Voicemailbox bestaat niet

• 4 augustus 2016
  • 18 reacties
  • 560 keer bekeken

Ik heb al erg lang een abbonnement bij Telfort en al die tijd krijg ik bericht "voicemailbox bestaat niet". Ik heb meerdere malen de klantenservice gebeld, zij activeerde mijn voicemail toen, ze zeiden dat ik dan even moest wachten. Maar nooit is het gaan werken.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel een voicemail krijg?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

18 reacties

Badge +1
Hallo marymary, welkom op het Telfort forum! Bedoel je de voicemail van je mobiel of van de vaste telefoon?
Van mijn mobiele telefoon
Badge +1
Goedemorgen marymary, dankjewel! Dan ben ik nu erg benieuwd naar hoe het ingesteld staat als je op MijnTelfort kijkt.
Bij welk deel?

Er staat onder andere dat ik mijn email moet bevestigen. Wordt gezegd dat er dan een email gestuurd is maar die ontvang ik dan niet.
Dat laatste is gelukt.
Bij mij staat:

We kunnen jouw huidige voicemail-instellingen helaas niet tonen. Je ziet hier dus altijd de standaardinstellingen als je op deze pagina komt. Pas je een voicemailinstelling aan, dan zie je hier wel jouw wijzigingen terug, totdat je weer uitlogt uit Mijn Telfort.
En er is de optie om te kiezen voor:

Naar voicemail.

Maar die wijziging krijgt ie niet door.
Een SMS naar 1233 met de tekst AAN helpt ook niet?
Badge +1
Hoi marymary, als je inlogt op Mijn Telfort kun je links kiezen voor "Instellingen". Daarna klik je op de tab "Voicemail en oproepen". Kun je mij vertellen hoe het daar ingesteld staat?

PedroN, bedankt voor de toevoeging! 🙂 Je kunt inderdaad een SMS sturen naar 1233. Of je kunt ook met je mobiel bellen naar 12331 om de voicemail AAN te zetten (bellen naar 12339 of 1233 om UIT te zetten).
"Nooit doorschakelen"

En het lukt me niet om dat te wijzigen.
Badge +1
Goedemiddag marymary! Waar je "Nooit doorschakelen" ziet staan, heb je daar de mogelijkheid om het aan te passen en daarna op te slaan?

In mijn vorige post gaf ik aan dat je de voicemail ook aan en uit kunt zetten door middel van een SMS of bellen. Heb je dat al geprobeerd?
Via de Sms heb ik het geprobeerd; dat werkt niet
Bij Instellingen druk ik dan op:
NAAR VOICEMAIL ALS IK NIET OPNEEM
& Wijzig.

dan krijg ik dit:
Let op!
Pas je een voicemailinstelling aan, dan zie je jouw wijzigingen niet meer als je de pagina ververst of opnieuw inlogt in Mijn Telfort. Je wijziging is dan wel goed doorgevoerd.

En staat het bolletje weer bij "Nooit doorschakelen".

En als ik mijn voircemail bel (1233) hoor ik nog steeds: voicemailbox bestaat niet
What to do?
Badge +1
Hallo marymary, de voicemial helaas nog niet aan de praat gekregen dus! Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je 06-nummer, postcode en huisnummer. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan achterhalen!
Badge +1
Hoi marymary, dankjewel voor je berichtje! Ik kan aan mijn kant zo snel ook niet zien wat er mis gaat, daarom het doorgezet naar de netwerkspeciallisten. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je direct weten!
Oké ik wacht het af. Hoor graag van je. Groet.
Badge
Ik kreeg het ook niet geactiveerd via SMS of via MijnTelfort mobiel, lukte uiteindelijk wel door te bellen naar 1233.
Badge +1
Hallo marymary, het blijkt dat in het achterliggende systeem geen voicemail box aanwezig is. Onze netwerkspeciallisten pakket het nu verder op en zullen jou informeren. Laat je het me weten als het opgelost is? :)

@themart, marymary had de SMS en het bellen al geprobeerd, maar dat was helaas niet de oplossing. Wel fijn dat je mee denkt! 🙂
Badge +1
Hi marymary, aangezien je reactie uitblijft, ga ik ervan uit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!