Voicemailbox niet te bereiken

• 17 januari 2018
  • 17 reacties
  • 459 keer bekeken

Als ik 1233 bel krijg ik "De voicemailbox die u probeert te bereiken is niet bij ons bekend", en dat wordt de lijn verbroken. ik wil graag mijn voicemail goed instellen. Is dit een storing? Zo ja, is bekend hoe lang dit ongeveer gaat duren?

17 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Peter, wij hebben hier meerdere signalen van ontvangen en zijn deze aan het onderzoeken. Is het inmiddels weer mogelijk om je voicemail te bereiken? In afwachting van jouw reactie.
Dag Stephen,

Nog steeds geen voicemail. Heb al meerdere keren via telefoon en sms voicemail aangezet, maar zonder succes.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Peter, bedankt voor je reactie. Ik zie dat er 2 nummers actief zijn. Doet de voiceimailbox het niet bij beide nummers of maar bij 1 nummer. Als het 1 nummer betreft dan zie ik graag de laatste 2 cijfers van het betreffende telefoonnummer tegemoet zodat ik voor je aan de slag kan gaan. Bij voorbaat dank!
Het nummer ...81 doet het niet.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Peter! Ik heb dit doorgegeven aan onze technici. Zij gaan voor je aan de slag en binnen 5 werkdagen moet het opgelost zijn. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Peter, ik heb begrepen dat er een voicemailbox is aangemaakt. Het is nu mogelijk om je voicemail in te stellen. Kun jij dit bevestigen?
Hoi, ik heb hetzelfde probleem, daarnaast kan ik ook geen smsjes versturen.

Groeten,
Koen
Reputatie 8
Badge +16
Hoi, ik heb hetzelfde probleem, daarnaast kan ik ook geen smsjes versturen.

Groeten,
Koen

Hallo Koen, laten we even beginnen met sms. Ik zie in het systeem dat er een blokkade hierop was ingesteld. Deze heb ik zojuist opgeheven. Kun je controleren of je nu wel kunt sms'en?
Zo ja, graag ook even AAN sms'en naar 1233. Ik hoor dan graag van je of je toegang hebt tot voicemail.
Ik heb net een sms ontvangen en mijn voicemail wordt weer aangezet. Heel erg bedankt 👍🏻
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden en graag gedaan Koen!
Beste, ik haak hier even aan omdat ik hetzelfde probleem ervaar. Kan je hier ook even naar kijken? Groet, Rene
Reputatie 8
Badge +16
Beste, ik haak hier even aan omdat ik hetzelfde probleem ervaar. Kan je hier ook even naar kijken? Groet, Rene
Hallo stingree69, heb je ook geprobeerd om de voicemail aan te zetten door 12331 te bellen of AAN te sms'en naar 1233?
In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen, ja beide, zonder gewenst resultaat.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie. Ik heb dit intern uitgezet voor nader onderzoek.
Ik verwacht dat dit binnen 5 werkdagen is opgelost. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
@stingree69,

De voicemailbox is aangemaakt. Je kunt 1233 bellen om voicemail in te stellen voor persoonlijk gebruik.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Klopt, het werkt weer. Thanks! Groet, Rene
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! 🙂

Reageer