 euro per maand duurder dus wederom gebeld. Nu kreeg ik te horen dat er problemen met het toestel waren ???? Ik heb het vermoeden dat het probleem ligt bij de veel te lage leaseprijs van 4 euro die telfort in begin januari op de site plaatste
Goedenavond

Ook ik was enthousiast door de ativ. Toen ik deze begin januari op de site zag staan wilde ik hem meteen bestellen. helaas lukte dit niet waarop ik de klantenservice heb gebeld. Hij was te vroeg op de site geplaatst en zou medio januari beschikbaar zijn. Op mijn vraag of de leaseprijs van 4 euro p maand gedurende 2 jaar klopte werd bevestigend geantwoord. halverwege januari weer gekeken nog niet beschikbaar. Een week later weer gekeken (omstreeks de 22e dus) en toen stond hij er weer op. Aangezien ik dit op mijn smartphone zag en ik (dom genoeg niet naar de prijs heb gekeken toen) besloot ik hem later of de dag erop thuis online te bestellen. Alleen toen was hij weer verdwenen van de site. Weer gebeld en hetzelfde antwoord nog niet leverbaar. Nu echter is hij in veel onlineshops direct leverbaar met een telfort abo. Alleen de prijs is minimaal 12 euro per maand duurder dus wederom gebeld. Nu kreeg ik te horen dat er problemen met het toestel waren ???? Ik heb het vermoeden dat het probleem ligt bij de veel te lage leaseprijs van 4 euro die telfort in begin januari op de site plaatste

Ja dat klopt, ik was heel verbaasd toen ik hem voor maar €20 in totaal kon kopen met een leaseprijs van maar €4. Ik wilde hem ook de volgende dag bestellen maar hij was weg. Heel raar.
Badge +2
Als je nagaat hoeveel de Ativ kost, kan je op je klompen aanvoelen dat 4 euro per maand niet de correcte maandprijs is...

Volgens mij is de Ativ nog niet uitgebracht in NL overigens...
Gelukkig dat ik niet de enigste ben die deze aanbieding gezien heb. Bovendien heb ik een telefonische bevestiging hiervan gekregen omdat ik het erg goedkoop vond. Ik neem aan dat de klantenservice dit ook kan terugluisteren en ben ook heel benieuwd naar de reactie en of oplossing van de verwarrende handelswijze van telfort
bij diverse onlineshops al minimaal 2  weken beschikbaar. Bovendien kun je hem al sinds begin dit jaar bestellen (toen wel met levertijd van 5-6 weken) maar inderdaad behoorlijk duurder als dat hij op de site van telfort aangeboden werd. Dat was ook de reden dat ik hem wilde bestellen voor die prijs. Dit lukte niet online dus telefonisch contact gehad en toen ook gevraagd of de prijs klopte en dit werd bevestigd.  Ook werd gezegd dat de prijs zo bleef en dus dat is een dubbele bevestiging op mijn vraag. Ik weet het is goedkoop in verhouding tot de   
concurrenten maar als mij tot tweemaal toe gezegd werd dat het klopte dan ga ik er van uit dat het klopt.
Reputatie 3
Badge +1
@KoenJV &edwin2210,

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Het toestel is per abuis op de website geplaatst met een lagere leasecategorie. Na het zien van deze fout is het toestel direct verwijderd van de website. Mijn oprechte excuses hiervoor. Echter bieden wij het toestel alleen aan voor de prijs die nu op de website komt te staan.

Denise
Badge +2
@KoenJV &edwin2210,

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Het toestel is per abuis op de website geplaatst met een lagere leasecategorie. Na het zien van deze fout is het toestel direct verwijderd van de website. Mijn oprechte excuses hiervoor. Echter bieden wij het toestel alleen aan voor de prijs die nu op de website komt te staan.
Denise

Echter, het toestel staat nu niet op de site.. ?
Klopt het dat Samsung de Ativ pas later uit brengt, en hij daarom nu niet op de website staat?
Reputatie 3
Badge +1
@Matthijs1986,

Klopt, ik ga intern navragen wanneer het toestel verwacht wordt. Zodra ik meer weet zal ik het hier posten!

Denise

Reageer