beantwoord

vraag over Simkaart

• 28 maart 2018
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik wil een Sim only nemen van Telfort voor mijn wat oudere telefoon.
Nu zie ik steeds staan dat de Simkaarten allemaal 3-4 G hebben en mijn Telefoon heeft 2 G
Maar omdat ik ook steeds zie staan dat je moet kijken of je toestel geschikt is er voor
Dat weet ik dus niet vandaar mijn vraag hier over.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 29 maart 2018, 07:48

Alle toestellen zijn geschikt voor 2G. Wil je toch zekerheid dan kan je controleren in het toestel van welke netwerken het toestel gebruik kan maken. Ga naar toestelhulp . Kies het merk en daarna type toestel. Klik op specificaties en bij netwerken vind je het terug.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Alle toestellen zijn geschikt voor 2G. Wil je toch zekerheid dan kan je controleren in het toestel van welke netwerken het toestel gebruik kan maken. Ga naar toestelhulp . Kies het merk en daarna type toestel. Klik op specificaties en bij netwerken vind je het terug.
Hallo Koffiemok,
Bedankt voor je snelle antwoord maar wil juist weten of 3-4 G ook in toestel kunnen waar in de technische gegevens staat dat hij op 2 G draait
Groetjes de oude golden vriend
Badge +18
Zie de reactie van Wieger in dit topic:
https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/ik-heb-een-3g-telefoon-kan-ik-dan-een-4g-abonnement-gebruiken-als-ik-verleng-71369

Als je telefoon niet geschikt is voor het 4G signaal, dan zit in je abonnement ook nog steeds het 3G en 2G signaal

Reageer